-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Απο αναμονη, ποση εχει?Αναμονή γύρω στους 4 μηνες απο οτι μου είπαν.
-
περιπου 3 μηνες ειπαν εμενα...
εγω τελικα ακομα δεν θα το παρω...ημουν ο μοναδικος πελατης στην αντιπροσωπεια για μια ωρα...
δεν υπαρχει φραγκο και νομιζω τι δεν ειναι ο,τι καλυτερο καποις να παρει τωρα...
για το παλιο μου μου δινουν 15χιλιαρικα...16ΦΣι...
με τα αλλα που θελω θα παει το 160αρι με ηλιοροφη και ζαντες 25χιλιαρικα...
πολλα για τωρα...
επισης οσο τ βλεπω δεν μου αρεσει το πισω μερος του...
πολυ κενο...
δεν ειναι πλουσιο... -
15K για να σου παρουν το φσι?
-
ειπαμε στοχοι....
-
15Κ το fsi??? που να παω και εγω????
-
15.000; Είναι πάρα πολύ καλή τιμή.
-
Ο χρήστης grig82 έγραψε:
15.000; Είναι πάρα πολύ καλή τιμή.Αφού τα FSi δεν έχουν καλή μεταπώληση
-
Kαλά, ας μην πει τότε ο κορσαίρ πόσα του έδινε η φίατ για το χρεποπούντο του, γιατί θα κλάψει κάθε χαρούμενος vagελης.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Kαλά, ας μην πει τότε ο κορσαίρ πόσα του έδινε η φίατ για το χρεποπούντο του, γιατί θα κλάψει κάθε χαρούμενος vagελης.Ναί, αλλά το 'φιατάκι' δεν ήταν FSi
-
Αν ήταν fsi, μπορεί και να του έδιναν και δώρο ένα bravo με τα λεφτά.
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
15K για να σου παρουν το φσι?14.000 δίνει η αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη για Golf 1.4 με τα 122 αλογάκια αμάξι ενός χρόνου εάν αγοράσεις από αυτούς
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αν ήταν fsi, μπορεί και να του έδιναν και **δώρο ένα bravo **με τα λεφτά.Μπελά στο κεφάλι του; φτού-φτού!
-
To ειδα και εγω σημερα, λιγο απροσωπο μου φανηκε και πιο κοντα σε πολυμορφικο. 160 DSG με ηλιοροφη εχουν ετοιμοπαραδοτα αλλα αν θελεις συναγερμο και παρκτρονικ πρεπει να περιμενεις. Εκπτωση 500ε, αλλα πιστευω οτι αργοτερα θα εχουν καλυτερες εκπτωσεις.
-
Test: VW Golf 1.4 TSI (160 PS) DSG - 22/12/2008
Έχουν και τη σωστή συνταγή και το μέτρο. Αυτό είναι το κλειδί της επιτυχίας των ανθρώπων της VW. Η καλύτερη απόδειξη του τι μπορούν να κάνουν τα παραπάνω δύο στοιχεία είναι το Golf. Τρεις δεκαετίες στο προσκήνιο της ευρωπαϊκής -και όχι μόνο- αγοράς εξελίσσοντας τη βασική συνταγή προς τη σωστή κάθε φορά κατεύθυνση και όσο πρέπει, χωρίς να καταφεύγουν ποτέ σε φθηνούς εντυπωσιασμούς, με σοβαρά και κυρίως σταθερά βήματα.
Στη νέα, έκτη του γενιά (που σε κάποιο βαθμό πρόκειται για μία σημαντικά αναβαθμισμένη Πέμπτη) το καλό γίνεται καλύτερο, οι πελάτες της εταιρείας είναι ευχαριστημένοι, και αυτό είναι η σημαντικότερη παρακαταθήκη για τη VW, που βλέπει τις πωλήσεις του Golf να ανεβαίνουν ακόμα και όταν το σύνολο της αγοράς κινείται πτωτικά και τα 8 από τα 10 μοντέλα που πρωτοστατούν εμπορικά στην Ευρώπη παρουσιάζουν αρνητικό πρόσημο.
Στην ελληνική αγορά δεν αλλάζουν πολύ τα πράγματα. Το Golf V κρατήθηκε 3ο στην κατάταξη των πωλήσεων το πρώτο δεκάμηνο του 2008, παρ’ ότι, όπως πάντα, ο ερχομός του επόμενου είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας για τους αγοραστές. Με απλά λόγια, η «ιστορία» του εν λόγω αυτοκινήτου είναι το... ελατήριο που του δίνει έτσι κι αλλιώς μια ταχύτητα, ενώ η φροντίδα των Γερμανών είναι η χαριστική βολή για τον ανταγωνισμό. Αυτό που μας αφορά τη συγκεκριμένη στιγμή είναι το δεύτερο σημείο. Τι καινούργιο φέρνει, λοιπόν, το VI και πώς διαγράφεται το προφίλ του επί ελληνικού εδάφους καλείται να μας το αποδείξει το 1.4 TSI με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG).
