-
Γιατί δε βάζουν τον 1.4 tjet του Bravo/Μιτο στην 147 να αναστήσουν το μοντέλο?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Γιατί δε βάζουν τον 1.4 tjet του Bravo/Μιτο στην 147 να αναστήσουν το μοντέλο?Γιατί σε λιγότερο από 1 χρόνο θα έχουμε την 149.
Η ζήτηση για TJET είναι πολύ μεγάλη και αυτά τα μοτέρ πάνε στα νέα μοντέλα Punto, Bravo, Delta, 5oo
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Τελικά μέχρι να βγει οι ανταγωνιστές θα έχουν περάσει στην επόμενη γενιά.
Περαν απο συγχρονους και οικονομικους κινητηρες τουρμπο που επιτασει η μοδα,
το σημερινο C-seg της Alfa Romeo δεν εχει ξεπεραστει σε κανεναν τομεα απο τις επομενες γενιες των υπολοιπων.
Δεν εχεις παρα να οδηγησεις μια 147 και μια οποιαδηποτε επομενη γενια των ανταγωνιστων.
Ξανα ελα και πες μας τοτε.Έρχομαι τώρα να σου πω ότι η 147 μτχ πωλείται 9.000€ και το facelift μοντέλο μάλιστα. Επίσης το πρώτο post για την 149 σε αυτό το topic έγινε στις 25/05/05. Τέλος το αν είναι καλή οδηγικά δεν έχει καμία σχέση με το αν έχει αργήσει η alfa. Και το 2λιτρο xsara coupe μπορεί να είναι κορυφαίο ακόμα και τώρα. Τι σημαίνει, ότι θα έπρεπε να παράγεται ακόμα από τη citroen?
-
Ο χρήστης neten έγραψε:
Τελικά μέχρι να βγει οι ανταγωνιστές θα έχουν περάσει στην επόμενη γενιά.
Περαν απο συγχρονους και οικονομικους κινητηρες τουρμπο που επιτασει η μοδα,
το σημερινο C-seg της Alfa Romeo δεν εχει ξεπεραστει σε κανεναν τομεα απο τις επομενες γενιες των υπολοιπων.
Δεν εχεις παρα να οδηγησεις μια 147 και μια οποιαδηποτε επομενη γενια των ανταγωνιστων.
Ξανα ελα και πες μας τοτε.Έρχομαι τώρα να σου πω ότι η 147 μτχ πωλείται 9.000€ και το facelift μοντέλο μάλιστα. Επίσης το πρώτο post για την 149 σε αυτό το topic έγινε στις 25/05/05. Τέλος το αν είναι καλή οδηγικά δεν έχει καμία σχέση με το αν έχει αργήσει η alfa. Και το 2λιτρο xsara coupe μπορεί να είναι κορυφαίο ακόμα και τώρα. Τι σημαίνει, ότι θα έπρεπε να παράγεται ακόμα από τη citroen?
Αν ειναι να αντικαθιστουν οι εταιριες τα μοντελα τους και να βγαζουν χειροτερα ε τοτε ναι.
Το C4 ειναι μαπε ολε και η Xsara ηταν οαση μπροστα του.Για την μεταπωληση κανεις γενικολογη τοποθετηση. Που ποιος που, μοντελο κλπ κλπ.
Και για τα Xsara πρεπει να πληρωσεις για να στο παρουν ή να βρεις κανα μπατσο που να το θελει για ανταλλακτικα. So fucking what?Επισης απο τις 25/05/05 εχουν αλλαξει πολλα στην Alfa και στο Gruppo γενικα.
Διασπαση με GM αλλαγη σχεδιων, κινητηρων, πατωματων.
Επιλογη για νεο C-seg και εν τελει επιλεχθηκε να δημιουργησουν ενα εμπορικο B-seg πρωτου τον αντικαταστατη της 147. Μιλω για τη ΜιΤο. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Τελικά μέχρι να βγει οι ανταγωνιστές θα έχουν περάσει στην επόμενη γενιά.
Περαν απο συγχρονους και οικονομικους κινητηρες τουρμπο που επιτασει η μοδα,
το σημερινο C-seg της Alfa Romeo δεν εχει ξεπεραστει σε κανεναν τομεα απο τις επομενες γενιες των υπολοιπων.
