-
και εμενα δεν θα με χαλαγε να ειναι λιγο πιο μαλακη!
-
Έχουμε κανένα νεότερο για τη διαθεσιμότητα των αυτόματων σασμάν;
-
Lancia Main Sponsor of the 9th World Summit of Nobel Peace Prize Laureates
http://www.sendyourpeacemessage.org' target='_blank
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Έχουμε κανένα νεότερο για τη διαθεσιμότητα των αυτόματων σασμάν;To C635 DDC Σεπτέμβρη 2009 δια στοματος του διεθυνοντος συμβουλου της FPT Alfredo Altavilla
-
Και εξακολουθεί να ισχύει ότι δε θα μπει αυτόματο στον 1,4Τ; Μου φαίνεται χαζή κίνηση όταν ο ανταγωνισμός προσφέρει DSG στα κυβικά αυτά
-
ειδικα αφου το ιδιο κιβωτιο υπαρχει σε 1400 σε αλλα αυτοκινητα του groupo
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Και εξακολουθεί να ισχύει ότι δε θα μπει αυτόματο στον 1,4Τ; Μου φαίνεται χαζή κίνηση όταν ο ανταγωνισμός προσφέρει DSG στα κυβικά αυτάΟ ανταγωνισμός σε αυτόν τον τομέα είναι 2-3 χρόνια μπροστά. Τα έχει δοκιμάσει ήδη στην πράξη.
-
Kαταρχήν να ζητήσω συγγνώμη από τα άλλα μέλη του forum αλλά σκοπός της πρότασης μου ήταν να βοηθήσω τον pkontos1970 στην αγορά σπορ αυτοκινήτου και όχι να ανάψω τα αίματα.Είπα ότι θα είναι το καλύτερο sport hatch σύμφωνα με την δικιά μου πάντα κρίση.Και αυτό γιατί ανέκαθεν σπορ χαρακτήρα έχει η Alfa Romeo και η BMW και επειδή η ΜΙΤΟ που βγήκε φέτος είναι ότι πιο σπορ για το b segment εκτιμώ ότι κάτι αντίστοιχο θα γίνει και με την Milano (149).Δεν μπορώ να καταλάβω το μένος κάποιων .
Mήπως φάγανε κανά ban από το alfisti.gr ;
Με βάσει τα πρώτα 1.600 χλμ. που έκανα με την κούκλα μου, D, δε λέω ότι γέρνει τόσο πολύ αλλά γέρνει φυσιολογικά για το χαρακτήρα της.Σε σχέση με το Corolla που οδηγούσα πριν είναι πολύ καλύτερη αλλά δεν είναι το sport hatch.Στη διαδρομή Λάρισα-Ελασόνα, διπλός δρόμος ανά κατεύθυνση , την πίεσα αρκετά.Υπήρχαν κλίσεις οι οποίες οφείλονται αφενός στην επιλογή της ανάρτησης (μαλακές ελέω άνεσης) , στο μεγάλο μεταξόνιο και στο μεγάλο ύψος.Εκεί θα τις ήθελα λίγο σκληρότερες ή έστω να υπήρχε η επιλογή του RSS γιατί κάθε αυτοκίνητο που οδηγώ μου αρέσει να το ''ζορίζω'' στις στροφές.
Aντίθετα εκεί που με έχει εκπλήξει θετικά είναι όταν περνάς γραμμές τραίνου.Απορροφά σχεδόν τα πάντα.Επίσης όσοι είναι από Λάρισα θα ξέρουν ότι στην είσοδο για το Carrefour έχει κάποιες σιδεριές στο οδόστρωμα για να κόβεις ταχύτητα.Και απο εκεί περνάς χωρίς να καταλάβεις τίποτα.Αυτό πρέπει να συμβαίνει γιατί στην Ιταλία σε πολλές πόλεις έχουν πλακόστρωτο στο δρόμο.Μάλλον γι'αυτό πρέπει να είναι ρυθμισμένα τα αμορτισέρ που κατά τον Ιταλικό κατάλογο λέγονται αυτορυθμιζόμενα.Βέβαια δεν κάνει θαύματα στους Ελληνικούς δρόμους καθότι υπάρχουν και τεράστιες λακούβες.
