-
[/b]
Πιστεύω ότι και τα δύο μοντέλα(νέα)έχουν αρκετά δύσκολο έργο γιατί οι
προκάτοχοι τους, έκαστο ειχαν τεράστια επιτυχία( βλεπε πωλήσεις)!
Σίγουρα έπρεπε να υπάρξει και μια ανανέωση και απο τις δύο πλευρές, πόσο μάλλον του golf,αλλά ας μην σταθούμε μόνο εκεί , ας θίξουμε κάποια θέματα που παρουσιάζουν ενδιαφέρον όπως..ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ(desighn,omorfia,αεροδυναμική) ΝΕΟΥ ΜΕ ΠΑΛΙΟΥ,(GOLF & POLO),Τεχνικά χαρακ/κά,Χώρους(+έξυπνους),καθώς και εξοπλισμό(βασικό)... -
[/b]
Πιστεύω ότι και τα δύο μοντέλα(νέα)έχουν αρκετά δύσκολο έργο γιατί οι
προκάτοχοι τους, έκαστο ειχαν τεράστια επιτυχία( βλεπε πωλήσεις)!
Σίγουρα έπρεπε να υπάρξει και μια ανανέωση και απο τις δύο πλευρές, πόσο μάλλον του golf,αλλά ας μην σταθούμε μόνο εκεί , ας θίξουμε κάποια θέματα που παρουσιάζουν ενδιαφέρον όπως..ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ(desighn,omorfia,αεροδυναμική) ΝΕΟΥ ΜΕ ΠΑΛΙΟΥ,(GOLF & POLO),Τεχνικά χαρακ/κά,Χώρους(+έξυπνους),καθώς και εξοπλισμό(βασικό)... -
[/b]
Πιστεύω ότι και τα δύο μοντέλα(νέα)έχουν αρκετά δύσκολο έργο γιατί οι
προκάτοχοι τους, έκαστο ειχαν τεράστια επιτυχία( βλεπε πωλήσεις)!
Σίγουρα έπρεπε να υπάρξει και μια ανανέωση και απο τις δύο πλευρές, πόσο μάλλον του golf,αλλά ας μην σταθούμε μόνο εκεί , ας θίξουμε κάποια θέματα που παρουσιάζουν ενδιαφέρον όπως..ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ(desighn,omorfia,αεροδυναμική) ΝΕΟΥ ΜΕ ΠΑΛΙΟΥ,(GOLF & POLO),Τεχνικά χαρακ/κά,Χώρους(+έξυπνους),καθώς και εξοπλισμό(βασικό)... -
Αποψη μου ειναι πως το νεο Golf ειναι απειρως καλυτερο απο το παλαιοτερο σε ολες τις αποψεις.... οσο για το Polo... θα προτιμουσα το design του παλιοτερου (με τα ορθογωνια φωτα) σε συνδυασμο με την τεχνικη αρτιοτητα του σημερινου. Σχεδον παντα, καθετι καινουργιο ειναι μοιραια και καλυτερο. Σε οτι αφορα τις πωλησεις... πιθανα να μην πιασουν μεγαλα πραγματα (βλεπε τιμη), αλλα δεν ειναι εκει ομως η ουσια του θεματος.
Σε πολυ γενικες γραμμες αυτα...
-
Συμφωνω με τον corsair σε γενικες γραμμες. Ειμαι κατοχος του καινουργιου πολο και οντος το μπροστινο του μερος δεν ειναι οτι πιο ομορφο. Το πισω μου αεσει αρκετα. Οι χωροι ο σχεδιασμος της καμπινας η ανεση και αλλα τετοια ειναι σαφως καλυτερα απο τα προηγουμενα. Το μονο που πιστευω οτι ειναι χειροτερο ειναι η αποκριση του γκαζιου λογο του καταραμενου του ηλ.γκαζιου και οτι ειναι πιο βαρυ .
-
Φιλε Polakia, καλωσήρθες
Το παλιό POLO προσωπικά το βρίσκω πιο όμορφο εξωτερικά, και το ίδιο καλό με το νέο, στο εσωτερικό του.
Η VW για άλλη μια φορά δεν τόλμησε και ακολούθησε τη σίγουρη οδό.Είναι μια πολιτική της εταιρείας κι αυτό.
