-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Απαντησούλα σε αυτό που έβαλα με bold έχουμε ή θα μείνουμε στην ανταλλαγή φιλοφρονήσεων ?
Δεν είναι κακό, είπες μια @@ρια και απλά τώρα θα μας πεις ότι δεν είδες καλά πριν γράψειςΆστο κουτσάν, το 'καψες.
Αν είχες μείνει στα bold ίσως είχες δίκιο, από τη στιγμή που αναφέρθηκες γενικά στη Γ λυκείου το έχεις χάσει.Προχώρα, το κούρασες το συγκεκριμένο και κρίμα που δεν έχεις τα @@ να το παραδεχτείς.
-
Μια που φύγαμε εντελώς από το θέμα να βάλω ένα βιντεάκι από το Α3 cabrio που ενδιαφέρει κάποιον στο Κατασκευαστές κλπ
-
Εσύ τί ακριβώς λες να έκανε δλδ στην τρίτη λυκείου στιςς δέσμες; Να διάβαζε φυσική; Για πανελλήνιες προετοιμάζονταν.
Τέλος πάντων, το θέμα είναι το εξής.
Ο koutsan δεν είναι το μοναδικό παράδειγμα. Όποιος έχει σύστημα, μπορεί να τα έχει όλα. (τόσο αναίσθητος βέβαια δύσκολα γίνεσαι )
Για μένα, η τρίτη λυκείου ήταν η πιο δημιουργική χρονιά, που το μόνο που δεν είχε ήταν άγχος.
Σε αυτό συνέβαλαν γονείς, το μηχανάκι και η φτηνή βενζίνα
Ἀν μου κάθοταν κι εκείνη η γκόμενα , θα την θεωρούσα τέλεια. -
Αφού λοιπόν επιτέλους αφήσαμε την προσπάθεια επιχειρηματολογίας και θέλω κι εγώ να γράψω με το νέο αυτό -επιτέλους- σοβαρό επίπεδο.
Καλά, σοβαρά μιλάτε ότι η Γ' Λυκείου ήταν δύσκολη τάξη 100% (sic ποσοστό) και μακράν η ευκολότερη. Η μόνη ενασχόληση ήταν να τσαντίζεις τον τάδε μαθηματικό δείχνοντας του ότι κάνει συλλογιστικά λάθη ή να συζητάς πολιτική με το δείνα φιλόλογο [δίνεις έτσι και στους άλλους του τμήματος την ευκαιρία να διαβάσουν για το φροντιστήριο] Κι αυτό γιατί παραδοσιακά στη Γ' λυκείου ήταν οι παλιοι/φτασμένοι καθηγητές, που φυσικά και ήταν οι χειρότεροι όλων Με τους νεώτερους έλεγες και καμιά μαλακία παραπάνω Α' δεσμίτης δε, είχε απίστευτο γέλιο να ξεκινάς με το ντεσαβαντάζ του απαίδευτου έναντι του θεωρητικού φιλολόγου Αυτά βέβαια γιατί κάπως έπρεπε να ξεφύγεις από τη βαρεμάρα, που ναι είναι μια σοβαρή δυσκολία.
Γενικώς το γυμνάσιο/λύκειο είναι μια αστειότητα από άποψη δυσκολίας, εντάξει το να λες κάτι καινούριο στην αρχή κάθε βδομάδας και μετά να το συζητάς για πέντε μέρες, σχεδόν πλησιάζει το να γράφεις 160σελίδες τα ίδια και τα ίδια . Δεν χρειάζεται να διαβάσεις για να μάθεις. Ούτε καν να προσέξεις. Τόσες φορές που επαναλαμβάνονται τα πράγματα εκέι μέσα λειτουργεί σαν την υπνοπαιδεία.
Οι πανελλήνιες δε, όντως φοβερή πνευματική δυσκολία. Η νοητική μάχη ενάντια στην άνοια της ατέρμονης επανάληψης. Παλεύεις νοητικά με νύχια και με δόντια να μην πάθεις alzheimer. Εκεί να γράφεις 10.000 φορές τα ίδια και ίδια. Θέλω να περάσω στις πανελλήνιες. Θέλω να περάσω στις πανελλήνιες...Θέλω να περάσω στις πανελλήνιες...Θέλω να περάσω στις πανελλήνιες...
Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι όσοι δεν περνάνε είναι ηλίθιοι. Υπάρχουν 8.000 λόγοι που μπορεί να κάνει κάποιος λάθος. Big deal δλδ. Βάζω στοίχημα ότι δεν υπάρχει ούτε ένας που να έδωσε, και βλέποντας τα θέματα εκ των υστέρων και εν ηρεμία δεν τα καταλάβαινε. Για το αντίστροφο φυσικά δεν χρειάζεται να ειπωθεί κάτι...
Μετά περνάς στο πανεπιστήμιο/πολυτεχνείο/wherever, μαθαίνεις όσα θέλεις να μάθεις άνετα κι ωραία και ζεις και τη ζωούλα σου.
Α! ναι. Κι εγώ που τους ξέρω όλους στη Νομική Αθηνών (5-6 δλδ) όλοι τελειώσαν στην 4ετία, ανετότατα και αριστούχοι. Οπότε νταξ, μπορώ κι εγώ να βγάλω τα σίγουρα συμπεράσματά μου! ΕΕΠ οι μισοί από αυτούς τώρα μένουν Παρίσι Κάτι πρέπει να παίζει με αυτό αλλά δεν το έχω βρει ακόμα
Ε, οπότε αφού το '91 ήταν έτσι, και το '97 επίσης, τότε πάντα (100% μη τα ξαναγράφουμε) είναι έτσι !
Αυτά !
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Εσύ τί ακριβώς λες να έκανε δλδ στην τρίτη λυκείου στιςς δέσμες; Να διάβαζε φυσική; Για πανελλήνιες προετοιμάζονταν.Με τη στέκα του μπιλιάρδου στο χέρι αντί βιβλίων & σημειώσεων, βεβαίως βεβαίως.
Όποιος έχει σύστημα, μπορεί να τα έχει όλα.
Έτσι είναι. Απέχει όμως αυτό από το να λες 'εγώ όλη τη χρονιά το ΜΟΝΟ που έκανα ήταν να παίζω μπάλα και να πάω από night club σε night club' (δηλαδή διάβασμα ΜΗΔΕΝ) εκτός κι αν ... είπαμε.
Για μένα, η τρίτη λυκείου ήταν η πιο δημιουργική χρονιά, που το μόνο που δεν είχε ήταν άγχος.
Σε αυτό συνέβαλαν γονείς, το μηχανάκι και η φτηνή βενζίνα
Ἀν μου κάθοταν κι εκείνη η γκόμενα , θα την θεωρούσα τέλεια.Κι εγώ δεν είχα κανένα άγχος, αφού από τα μέσα της χρονιάς με είχαν δεχτεί ήδη εκεί που ήθελα να μπω στον Καναδά, αυτό όμως δε σημαίνει κι ότι πήρα το απολυτήριο χωρις να χρειαστεί ν' ανοίξω βιβλίο στη Γ λυκείου. Το θετικό ήταν ότι είχα χρόνο για όλα, και για διασκέδαση και για χαβαλέ και για διάβασμα, κι έτσι δεν είχα κανένα λόγο να μην εκμεταλλευτώ λίγο την τελευταία ξένοιαστη περίοδο στα θρανία, να συμμετέχω στις απίστευτες συζητήσεις που κάναμε και να το απολαύσω όσο μπρούσα, σε λογικά πάντα πλαίσια (κάτι χειρότερο από το να αλλάξουμε χρώμα και θέση στο πάρκινγκ στο 2CV ενός καθηγητή που μας την είχε σπάσει δεν είχαμε κάνει ). Μετά θα άρχιζαν τα δύσκολα, αυτά που είχα διαλέξει να σπουδάσω, κι αυτά από τα οποία θα έπρεπε να βγάλω στη συνέχεια το ψωμί μου, οπότε το είδα σαν ευκαιρία να ρουφήξω ότι μπορώ από τη ζωή εκείνη την περίοδο.
Κι αυτά τα λάθη είναι που πληρώνω τώρα, κύριοι δικαστές.