Τον ημιάκαμπτο τον καταλαβαίνεις αν πάρεις καμιά στροφή πολύ κλειστή και βρει η πίσω ρόδα στο κράσπεδο.Τότε κουνέται όλο το πίσω μέρος.Στις στροφές όμως καμιά φορά σε βοηθάει για να στρίψεις όλο το αυτοκίνητο.
Επίσης είμαι πολύ ικανοποιημένος με το βασικό ηχοσύστημα και την κεραία γιατί πριν στα Τέμπη έπιανα ένα σταθμό με το ζόρι ενώ τώρα δεν έχω κανένα πρόβλημα (φαντάσου να έβαζα και το Bose ή το κιτ με την κεραία).
Στο δρόμο πιάνει εύκολα τα 170.Από εκεί και πέρα μετά μετράνε τα κυβικά.Είτε πρόκειται για Τjet είτε πρόκειται για TSI όταν έχεις πολλούς τουρμπισμένους ίππους σε λίγα κυβικά , κερδίζεις πολύ σε ροπή χαμηλά και σε 0-100'' αλλά σε ταχύτητες πάνω από 180 όπου οι στροφές είναι ψηλές μετράνε τα κυβικά.Για το 90% των προσπεράσεων έχεις τη ροπή εκεί που τη θέλεις.Νομίζω ότι όσο περνάνε τα χλμ. τόσο περισσότερο ακούγεται η τουρμπίνα (ή μήπως το πατάω εγώ περισσότερο;)
Τέλος κάτι άλλο που παρατηρώ στους δύο μήνες που την οδηγώ είναι η παραχώρηση προτεραιότητας (δεν την έβλεπα τόσο συχνά με το παλιό) μάλλον λόγω της ψαρωτικής μάσκας.(Η κοπελιά μου λέει ότι της θυμίζει τίγρη )
Και η κλασσικά ατάκα όταν την πάω για πλύσιμο:
-'' Πως και δεν πήρες Mercedes;'' -
-
Eνταξει απλα δεν εγινε κατανοητο οτι ηταν η δικη σου αποψη μιας και για την 149 τιποτα επισημο δεν εχει ακουστει απο θεμα γεωμετριας αναρτησης κλπ...οπως ειπες εσυ οτι η 149 θα ειναι καλυτερη απο το Σιροκκο ετσι μπορει να ειπωθει το αντιθετο,δηλαδη οτι ειναι χειροτερη...αποψη του καθενος.Ας περιμενουμε να εμφανιστει το μοντελο και μετα θα μιλησουμε...παντως θα απογοητευτω αν ειναι σχεδιαστικα μια μεγαλυτερη μιτο...sorry για το off topic.
-
Μα αφου θα το βγάλουν στον 1.8 , γιατί να μην βγει και στον 1.4; Αυτή είναι η απορία μου
-
χθες βραδυ επαθα σοκ...
ειμαι σε επαρχιακο δρομο σκοτεινο με τα μεγαλα φωτα αναμενα και σταματαω να παρκαρω.
φυσιολογικα ολα μεχρι που προσπαθησα να σβησω τα φωτα
δεν γυρνουσε ο διακοπτης,ηταν σαν να κολησε....
μολις εσβησα τα μεγαλα ο διακοπτης γυρισε
τελικα αμ εχει τα μεγαλα φωτα αναμενα ο διακοπτης για τα φωτα δεν γυριζει!
εχει τελικα μικρες και σημαντικες λεπτομεριες που κανουν την δοιαφορα η δελτα!
δεν γνωριζω αν αυτο γινετε και σε αλλα αυτοκινητα του groupo -
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
χθες βραδυ επαθα σοκ...
ειμαι σε επαρχιακο δρομο σκοτεινο με τα μεγαλα φωτα αναμενα και σταματαω να παρκαρω.
φυσιολογικα ολα μεχρι που προσπαθησα να σβησω τα φωτα
δεν γυρνουσε ο διακοπτης,ηταν σαν να κολησε....
