-
Εγώ ρωτάω σε αρκετά μαγαζιά γιατί οι τιμές των προϊόντων τους δεν έχουν πέσει τώρα που έπεσε το πετρέλαιο.
Απαντούν ότι δεν φταίνε αυτοί και ότι στην ίδια τιμή αγοράζουν.
Όμως όταν ανέβαινε το πετρέλαιο, ανέβαζαν τις τιμές πριν αγοράσουν νέα προϊόντα σε ακριβότερη τιμή.Τελικά ο μόνος τρόπος για να μειωθούν οι τιμές είναι να ρωτάς και αν δεν έχει μειωθεί η τιμή, ΝΑ ΦΕΥΓΕΙΣ.
-
Σπινιάροντας όμως για να δηλώνεις την αγανάκτισή σου
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εγώ ρωτάω σε αρκετά μαγαζιά γιατί οι τιμές των προϊόντων τους δεν έχουν πέσει τώρα που έπεσε το πετρέλαιο.
Απαντούν ότι δεν φταίνε αυτοί και ότι στην ίδια τιμή αγοράζουν.
Όμως όταν ανέβαινε το πετρέλαιο, ανέβαζαν τις τιμές πριν αγοράσουν νέα προϊόντα σε ακριβότερη τιμή.Τελικά ο μόνος τρόπος για να μειωθούν οι τιμές είναι να ρωτάς και αν δεν έχει μειωθεί η τιμή, ΝΑ ΦΕΥΓΕΙΣ.
Και γενικά να μη βαριέσαι να πας να το πάρεις από κάπου που ξέρεις ότι το έχει πιο φθηνά επειδή ο ακριβός είναι δίπλα σου...
-
0,76 η φθηνοτερη βενζινη στη Χαλκιδα!
Βεβαια το diesel εχει πλεον διαφορα σχεδον 0,20 ενω πριν απο την απεργια ειχε 0,07 αντε 0,11. Δε σε χαλουλου καθολουλου πατερα! -
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
0,76 η φθηνοτερη βενζινη στη Χαλκιδα!
Βεβαια το diesel εχει πλεον διαφορα σχεδον 0,20 ενω πριν απο την απεργια ειχε 0,07 αντε 0,11. Δε σε χαλουλου καθολουλου πατερα!Προ φόρων, η τιμή του diesel είναι 60% πάνω σε σχέση με την τιμή της αμόλυβδης!
Συγκεκριμένα τα ΕΛΠΕ πουλάνε την αμόλυβδη προς 23 λεπτά το λίτρο και το πετρέλαιο κίνησης προς 37 λεπτά! -
Σε χαμηλό 4,5 ετών
Στο επίπεδο των 36 δολαρίων έπεσε η τιμή το αργού πετρελαίουΣτο χαμηλότερο επίπεδο από τον Ιούλιο του 2004 έκλεισε η τιμή του πετρελαίου στη Νέα Υόρκη, πέφτοντας μάλιστα για μικρό διάστημα ακόμη και κάτω από τα 36 δολάρια το βαρέλι.
Το αργό παράδοσης Ιανουαρίου έκλεισε στα 36,22 δολάρια το βαρέλι, με πτώση 3,84 δολαρίων σε σχέση με το κλείσιμο της Τετάρτης. Κατά τη διάρκεια των συναλλαγών έπεσε έως και τα 35,98 δολάρια το βαρέλι.
Την Τετάρτη ο ΟΠΕΚ ανακοίνωσε ότι θα μειώσει την παραγωγή του κατά 2,2 εκατομμύρια δολάρια ημερησίως, όμως σύμφωνα με τους αναλυτές τα μέτρα που λαμβάνει ο Οργανισμός δεν αρκούν για να αντιμετωπιστεί η πτώση της ζήτησης.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ/Γαλλικό
να σημειωσω οτι αισθητα εχει πεσει και το $ την τελευταια εβδομαδα...
περιμενω αντιστοιχη πτωση ολων των προιοντων που ειχαν ανεβει λογω της ανοδου του πετρελαιου...επισης:
Τιμές ΕΛΠΕ
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ Α.Ε.ΤΙΜΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΣΕ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΑΔΕΙΑΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ
'Οι τιμές περιλαμβάνουν την αξία του προιόντος, τις ειδικές υπηρεσίες (φορτωτικά), το ΦΠΑ των ειδικών υπηρεσιών (φορτωτικών) και την εισφορά του ταμείου επικουρικής ασφάλισης βενζινοπωλών'
Οι τιμές εισάγονται από την ιστοσελίδα των ΕΛΠΕ http://www.elpe.gr
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Τιμές ΕΛΠΕ
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ Α.Ε.ΤΙΜΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΣΕ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΑΔΕΙΑΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ
'Οι τιμές περιλαμβάνουν την αξία του προιόντος, τις ειδικές υπηρεσίες (φορτωτικά), το ΦΠΑ των ειδικών υπηρεσιών (φορτωτικών) και την εισφορά του ταμείου επικουρικής ασφάλισης βενζινοπωλών'
Οι τιμές εισάγονται από την ιστοσελίδα των ΕΛΠΕ http://www.elpe.gr
Μάλιστα
Σύμφωνα με τις τιμές αυτές οι πρατηριούχοι αγοράζουν την απλή αμόλυβδη στα 22~23 λεπτά το λίτρο και μας την πουλάνε τουλάχιστον 70. -
Ο χρήστης ambient έγραψε:
Τιμές ΕΛΠΕ
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ Α.Ε.ΤΙΜΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΣΕ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΑΔΕΙΑΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ
'Οι τιμές περιλαμβάνουν την αξία του προιόντος, τις ειδικές υπηρεσίες (φορτωτικά), το ΦΠΑ των ειδικών υπηρεσιών (φορτωτικών) και την εισφορά του ταμείου επικουρικής ασφάλισης βενζινοπωλών'
Οι τιμές εισάγονται από την ιστοσελίδα των ΕΛΠΕ http://www.elpe.gr
Μάλιστα
Σύμφωνα με τις τιμές αυτές οι πρατηριούχοι αγοράζουν την απλή αμόλυβδη στα 22~23 λεπτά το λίτρο και μας την πουλάνε τουλάχιστον 70.Ξεχνας τους φορους του δημοσιου.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ξεχνας τους φορους του δημοσιου.Πόσοι είναι πια αυτοί οι φόροι?!...
-
Ο χρήστης ambient έγραψε:
Ξεχνας τους φορους του δημοσιου.
Πόσοι είναι πια αυτοί οι φόροι?!...
Από ένα άρθρο που έχω στο αρχείο μου απ' όταν η αμόλυβδη είχε ~1 ευρό/λίτρο:
Η βενζίνη, πριν καταλήξει στο ντεπόζιτο του αυτοκινήτου μας, περνάει από τρία χέρια. Πρώτα από τα διυλιστήρια, τα ΕΛΛ.ΠΕ. και τη MotorOil. Ακολουθούν οι εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών (συνολικά 19) και τέλος οι πρατηριούχοι που σήμερα ξεπερνούν τους 8.000.
Η χώρα μας μάλιστα έχει μια από τις μεγαλύτερες αναλογίες πρατηρίου καυσίμων ανά κατοίκους (1 για κάθε 1.424 κατοίκους όταν στη Γερμανία είναι 1 ανά 5.357).
Την περασμένη εβδομάδα, τα διυλιστήρια πωλούσαν το λίτρο αμόλυβδης σε τιμές που κινούνταν περίπου στα 0,45 λεπτά, στα οποία περιλαμβάνεται το κόστος παραγωγής και το περιθώριο κέρδους. Τα διυλιστήρια αυτή την περίοδο απολαμβάνουν, παρά τις διακυμάνσεις, πολύ υψηλά περιθώρια κέρδους. Είναι χαρακτηριστικό πως στους ισολογισμούς του 2005 οι δυο όμιλοι (ΕΛΛ.ΠΕ, και Μότορ Οιλ) καταγράφουν αύξηση των καθαρών κερδών (δηλαδή έπειτα από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας) 89,5%. Εφτασαν τα 465,8 εκατ. ευρώ έναντι μόλις 245 εκατ. ευρώ το 2004.