-
Γειά σου Τίμο
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Κατάργηση των κομματικών νεολαιών και αντικατάσταση τους με απλές φοιτητικές ομάδες που θα ασχολούνται μόνο με πάρτυ, εκδρομές κλπ. Πώς θα επισπεύσουμε την κατάργηση; Να καταλάβουμε ότι δεν προσφέρουν τίποτα και να μην συμμετάσχουμε αλλά και να αποτρέπουμε άλλους από το να γίνουν μέλη. Εγώ αυτό κάνω εδώ και χρόνια.
Γενικά να φύγει οτιδήποτε πολιτικό από τα πανεπιστήμια.
Αν οι φοιτητές έχουν οποιοδήποτε πρόβλημα μπορούν να κάνουν συνελεύσεις, να μιλάνε και ως ώριμα σκεπτόμενοι άνθρωποι (αν δεν είναι τότε τζάμπα ο κόπος τους) να αποφασίζουν για το τι θα κάνουν. Δεν υπάρχει το τάδε μηχάνημα ή το τάδε εργαστήριο ή μας γράφει στα @@ ο τάδε καθηγητής και στέλνει βοηθούς με αποτέλεσμα να μην γίνεται το μάθημα καλά; Αν μαζευτούν 100-200 άτομα και βάλουν τις φωνές στον Πρύτανη κάτι μπορεί να γίνει. Επόμενο βήμα επιστολή σε Υπουργό ε και μετά αν δε έχει γίνει τίποτα τότε κανάλια, Ευαγγελάτος κλπ Δεν βρίσκω τίποτα παράλογο σε αυτά.
Τα παιδιά στα σχολεία να στρώσουν λίγο τον πωπό τους να διαβάσουν γιατί τα τελευταία χρόνια πάει το 3 και 4 σύννεφο... Καλός ο χαβαλές αλλά τα τελευταία 10 χρόνια έχει ξεφύγει η κατάσταση στα Λύκεια. Μπουρδέλα με όλη τη σημασία της λέξης (με την ανοχή πάντα των καθηγητών).
Και επί του θέματος, βρήκα πολύ σωστές και ωραίες τις διαμαρτυρίες των μαθητών (Εντάξει μάγκες 1,2,3 you made your point). Το κάθε αλητάκι όμως που πήγε για να αρχίσει πετροπόλεμο θέλει ένα γερό χέρι ξύλο για να βάλει μυαλό. Αν αφήσουμε το 15χρονο να πετά πέτρες και να καταστρέφει πράγματα ατιμώρητος, όταν γίνει 25 θα μας κάψει το σπίτι και θα του πούμε και συγνώμη.ενδιαφεροντα οσα λες, δινουν χωρο για πολλη συζητηση (τωρα εφαγα κιολας και ειναι η σωστη ωρα για μια τετοια κουβεντα )
θα κρατησω πρωτα ως θετικο το γεγονος οτι καταλαβαινεις πως χρειαζεται συλλογικη δραση για να υπαρξουν αλλαγες. δηλαδη αν πας στον καθηγητη μονος σου θα παρεις το παπαρι μου, αν μαζεψεις αλλους 200 αδικημενους ειναι πιθανο να κανεις κατι.-
Περι κομματικων νεολαιων στα πανεπιστημια: ακουω συχνα την επιθυμια για καταργηση τους απο αρκετο κοσμο (και φοιτητες σ'αυτους μεσα) και καταλαβαινω ΑΠΟΛΥΤΑ την οργη που υπαρχει απεναντι τους: φασιστικες τακτικες (πχ κλεισιμο σχολης με το ετσι θελω χωρις να εχει προηγηθει συνελευση/αποφαση των φοιτητων), τραμπουκισμοι, πελατεια κ.α. που ολοι τα ξερουμε λιγο πολυ. Σιγουρα η κατασταση ειναι τραγελαφικη.
