-
Τον απριλιο ειχα παρη προσφορα για αυτο με 28750 φουλ εχτρα .
ειχε προσφορα -6000 ευρω. -
Τί να λέμε τώρα κύριοι!!!! L200 power!!!!!
Είναι ακόμα με τα μαμά ελαστικά που είναι λέει για πέταμα!!! Σήμερα το έριξα μέσα σε ένα λιόφυτο σκαμένο απο το καλοκαίρι αλλά δεν είχε πατησει άλλο αμάξι, με αρκετά φρέσκο χώμα, με κλίση και έσερνα και τρακτοράκι με όλο τον εξοπλισμο για τις ελιές!!!
Το τάνκ εεε συγνώμη το L200 ανέβαινε, ανέβαινε ανέβαινε και δεν καταλάβαινε τίποτα!!!
Πόσα άλογα είπατε θέλετε?
160?
170?
200?130 τόσα είναι καλά??
-
Βάλε καμιά φωτό μάχιμη ντε
-
O πεθερός μου είναι έτοιμος να πάρει Αγρότη. Μεταξύ όλων έχει καταλήξει σε Toyota Hilux 4Χ4 2πορτες, 4 θέσεις, ή Mazda BT-50, 4Χ4, 2+2 πόρτες, 4 θέσεις. Είναι οι 2 αντιπροσωπείες που του παίρνουν την Corolla που έχει σε καλύτερες τιμές. Η χρήση του θα είναι λίγη. Κάτι ελιές 15 μέρες το χρόνο και λίγες γεωργικές δουλειές.
Ποιο από τα 2? -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
O πεθερός μου είναι έτοιμος να πάρει Αγρότη. Μεταξύ όλων έχει καταλήξει σε Toyota Hilux 4Χ4 2πορτες, 4 θέσεις, ή Mazda BT-50, 4Χ4, 2+2 πόρτες, 4 θέσεις. Είναι οι 2 αντιπροσωπείες που του παίρνουν την Corolla που έχει σε καλύτερες τιμές. Η χρήση του θα είναι λίγη. Κάτι ελιές 15 μέρες το χρόνο και λίγες γεωργικές δουλειές.
Ποιο από τα 2?Δύσκολη η επιλογή!!! Εμφανησιακά το Τογιοτα δεν μου αρέσει αλλά έχω την εντύπωση ότι πρέπει να είναι πιο δυνατό. Το Μαζντα με τρόμαξε όταν ανακάλυψα ότι έχει τις 2 πόρτες συν τις 2 που ανοίγουν ανάποδα. Πολύ καλό αυτό με εντυπωσίασε. Στα λεφτά δεν ξέρω τί παίζει αλλιώς θα έλεγα ότι είναι ισάξια!!!
-
Παρε οποιο σου αρεσει , το TOYOTA θα το πουλησεις πιο ευκολα αν χρειαστει , αυτη ειναι η ουσιαστικη τους διαφορα .
-
Toyota Hilux.-
Kαλώς ή κακώς τα Ford/Mazda πρέπει να φαν' ...καρβέλια για να φτάσουν το Hilux σε αίσθηση αντοχής και αξιοπιστία (την αίσθηση του 'εργαλείου' δηλαδή).
Ας μην κοιτάμε μόνο τα χρηματοδοτικά, αλλά και το ποιον του κάθε οχήματος.
-
Τα παντα ειναι σχετικα , εχεις οδηγησει hilux ασφαλτο για πανω απο 30 - 40 χιλιομετρα σε ταχυτητες ταξιδιου , καλυτερα ταξιδευαν οι στρατιωτικες καναδεζες !!!!
-
Εγω παντως αυτη την στιγμη μετα απο ενα mazda b2500 , ενα mitsubishi L200 θα επερνα Isuzu dmax , ειναι το πιο ισοροπημενο , αυτο που λεμε τα κανει ολα και συμφερει !! Ολα βεβαια ειναι θεμα γουστου .
-
Ο χρήστης kyroscrete έγραψε:
Εγω παντως αυτη την στιγμη μετα απο ενα mazda b2500 , ενα mitsubishi L200 θα επερνα** Isuzu dmax** , ειναι το πιο ισοροπημενο , αυτο που λεμε τα κανει ολα και συμφερει !! Ολα βεβαια ειναι θεμα γουστου .Αυτό θα πρότεινα κι εγώ.
Βέβαια εδώ μπαίνει και το πόσα χρήματα θα του πάρει η Isuzu το παλιό αυτοκίνητο. -
Τελικά η απάντηση ήρθε εξ ουρανού από έμπορο που πήρε πίσω ειδική κατασκευή (κλούβα-ψυγείο) που ο κουνιάδος προσπαθούσε να δώσει εδώ και 8 μήνες τώρα. Η ανταλλαγή έγινε με FORD RANGER (2005) το 2,5λτ ατμοσφαιρικό (με 116PS) και άριστη κατάσταση. Εντυπώσεις τις επόμενες μέρες.
-
Αν το ranger ειναι πετρελαιο ειναι turbo 109 αλογα και οχι ατμοσφαιρικο ! εκτος και αν ειναι 2600 βενζινα .
-
Μετά από επίσκεψη στο χωριό για ξύλα και κάμποσα χλμ με το Navara μπορώ να πω ότι είναι πολύ τίμιο εργαλείο
Σε υψηλές ταχύτητες σταθερότερο από το προηγούμενο Hilux ενώ από ροπή άλλο τίποτα! Με 2α και αγγίζοντας το γκάζι νομίζεις ότι θα πάρεις τα λάστιχα στο χέρι!
Ευχάριστη έκλπηξη το Buletooth (στην κούρσα γιατί δεν έχει? )
Βέβαια σε ερώτηση παγίδα προς τον παππού, πήρα αυτό -> 'Τιν αυτό α?' -
Καταρχήν δε θα με χαλούσε ένα τέτοιο στις ελιές!!!
http://www.youtube.com/watch?v=jNqDarIW ... re=related
Πόσο να κάνει άραγε?
Αγωνιστικές εκδόσεις δεν έχουν οι άλλοι? -
Επιτέλους, μετά απο 3,5 χρόνια το L200 πάτησε σε χιόνι.Πήρα την απόφαση να ανέβω στον Ψηλορίτη για βόλτα - και καλά - να του κάνω και ένα ταξιδάκι.
Ήταν τα πιο πολλά χιλιόμετρα που έχει κάνει το αμάξι απο άποψη ταξιδιού. Ταξίδι όχι και τόσο ξεκούραστο αφου ο δρόμος είναι γεμάτος στροφιλίκια. Σαν γενικό συμπέρασμα δεν μπορώ να πώ ότι με κούρασε το αμάξι. Όχι αυτο δεν σημαίνει ότι θα ήθελα να κάνω τέτοιου είδους ταξίδια ούτε ότι θα ήθελα να το έχω σαν μοναδικό αμάξι στο σπίτι μου. Λόγω του ότι το 'ξέρω' δεν με ενόχλησαν οι κλήσεις ούτε οι 4 στροφές του τιμονιού. Εντάξει είπαμε το αμάξι είναι για άλλη χρήση.
Ξεκίνησα λοιπόν και πήγα στον Ψηλορίτη. Αρκετά πριν τα Ανώγεια ακόμα είδα τα πρώτα χιόνια. 'Ενιωσα τρελή χαρά αφου διψούσα να οδηγήσω σε χιόνι.
Αμ δε!!! Κάποιος ανεγκέφαλος είχε φροντήσει να καθαρήσει το δρόμο μέχρι τέρμα πάνω στο οροπέδιο!!! Και ρωτάω, είναι κράτος, είναι κοινωνία αυτη που ζούμε? Να μην μπορει ένας απλός πόλίτης να χαρει το 4Χ4 του??? Γεμάτος απογοήτευση συνέχησα τη διαδρομη μέχρι το οροπέδιο αλλά ξαφνικά όλα άλλαξαν. 1-2 χιλιόμετρα πριν το οροπέδιο έχει μια διασταύρωση, ένα κακό και ανηφορικό δρόμο που οδηγει στο 'Χιονοδρομικό Κέντρο' Δεν δίστασα καθόλου παρόλο το γεγονός ότι ήδη απο τη διασταύρωση το χιόνι ήταν πολύ. Έβαλα κατευθείαν το 'Super' αργό και ξεκίνησα. Κάτι δεν μου πήγαινε καλά από τα πρώτα μέτρα. Πολύ χιόνι αλλά το αμάξι ζοριζόταν. Ξαφνικά κατάλαβα ότι το super' αργό το βάζουμε όταν θέλουμε πολύ δύναμη, ειδικά αν το αμάξι είναι και φορτωμένο. Κατέβασα λοιπόν μια σχέση, πάλι στο 4Χ4 αλλά εκείνο που είναι ειδικο για οδήγηση σε χιόνι και λάσπη. Τότε είδα ένα άλλο αμάξι!!! Ο δρόμος ήταν χωματόδρομος καλυμένος στο χιόνι που σε μερικά σημεία έφτανε ίσως και τους 40 πόντους. Αλλά ο Μήτσος δεν κατάλαβε τίποτα. Μου έκανε τρομερή εντύπωση που πατούσα λίγο γκαζάκι και το αμάξι ανέβαινε με ευκολία. Ο δρόμος είχε σημάδια ότι είχε πατηθεί αλλά όχι και απο πάρα πολλά αμάξια. Σε λίγες περιπτώσεις - φοβήθηκα μην κάνω και καμμιά ζημιά - βγήκα απο τις 'ροδιές' ή απο τα πατήματα των άλλων αμαξιών και οδήγησα σε απάτητο χιόνι αλλά το αμάξι δεν έδειξε το παραμικρο ζόρισμα. Το αμάξι ανέβηκε τα 3 ή 4 χιλιόμετρα μέχρι το χιονοδρομικό σαν σε παιχνίδι. Ανέβηκε στα 1550 μέτρα με -1 βαθμους (με τόσο χιόνι μάλλον το θερμόμετρο του αυτοκινήτου κάτι θα είχε πάθει. Φτάνοντας πάνω είχα μια μικρή έκπληξη. Το χιονοδρομικό μέσα στην εγκατάληψη σπασμένα όλα τα παράθυρα - δεκάδες, σπασμένες πόρτες, μια εικόνα καταστροφής. Φυσικά και δεν υπήρχε ψυχή εκεί πάνω. Μα καλά τί σκατά λαός είμαστε δεν μπορώ να καταλάβω? Δεν υπάρχει κάποιος να προστατέψει την περιουσία αυτη?