-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Μα ποιoς μ@λ@κ@ς φτιάχνει τα δημοψηφίσματα στο κεντρικό site; Κοιτάξτε το τωρινό για παράδειγμα. Άνετα μπορεί κάποιος να συμφωνεί και με τις 3 επιλογές!Κάποιος ο οποίος, αν τον κοιτάξεις κατάματα, να τον ρωτήσεις πιο ευγενικά χωρίς να τον πεις μαλάκα.
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Μα ποιoς μ@λ@κ@ς φτιάχνει τα δημοψηφίσματα στο κεντρικό site; Κοιτάξτε το τωρινό για παράδειγμα. Άνετα μπορεί κάποιος να συμφωνεί και με τις 3 επιλογές!Είναι τρόπος αυτός; Υπάρχουν κάμποσοι τρόποι για να εκφράσεις τη γνώμη σου και τη διαφωνία σου. Και διάλεξες τον χειρότερο. Συγχαρητήρια
-
Σόρρυ ρε παιδιά περιπαικτικά το έλεγα
-
Αγαπητοί 4Τ,
είμαι αναγνώστης από το 1984 και διαπιστώνω κάποια αλλαγή που δε με χαροποιεί καθόλου. Παρακαλώ πολύ να λάβετε υπόψη ότι είμαι οδηγός σε αγώνες ράλλυ, με εμπειρία που ξεπερνά τους 40 αγώνες, καθώς και χιλιάδες γρήγορα χιλιόμετρα πλαγιολίσθησης στο χώμα, άρα μάλλον δεν είμαι ο πλέον ανίκανος και αδέξιος οδηγός. Και πιο κάτω θα καταλάβετε γιατί το λέω αυτό.
Πρόσφατα αποφάσισα να αγοράσω ένα αυτοκίνητο βασισμένος ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στα δικά σας τεστ. Το αυτοκίνητο είναι ένα ολοκαίνουργιο C2 VTS.
Μόλις 2 μήνες μετά την αγορά, με λύπη μου σας γράφω ότι οι δημοσιευμένες κρίσεις σας για την οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου απέχουν έτη φωτός από την πραγματικότητα και ωραιοποιούν μια κατάσταση που ένας αντικειμενικός κριτής θα χαρακτήριζε από προβληματική ως άκρως επικίνδυνη. Όχι, δεν είναι όπως τα λέτε. Το αυτοκίνητο είναι άτσαλο και επικίνδυνο για ένα μέσο οδηγό, ακόμα και για οδηγό αγώνων αν θελήσει να κινηθεί σε κάπως γρήγορους ρυθμούς. Ειδικά, όταν είναι απενεργοποιημένο το ESP. Συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο παρουσιάζει υποστροφή (ενίοτε απροειδοποίητη) η οποία με την παραμικρή ανωμαλία ή ακόμα και με ελάχιστο ή καθόλου 'στραμπούληγμα' μετατρέπεται σε απότομη, άτσαλη υπερστροφή από βύθιση του πίσω μέρους και ξαφνικό τίναγμά του (μαλακά ελατήρια πίσω, με μικρή διαδρομή ανάρτησης, ανεπαρκές rebound και απαράδεκτα χαμηλό προφίλ ελαστικών). Επιπλέον, με την παραμικρή ανωμαλία υπάρχουν βυθίσεις του πίσω άξονα μέχρι τα bump-stop οι οποίες κάνουν το αυτοκίνητο να κινείται σαν να κάνει σλάλομ ακόμα και στην ευθεία.
Αντιθέτως, στις δοκιμές σας αναφέρετε κάποιους χρόνους στα Μέγαρα και κάποιες κρίσεις ότι το αυτοκίνητο 'είναι συνέχεια ουδέτερο' (Για όνομα του θεού, πού το είδατε αυτό;), ότι 'δεν είναι τόσο παιχνίδι όσο τα παλιά Σαξόραλλα' (είναι αλήθεια, αν και πάλι δημιουργεί ψεύτικη εικόνα η σύγκριση) και ότι πάσχει μόνο από 'νευρικό πίσω μέρος στις ανωμαλίες' (Απίθανη ωραιοποίηση ενός πίσω μέρους που είναι τόσο κακό που συγκρίνεται με εκείνο των Autobianchi της δεκαετίας του '70). Θα ήθελα να σας επισημάνω ότι δεν είναι η πρώτη φορά που διαπιστώνω τέτοια αναντιστοιχία με την πραγματικότητα. Εξίσου ανακριβείς είναι και όλοι οι καλοί χαρακτηρισμοί σας για τη συμπεριφορά της PORSCHE BOXSTER (Βάλτε μια τέτοια σε Ε.Δ. όπως ο Αγ. Κωνσταντίνος ή σε βρεγμένο επαρχιακό δρόμο με ανοιχτές στροφές και, αν καταφέρετε να οδηγήσετε αυτό το πράμα, θα καταλάβετε τι εννοώ).