ΑΛΛΑ (ναι υπαρχει ΑΛΛΑ και ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ!!): οταν λετε ρε παιδια καταργηση των κομματικων νεολαιων, τι εννοειτε; Να απαγορευτουν; Πως θα γινει αυτο δημοκρατικα; Οι φοιτητες ειναι πολιτες, εχουν δικαιωμα ψηφου. Τι λοιπον θα ειναι αυτο που θα απαγορευει 5 μαλακες να δημιουργησουν μια ομαδα υποστηρικτων της χ πολιτικης (εστω κομματικης) και να κατεβαινουν στις συνελευσεις ως τετοιοι; Δηλαδη σαν αιτημα μπορει να φανταζει λογικο, να ζητα κανεις την απομακρυνση των κομματων απο τα πανεπιστημια. ομως στην εφαρμογη ειναι ανεφικτο να γινει κατι τετοιο. Τι θα κανεις; Θα απαγορευσεις την πολιτικη στα πανεπιστημια;; Μετα θα απαγορευσεις και τα θρησκευτικα ζητηματα, και μετα τα αθλητικα για να μην παιζουν ξυλο οι βαζελοι με τους τσουκαλαδες;; Το θεμα ειναι να απομονωσεις τους τραμπουκους, οχι να απαγορευσεις τις συζητησεις και τις πολιτικες πεποιθησεις.....
Εξ αλλου, δεν πιστευω σε καμια περιπτωση οτι τα πανεπιστημιακα και εργασιακα θεματα που λογικα απασχολουν εμας τους φοιτητες ειναι ασχετα με την πολιτικη.
Εγω λοιπον δεν συμφωνω οτι πρεπει να απεχουμε απο τις συνελευσεις. Ισα ισα αυτο πιστευω ειναι που γεννα ολα τα κακα και δινει σ'αυτους την εξουσια να τραμπουκιζουν. Οι συνελευσεις ΑΝΗΚΟΥΝ στους φοιτητες, δεν ανηκουν σε κανενα κομμα ή παραταξη! Δεν ειναι μαγαζακι κανενος. Γι'αυτο πιστευω οτι οι φοιτητες ΠΡΕΠΕΙ να παρακολουθουν τις συνελευσεις και να συμμετεχουν ΟΛΟΙ λεγοντας την αποψη τους. Και αν δεν συμφωνεις με κανεναν, βγες και πεστο. Ή μαζεψε αλλους 5 που δεν συμφωνουν απ'τη σχολη σου και κατεβα στις συνελευσεις. Και ζητα την εμπιστοσυνη των φοιτητων. Καπως ετσι ξεκινησαν και τα ΕΑΑΚ. Αν σιωπας και απλως ασκεις κριτικη δεν θα αλλαξει τιποτα. Ενα δημοκρατικο δικαιωμα που εχεις (να κατεβαινεις στις συνελευσεις και να λες τη γνωμη σου) δεν πρεπει να το πετας στα σκουπιδια επειδη εισαι απογοητευμενους απο τα κομματοσκυλα.
Εγω συμφωνω οτι οι κομματικες νεολαιες φερουν ευθυνη για την κατασταση στα πανεπιστημια. Θα ημουν τρελος αν δεν το πιστευα. Και τολμω να πω οτι το μεγαλυτερο κακο το κανουν η ΔΑΠ και οι κνιτες. Οχι οτι οι αλλοι ειναι 'καλοι και αγιοι', απλα αυτοι ειναι οι χειροτεροι.
Αυτο ειδικα φαινεται στις συνελευσεις απο τις οποιες αποχωρουν οι δαπιτες και οι κνιτες, κανει μπαμ οτι η ατμοσφαιρα ειναι πολυ καλυτερη για συζητηση και ευκολοτερα ο καθενας παιρνει το λογο. -
για τα παιδια στο σχολειο
εδω θα διαφωνησω καθετα. τα παιδια χρονο με το χρονο επιτυγχανουν πολυ καλυτερες βαθμολογιες στις πανελληνιες, γι'αυτο και τα θεματα γινονται παντα δυσκολοτερα με το περασμα των χρονων αλλα και οι βασεις ανεβαινουν. Τα παιδια γενικως ξεσκιζονται και δεν εχουν χρονο ουτε να κλασουν. Σχολειο, διαβασμα, φροντιστηριο, διαβασμα και υπνος. και αγχος. ισα ισα το προβλημα πιστευω οτι ειναι αυτο, η τεραστια καταπιεση στα παιδια. και οχι οτι δε στρωνουν κωλο να διαβασουν. Και αν βλεπεις τωρα 3αρια και 4αρια, που να δεις πριν μερικα χρονακια, που με 4αρια περνουσες σε σχολες............
