Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORUM "Αγροτων"
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. FORUM "Αγροτων"
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 20
    • 21
    • 10 / 21
    Εκτός Δρόμου
    112
    414
    4379
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bel last edited by

      Τον απριλιο ειχα παρη προσφορα για αυτο με 28750 φουλ εχτρα .
      ειχε προσφορα -6000 ευρω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane98hp last edited by

        Τί να λέμε τώρα κύριοι!!!! L200 power!!!!!
        Είναι ακόμα με τα μαμά ελαστικά που είναι λέει για πέταμα!!! Σήμερα το έριξα μέσα σε ένα λιόφυτο σκαμένο απο το καλοκαίρι αλλά δεν είχε πατησει άλλο αμάξι, με αρκετά φρέσκο χώμα, με κλίση και έσερνα και τρακτοράκι με όλο τον εξοπλισμο για τις ελιές!!!
        Το τάνκ εεε συγνώμη το L200 ανέβαινε, ανέβαινε ανέβαινε και δεν καταλάβαινε τίποτα!!!
        Πόσα άλογα είπατε θέλετε?
        160?
        170?
        200?

        130 τόσα είναι καλά??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kon5 last edited by

          Βάλε καμιά φωτό μάχιμη ντε

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cmarin last edited by

            O πεθερός μου είναι έτοιμος να πάρει Αγρότη. Μεταξύ όλων έχει καταλήξει σε Toyota Hilux 4Χ4 2πορτες, 4 θέσεις, ή Mazda BT-50, 4Χ4, 2+2 πόρτες, 4 θέσεις. Είναι οι 2 αντιπροσωπείες που του παίρνουν την Corolla που έχει σε καλύτερες τιμές. Η χρήση του θα είναι λίγη. Κάτι ελιές 15 μέρες το χρόνο και λίγες γεωργικές δουλειές.
            Ποιο από τα 2?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              megane98hp last edited by

              Ο χρήστης cmarin έγραψε:
              O πεθερός μου είναι έτοιμος να πάρει Αγρότη. Μεταξύ όλων έχει καταλήξει σε Toyota Hilux 4Χ4 2πορτες, 4 θέσεις, ή Mazda BT-50, 4Χ4, 2+2 πόρτες, 4 θέσεις. Είναι οι 2 αντιπροσωπείες που του παίρνουν την Corolla που έχει σε καλύτερες τιμές. Η χρήση του θα είναι λίγη. Κάτι ελιές 15 μέρες το χρόνο και λίγες γεωργικές δουλειές.
              Ποιο από τα 2?

              Δύσκολη η επιλογή!!! Εμφανησιακά το Τογιοτα δεν μου αρέσει αλλά έχω την εντύπωση ότι πρέπει να είναι πιο δυνατό. Το Μαζντα με τρόμαξε όταν ανακάλυψα ότι έχει τις 2 πόρτες συν τις 2 που ανοίγουν ανάποδα. Πολύ καλό αυτό με εντυπωσίασε. Στα λεφτά δεν ξέρω τί παίζει αλλιώς θα έλεγα ότι είναι ισάξια!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kyroscrete last edited by

                Παρε οποιο σου αρεσει , το TOYOTA θα το πουλησεις πιο ευκολα αν χρειαστει , αυτη ειναι η ουσιαστικη τους διαφορα .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  swift-b-p-m last edited by

                  Toyota Hilux.-

                  Kαλώς ή κακώς τα Ford/Mazda πρέπει να φαν' ...καρβέλια για να φτάσουν το Hilux σε αίσθηση αντοχής και αξιοπιστία (την αίσθηση του 'εργαλείου' δηλαδή).

                  Ας μην κοιτάμε μόνο τα χρηματοδοτικά, αλλά και το ποιον του κάθε οχήματος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kyroscrete last edited by

                    Τα παντα ειναι σχετικα , εχεις οδηγησει hilux ασφαλτο για πανω απο 30 - 40 χιλιομετρα σε ταχυτητες ταξιδιου , καλυτερα ταξιδευαν οι στρατιωτικες καναδεζες !!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kyroscrete last edited by

                      Εγω παντως αυτη την στιγμη μετα απο ενα mazda b2500 , ενα mitsubishi L200 θα επερνα Isuzu dmax , ειναι το πιο ισοροπημενο , αυτο που λεμε τα κανει ολα και συμφερει !! Ολα βεβαια ειναι θεμα γουστου .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tazio last edited by

                        Ο χρήστης kyroscrete έγραψε:
                        Εγω παντως αυτη την στιγμη μετα απο ενα mazda b2500 , ενα mitsubishi L200 θα επερνα** Isuzu dmax** , ειναι το πιο ισοροπημενο , αυτο που λεμε τα κανει ολα και συμφερει !! Ολα βεβαια ειναι θεμα γουστου .