Ως παλαιός αναγνώστης, πραγματικά ξαφνιάστηκα γιατί ΟΛΑ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ τα παλιά τεστ (πριν το 2000) που είχα την τύχη να ελέγξω ο ίδιος ήταν ακριβέστατα. Παρακαλώ να επιστρέψετε στην ποιότητα που είχατε τότε και να είστε πραγματικά αντικειμενικοί, τεχνικοί και αυστηροί στις κρίσεις σας.Με εκτίμηση
Α. ΚουτσούκοςΥ.Γ. Ναι, το ξέρω ότι όλα τα σημερινά αυτοκίνητα είναι γενικά πίσω σε σχέση με ένα Golf II, ένα 309 Gti (ΤΟ αυτοκίνητο), ένα 106 Rallye ή ένα Clio Williams. Αυτό δεν είναι, όμως, λόγος για να ρίχνετε και τα δικά σας στάνταρ και ποιότητα.
Το θέμα μεταφέρθηκε στο σωστή ενότητα. [mod cmarin]
-
Οι εντυπώσεις μου από την οδική συμπεριφορά αρκετών σύγχρονων αυτοκινήτων συνοψίζονται και για εμένα σε αναντιστοιχία ανάμεσα σε δοκιμές και πραγματικότητα. Παρά την πρόοδο σε όλους του τομείς τα αυτοκίνητα μετατρέπονται σε κάτι άλλο... Αντιλαμβάνομαι μέχρι ένα σημείο ότι για παθητική ασφάλεια και ανέσεις παίρνουν βάρος, ότι το βάρος και το lifestyle καταλήγουν σε μεγαλύτερα φρένα με μεγαλύτερες ζάντες με χαμηλότερο προφίλ και ότι λόγω προσθιοκίνησης που είναι οικονομικότερη η μούρη είναι πολύ βαριά και αναγκάζονται να κάνουν διάφορα για να την συγκρατήσουν αλλά αυτό που με πειράζει κι εμένα είναι ότι δεν μας το λένε.
Ω ναι, έχω περιέργεια να δω προσπάθειες εξήγησης του φαινομένου από τους υπεύθυνους των δοκιμών! Δεν θεωρώ δικαιολογία το ότι όλα έτσι είναι πια.... και ελπίζω να μην πούνε για το νεαρό της ηλικίας των δοκιμαστών που δεν έχουν εμπειρία από τα καλά αυτοκίνητα παλιότερων δεκαετιών.... -
Ο χρήστης yugo έγραψε:
......
Ως παλαιός αναγνώστης, πραγματικά ξαφνιάστηκα γιατί ΟΛΑ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ τα παλιά τεστ (πριν το 2000) που είχα την τύχη να ελέγξω ο ίδιος ήταν ακριβέστατα. Παρακαλώ να επιστρέψετε στην ποιότητα που είχατε τότε και να είστε πραγματικά αντικειμενικοί, τεχνικοί και αυστηροί στις κρίσεις σας.
......
Το θέμα μεταφέρθηκε στη σωστή ενότητα. [mod cmarin]Νομίζω ότι θίγεται ένα πολύ σημαντικό θέμα για το σύγχρονο αυτοκινητικό έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο. Διαβάζω και εγώ παραπάνω από 20 χρόνια 4Τροχούς αλλά πια δεν είμαι συστηματικός αναγνώστης για κάποιους ανάλογους λόγους.