Εγω το θεωρω αρρωστημενο ολο αυτο. τα παιδια ειναι.... παιδια. και ως εκ τουτου, το βασικο πραγμα που χρειαζονται ειναι το..... παιχνιδι! -
-
-
Μπορούν απλά να καταργηθούν χωρίς πολλά πολλά. Αυτό όμως δεν πρόκειται να γίνει ποτέ γιατί κανένα κόμμα δεν πρόκειται ποτέ να σταματήσει το παιδομάζωμα. Οι φοιτητές απλά μπορούν να σνομπάρουν, αντιτίθενται, αδιαφορούν. Άπειρες φορές έχω μετανιώσει που όταν έμπαινε άτομο από παράταξη για να κάνει ανακοίνωση δεν του πέταξα στο κεφάλι ότι είχα εύκαιρο (Κόταααααααααα)
-
Πρέπει να το δεις συνολικά. Από τη μια οι top of the range διαβάζουν ολοένα και περισσότερο αλλά από την άλλη αυξάνουν τα κάτω από τη βάση. Άσχετα από αυτό το σημερινό Λύκειο είναι μπουρδέλο με τα όλα του. Καθηγητές ρεμπεσκέδες που πάνε για να κάνουν χαβαλέ με τα παιδιά και να χαλβαδιάσουν τα ξέκωλα. 'Εκπαιδευτικές' εκδρομές σε μπουζουξίδικα Πέμπτες και τέλος πενταήμερες που ελέω Ευαγγελάτου έχουν μετατραπεί σε School anual porn contests. Όταν ακούς από 18αρα τη φράση 'τα έχω βαρεθεί τα club' καταλαβαίνεις ότι κάτι δεν πάει καλά. Τα σημερινά παιδιά δεν έχουν ανάγκη από παιχνίδι αλλά από μια παιδική ηλικία.
-
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
EDDIE καλεί GTI, ΕDDIE καλεί GTI. Απάντησε GTI...Nα τον αφήσεις ήσυχο τον GTI. 3ο αυτόφωρο σε 10 ημέρες πάει πολύ την ατυχία μου έξω. Ευτυχώς είχε πλάκα η έδρα σήμερα.
Κατά τα λοιπά, πάγια αρχή μου είναι να μην σχολιάζω γραφόμενα και λεγόμενα άλλων συναδέλφων ακόμα κι αν αυτά αφορούν στο πώς έβγαλαν το βρεφονηπιακό σταθμό, την τρίτη λυκείου, το πανεπιστήμιο ή τον φρονιμίτη τους.
Πάντως μια μέρα δεν έσπασαν βιτρίνες οι τραμπούκοι κι αρχίσατε το μακρύ και το κοντό σας οφτόπικ. Είδατε για να χαλαρώνετε τί παθαίνετε;
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
EDDIE καλεί GTI, ΕDDIE καλεί GTI. Απάντησε GTI...
Nα τον αφήσεις ήσυχο τον GTI. 3ο αυτόφωρο σε 10 ημέρες πάει πολύ την ατυχία μου έξω. Ευτυχώς είχε πλάκα η έδρα σήμερα.
Ακόμα αυτή η άδεια εργασίας της 25αρας;
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
EDDIE καλεί GTI, ΕDDIE καλεί GTI. Απάντησε GTI...
Nα τον αφήσεις ήσυχο τον GTI. 3ο αυτόφωρο σε 10 ημέρες πάει πολύ την ατυχία μου έξω. Ευτυχώς είχε πλάκα η έδρα σήμερα.
Ακόμα αυτή η άδεια εργασίας της 25αρας;
Σήμερα έπαιξε νέο επεισόδιο με άλλους guest stars.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Γενικώς το γυμνάσιο/λύκειο είναι μια αστειότητα από άποψη δυσκολίας, εντάξει το να λες κάτι καινούριο στην αρχή κάθε βδομάδας και μετά να το συζητάς για πέντε μέρες, σχεδόν πλησιάζει το να γράφεις 160σελίδες τα ίδια και τα ίδια . Δεν χρειάζεται να διαβάσεις για να μάθεις. Ούτε καν να προσέξεις. Τόσες φορές που επαναλαμβάνονται τα πράγματα εκέι μέσα λειτουργεί σαν την υπνοπαιδεία.