Έχουν το μέτρο...
Η σύγκριση του VI με το V είναι αναπόφευκτη, φυσικά και σε επίπεδο εικόνας. Άλλωστε, η πρώτη μάχη, αυτή των εντυπώσεων, δίνεται εδώ. Το νέο Golf διχάζει αισθητικά. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που με τις αντιδράσεις τους στο δρόμο δείχνουν ότι προτιμούν το V και σπεύσουν να το πουν χωρίς να τους ρωτήσεις. Βέβαια, άλλοι τόσοι προτιμούν το VI, και επίσης σπεύδουν να σου το ανακοινώσουν.Το σίγουρο είναι ότι το Golf δεν περνάει απαρατήρητο, ενώ το ίδιο σίγουρο είναι ότι η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση. Το VI αναβαθμίστηκε οπτικά από τον Βάλτερ ντα Σίλβα σύμφωνα με τις νέες σχεδιαστικές αρχές της εταιρείας, χωρίς να διαγράφεται το παρελθόν του αλλά και χωρίς να έχουμε να κάνουμε με ένα απλό facelift μόνο και μόνο για να γίνει λίγος ντόρος, που μεταφράζεται σε δημοσιότητα. Αφήνει τελικά έντονα τη γεύση του V, παρ’ ότι δεν είναι, και οι διαφορές είναι σαφείς στο εμπρός τμήμα, που είναι απολύτως διαφορετικό, αλλά και πίσω, όπου το γυάλινο κομμάτι της πόρτας είναι λιγότερο κεκλιμένο.
Αντίθετα, εσωτερικά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πλέον δίνει μια αίσθηση ποιότητας ανάλογη με του Audi Α3, του premium μοντέλου του γκρουπ ανάμεσα στα μικρομεσαία. Τα πλαστικά, η προσοχή στη λεπτομέρεια και κάποιες θετικές «διορθώσεις» σε εργονομικό επίπεδο (οι διακόπτες των παραθύρων είναι τοποθετημένοι πιο ψηλά στην πόρτα) δίνουν αέρα από άλλη κατηγορία και συνδυάζονται άψογα με τον καινούργιο και με σαφώς με περισσότερη προσωπικότητα σχεδιασμό.
Οι αλλαγές στις εξωτερικές γραμμές αφαίρεσαν παράλληλα 5 χιλ. από το μήκος και αύξησαν κατά 20 χιλ. το φάρδος. Εσωτερικά, πάντως, εξακολουθεί να παραμένει από τα πιο ευρύχωρα αυτοκίνητα της κατηγορίας, ενώ και ο χώρος αποσκευών παραμένει 350 λίτρα, νούμερο ικανοποιητικό σε κάθε περίπτωση.
Έχουν τη συνταγή...
Με βασικά συστατικά το πλαίσιο και τις αναρτήσεις του V, τον κινητήρα 1.4 TSI και το νέο 7 σχέσεων DSG στην περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής, δεν περιμένεις κάτι λιγότερο από μια σπεσιαλιτέ που με τη συμπεριφορά και τις επιδόσεις της γενικότερα στο δρόμο θα αφήσει πικρή γεύση μόνο στον ανταγωνισμό.Ο 1.400άρης (εκείνος με τον κομπρέσορα και την κλασική τουρμπίνα για τις πιο υψηλές στροφές), μέσω επεμβάσεων στην τροφοδοσία και στην εισαγωγή αέρα, αποδίδει πλέον 160 ίππους, ενώ το DSG (κιβώτιο διπλού συμπλέκτη) με τις 7 πυκνά διατεταγμένες σχέσεις (ανά 1.000 σ.α.λ. η 5η δίνει 30,1 χλμ./ώρα, ενώ η 7η 44,5!) αποτελεί την κρυφή δύναμη του κινητήρα. Το Golf VI με τους 160 ίππους και το συγκεκριμένο κιβώτιο ξεπερνά πρώτα από όλα τον παλιό εαυτό του.
Στις ρεπρίζ δεν αφήνει να αναπνεύσουν ούτε το GT των 170 ίππων, ούτε το Astra με τους 180 ή το 1.800άρι Leon με την ίδια ονομαστική ιπποδύναμη. Το βασικότερο είναι ότι έχεις την ίδια αίσθηση επιτάχυνσης από το ρελαντί σχεδόν μέχρι τον κόφτη. Είναι ενδεικτικό ότι με την 6η από τα 60 έως τα 120 χλμ./ώρα το Golf χρειάζεται 13,6 δλ., όταν το Opel απαιτεί 18,9 δλ. Μίλησε κανείς για ελαστικότητα κινητήρα;
Την ίδια ώρα το VI πατάει άψογα, προσφέροντας βελτιωμένη άνεση και ποιότητα κύλισης, και στρίβει με περισσή ακρίβεια, χωρίς το αμάξωμα να κάνει την παραμικρή περιττή κίνηση. Ακόμα και όταν ξεπερνιέται το όριο πρόσφυσης του πίσω άξονα, η πρύμνη ακολουθεί διαγράφοντας ένα μεγαλύτερο τόξο, αλλά «διακριτικά», χωρίς υπερβολές. Και όλα αυτά αφήνοντας στα χέρια του οδηγού μια αίσθηση μοναδική από τα χειριστήρια, χωρίς παράλληλα να ακούγεται (βλ. μετρήσεις θορύβου) και να καταναλώνει ασύστολα.
