-
Οι 8βάλβιδοι FIRE δεν καρφώνουν βαλβίδες, πιστόνι και βαλβίδες έχουν απόσταση μεταξύ τους. Αν κόψει ιμάντα απλά θα σε αφήσει στον δρόμο και θα πας συνεργείο με οδική, μόνο για αλλαγή ιμάντα...
-
Eκτος αν σου κοπεί ενώ είσαι σε καμιά προσπέραση. Οπότε πας νεκροτομείο. Eκτός αν επίσης οι FIRE δεν κάνουν προσπέραση καν...
Ρεεεε, μην παίζετε με αυτά, δεν είναι δικαιολογία ότι δεν θα καρφώσει βαλβίδες αν γίνει το κακό...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Eκτος αν σου κοπεί ενώ είσαι σε καμιά προσπέραση. Οπότε πας νεκροτομείο. Eκτός αν επίσης οι FIRE δεν κάνουν προσπέραση καν...Ρεεεε, μην παίζετε με αυτά, δεν είναι δικαιολογία ότι δεν θα καρφώσει βαλβίδες αν γίνει το κακό...
Εγω θα σου πω το εξης... στο Punto μου ιμαντες αναφερονται για αλλαγη στις 100κ... και μετα απο κανα χρονο τις κανανε 60κ. Το ανταλλακτικο συνεχιζει να ειναι το ιδιο φυσικα. Ε λοιπον... πως να το πω... εμενα μου καθεται καπως Γινονται νομιζω εισπρακτικα και οχι επειδη χρειαζεται. Προσωπικα εφοσον δεν υπηρχε προβλημα καταστροφης κινητηρα θα το τραιναριζα σιγουρα για αλλα 15-20κ. Παντα μιλαμε για εκτος εγγυησης...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Εγω θα σου πω το εξης... στο Punto μου ιμαντες αναφερονται για αλλαγη στις 100κ... και μετα απο κανα χρονο τις κανανε 60κ. Το ανταλλακτικο συνεχιζει να ειναι το ιδιο φυσικα. Ε λοιπον... πως να το πω... εμενα μου καθεται καπως Γινονται νομιζω εισπρακτικα και οχι επειδη χρειαζεται.
Ισχυει αυτο.
Μηπως ομως ηταν οδηγια απο τη Fiat, συγκεκριμενα για χωρες οπου πχ η υγρασια, οι θερμοκρασιες κτλ διαφερουν απο το μεσο ορο? -
Το πολύ κρύο (και η πολύ ζέστη) πειράζει τον ιμάντα. Φυσικά παίζει ρόλο και η οδήγηση, με άγρια ανεβοκατεβάσματα ο ιμάντας ζορίζεται.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το πολύ κρύο (και η πολύ ζέστη) πειράζει τον ιμάντα. Φυσικά παίζει ρόλο και η οδήγηση, με άγρια ανεβοκατεβάσματα ο ιμάντας ζορίζεται.Φυσικα... εννοειτε πως εξαρταται και απο τις συνθηκες το διαστημα αλλαγης... αλλα ξερω γω. Επειδη απο 100κ στα 60κ ειναι μια σεβαστη διαφορα, εμενα το μυαλο μου παει σε αλλαγες εκ του πονηρου... αν και δεν ειμαι fan συνομωσιολογιας
Για την ιστορια παντως... και τα 100κ (σε 5 χρόνια) ηταν ' σχετικα αγρια'... και ομως δεν εκανε κιχ... και εχοντας ως δειγμα την προσωπικη μου εμπειρια λοιπον, τα βλεπω με μισο ματι αυτα τα 'νεα' διαστηματα αλλαγων που μας εχουν πασαρει.
Λεω γω τωρα...
-
Εάν προβλέπεται να αλλαχθεί στα 90k ή 5 χρόνια και σπάσει στα 45k ή 4 χρόνια και είσαι εκτός εγγύησης σε καλύπτουν ή παίρνεις τον λούπο;
-
δε νομιζω να καλυπτει... δε παιρνω ορκο παντως...