                        Αυτό θα πρότεινα κι εγώ.
                        Βέβαια εδώ μπαίνει και το πόσα χρήματα θα του πάρει η Isuzu το παλιό αυτοκίνητο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cmarin last edited by

                          Τελικά η απάντηση ήρθε εξ ουρανού από έμπορο που πήρε πίσω ειδική κατασκευή (κλούβα-ψυγείο) που ο κουνιάδος προσπαθούσε να δώσει εδώ και 8 μήνες τώρα. Η ανταλλαγή έγινε με FORD RANGER (2005) το 2,5λτ ατμοσφαιρικό (με 116PS) και άριστη κατάσταση. Εντυπώσεις τις επόμενες μέρες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kyroscrete last edited by

                            Αν το ranger ειναι πετρελαιο ειναι turbo 109 αλογα και οχι ατμοσφαιρικο ! εκτος και αν ειναι 2600 βενζινα .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iliasp last edited by

                              Μετά από επίσκεψη στο χωριό για ξύλα και κάμποσα χλμ με το Navara μπορώ να πω ότι είναι πολύ τίμιο εργαλείο
                              Σε υψηλές ταχύτητες σταθερότερο από το προηγούμενο Hilux ενώ από ροπή άλλο τίποτα! Με 2α και αγγίζοντας το γκάζι νομίζεις ότι θα πάρεις τα λάστιχα στο χέρι!
                              Ευχάριστη έκλπηξη το Buletooth (στην κούρσα γιατί δεν έχει? )
                              Βέβαια σε ερώτηση παγίδα προς τον παππού, πήρα αυτό -> 'Τιν αυτό α?'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                megane98hp last edited by

                                Καταρχήν δε θα με χαλούσε ένα τέτοιο στις ελιές!!!

                                http://www.youtube.com/watch?v=jNqDarIW ... re=related

                                Πόσο να κάνει άραγε?
                                Αγωνιστικές εκδόσεις δεν έχουν οι άλλοι?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  megane98hp last edited by

                                  Επιτέλους, μετά απο 3,5 χρόνια το L200 πάτησε σε χιόνι.Πήρα την απόφαση να ανέβω στον Ψηλορίτη για βόλτα - και καλά - να του κάνω και ένα ταξιδάκι.
                                  Ήταν τα πιο πολλά χιλιόμετρα που έχει κάνει το αμάξι απο άποψη ταξιδιού. Ταξίδι όχι και τόσο ξεκούραστο αφου ο δρόμος είναι γεμάτος στροφιλίκια. Σαν γενικό συμπέρασμα δεν μπορώ να πώ ότι με κούρασε το αμάξι. Όχι αυτο δεν σημαίνει ότι θα ήθελα να κάνω τέτοιου είδους ταξίδια ούτε ότι θα ήθελα να το έχω σαν μοναδικό αμάξι στο σπίτι μου. Λόγω του ότι το 'ξέρω' δεν με ενόχλησαν οι κλήσεις ούτε οι 4 στροφές του τιμονιού. Εντάξει είπαμε το αμάξι είναι για άλλη χρήση.
                                  Ξεκίνησα λοιπόν και πήγα στον Ψηλορίτη. Αρκετά πριν τα Ανώγεια ακόμα είδα τα πρώτα χιόνια. 'Ενιωσα τρελή χαρά αφου διψούσα να οδηγήσω σε χιόνι.
                                  Αμ δε!!! Κάποιος ανεγκέφαλος είχε φροντήσει να καθαρήσει το δρόμο μέχρι τέρμα πάνω στο οροπέδιο!!! Και ρωτάω, είναι κράτος, είναι κοινωνία αυτη που ζούμε? Να μην μπορει ένας απλός πόλίτης να χαρει το 4Χ4 του??? Γεμάτος απογοήτευση συνέχησα τη διαδρομη μέχρι το οροπέδιο αλλά ξαφνικά όλα άλλαξαν. 1-2 χιλιόμετρα πριν το οροπέδιο έχει μια διασταύρωση, ένα κακό και ανηφορικό δρόμο που οδηγει στο 'Χιονοδρομικό Κέντρο' Δεν δίστασα καθόλου παρόλο το γεγονός ότι ήδη απο τη διασταύρωση το χιόνι ήταν πολύ. Έβαλα κατευθείαν το 'Super' αργό και ξεκίνησα. Κάτι δεν μου πήγαινε καλά από τα πρώτα μέτρα. Πολύ χιόνι αλλά το αμάξι ζοριζόταν. Ξαφνικά κατάλαβα ότι το super' αργό το βάζουμε όταν θέλουμε πολύ δύναμη, ειδικά αν το αμάξι είναι και φορτωμένο. Κατέβασα λοιπόν μια σχέση, πάλι στο 4Χ4 αλλά εκείνο που είναι ειδικο για οδήγηση σε χιόνι και λάσπη. Τότε είδα ένα άλλο αμάξι!!! Ο δρόμος ήταν χωματόδρομος καλυμένος στο χιόνι που σε μερικά σημεία έφτανε ίσως και τους 40 πόντους. Αλλά ο Μήτσος δεν κατάλαβε τίποτα. Μου έκανε τρομερή εντύπωση που πατούσα λίγο γκαζάκι και το αμάξι ανέβαινε με ευκολία. Ο δρόμος είχε σημάδια ότι είχε πατηθεί αλλά όχι και απο πάρα πολλά αμάξια. Σε λίγες περιπτώσεις - φοβήθηκα μην κάνω και καμμιά ζημιά - βγήκα απο τις 'ροδιές' ή απο τα πατήματα των άλλων αμαξιών και οδήγησα σε απάτητο χιόνι αλλά το αμάξι δεν έδειξε το παραμικρο ζόρισμα. Το αμάξι ανέβηκε τα 3 ή 4 χιλιόμετρα μέχρι το χιονοδρομικό σαν σε παιχνίδι. Ανέβηκε στα 1550 μέτρα με -1 βαθμους (με τόσο χιόνι μάλλον το θερμόμετρο του αυτοκινήτου κάτι θα είχε πάθει. Φτάνοντας πάνω είχα μια μικρή έκπληξη. Το χιονοδρομικό μέσα στην εγκατάληψη σπασμένα όλα τα παράθυρα - δεκάδες, σπασμένες πόρτες, μια εικόνα καταστροφής. Φυσικά και δεν υπήρχε ψυχή εκεί πάνω. Μα καλά τί σκατά λαός είμαστε δεν μπορώ να καταλάβω? Δεν υπάρχει κάποιος να προστατέψει την περιουσία αυτη?