Κάτι ανάλογο έγινε και στην περίπτωση του GOLF.Βέβαια το νέο GOLF είναι σαφώς ανώτερο του παλιού σε όλους τους τομείς, απλά ίσως ήθελε λίγη περισσότερη τόλμη στο σχεδιασμό για να προξενήσει το ενδιαφέρον του κόσμου σε πρώτη φάση.30 χρόνια κλείνει το GOLF και 40 η 911.
Λέτε να θέλουν να διατηρήσουν το σχήμα, με την αλλά ''911 μέθοδο'' της PORSCHE ; -
Είμαι και εγώ κάτοχος του νέου Polo και το μονο που με χαλά στην εμφάνιση είναι τα μπροστινά φώτα. Καλύτερα να είχαν κρατήσει τα ορθογώνια......
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
30 χρόνια κλείνει το GOLF και 40 η 911.
Λέτε να θέλουν να διατηρήσουν το σχήμα, με την αλλά ''911 μέθοδο'' της PORSCHE ;Αυτό είναι απολύτως σίγουρο! Αυτή ακριβώς είναι η σχεδιαστική φιλοσοφία της VW για το Golf.
-
Πιστεύω πως το νέο Golfακι δίνει την αίσθηση του μοντέρνου+σοβαρού αυτοκινήτου
Όσο για το Polo πιστεύω πως δεν είναι και κάτι σπουδαίο και το παλιό για την εποχή του μου άρεσε πιο πολύ
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
30 χρόνια κλείνει το GOLF και 40 η 911.
Λέτε να θέλουν να διατηρήσουν το σχήμα, με την αλλά ''911 μέθοδο'' της PORSCHE ;Αυτό είναι απολύτως σίγουρο! Αυτή ακριβώς είναι η σχεδιαστική φιλοσοφία της VW για το Golf.
Δεν νομίζω... Τί σχέση έχει το συμπαθητικό πρώτο Γκολφ του Τζουτζιάρο με το σημερινό έκτρωμα?
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
30 χρόνια κλείνει το GOLF και 40 η 911.
Λέτε να θέλουν να διατηρήσουν το σχήμα, με την αλλά ''911 μέθοδο'' της PORSCHE ;Αυτό είναι απολύτως σίγουρο! Αυτή ακριβώς είναι η σχεδιαστική φιλοσοφία της VW για το Golf.
Δεν νομίζω... Τί σχέση έχει το συμπαθητικό πρώτο Γκολφ του Τζουτζιάρο με το σημερινό έκτρωμα?
4 γενιές διαφορά
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
30 χρόνια κλείνει το GOLF και 40 η 911.
Λέτε να θέλουν να διατηρήσουν το σχήμα, με την αλλά ''911 μέθοδο'' της PORSCHE ;Αυτό είναι απολύτως σίγουρο! Αυτή ακριβώς είναι η σχεδιαστική φιλοσοφία της VW για το Golf.
Δεν νομίζω... Τί σχέση έχει το συμπαθητικό πρώτο Γκολφ του Τζουτζιάρο με το σημερινό έκτρωμα?
ΤΡΟΜΕΡΟ Φωτογραφιονι στην υπογραφη σου!!!!
-
το καινουριο πολο ειναι χειροτερο απο το παλιο κατα τη γνωμη μου οσον αφορα τη σχεδιαση...το καινουριο γκολφ ειναι σαφως καλυτερο απο το παλιο χωρις ομως παλι να προκαλει καμια ιδιαιτερη εντυπωση...
-
Συνεχίζει να με εκπλήσσει το προσκόλλημα των περισσότερων μελών με συγκεκριμένες εταιρίες... και θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που ποτέ μου δεν είχα κάποια 'ξεχωριστη' η 'αγαπημένη' εταιρία. Αν ένα αυτοκίνητο είναι καλό, τότε το παραδέχομαι, δεν πα' να είναι VW, Alfa Romeo η Toyota.
Φίλε AlfaRomeο άς αποφεύγουμε υπερβολές του στυλ 'έκτρωμα' που αντικειμενικά είναι ανυπόστατες - μιας και το Γκολφ V μπορεί να είναι αδιάφορο, βαρετό κ.λ.π. αλλα σίγουρα δεν προκαλέι εμετό, αποστροφή κ.λ.π. που αρμόζουν σε ένα 'έκτρωμα'! Εμένα προσωπικά μου θυμίζει το 307 που το θεωρώ αρκετά όμορφο. Βέβαια τις απόψεις μου δεν τις μοιράζονται πολλοί, μιας και το ομορφότερο στην κατηγορία για μένα είναι το Megane II (αν θές, μπορώ και να προσπαθήσω να σου αναλύσω γιατί). Επίσης καλύτερα να αποφεύγονται τα biased σχόλια τύπου '...το συμπαθητικό πρώτο Γκολφ του Τζουτζιάρο...', δηλαδή επειδή το σχεδίασε ο Τζουτζάρο είναι αυτόματα 'συμπαθητικό'?