για τους ιμαντες σε πολλες εταιρειες εδω στην ελλαδα υπαρχει πιο συντομη προβλεψη απο οτι στο εξωτερικο...
-
Εχουν δίκιο πάντως κάποιοι να μιλάνε για περίεργα μειωμένα χρονικά διαστήματα.
Κάθε 3 χρόνια θέλουμε λοιπόν 350 ευρώ (από τις περισσότερες ΦΙΑΤ) για αλλαγή ιμάντα.
Πριν μερικά χρόνια ο χρόνος αυτός ηταν 5ετία. Αντί να αυξηθεί και άλλο, μειώθηκε;Τελοσπάντων όπως ξαναείπα, έχω ήδη κλείσει ραντεβου να τον αλλάξω. Απλά μου έκανε μεγάλη εντύπωση. **Όπως μου έκανε και εντύπωση η τόσο μεγάλη διαφορά σε τιμή από εξουσιοδοτημένο σε εξουσιοδοτημένο. **
'Φθηνό αμάξι αγοράσατε, πρέπει από κάπου να τα βγάλουν οι εταιρείες'. Ισχύει αυτό που μου είπε κάποιος;
-
δηλαδη αμα αγορασεις καμια πανακριβη μπεμπα ή μερσεντα δεν θα σου παρουν πολλα λεφτα?
εκει θα σε χρεωσουν 300 ευρω και μονο που τους μιλησες
Ολοι απο κει βγαζουν,οχι μονο οι . -
Περαν του οτι υπαρχει και το τραμ, ηδη επεκτεινεται και στον Πειραια, μπορεις καλλιστα να μην αλλαξεις και φυσικα να παρεις την ευθυνη πανω σου.
Αλλα οταν θα παθεις ζημια μην κατηγορησεις του Ιταλους...
Στην Ελλαδα εχουν γινει μειωσεις στα χιλιομετρα ή ετη της προληπτικης αλλαγης ιμαντα λογω του προφανες. Υπηρχαν προβληματα περαν το σημερινων προβλεπομενων... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Περαν του οτι υπαρχει και το τραμ, ηδη επεκτεινεται και στον Πειραια, μπορεις καλλιστα να μην αλλαξεις και φυσικα να παρεις την ευθυνη πανω σου.
Αλλα οταν θα παθεις ζημια μην κατηγορησεις του Ιταλους...
Στην Ελλαδα εχουν γινει μειωσεις στα χιλιομετρα ή ετη της προληπτικης αλλαγης ιμαντα λογω του προφανες. Υπηρχαν προβληματα περαν το σημερινων προβλεπομενων...Ευχαριστώ για την ενημέρωση σχετικά με το τραμ, χαίρομαι που η πληροφορία ταξιδεύει. Προτιμώ το ποδήλατο για τις καθημερινές πρωινες μετακινήσεις μου.
Γιατί ρε Giussi, ξεκινάς με ειρωνεία (ή εγώ δεν το κατάλαβα καλά μήπως; ) την απορία μου έριξα, ούτε έβρισα τους Ιταλούς, ούτε τη Φιατ ούτε κανέναν άλλον.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Περαν του οτι υπαρχει και το τραμ, ηδη επεκτεινεται και στον Πειραια, μπορεις καλλιστα να μην αλλαξεις και φυσικα να παρεις την ευθυνη πανω σου.
Αλλα οταν θα παθεις ζημια μην κατηγορησεις του Ιταλους...
Στην Ελλαδα εχουν γινει μειωσεις στα χιλιομετρα ή ετη της προληπτικης αλλαγης ιμαντα λογω του προφανες. Υπηρχαν προβληματα περαν το σημερινων προβλεπομενων...Δεν κατάλαβα τίποτα από την πρόταση αυτή. Το προφανές (του προφανούς ) ποιό είναι; Λίγο βιαστικά το έγραψες μάλλον.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Περαν του οτι υπαρχει και το τραμ, ηδη επεκτεινεται και στον Πειραια, μπορεις καλλιστα να μην αλλαξεις και φυσικα να παρεις την ευθυνη πανω σου.
Αλλα οταν θα παθεις ζημια μην κατηγορησεις του Ιταλους...