                                  Όλα αυτά - μπορεί να γίνομαι κουραστικός αλλά είναι σημαντικές πληροφορίες - απο ένα αμάξι με 130 τόσα άλογα και με τα μαμά ελαστικά ακόμα μετά απο 3,5 χρόνια!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gv1600 last edited by

                                    Ωραία βόλτα είναι και αφού την ευχαριστήθηκες, όλα καλά!

                                    Όσο για το ρημαγμένο εδώ και χρόνια χιονοδρομικό, είναι 'άστα να πάνε' η κατάσταση.
                                    Απλά έτυχε και ήσουν μόνος..... συνήθως θα βρείς μέσα ή και γύρω απο αυτό αίγες
                                    Καλές βόλτες !

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      megane98hp last edited by

                                      Όλοι ξέρουμε τη διαφορά στις επιδόσεις 2 pick up με διαφορετικη υποδύναμη. Τί γίνεται στην περίπτωση όμως που ένα φορτηγάκι με 136 άλογα και ένα με 170 καρφώσουν κάπου? Τα 170 άλογα θα ξεκαρφώσουν ή δεν έχει διαφορά? Η ερώτηση δεν αφορά μονο την περίπτωση του καρφωματος αλλά και την περίπτωση που πρέπει το αυτοκίνητο να ανέβει μια ανηφόρα χωματόδρομο ή χωράφι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        d-soylimiotis last edited by

                                        ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ . ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ L300 KAI EΓΩ ΕΝΑ ΝΑΒΑΡΑ ΟΠΟΥ ΥΠΕΡΤΕΡΕΙ ΤΟ ΕΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΣΤΕΡΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΠΧ. ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ
                                        ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΘΕΑ? ΟΧΙ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          meco last edited by

                                          Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                                          Όλοι ξέρουμε τη διαφορά στις επιδόσεις 2 pick up με διαφορετικη υποδύναμη. Τί γίνεται στην περίπτωση όμως που ένα φορτηγάκι με 136 άλογα και ένα με 170 καρφώσουν κάπου? Τα 170 άλογα θα ξεκαρφώσουν ή δεν έχει διαφορά? Η ερώτηση δεν αφορά μονο την περίπτωση του καρφωματος αλλά και την περίπτωση που πρέπει το αυτοκίνητο να ανέβει μια ανηφόρα χωματόδρομο ή χωράφι.

                                          Σε αυτές τις περιπτώσεις έχει μεγαλύτερη σημασία η ροπή και πως θα την εκμεταλλευτείς.
                                          Αν κάνεις ταρζανιές και βεβιασμένες ενέργειες πιθανόν το αυτοκίνητο με την περισσόερη ροπή να σε οδηγήσει γρηγορότερα στο 'κάρφωμα'.
                                          Στις ανηφόρες πάλι (υποψιάζομαι οτι θα εννοείς τα ανηφορικά χωράφια )η παραπάνω ροπή αν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο θα βοηθήσει στο να κινηθεί πιο άνετα και αν μιλάμε για ακραίες καταστάσεις μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα στη κίνηση και την 'ακινησία', αν και η ύπαρξη κοντών σχέσεων προσφέρει μία δικλείδα ασφαλείας και για να φτάσουμε στο σημείο 'δεν πάει πουθενά' πρέπει να μιλάμε για πολυυυυύ οριακές συνθήκες φορτώματος και κλίσεων.

                                          Υ.Γ. Είμαι σίγουρος πως μόνο εγώ κατάλαβα τι εννοούσες με τη λέξη 'κάρφωμα'¨...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            megane98hp last edited by

                                            Ο χρήστης meco έγραψε:
                                            Υ.Γ. Είμαι σίγουρος πως μόνο εγώ κατάλαβα τι εννοούσες με τη λέξη 'κάρφωμα'¨...

                                            Τελικά είσαι πολύ κακός!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 10 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr