-
ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ 5.2.2004 ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ
ΝΕΟ VW POLO GT ΜΕ ΝΕΟΥΣ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
ΒΕΝΖΙΝΗΣ (3) ΚΑΙ DIESEL (2):O ΜΟΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ
ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο 1.9 DIESEL ME 130 HP!!ΛΑΣΤΙΧΟ 205/45/16!!!!
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΝΕΙΣ??????????????
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΝΙΚΟΣ -
ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ 5.2.2004 ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ
ΝΕΟ VW POLO GT ΜΕ ΝΕΟΥΣ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
ΒΕΝΖΙΝΗΣ (3) ΚΑΙ DIESEL (2):O ΜΟΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ
ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο 1.9 DIESEL ME 130 HP!!ΛΑΣΤΙΧΟ 205/45/16!!!!
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΝΕΙΣ??????????????
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΝΙΚΟΣ -
ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ 5.2.2004 ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ
ΝΕΟ VW POLO GT ΜΕ ΝΕΟΥΣ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
ΒΕΝΖΙΝΗΣ (3) ΚΑΙ DIESEL (2):O ΜΟΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ
ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο 1.9 DIESEL ME 130 HP!!ΛΑΣΤΙΧΟ 205/45/16!!!!
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΝΕΙΣ??????????????
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΝΙΚΟΣ -
Ο χρήστης Nikos67 έγραψε:
ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ 5.2.2004 ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ
ΝΕΟ VW POLO GT ΜΕ ΝΕΟΥΣ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
ΒΕΝΖΙΝΗΣ (3) ΚΑΙ DIESEL (2):O ΜΟΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ
ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο 1.9 DIESEL ME 130 HP!!ΛΑΣΤΙΧΟ 205/45/16!!!!
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΝΕΙΣ??????????????
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΝΙΚΟΣΔηλαδή είναι κάτι παρόμοιο με το Fabia RS έτσι?
-
Ο χρήστης Nikos67 έγραψε:
ΛΑΣΤΙΧΟ 205/45/16!!!!
Σιγα τη διασταση. Και εγω στο δικο μου αυτη φοραω...!!!
Λετε να βγει τουρμπο οπως το ibiza?
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Λετε να βγει τουρμπο οπως το ibiza?
Απ'όσο έχω καταλάβει, τους turbo 1.8 η VW και η Audi δεν πρόκειται να τους ξαναχρησιμοποιήσουν. Θα μείνουν για τους 'παρίες' του Group, μέχρις ότου να μην μπορούν να περνάνε με τίποτα τις προδιαγραφές ρύπων, οπότε και αυτό το αποτυχημένο μαρκετίστικο πείραμα θα λάβει τέλος.
Αν εννοείς την τουρμπισμένη έκδοση του FSi, δεν το πιστεύω ότι η VW θα την βάλει και στο Polo εκτός του Golf, εκτός αν γίνει πάλι διαχωρισμός δυνατών/αδύνατων εκδόσεων.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Λετε να βγει τουρμπο οπως το ibiza?
Απ'όσο έχω καταλάβει, τους turbo 1.8 η VW και η Audi δεν πρόκειται να τους ξαναχρησιμοποιήσουν. Θα μείνουν για τους 'παρίες' του Group, μέχρις ότου να μην μπορούν να περνάνε με τίποτα τις προδιαγραφές ρύπων, οπότε και αυτό το αποτυχημένο μαρκετίστικο πείραμα θα λάβει τέλος.
Αν εννοείς την τουρμπισμένη έκδοση του FSi, δεν το πιστεύω ότι η VW θα την βάλει και στο Polo εκτός του Golf, εκτός αν γίνει πάλι διαχωρισμός δυνατών/αδύνατων εκδόσεων.
Εχεις δικιο.
Για τον 1600 FSi τι λετε? Δε μου ερχεται αλλος κινητηρας! -
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
οπότε και αυτό το αποτυχημένο μαρκετίστικο πείραμα θα λάβει τέλος.