Οι πανελλήνιες δε, όντως φοβερή πνευματική δυσκολία. Η νοητική μάχη ενάντια στην άνοια της ατέρμονης επανάληψης. Παλεύεις νοητικά με νύχια και με δόντια να μην πάθεις alzheimer.
Πραγματικά, δεν υπάρχει πιο βαρετό πράγμα στον κόσμο από το γυμνάσιο/λύκειο. Αν είσαι τυχερός και πέσεις σε κάναν φωτισμένο δάσκαλο έχει καλώς, διαφορετικά...
Το χειρότερο είναι να πέσεις σε γονείς με βαθμό-ψύχωση, που θα σου κάνουν τη ζωή ποδήλατο.Ως προς την επανάληψη των πανελληνίων, το μόνο καλό είναι ότι σου δίνεται μια ευκαιρία να οξύνεις την μνήμη σου, που κατά πάσα πιθανότητα -βάσει ορισμένων νεότερων ερευνών- αποτελεί και μια καλή βάση για την γενικότερη, νοητική ανάπτυξη. Μάλλον είναι αναγκαίο κακό και για το σύστημα αξιολόγησης, γιατί μπορεί να βγάλει ευκολότερα αποκλίσεις εφόσον το πρότυπο είναι κάτι συγκεκριμένο. Στο μάθημα της έκθεσης αντιθέτως, ήταν ο θεός και η ψύχη του ο κάθε βαθμολογητής, αν και εκεί υπήρχε κάποιο πρότυπο που έπρεπε να ακολουθήσεις για να είσαι in, με στερεότυπα επιχειρήματα, φράσεις, λέξεις, προλόγους κ.λπ. Για αυτό πάντα το σιχαινόμουν.
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Σήμερα έπαιξε νέο επεισόδιο με άλλους guest stars.
Πρόσεχε όμως με την κωλοδουλειά...Εχω ακούσει ότι ο Νο1 κίνδυνος για τους δικηγόρους είναι ο εξοστρακισμός ψιλοτάκουνου. Αμέσως μετά ακολουθούν οι φλεβίτιδες. Μη σου τύχει!! (και το'να και τ'άλλο)
-
Γενικώς καθείς έχει κάποιες προσωπικές εμπειρίες και έναν άλφα κύκλο γνωστών και φίλων...Οι παραστάσεις και οι εμπειρίες που έχει αποκτήσει προσπαθώντας ο ίδιος να πετύχει κάποια πράγματα ή βλέποντας τους άλλους να προσπαθούν και να αποτυγχάνουν ή να πετυχαίνουν καθορίζουν το τι θεωρεί δύσκολο - εύκολο, έξυπνο -χαζό, μορφωμένο - αμόρφωτο, εφικτό - ανέφικτο...
Όταν καταλάβουμε ότι γύρω μας υπάρχουν άνθρωποι που μεγάλωσαν σε ένα τελείως διαφορετικό περιβάλλον από μας και το μπαμπά μας, όταν καταλάβουμε ότι κάποιος άνθρωπος μπορεί να παίζει simultane - blind 10 σκακιέρες ενώ κάποιος άλλος αγωνίζεται να φτάσει 1700 ELO τότε ίσως και να συνειδητοποιήσουμε ότι δεν έχουμε όλοι ούτε την ίδια αντίληψη, ούτε τις ίδιες ικανότητες και κυκλοφορούν γύρω μας άνθρωποι ολόιδιοι με μας μεν αλλά με άλλες δυνατότητες ή άλλο γνωστικό φορτίο από μας...Μάλλον δε λέω κάτι πολύ πρωτότυπο ε ?
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Γενικώς το γυμνάσιο/λύκειο είναι μια αστειότητα από άποψη δυσκολίας, εντάξει το να λες κάτι καινούριο στην αρχή κάθε βδομάδας και μετά να το συζητάς για πέντε μέρες, σχεδόν πλησιάζει το να γράφεις 160σελίδες τα ίδια και τα ίδια . Δεν χρειάζεται να διαβάσεις για να μάθεις. Ούτε καν να προσέξεις. Τόσες φορές που επαναλαμβάνονται τα πράγματα εκέι μέσα λειτουργεί σαν την υπνοπαιδεία.