**Την προηγούμενη εβδομάδα, τα διυλιστήρια πωλούσαν ένα λίτρο αμόλυβδη βενζίνη σε τιμές γύρω από τα 0,45 λεπτά. Αν προστεθούν φόροι και τέλη, το τίμημα ανεβαίνει στα 0,76. Ενας ακόμα φόρος είναι ο ΦΠΑ που διαμορφώνει το μέσο κόστος στα 0,90.
Μετά έρχονται οι εταιρείες εμπορίας και τα πρατήρια. Υπολογίζεται ότι στο κομμάτι της εμπορίας και τα πρατήρια μοιράζονται περίπου 15 λεπτά. Οι εταιρείες, ανάλογα με την πολιτικής τους, κρατούν ένα ποσό σε κάθε λίτρο (το κέρδος τους το υπολογίζουν σε λεπτά και όχι ως ποσοστό επί της τιμής) και πουλάνε τα καύσιμα στους πρατηριούχους, οι οποίοι δουλεύουν με περιθώρια κέρδους που ξεκινούν από 5%.**
Πρέπει να σημειωθεί ότι στην αγορά ένα λεπτό διαφοράς στο λίτρο μεταφράζεται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ. Οι εταιρείες εμπορίας, με βάση τους τελευταίους διαθέσιμους ισολογισμούς (2004), είχαν τζίρο 8,17 δισ. ευρώ, 600 εκατ. ευρώ περισσότερα απ' ό,τι έναν χρόνο νωρίτερα, ενώ μοιράστηκαν προ φόρου κέρδη 150 εκατ.ευρώ.
Οπως αναφέρουν στελέχη εταιριών εμπορίας, το πιο συνηθισμένο «μοίρασμα» είναι 20-30% για την εταιρεία και 70-80% για τον πρατηριούχο. Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις. Οταν οι εταιρείες ψάχνουν μερίδια αγοράς και θέλουν να δελεάσουν τους πρατηριούχους, τότε οι «εκπτώσεις» μεγαλώνουν. Αντίθετα, σε περιοχές που λίγες εταιρείες έχουν ηγετικά μερίδια, όπως συμβαίνει στα νησιά και κάποιες περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας, τότε δεν δίνουν καμία έκπτωση στους βενζινοπώλες.
http://www.enet.gr/online/online_text/c ... d=72107020' target='_blank
-
Ο χρήστης ambient έγραψε:
Ξεχνας τους φορους του δημοσιου.
Πόσοι είναι πια αυτοί οι φόροι?!...
Σημερινή τιμή μετά φόρων χωρίς ΦΠΑ για την αμόλυβδη είναι 57 λεπτά: http://www.gge.gr/36/sub.asp?3143.
Επομένως η τιμή που αγοράζουν οι εταιρίες (όχι οι πρατηριούχοι) είναι 57+19% = 67,8 λεπτά
Απο την πάνω σελίδα, αναλυτικά οι φόροι πάνω στην τιμή διυλιστηρίου:
- ΕΙΔΙΚΗ ΕΙΣΦΟΡΑ (ΑΡΘΡΟ 11 Ν.3335/05)
- P.A.E.-[ΤΕΛΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ] (ΑΠΟΦΑΣΗ 96/07 ΦΕΚ278//02-03-07)
- Ε.Φ.Κ.-[ΕΙΔΙΚΟΣ ΦΟΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ] (Ν.3483/06 ΦΕΚ.169/Α/07-08-06)
- Δ.Ε.Τ.Ε.-[ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ](Ν.2093/92 ΦΕΚ.181/Α/25-11-92)
Ο ΕΦΚ αυτή τη στιγμή είναι περίπου 32 λεπτά ανα λίτρο και πρόκειται να ανέβει με το νέο έτος.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Ο ΕΦΚ αυτή τη στιγμή είναι περίπου 32 λεπτά ανα λίτρο και πρόκειται να ανέβει με το νέο έτος.
το ποσο αυτο ειναι σταθερο ή ποσοστο επι της τιμης του καυσιμου?