.Γιατι ειναι αποτυχημενο? ειναι αποτυχια να εχεις ΕΝΑ μοτερ και με αναλογα τον εγκεφαλο να βγαζεις απο 150 εως 235+οσο παει αλογα σε μια γκαμα πολλων αμαξωματων και βαλαντιων?
Που εγκειται η αποτυχια δε καταλαβα.....
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Γιατι ειναι αποτυχημενο? ειναι αποτυχια να εχεις ΕΝΑ μοτερ και με αναλογα τον εγκεφαλο να βγαζεις απο 150 εως 235+οσο παει αλογα σε μια γκαμα πολλων αμαξωματων και βαλαντιων?
Που εγκειται η αποτυχια δε καταλαβα.....Σωστά, δεν το έγραψα καλά, η αποτυχία ήταν στο τεχνολογικό υπόβαθρο του εν'λόγω κινητήρα, ένα πείραμα που δεν απέδειξε ότι οι 5 βαλβίδες στον κύλινδρο είναι καλύτερες από τις 4. Για τις ανάγκες του σχεδιασμού ο κινητήρας είχε τελείως crappy προφίλ εκκεντροφόρων, με αποτέλεσμα η συνολική του ογκομετρική απόδοση να είναι σημαντικά μικρότερη από αυτή ενός ανάλογου 16βάλβιδου. Για του λόγου το αληθές, ποτέ δεν έχουν κυκλοφορήσει εναλλακτικά προφίλ εκκεντροφόρων για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Υ.Γ. Το ήξερα ότι θα τσιμπήσεις... αν και περίμενα το Μάκη πρώτο!
-
ετσι οπως το εθεσες πριν ειχα δικιο!
αλλα μετα την επεξηγηση συμφωνω. Πραγματι γιατι δε καταφεραν να βγαλουν βελτιωτες εκκεντροφορους με αλλες γεωμετριες??
με τα λιγα που ξερω, 5 βαλβιδες το θεωρω υπερβολη. Οι μηχανικοι που το σχεδιασαν κατι θα ειχαν στο μυαλο τους, αλλα ξερουμε τι??? -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Οι μηχανικοι που το σχεδιασαν κατι θα ειχαν στο μυαλο τους, αλλα ξερουμε τι???Ναι, την εντολή από τους μαρκετίερς!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Οι μηχανικοι που το σχεδιασαν κατι θα ειχαν στο μυαλο τους, αλλα ξερουμε τι???
Ναι, την εντολή από τους μαρκετίερς!
καλα το σκεφτηκα κ εγω αυτο αλλα μου φαινεται απλοϊκο αλλα και δυστυχως, λογικο....
τεσπα μακαρι καποιος να ξερει να μας πει υπευθυνα το γιατι...
τουλαχιστον τον εκαναν ασπαστο(εμ τι νομιζατε οτι θα με ψυχοπλακωνατε?? )
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
τουλαχιστον τον εκαναν ασπαστοΚάτι είναι κι αυτό.
Επιπλέον τον έκαναν τόσον ώστε να πληρώνει το μισό ετήσιο χαράτσι (σήμα) από τα δίλιτρα!Από τα προηγούμενα: δηλαδή λόγω κατασκευαστικών περιορισμών είναι σχεδόν αδύνατον να κατασκευαστεί διαφορετικός εκκεντροφόρος? ή (για να χαρεί ο mkiii) είναι τόσο τέλεια φτιαγμένος που δεν σηλώνει βελτίωση!!?
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
τουλαχιστον τον εκαναν ασπαστο
Κάτι είναι κι αυτό.
Επιπλέον τον έκαναν τόσον ώστε να πληρώνει το μισό ετήσιο χαράτσι (σήμα) από τα δίλιτρα!Και τον πληρώνεις σε βενζίνη
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
τουλαχιστον τον εκαναν ασπαστο
Κάτι είναι κι αυτό.