Δεν εχεις παρα να οδηγησεις μια 147 και μια οποιαδηποτε επομενη γενια των ανταγωνιστων.
Ξανα ελα και πες μας τοτε.Έρχομαι τώρα να σου πω ότι η 147 μτχ πωλείται 9.000€ και το facelift μοντέλο μάλιστα. Επίσης το πρώτο post για την 149 σε αυτό το topic έγινε στις 25/05/05. Τέλος το αν είναι καλή οδηγικά δεν έχει καμία σχέση με το αν έχει αργήσει η alfa. Και το 2λιτρο xsara coupe μπορεί να είναι κορυφαίο ακόμα και τώρα. Τι σημαίνει, ότι θα έπρεπε να παράγεται ακόμα από τη citroen?
Αν ειναι να αντικαθιστουν οι εταιριες τα μοντελα τους και να βγαζουν χειροτερα ε τοτε ναι.
Το C4 ειναι μαπε ολε και η Xsara ηταν οαση μπροστα του.Για την μεταπωληση κανεις γενικολογη τοποθετηση. Που ποιος που, μοντελο κλπ κλπ.
Και για τα Xsara πρεπει να πληρωσεις για να στο παρουν ή να βρεις κανα μπατσο που να το θελει για ανταλλακτικα. So fucking what?μεν...
Η Xsara έχει καλύτερη ανάρτηση από την C4, αλλά μάπα δεν είναι, μια χαρά αυτοκίνητο είναι κι αυτή. Θα την αγόραζα αύριο, αν είχε υστερούντες βραχίονες πίσω και το sensodrive στα εξτρά...Η μεταπώληση των Citroen είναι προβληματική λόγω της ίδιας της αντιπροσωπείας και της...παράδοσης! Η αντιπροσωπεία κάνει διαρκώς εκπτώσεις , ενώ οι ζημιές που θα βγάλει πχ το C3, θα στιγματίσουν και τους υπόλοιπους... Γενικά, αξίζει τρελά σαν μεταχειρισμένο πάντως, ειδικά τα μοντέλα που είχαν τα προβολάκια ομίχλης χωριστά, χαμηλά στον προφυλακτήρα. Αν ψάχνει κάποιος μετάχειρο, να ρίξει μια ματιά..
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Τελικά μέχρι να βγει οι ανταγωνιστές θα έχουν περάσει στην επόμενη γενιά.
Περαν απο συγχρονους και οικονομικους κινητηρες τουρμπο που επιτασει η μοδα,
το σημερινο C-seg της Alfa Romeo δεν εχει ξεπεραστει σε κανεναν τομεα απο τις επομενες γενιες των υπολοιπων.
Δεν εχεις παρα να οδηγησεις μια 147 και μια οποιαδηποτε επομενη γενια των ανταγωνιστων.
Ξανα ελα και πες μας τοτε.Έρχομαι τώρα να σου πω ότι η 147 μτχ πωλείται 9.000€ και το facelift μοντέλο μάλιστα. Επίσης το πρώτο post για την 149 σε αυτό το topic έγινε στις 25/05/05. Τέλος το αν είναι καλή οδηγικά δεν έχει καμία σχέση με το αν έχει αργήσει η alfa. Και το 2λιτρο xsara coupe μπορεί να είναι κορυφαίο ακόμα και τώρα. Τι σημαίνει, ότι θα έπρεπε να παράγεται ακόμα από τη citroen?
Αν ειναι να αντικαθιστουν οι εταιριες τα μοντελα τους και να βγαζουν χειροτερα ε τοτε ναι.
Το C4 ειναι μαπε ολε και η Xsara ηταν οαση μπροστα του.Για την μεταπωληση κανεις γενικολογη τοποθετηση. Που ποιος που, μοντελο κλπ κλπ.
Και για τα Xsara πρεπει να πληρωσεις για να στο παρουν ή να βρεις κανα μπατσο που να το θελει για ανταλλακτικα. So fucking what?Επισης απο τις 25/05/05 εχουν αλλαξει πολλα στην Alfa και στο Gruppo γενικα.
Διασπαση με GM αλλαγη σχεδιων, κινητηρων, πατωματων.