Tο νέο Γκόλφ δεν χωρά αμφιβολία οτι έιναι ενα πολύ ποιοτικό και στιβαρό αυτοκίνητο με συντηρητική σχεδίαση (αν και είναι μακράν το πιο όμορφο απο όλες τις γενιές Γκολφ κατα τη γνώμη μου) και, σύμφωνα με τον ειδικό τύπο αρκετά ενδιαφέρον οδηγικά χωρίς βέβαια να είναι σπόρ. Είναι δηλαδή αρκετά μπροστά σε πολλούς τομείς σε σχέση με το IV.
Το προηγούμενο μοντέλο (IV) δεν μου αρέσει (ένα κουτί σε ρόδες) αν και 'φτιαγμένο' γίνεται εντυπωσιακό και το πιο άσχημο κατα τη γνώμη μου είναι το ΙΙΙ.Δυστυχώς όσον αφορά το Polo μπορώ να πώ πως η μούρη του με απωθεί, κατι στις αναλογίες του μου δίνει άσχημη αίσθηση. Παρ' όλα αυτα το προφίλ του αμαξιού είναι συμπαθές και είναι σίγουρα ποιοτικότατο και άνετο (αν και όχι σπορ). Γενικά εμφανισιακά προτιμώ το προηγούμενο μοντέλο.
Συμφωνώ κι εγώ οτι η VW ακολουθεί την τακτική 'if it ain't broke don't fix it' και δεν την κατηγορώ γι' αυτό, μιας και το έχει αποδεχθεί αυτό ο κόσμος.
-
O filos corsair egapse:oti oi poliseis isos den ftasoyne arketa ipsila logo
tis 'ipsilis' timis toy autokiihtou polo, golf!
Nai apo ti mia, pou den nomizo na einai kai toso 'ipsiles' alla apothn allh file mou 'sou leei' agorazeis poiotita,asfaleia,....
Tha sou po k kati allo rikse mia matia se osoys exoyn apantisei se ayti ti thematiki enotita... oi pserissoteroi apo autous exoun Polo & Golf alla pano apo auta VW! -
Να προσθέσω επίσης πως αυτό που με ενοχλεί στην VW είναι η όλη φιλοσοφία της, που έρχεται σε αντίθεση με το σκοπό για τον οποίο ξεκίνησε. VW = Το αυτοκίνητο του λαού, λαού που βέβαια δίνει 22.000euro για ενα 1600αρι 5πορτο... Τα αυτοκίνητα της VW δεν θα πρεπε να στρέφονται προς την πολυτέλεια και το 'χλιδέ' ιματζ όπως παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, μιας και μπαίνουν σε 'χωράφια' άλλων εταιριών, π.χ. βλέπε Audi.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Να προσθέσω επίσης πως αυτό που με ενοχλεί στην VW είναι η όλη φιλοσοφία της, που έρχεται σε αντίθεση με το σκοπό για τον οποίο ξεκίνησε. VW = Το αυτοκίνητο του λαού, λαού που βέβαια δίνει 22.000euro για ενα 1600αρι 5πορτο...H αλήθεια είναι αυτή. Ναί μεν καλά, αλλά όχι και ''αυτοκίνητα του λαού'' με τις τσιμπημένες (δικαιολογημένες και μή) τιμές.
Τα αυτοκίνητα της VW δεν θα πρεπε να στρέφονται προς την πολυτέλεια και το 'χλιδέ' ιματζ όπως παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, μιας και μπαίνουν σε 'χωράφια' άλλων εταιριών, π.χ. βλέπε Audi.
Το ''team management'' του ομίλου VAG έχει ορίσει τα εξής :
VW vs MERCEDES,
ΑUDI vs BMW.Πώς λοιπόν η VW να μήν στραφεί στη χλιδή ; Βλέπε Phaeton (το οποίο είναι πιο πολύτελες και από την S παρακαλώ) και το Touareg το οποίο φορά τα γυαλιά σε τύπου ML
Νέο ή Παλιό Golf(προηγούμενο μοντέλο) & Νέο η Παλιό Polo