Οι πανελλήνιες δε, όντως φοβερή πνευματική δυσκολία. Η νοητική μάχη ενάντια στην άνοια της ατέρμονης επανάληψης. Παλεύεις νοητικά με νύχια και με δόντια να μην πάθεις alzheimer.
Πραγματικά, δεν υπάρχει πιο βαρετό πράγμα στον κόσμο από το γυμνάσιο/λύκειο. Αν είσαι τυχερός και πέσεις σε κάναν φωτισμένο δάσκαλο έχει καλώς, διαφορετικά...
Το χειρότερο είναι να πέσεις σε γονείς με βαθμό-ψύχωση, που θα σου κάνουν τη ζωή ποδήλατο.Ως προς την επανάληψη των πανελληνίων, το μόνο καλό είναι ότι σου δίνεται μια ευκαιρία να οξύνεις την μνήμη σου, που κατά πάσα πιθανότητα -βάσει ορισμένων νεότερων ερευνών- αποτελεί και μια καλή βάση για την γενικότερη, νοητική ανάπτυξη. Μάλλον είναι αναγκαίο κακό και για το σύστημα αξιολόγησης, γιατί μπορεί να βγάλει ευκολότερα αποκλίσεις εφόσον το πρότυπο είναι κάτι συγκεκριμένο. Στο μάθημα της έκθεσης αντιθέτως, ήταν ο θεός και η ψύχη του ο κάθε βαθμολογητής, αν και εκεί υπήρχε κάποιο πρότυπο που έπρεπε να ακολουθήσεις για να είσαι in, με στερεότυπα επιχειρήματα, φράσεις, λέξεις, προλόγους κ.λπ. Για αυτό πάντα το σιχαινόμουν.
Αλλοίμονό μας πάντως αν είναι οι πανελλήνιες μονόδρομος ως σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια...Ομολογώ ότι δεν έχω πρόταση, αλλά δεν μπορώ να βλέπω άλλους λοβοτομημένους μαθητές να αγωνίζονται με νύχια και με δόντια για να πετύχουν την εισαγωγή τους στο πανεπιστήμιο
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
αλλά δεν μπορώ να βλέπω άλλους λοβοτομημένους μαθητές να αγωνίζονται με νύχια και με δόντια για να πετύχουν την εισαγωγή τους στο πανεπιστήμιοΜετά όμως υπάρχει άφθονος χρόνος για διακοπές...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Πραγματικά, δεν υπάρχει πιο βαρετό πράγμα στον κόσμο από το γυμνάσιο/λύκειο. Αν είσαι τυχερός και πέσεις σε κάναν φωτισμένο δάσκαλο έχει καλώς, διαφορετικά...
Το χειρότερο είναι να πέσεις σε γονείς με βαθμό-ψύχωση, που θα σου κάνουν τη ζωή ποδήλατο.Ως προς την επανάληψη των πανελληνίων, το μόνο καλό είναι ότι σου δίνεται μια ευκαιρία να οξύνεις την μνήμη σου, που κατά πάσα πιθανότητα -βάσει ορισμένων νεότερων ερευνών- αποτελεί και μια καλή βάση για την γενικότερη, νοητική ανάπτυξη. Μάλλον είναι αναγκαίο κακό και για το σύστημα αξιολόγησης, γιατί μπορεί να βγάλει ευκολότερα αποκλίσεις εφόσον το πρότυπο είναι κάτι συγκεκριμένο. Στο μάθημα της έκθεσης αντιθέτως, ήταν ο θεός και η ψύχη του ο κάθε βαθμολογητής, αν και εκεί υπήρχε κάποιο πρότυπο που έπρεπε να ακολουθήσεις για να είσαι in, με στερεότυπα επιχειρήματα, φράσεις, λέξεις, προλόγους κ.λπ. Για αυτό πάντα το σιχαινόμουν.
Ποια μνήμη ρε συ... Αυτό ίσως να μπορείς να το πεις εσύ (φιλοσοφική δεν είσαι; νομίζω κάτι τέτοιο είχα δει σε ένα ένα site που συμμετέχεις) ή και όσοι ήταν Γ' (κυρίως) αλλά και Δ' δέσμη -τότε με τις δέσμες-. Εμείς οι κακόμοιροι Α' δεσμίτες τί να πούμε; 10 τύποι ήταν όλοι κι όλοι και φτου ξανά. Μόνο στο φτηνό μπέρδεμα και στο άγχος βασίζονταν οι εξετάσεις.