Στην Ελλαδα εχουν γινει μειωσεις στα χιλιομετρα ή ετη της προληπτικης αλλαγης ιμαντα λογω του προφανες. Υπηρχαν προβληματα περαν το σημερινων προβλεπομενων...Δεν κατάλαβα τίποτα από την πρόταση αυτή. Το προφανές (του προφανούς ) ποιό είναι; Λίγο βιαστικά το έγραψες μάλλον.
Αφου εισαι ασχετος και δεν ξερεις το προφανες γιατι χωνεσαι στην κουβεντα ρε? Νυσαφι ποια με σας τους newbieδες...
-
Εσύ γιατί χώθηκες; Μια ερώτηση στον GB κάνω.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εσύ γιατί χώθηκες; Μια ερώτηση στον GB κάνω.Γιατι και γω του Gruppo ειμαι... εσυ τινος εισαι?
-
Της HOL.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Περαν του οτι υπαρχει και το τραμ, ηδη επεκτεινεται και στον Πειραια, μπορεις καλλιστα να μην αλλαξεις και φυσικα να παρεις την ευθυνη πανω σου.
Αλλα οταν θα παθεις ζημια μην κατηγορησεις του Ιταλους...
Στην Ελλαδα εχουν γινει μειωσεις στα χιλιομετρα ή ετη της προληπτικης αλλαγης ιμαντα λογω του προφανες. Υπηρχαν προβληματα περαν το σημερινων προβλεπομενων...Δεν κατάλαβα τίποτα από την πρόταση αυτή. Το προφανές (του προφανούς ) ποιό είναι; Λίγο βιαστικά το έγραψες μάλλον.
το προφανώς είναι ότι προφανώς κοβονταν οι ιμάντες
τι άλλο δλδ μπορεί να πάθει ο ιμάνταςκαλά τα λέει ο κορτσαίρ
-
Χρόνια πολλά σε όλους και καλό 2009! Συγνώμη που μπαίνω σφήνα αλλά το θέμα πραγματικά με καιει: λοιπόν, στις 31/12 τελείωνε η προσφορά της FIAT για επιδότηση +2000€ στο Bravo για ανταλλαγή αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο που επέλεξα ήταν τελικά ένα Bravo Sport, το οποίο το είχε εκθεσιακό, αλλά ήξερα από 1ο χέρι πως το είχε φέρει μόλις πριν από 1 μήνα, οπότε είπα ΟΚ. Μετά από ψάξιμο στο Internet, διαπίστωσα πως έχει γίνει μια αλλαγή στο καντραν και ήδη από τον Ιούλιο τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα παραδίδονται με μαύρο καντράν. Σήμερα που πέρασα από εκεί διαπίστωσα πως δυστυχώς το καντραν του είναι λευκό, άρα μάλλον ήταν σε κάποια άλλη αντιπροσωπεία μέχρι το Δεκέμβρη που ήρθε στη συγκεκριμένη. Όταν είπα στον αντιπρόσωπο για το καντραν μου είπε πως δεν ξέρει τίποτα για αλλαγή καντραν και δεν τον έχει ενημερώσει η αντιπροσωπεία, άλλα λόγια να αγαπιόμαστε δλδ. Ξεψαχνίζοντας το αμάξι, και με εμφανή την δυσφορία του αντιπροσώπου, διαπίστωσα πως έχει εμφανή ίχνη από λασποβροχή σε σημεία που δεν είναι εύκολο να πλυθούν, και πως το αμάξι έχει κατασκευαστεί τον 3ο/2008. Άρα, θα έχει μένει σε αντιπροσωπίες 04/08-12/08=8 μήνες. Το αμάξι μου αρέσει πολύ και ο αντιπρόσωπος μου είπε πως μόνο για το συγκεκριμένο που έχει κλείσει από τις 31/12 στην Fiat Hellas μπορώ να πάρω επιδότηση, αν παραγγείλουμε άλλο τώρα πλέον δεν ισχύει τίποτα. ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ;
-
Ένα θέμα δε σου έφτανε για να το στείλεις αυτό;
FIAT FORUM