Όλα αυτά - μπορεί να γίνομαι κουραστικός αλλά είναι σημαντικές πληροφορίες - απο ένα αμάξι με 130 τόσα άλογα και με τα μαμά ελαστικά ακόμα μετά απο 3,5 χρόνια!!!
-
Ωραία βόλτα είναι και αφού την ευχαριστήθηκες, όλα καλά!
Όσο για το ρημαγμένο εδώ και χρόνια χιονοδρομικό, είναι 'άστα να πάνε' η κατάσταση.
Απλά έτυχε και ήσουν μόνος..... συνήθως θα βρείς μέσα ή και γύρω απο αυτό αίγες
Καλές βόλτες ! -
Όλοι ξέρουμε τη διαφορά στις επιδόσεις 2 pick up με διαφορετικη υποδύναμη. Τί γίνεται στην περίπτωση όμως που ένα φορτηγάκι με 136 άλογα και ένα με 170 καρφώσουν κάπου? Τα 170 άλογα θα ξεκαρφώσουν ή δεν έχει διαφορά? Η ερώτηση δεν αφορά μονο την περίπτωση του καρφωματος αλλά και την περίπτωση που πρέπει το αυτοκίνητο να ανέβει μια ανηφόρα χωματόδρομο ή χωράφι.
-
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ . ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ L300 KAI EΓΩ ΕΝΑ ΝΑΒΑΡΑ ΟΠΟΥ ΥΠΕΡΤΕΡΕΙ ΤΟ ΕΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΣΤΕΡΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΠΧ. ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ
ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΘΕΑ? ΟΧΙ -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Όλοι ξέρουμε τη διαφορά στις επιδόσεις 2 pick up με διαφορετικη υποδύναμη. Τί γίνεται στην περίπτωση όμως που ένα φορτηγάκι με 136 άλογα και ένα με 170 καρφώσουν κάπου? Τα 170 άλογα θα ξεκαρφώσουν ή δεν έχει διαφορά? Η ερώτηση δεν αφορά μονο την περίπτωση του καρφωματος αλλά και την περίπτωση που πρέπει το αυτοκίνητο να ανέβει μια ανηφόρα χωματόδρομο ή χωράφι.Σε αυτές τις περιπτώσεις έχει μεγαλύτερη σημασία η ροπή και πως θα την εκμεταλλευτείς.
Αν κάνεις ταρζανιές και βεβιασμένες ενέργειες πιθανόν το αυτοκίνητο με την περισσόερη ροπή να σε οδηγήσει γρηγορότερα στο 'κάρφωμα'.
Στις ανηφόρες πάλι (υποψιάζομαι οτι θα εννοείς τα ανηφορικά χωράφια )η παραπάνω ροπή αν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο θα βοηθήσει στο να κινηθεί πιο άνετα και αν μιλάμε για ακραίες καταστάσεις μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα στη κίνηση και την 'ακινησία', αν και η ύπαρξη κοντών σχέσεων προσφέρει μία δικλείδα ασφαλείας και για να φτάσουμε στο σημείο 'δεν πάει πουθενά' πρέπει να μιλάμε για πολυυυυύ οριακές συνθήκες φορτώματος και κλίσεων.Υ.Γ. Είμαι σίγουρος πως μόνο εγώ κατάλαβα τι εννοούσες με τη λέξη 'κάρφωμα'¨...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Υ.Γ. Είμαι σίγουρος πως μόνο εγώ κατάλαβα τι εννοούσες με τη λέξη 'κάρφωμα'¨...Τελικά είσαι πολύ κακός!!!!
FORUM "Αγροτων"