Νομίζω ότι υπάρχουν αιτίες. Μία από αυτές είναι η υπερπληθώρα και εντύπων αλλά και νέων μοντέλων. Αυτό οδήγησε πολύ κόσμο σε αυτή τη δουλειά όχι από μεράκι όπως παλιότερα αλλά και από βιοποριστικούς λόγους. Αυτό φυσικά δεν είναι κακό καθώς όλοι πρέπει να δουλεύουμε για να ζήσουμε. Αυτό όμως οδήγεί κάποιες φορές κάποιοι συντάκτες να τεστάρουν αυτοκίνητα (κυρίως ακριβά σπορ) τα οποία μέχρι πριν λίγα χρόνια απλώς τα ονειρευόντουσαν. Πως λοιπόν κάποιος θα γράψει κάτι αρνητικό για το παιδικό του όνειρο?1 Ειδικά όταν μιλάμε για τη χώρα μας όπου εκτός του προηγούμενου όλα πρέπει με το γάντι για να μην υπάρχουν 'συνέπειες', κυριώς διαφημιστικές.Πρέπει να έχει αναπτύξει τρομερή 'απάθεια' και 'θράσος' για να γράψει αυτά που 'βλέπει' και όχι αυτά που 'Φανταζόνταν' πριν λίγα χρόνια. Έτσι έχουμε οδηγηθεί να διαβάζεις κάποιο τεστ για την Boxster (μιας και αναφέρθηκε) και αντί να διαβάζεις ένα αντικειμενικό τεστ με τα συν και πλην (όπως π.χ. θα διάβαζες για το 'ταπεινό' focus st) να διαβάζεις έναν γραπτό ύμνο της Μάρκας και του Μοντέλου. Προσωπικά αυτό με έχει κουράσει πολύ και με έχει κάνει να στραφώ στον Αγγλικό Έντυπο Αυτοκινητικό Τύπο στον οποίο αν εξαιρέσεις μια λογική 'συμπάθεια' προς την Αγγλική Αυτοκινητοβιομηχανία από εκεί και έπειτα πραγματικά βλέπεις να 'θάβονται' αυτοκίνητα στεγνά και ψυχρά. Με αιτιολόγηση φυσικά και με ένα κείμενο που δείχνει βαθιά γνώση αλλά και 'φιλοσοφημένη' αυτοκινητική κουλτούρα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Mercedes SLR ή οποία στα ελληνικά έντυπα μόνο τατουάζ δεν την κάνανε οι συντάκτες και στα αγγλικά περιοδικά έχει πέσει το θάψιμο της αρκούδας. Θα πει κάποιος 'και γιατί να μην είναι 'σωστοί' οι δικοί μας και 'λάθος' οι ξένοι αφού μιλάμε για κάτι σχετικά υποκειμενικό?' . Γιατί προτιμώ από κάποιο αντικείμενο να μαθαίνω από τους 'ειδικούς' τα κρυμμένα αρνητικά του παρά τα εμφανή θετικά του. Τις μεγάλες ζάντες, τα πολλά άλογα, την επιθετική μουσούδα και άλλα τέτοια τα βλέπω και μόνος μου. Περιμένω να διαβασώ για 'ασταθείς ουρές' για 'ψαγμένο στήσιμο' και άλλες λεπτομέρεις που δεν φαίνονται.
Θυμάμαι στο αγγλικό CAR είχε ένα αφιέρωμα στην Πόρσε για τα 60αστα γενέθλια της με παρουσίαση πολλών νέων και παλιών μοντέλων. Παρόλο που σε ένα αφίερωμα 'δικαιολογείται' μια 'εξύμνηση' με μια προσεκτική ματιά στο κείμενο εβρισκες 'βαθιά' κριτική για όλα τα μοντέλα και αναζήτηση αρνητικών όπως για παράδειγμα για τον πολύ 'ατίθασο' πισινό της GT.
Όχι επειδή γράφω σε αυτό το φόρουμ θεωρώ όμως ότι οι 4Τ 'κρατάνε' ακόμη αντίσταση αλλά είναι λογικό να έχουν 'επηρεαστεί' από τον 'περίγυρο' με όλα αυτά τα 'franchise' που έχουν έρθει. Όσες φορές έχω αγοράσει είδα κάποια τεστ από τα παλιά, όπως η σύγκριση M3 με C63 AMG στις Σέρρες αλλά είδα και κάποια άλλα που μου θύμιζαν άλλα 'περιοδικά'.
(Για τα συγκεκριμένα που θίγεις δεν έχω προσωπική άποψη ούτε ίσως τις γνώσεις που φαίνεται ότι έχεις.)
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
θεωρώ όμως ότι οι 4Τ 'κρατάνε' ακόμη αντίσταση αλλά είναι λογικό να έχουν 'επηρεαστεί' από τον 'περίγυρο' με όλα αυτά τα 'franchise' που έχουν έρθει.Αυτό ακριβώς εννοώ. Έχοντας μεγαλώσει με τον κύριο Κώστα και το Στράτη κάτω από το μαξιλάρι μου, ΑΝΑΜΕΝΩ και ΑΠΑΙΤΩ από τους ίδιους και τους συνεχιστές τους να κρατάνε ακόμα αντίσταση. Και επίσης, ΑΝΑΜΕΝΩ και ΑΠΑΙΤΩ να ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ και ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ όλους μας που τους εμπιστεύομαστε. Πιστέψτε με, αν το κάνουν, σε βάθος χρόνου θα βγουν κερδισμένοι.