Τουλάχιστον στο πολυτεχνείο, ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα. Έτσι και προσπαθούσες να απομνημονεύσεις, εντάξει ούτε 20ώρες τη μέρα να διάβαζες όλο το χρόνο δεν θα την πάλευες. Αν αντιλαμβανόσουν όμως το νόημα, δεν θα είχες πρόβλημα. Το πόσο γρήγορα/εύκολα/κλπ αντιλαμβάνεται ο καθένας, όπως γράφει και ο koutsan, είναι θέμα του καθενός. Το σημαντικό είναι ότι έγραφε καθένας για τον εαυτό του και όχι για να είναι καλύτερος ή χειρότερος από κάποιον άλλο (εντάξει υπάρχουν και αυτοί που τους ένοιαζε για 'κάποιο' λόγο).Το αν είναι αναγκαίο κακό οι συγκριτικές εξετάσεις για την εισαγωγή, δυστυχώς δεδομένων των συνθηκών μάλλον είναι. Αν όλοι 'θέλουμε' το ίδιο πράγμα και 'πρέπει' να γίνει κάποια επιλογή, τότε... όποια και να είναι η μέθοδος...
Για το μάθημα της έκθεσεις ++πολλά. Παπανούτσο δεν τον έλεγαν τον τύπο; Με τα περίφημα βιβλιαράκια της 'πρότυπης έκθεσης ιδεών' όπως λες. Πω, σιχαμένος πραγματικά.
-
mjacob πόσα μόρια έγραψες μαθ/κα, φυσική, χημεία στην Α' δέσμη?
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Γενικώς καθείς έχει κάποιες προσωπικές εμπειρίες και έναν άλφα κύκλο γνωστών και φίλων...Οι παραστάσεις και οι εμπειρίες που έχει αποκτήσει προσπαθώντας ο ίδιος να πετύχει κάποια πράγματα ή βλέποντας τους άλλους να προσπαθούν και να αποτυγχάνουν ή να πετυχαίνουν καθορίζουν το τι θεωρεί δύσκολο - εύκολο, έξυπνο -χαζό, μορφωμένο - αμόρφωτο, εφικτό - ανέφικτο...
Όταν καταλάβουμε ότι γύρω μας υπάρχουν άνθρωποι που μεγάλωσαν σε ένα τελείως διαφορετικό περιβάλλον από μας και το μπαμπά μας, όταν καταλάβουμε ότι κάποιος άνθρωπος μπορεί να παίζει simultane - blind 10 σκακιέρες ενώ κάποιος άλλος αγωνίζεται να φτάσει 1700 ELO τότε ίσως και να συνειδητοποιήσουμε ότι δεν έχουμε όλοι ούτε την ίδια αντίληψη, ούτε τις ίδιες ικανότητες και κυκλοφορούν γύρω μας άνθρωποι ολόιδιοι με μας μεν αλλά με άλλες δυνατότητες ή άλλο γνωστικό φορτίο από μας...Μάλλον δε λέω κάτι πολύ πρωτότυπο ε ?
Δυστυχώς μάλλον λες κάτι πρωτότυπο.
Και σταμάτα πια με τα παραδείγματα με το σκάκι ! Εγώ ούτε 0.5 ELO δεν νομίζω να πιάνω
[ομολογουμένως βέβαια όταν είχα δει για πρώτη φορά live έναν συμμαθητή μου -15 χρονών πρέπει να ήταν τότε- να παίζει simultane με 6-7 άτομα, ή blind με έναν είχα πάθει σοκ! Είπα να ασχοληθώ με τπτ άλλο καλύτερα Τώρα κάνει post-doc θεωρητική φυσική στην Ινδία Φοβερό παιδί, αν και δεν κάναμε ιδιαίτερη παρέα, κυρίως μέσω κοινών γνωστών] -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
mjacob πόσα μόρια έγραψες μαθ/κα, φυσική, χημεία στην Α' δέσμη?με δουλεύεις που να θυμάμαι έχουν περάσει και καμιά 10ριά+ χρόνια από τότε
Δολοφονια του 16χρονου Αλεξανδρου