Επιλογη για νεο C-seg και εν τελει επιλεχθηκε να δημιουργησουν ενα εμπορικο B-seg πρωτου τον αντικαταστατη της 147. Μιλω για τη ΜιΤο.Καλώς για τη Mito. Όμως ό,τι και να κάνουν στην Alfa και στο Gruppo το γεγονός ότι έχει αργήσει η 149 δεν αλλάζει
-
το θεμα δεν ειναι αν εχει αργησει αλλα το αν θα ειναι ανταγωνιστικη οταν εμφανιστει
-
αν και δεν μου αρεσουν οι αλφα...
καλο....
-
BRAVO στο AMS...
-
Παμπαλαιο PS.
-
Μα τι ανυπόμονα άτομα. Τι βιάζεστε; Νωρίς είναι ακόμα.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Μα τι ανυπόμονα άτομα. Τι βιάζεστε; Νωρίς είναι ακόμα.Nαι, πολύ νωρίς! Τρέχουν να προλάβουν τις εξελίξεις
Πάντως φαίνεται όμορφο το σχέδιο.
-
Κάπου δάβασα ότι το 149 θα βγει σε κάνα χρόνο από τώρα. Κάπου αλλού ότι αν μπουν οι tjet στην 147 ''θα αναστηθεί το μοντέλο''.
Το thread της 149 έχει εντωμεταξύ ανοίξει από τον Μάιο του 2005. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το thread της 149 έχει εντωμεταξύ ανοίξει από τον Μάιο του 2005.
Αρα:
Δε καθυστερει η παραγωγη της 149, απλα καποιος ανοιξε το thread πολυ νωρις...
-
Η 940 θα πωλείται το Σεπτέμβρη του 2009, και θα διατίθεται και με το σύστημα Multiair που θα κάνει το ντεμπούτο του την ίδια περίοδο.
Τάδε έφη (μεταξύ πολλών άλλων και για 0,9turbo,multijet 2,1,8TJet κλπ) Alfredo Altavilla,διευθύνων σύμβουλος της FPT, σε συνέντευξή του την 1η Δεκεμβρίου. -
Είμαι από τους καταναλωτές που με εκνευρίζει η μακρόσυρτη φημολογία περί του νέου και επικείμενου μοντέλου που έρχεται και κάνει παπάδες με εξαίρεση π.χ. το τελευταίο εξάμηνο πριν την έλευση του νέου μεσσία.
Όποιο μοντέλο και να 'ναι αυτό. Με όποιο τρόπο και να γίνεται αυτό ('κατασκοπεία'', επιλεκτικές διαρροές, μίνι ανακοινωθέντα, φωτοσοπιές κ.α.).
Έτσι εκτιμώ ότι το σχετικό thread για το 149 το ''άνοιξε'' το εργοστάσιο με τον τρόπο του, εδώ και χρόνια, και για τους λόγους που εκείνο ξέρει και εμείς απλά υποψιαζόμαστε. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Η 940 θα πωλείται το Σεπτέμβρη του 2009, και θα διατίθεται και με το σύστημα Multiair που θα κάνει το ντεμπούτο του την ίδια περίοδο.
Τάδε έφη (μεταξύ πολλών άλλων και για 0,9turbo,multijet 2,1,8TJet κλπ) Alfredo Altavilla,διευθύνων σύμβουλος της FPT, σε συνέντευξή του την 1η Δεκεμβρίου.Μήπως είπε και την τιμή που θα πωλείται;
-
Με τον χαμό που γίνεται στις οικονομικές αγορές, δε θα μου έκανε εντύπωση το πάγωμα για εξέλιξη νέων μοντέλων.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Το thread της 149 έχει εντωμεταξύ ανοίξει από τον Μάιο του 2005.
Αρα:
Δε καθυστερει η παραγωγη της 149, απλα καποιος ανοιξε το thread πολυ νωρις...
\
Πάντως κάτι πρέπει να κάνουν με αυτό το θέμα. Εκεί που τώρα θα πωλούνταν η 149, ξεπετάχτηκε το Μιτο...
-
Εν τω μεταξυ, απο τωρα σκεφτομαι τι θα γινει στο φορουμ αμα τη αφιξει του μοντελου...
Alfa Romeo Giulietta