Υ.Γ. Το C2 είναι αλήθεια ότι με περίπου 1800 ευρώ για μια φτηνή αγωνιστική ανάρτηση με ρυθμιζόμενα top-mount αλλά χωρίς τις ζανφορ του R2, γίνεται καλό αυτοκίνητο. Όσο για τη Boxster, άμα καταφέρει άνθρωπος σ' αυτόν τον πλανήτη να διορθώσει τη μούρη της σε κατσαρό οδόστρωμα ή σε βρεγμένο, εγώ θα του βγάλω το καπέλο. Το αυτοκίνητο είναι κλάσεις πίσω από το εκπληκτικό RX8, και ΑΥΤΟ είναι που αναμένω να ακούσω από τους 4T και όχι λιβάνια.
-
To A4/A5 2.0 T Q θα το δοκιμασετε?
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
To A4/A5 2.0 T Q θα το δοκιμασετε?Καποιος απο τους 4Τ που μπορει να απαντησει?
-
Ενδιαφέρει αρκετούς
-
Ο χρήστης yugo έγραψε:
Υ.Γ. Ναι, το ξέρω ότι όλα τα σημερινά αυτοκίνητα είναι γενικά πίσω σε σχέση με ένα Golf II, ένα 309 Gti (ΤΟ αυτοκίνητο), ένα 106 Rallye ή ένα Clio Williams.
Δεν μπορει να το λες σοβαρα αυτο...
-
Δεν μιλάμε για κινητά, φίλε Corsair. Αλλά τι λέω, αφού ούτε με αυτά απαντάς!
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Υ.Γ. Ναι, το ξέρω ότι όλα τα σημερινά αυτοκίνητα είναι γενικά πίσω σε σχέση με ένα Golf II, ένα 309 Gti (ΤΟ αυτοκίνητο), ένα 106 Rallye ή ένα Clio Williams.
Δεν μπορει να το λες σοβαρα αυτο...
Γενικά όχι, σε κάποιους τομείς είναι πίσω.
-
H όποια πρόοδος σε αναρτήσεις και ελαστικά έχει καλυφθεί ή και υπερκαλυφθεί από το βάρος (50% αύξηση σε μια-μιάμιση δεκαετία). Γι' αυτό τα σημερινά αυτοκίνητα δεν κρατάνε καλύτερα από τα προ 10-15ετίας. Όσο κι αν έχουν μεγαλώσει οι τροχοί τους, σε διάμετρο και φάρδος πέλματος.
Πέραν αυτού, είναι δεδομένο ότι 'κάθε πολίτης και οδηγός', πράγμα εγκληματικό, άρα τα αμάξια πρέπει να είναι fool-proof, και οχι συμμετοχικά-πληροφοριακά-γραμμικά (απολύτως πιστά στις εντολές) ως προς την οδική συμπεριφορά τους. (Για το ίδιο λόγο που δεν κόβουν τα μαχαίρια στις ταβέρνες) Για λόγους ασφαλείας...
Και οι κινητήρες δεν μπορούν πια να αντιμετωπίσουν το βάρος, αν δεν είναι ντήζελ ή τούρμπο βενζίνη ή τερατώδεις σπορ κινητήρες πολλώωωων κυβικών. Χωρίς τουλάχιστον 30 κιλά ροπής δεν κινείς σβέλτα σύγχρονο αμάξωμα αυτοκινήτου γενικής χρήσης ('πρώτου' αυτοκινήτου, ταξιδιάρικου και με χώρους).Τα ανωτέρω, που μπακάλικα και από στήθους έγραψα, θα τα ήθελα τεκμηριωμένα από τους 4Τ, χωρίς φόβο και πάθος.
-
Το 'καλο' και 'κακο' ειναι πολυ σχετικά και ορίζονται απο εμάς τους ιδιους και εκφράζονται απο τα αμάξια που δημιουργουν οι κατασκευαστες. Προφανώς ειμαστέ σε μια 'καλή' εποχή γιατι στην παρουσα φάση δίνουν αυτα που σε γενικές γραμμες ζητα η πλειοψηφια των καταναλωτων.