-
Κάτω από τα 34 δολ. η τιμή του αργού
Στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων σχεδόν πέντε ετών, κάτω από τα 34 δολάρια το βαρέλι, «βυθίζονται» οι τιμές του πετρελαίου, καθώς η μείωση της παραγωγής από τον ΟΠΕΚ δεν κατάφερε να μετριάσει τις ανησυχίες από την οικονομική επιβράδυνση.
Στις 13:50 (ώρα Ελλάδος), η τιμή του αμερικανικού ελαφρού αργού για παράδοση τον Ιανουάριο υποχωρούσε κατά 2,64 δολάρια στα 33,58 δολάρια το βαρέλι. Νωρίτερα, είχε αγγίξει τα 33,44 δολάρια, το χαμηλότερο επίπεδο από τον Φεβρουάριο του 2004.
Στο Χρηματιστήριο Εμπορευμάτων του Λονδίνου, η τιμή του Brent διαμορφωνόταν στα 43,54 δολάρια, καταγράφοντας κέρδη 18 σεντς.
Οι τιμές του «μαύρου χρυσού» βρίσκονται αυτή τη στιγμή τουλάχιστον 110 δολάρια χαμηλότερα από τα ιστορικά υψηλά του Ιουλίου, όταν είχαν ξεπεράσει τα 147 δολάρια το βαρέλι.
«Μέχρις ότου οι traders δουν μια παρατεταμένη μείωση στο ποσοστό κάμψης της ζήτησης, η αγορά θα δυσκολευθεί να βρει στήριγμα», υποστηρίζει ανώτατο στέλεχος της Hudson Capital Energy, εκτιμώντας ότι οι τιμές πετρελαίου θα υποχωρήσουν στα ανώτερα επίπεδα της κλίμακας των 20 δολαρίων, προτού αρχίσουν να ανακάμπτουν προς τα 50 δολάρια το βαρέλι.
-
Άσχετο - για τη βενζίνη της Aegean τι έχετε να πείτε? Στην ευρύτερη γειτονιά μου είναι σταθερά η φθηνότερη...
-
Εγώ πλέον βάζω κατά 80% από aegean. Προς το παρόν πρόβλημα δεν έχω, και την μόνη φορά που είχα ήταν που έβαλα από BP.
-
Σημασία δεν έχει η φίρμα, αλλά ο πρατηριούχος...
Όλες οι εταιρίες από τα ΕΛΠΕ και τη Motor Oil προμηθεύονται καύσιμα. Από κει και πέρα έχει σημασία αν τα νοθεύουν ή όχι.
-
Πλεον δεν βαζω βενζίνη εαν δεν ειναι χαμηλοτερα απο 0.80
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Πλεον δεν βαζω βενζίνη εαν δεν ειναι χαμηλοτερα απο 0.80έχει ΕΚΟ στην Μεσογείων στην Αγία Παρασκευή με σταθερη τιμή 0.835 ...αν είναι δυνατόν.
0.72 σήμερα έβαλα.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Άσχετο - για τη βενζίνη της Aegean τι έχετε να πείτε? Στην ευρύτερη γειτονιά μου είναι σταθερά η φθηνότερη...Εγώ πλέον βάζω κατά 80% από aegean. Προς το παρόν πρόβλημα δεν έχω, και την μόνη φορά που είχα ήταν που έβαλα από BP.
Η Aegean ειναι απο τις φτηνοτερες βενζινες.
Κανενα προβλημα δεν εχω διαπιστωσει.
Γενικα εχω κοψει τελειως BP και Shell εδω και πολυ καιρο και βαζω μονο απο Aegean,Ετεκα,ΕΚΟ και Ελιν.
Ειχα παει 4ημερο στο Λεωνιδιο απο Πεμπτη και οι τιμες στην 100αρα ηταν μια χαρα.
Εβαλα με 0,972 στην Ετεκα στη παλια Ποσειδωνος(την εχει τοσο εδω και 3 βδομαδες,αν δεν την ριξει δεν ξαναβαζω)
Ανεφοδιαστηκα στο Αργος σε μια Aegean με 0,86
Την Κυριακη που γυρισα εβαλα στην Εκο στη Καστελα με 0,87 ή 0,89
-
95άρα στην Πάτρα με 0,725 €...
Βενζίνη ώρα μηδέν!