μολις εσβησα τα μεγαλα ο διακοπτης γυρισε
τελικα αμ εχει τα μεγαλα φωτα αναμενα ο διακοπτης για τα φωτα δεν γυριζει!
εχει τελικα μικρες και σημαντικες λεπτομεριες που κανουν την δοιαφορα η δελτα!
δεν γνωριζω αν αυτο γινετε και σε αλλα αυτοκινητα του groupo.
ΚΑι στο πουντο και στην μπαρκετα,αν δεν τραβηξεις πρωτα τον μοχλοδιακοπτη απο τα μεγαλα δεν μπορεις να σβησεις τα φωτα. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
ΚΑι στο πουντο και στην μπαρκετα,αν δεν τραβηξεις πρωτα τον μοχλοδιακοπτη απο τα μεγαλα δεν μπορεις να σβησεις τα φωτα.
+1...
-
μου ηταν μια ευχαριστη εκπληξη αυτο!
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
χθες βραδυ επαθα σοκ...
ειμαι σε επαρχιακο δρομο σκοτεινο με τα μεγαλα φωτα αναμενα και σταματαω να παρκαρω.
φυσιολογικα ολα μεχρι που προσπαθησα να σβησω τα φωτα
δεν γυρνουσε ο διακοπτης,ηταν σαν να κολησε....
μολις εσβησα τα μεγαλα ο διακοπτης γυρισε
τελικα αμ εχει τα μεγαλα φωτα αναμενα ο διακοπτης για τα φωτα δεν γυριζει!
εχει τελικα μικρες και σημαντικες λεπτομεριες που κανουν την δοιαφορα η δελτα!
δεν γνωριζω αν αυτο γινετε και σε αλλα αυτοκινητα του groupoΤο είχε και η 147 αυτό. Επίσης δουλεύει και αντίστροφα...δηλαδή δεν ανάβουν τα μεγάλα φώτα αν δεν έχεις ανάψει τα πορείας (μόνο το σινιάλο δουλεύει).
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
χθες βραδυ επαθα σοκ...
ειμαι σε επαρχιακο δρομο σκοτεινο με τα μεγαλα φωτα αναμενα και σταματαω να παρκαρω.
φυσιολογικα ολα μεχρι που προσπαθησα να σβησω τα φωτα
δεν γυρνουσε ο διακοπτης,ηταν σαν να κολησε....
μολις εσβησα τα μεγαλα ο διακοπτης γυρισε
τελικα αμ εχει τα μεγαλα φωτα αναμενα ο διακοπτης για τα φωτα δεν γυριζει!
εχει τελικα μικρες και σημαντικες λεπτομεριες που κανουν την δοιαφορα η δελτα!
δεν γνωριζω αν αυτο γινετε και σε αλλα αυτοκινητα του groupoΤο είχε και η 147 αυτό. Επίσης δουλεύει και αντίστροφα...δηλαδή δεν ανάβουν τα μεγάλα φώτα αν δεν έχεις ανάψει τα πορείας (μόνο το σινιάλο δουλεύει).
θα το δοκιμασω...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
...δηλαδή δεν ανάβουν τα μεγάλα φώτα αν δεν έχεις ανάψει τα πορείας (μόνο το σινιάλο δουλεύει).Μπορουσε να ηταν διαφορετικα;(εκτος αν δεν καταλαβα καλα )
-
ο nikos120i λεει οτι ο μοχλοδιακοπτης δεν μπορει να κανει την εμπρος κινηση αν δεν αναψεις την μεσαια σκαλα...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
...δηλαδή δεν ανάβουν τα μεγάλα φώτα αν δεν έχεις ανάψει τα πορείας (μόνο το σινιάλο δουλεύει).
Μπορουσε να ηταν διαφορετικα;(εκτος αν δεν καταλαβα καλα )
Μάλλον δε το εξήγησα σωστά
Δε κουνιέται καν ο διακόπτης (μπροστά) αν δεν έχεις ανάψει τα πορείας. Προς τα μέσα τραβιέται, αλλά προς τα έξω όχι.
Lancia Delta 2008