Χρειάζεται 10,80 λίτρα κατά μέσο όρο, ενώ πρέπει να σημειωθεί η βελτίωση της απόστασης ακινητοποίησης από τα 120 χλμ./ώρα, σημείο όπου δε διακρινόταν το V, η οποία έχει φτάσει στα 59 μ. (63 μ. το παλιό), παρ’ ότι τα ελαστικά και αυτήν τη φορά ήταν τα Michelin Energy Saver, που δε δρέπουν δάφνες σε αυτήν τη δοκιμασία. Το μόνο που μένει είναι να μάθουμε τις τιμές, που ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί, ωστόσο δε θα είναι πολύ διαφορετικές από τις υπάρχουσες.
Συμπέρασμα
Το μόνο στοιχείο που μετριάζει τον ενθουσιασμό που δημιουργεί το Golf VI είναι ότι, γνωρίζοντας τη συνάφειά του με το V, περιμένεις ένα τόσο ψηλού επιπέδου αποτέλεσμα. Κατά τα άλλα, είναι ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει η μικρομεσαία κατηγορία σε χάτσμπακ. Κυλάει σαν αυτοκίνητο πολυτελείας, κρατάει στις στροφές σχεδόν σαν το Scirocco(!), έχει ποιότητα σχεδόν A4, αλλά στοιχίζει λιγότερο και οι επιδόσεις απλώς δεν έχουν συναγωνισμό.http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=459&page_id=2273#bottom
περαστικα
-
ο κόσμος μίστερ δεν αγοράζει πάντα το καλύτερο αμάξι...αλλιώς θα είχαμε όλοι τα ίδια.
-
Πω πωωωωωωωω δηλαδή δεν έχει μειονεκτήματα.
Ε, να πουλήσω το Swift, κανά χωράφι και να αγοράσω κανάδυο...
-
Φυσικά και έχει μειονεκτήματα:
-Είναι βαρετό εξωτερικά
-Είναι βαρετό εσωτερικά
-Είναι Golf και αρκετός κόσμος το μισεί γι αυτό το λόγο (μέχρι να αγοράσουν ένα)
-Δεν είναι γιαπωνέζικο aka δεν έχει τη μέγιστη δυνατή αξιοπιστία
-Η αντιπροσωπεία είναι τραγικήΚατά τα άλλα πιστεύω πως είναι το καλύτερο μικρομεσαίο αυτή τη στιγμή (160+DSG 7άρι)
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Φυσικά και έχει μειονεκτήματα:-Είναι βαρετό εξωτερικά
-Είναι βαρετό εσωτερικά
-Είναι Golf και αρκετός κόσμος το μισεί γι αυτό το λόγο (μέχρι να αγοράσουν ένα)
-Δεν είναι γιαπωνέζικο aka δεν έχει τη μέγιστη δυνατή αξιοπιστία
-Η αντιπροσωπεία είναι τραγικήΚατά τα άλλα πιστεύω πως είναι το καλύτερο μικρομεσαίο αυτή τη στιγμή (160+DSG 7άρι)
- οι τιμες των σερβις ειναι υπερβολικες...
ΑΛΛΑ, μπορεις να αλλαζεις λαδια εκτος αντιπ/πιας καθε 10Κ, και να τους βλεπεις καθε 2 χρονια κρατωντας και την εγγυηση. Αρα θα τους δεις μονο 2 φορες μεχρι να ληξει η εγγυηση. Πόσο θα προλαβουν να σε γδαρουν?
τακακια κτλ παντα εκτος ετσι και αλλιως...
- οι τιμες των σερβις ειναι υπερβολικες...
-
μέση κατανάλωση 10.8!
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Φυσικά και έχει μειονεκτήματα:-Είναι βαρετό εξωτερικά
-Είναι βαρετό εσωτερικά
-Είναι Golf και αρκετός κόσμος το μισεί γι αυτό το λόγο (μέχρι να αγοράσουν ένα)
-Δεν είναι γιαπωνέζικο aka δεν έχει τη μέγιστη δυνατή αξιοπιστία
-Η αντιπροσωπεία είναι τραγικήΚατά τα άλλα πιστεύω πως είναι το καλύτερο μικρομεσαίο αυτή τη στιγμή (160+DSG 7άρι)
ξέχασες τις 24.000 ευρώ
τιμή φωτιάυγ: και εμένα μου αρέσουν τα γκολφ
VW Golf VΙ