Επιπλέον τον έκαναν τόσον ώστε να πληρώνει το μισό ετήσιο χαράτσι (σήμα) από τα δίλιτρα!Και τον πληρώνεις σε βενζίνη
αααααα μην ακουω παλι χαζα!
θα φωναξω τα παιδια απο το TFRC - GTC να απαντησουν σε αυτο.οι μετρησεις της καταναλωσης υπαρχουν καταγεγραμενες, κοιταξτε τα αντιστοιχα μοτερ του ανταγωνισμου και μετα κρινουμε....
ολα δε γινονται....Εκτος αν αγορασει κανεις vTEC....ρε κολλημα με τη VAG...τι σας εχει κανει πια??
-
οσο για την τελειοτητα του μοτερ, εγω πιστευω οτι μονο οταν εισαι πολυ κοντα στα 100ps/ λιτρο δεν σηκωνει βελτιωση.
απο κει κ περα καθε κατασκευαστης κανει τις επιλογες-συμβιβασμους του...
ενας σοβαρος βελτιωτης λοιπον παντα εχει καποια περιθωρια βελτιωσης(πραγματικης) -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
τουλαχιστον τον εκαναν ασπαστο
Κάτι είναι κι αυτό.
Επιπλέον τον έκαναν τόσον ώστε να πληρώνει το μισό ετήσιο χαράτσι (σήμα) από τα δίλιτρα!Και τον πληρώνεις σε βενζίνη
αααααα μην ακουω παλι χαζα!
θα φωναξω τα παιδια απο το TFRC - GTC να απαντησουν σε αυτο.οι μετρησεις της καταναλωσης υπαρχουν καταγεγραμενες, κοιταξτε τα αντιστοιχα μοτερ του ανταγωνισμου και μετα κρινουμε....
ολα δε γινονται....Εκτος αν αγορασει κανεις vTEC....ρε κολλημα με τη VAG...τι σας εχει κανει πια??
Τι θα πουν για τα αυτοκίνητά τους;;;; Να πω ότι δεν είχα οδηγήσει καμιά δεκαριά αυτοκίνητα με αυτόν τον κινητήρα σε διάφορες ιπποδυνάμεις, να λεγα ότι δεν ξέρω, αλλά τα 20άρια τα βλέπεις άνετα.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το σχόλιο ήταν χιουμοριστικό περισσότερο -και με λίγη δόση αλήθειας-
Φυσικά VTec θ'αγόραζα (με μία άλλη αντιπροσωπεία)
Υ.Γ: αύριο μάλλον θα οδηγήσω ένα Cupra R και θα ξέρω ΚΑΙ γι'αυτή την έκδοση
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Από τα προηγούμενα: δηλαδή λόγω κατασκευαστικών περιορισμών είναι σχεδόν αδύνατον να κατασκευαστεί διαφορετικός εκκεντροφόρος? ή (για να χαρεί ο mkiii) είναι τόσο τέλεια φτιαγμένος που δεν σηλώνει βελτίωση!!?
Το πρώτο.
Μια από τις βασικότερες παραμέτρους για να πάρεις ιπποδύναμη από έναν κινητήρα είναι η επιφάνεια των βαλβίδων και ιδιαίτερα αυτή των βαλβίδων εισαγωγής.
Λόγω της σχεδίασης του 1.8 οι εκκεντροφόροι πρέπει να έχουν μικρό βύθισμα σχετικά, οπότε είναι ματαιοπονία να ασχολείται κανείς μ'αυτούς. Σαν ατμοσφαιρικός αυτός ο κινητήρας είναι τελείως αποτυχημένος τεχνικά. Σαν turbo δεν υπάρχει πρόβλημα, και 8βάλβιδος να ήταν θα απέδειδε. Το μόνο πετυχημένο είναι η αποδεκτή για την κατηγορία αξιοπιστία (μην ξεχνάμε ότι είναι και υπερτροφοδοτούμενος και πολλοί τον πειράζουν... ) αλλά άθραυστος δεν είναι.
Νεο VW POLO GT: Πληροφοριες?