Προσωπικά προτιμω το οποιο περιοδικο να εκφράζει την εποχή στην οποία ζω και οχι παρελθοντολαγνεια και ανουσιες-ατοπες συγκρισεις με αυτό. Οσοι αγοράζουν με αποκλειστικο οδηγο ενα περιοδικο... εεε νταξ... τι να πω?
Να το πω ποιο λιανα... χεστηκ@μεν αν πχ η Fulvia εστριβε καλυτερα σε σχεση με ενα Megane... οταν την ιδια στιγμη ειναι ενα οικτρο αμαξι σε ολα μα ολα τα αλλα μπροστα σε αυτο. Το trade off του 'στριβειν' το ζητησαμε εμεις οι καταναλωτες προκειμενου να λαβουμε ενα ποιο ανθρωπινο κατα τα αλλα προιον...
Καποιοι μοιραια θα πρεπει να μεινουν με το παρελθον τους, εφοσον δεν τους αρεσουν οι μοντερνοι καιροι.
-
Το θέμα είναι σε κάποιους μας αρέσουν τα ενθουσιώδη χαρακτηριστικά του παρελθόντος. Και στους 4Τ, υποτίθεται. Αν θέλαμε να τεστάρουμε ποιο αυτοκίνητο έχει την καλύτερη θύρα usb, θα αγοράζαμε το RAM, στα παπάκια μας.
*
Να φύγετε κύριε, να πάτε αλλού* -
Δηλαδή και η Ισμήνη Φαμπιάτου που διάλεξε το C2 VTS για προσωπικό της αυτοκίνητο είναι άσχετη;
http://www.fabiatou.com/2007/01/citroen ... html#links' target='_blank' target='_blank -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
yugo έγραψε:Υ.Γ. Ναι, το ξέρω ότι όλα τα σημερινά αυτοκίνητα είναι γενικά πίσω σε σχέση με ένα Golf II, ένα 309 Gti (ΤΟ αυτοκίνητο), ένα 106 Rallye ή ένα Clio Williams.
Δεν μπορει να το λες σοβαρα αυτο...
ΝΑΙ, το λέω απόλυτα σοβαρά και όσοι έγραψαν πριν εξήγησαν τι εννοώ. ΟΔΗΓΙΚΑ, ΚΑΝΕΝΑ από τα σημερινά θεόβαρα μονοκόμματα μπαούλα (ούτε καν το πολύ καλό Clio RS που πρόσφατα γεύτηκα μέσα σε Ε.Δ.) δε συγκρίνεται με τις παραπάνω κατασκευές. Και δεν εννοώ σε απόλυτη ταχύτητα ή ποιότητα κατασκευής ή εξοπλισμό. Από την άποψη της ευελιξίας, της δυνατότητας να γλιστράνε παραμένοντας εντός ελέγχου, της υπακοής στις εντολές του οδηγού και της επικοινωνίας του αυτοκινήτου με τον οδηγό του, η διαφορά είναι υπέρ των παλιότερων ελαφρών κατασκευών και λυπάμαι για τα σημερινά παιδιά που δεν έχουν την τύχη να βρεθούν έστω για λίγο μέσα σε ένα από αυτά τα καλά αυτοκίνητα ή ένα παλιό καλό Escort.
Η Ισμήνη ως επώνυμη με δημοσιογραφική ιδιότητα έχει αυτή την άποψη και ίσως η άποψή της δεν αφορά καταστάσεις που, εκτός από την ίδια και λίγους ακόμα, η συντριπτική πλειονότητα δε θα επιδιώξει ποτέ να προσεγγίσει.
Το μόνο που εγώ έχω να πω είναι ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ σύμφωνα με τα πρότυπα που εγώ έχω για ένα σπορ αυτοκίνητο όπως το VTS. Και χωρίς να λέω αοριστίες, έγραψα ακριβώς τι προβλήματα έχει το αυτοκίνητο. Συγκεκριμένα, έχει λάθος γεωμετρία εμπρός (πολύ λίγο κάμπερ) που στο όριο δημιουργεί υποστροφή ενίοτε απρόσμενη, εξαιρετικά χαμηλό προφίλ που εξασφαλίζει μεν υψηλά περιθώρια πρόσφυσης αλλά στο όριο σε κατσαρό οδόστρωμα προκαλεί ξεκολλήματα, πολύ μαλακά ελατήρια πίσω που σε ανώμαλο οδόστρωμα κάνουν την ανάρτηση να φτάνει στα bump-stop και στο όριο της πρόσφυσης βυθίζονται με αποτέλεσμα να χάνεται η ευελιξία του αυτοκινήτου, καθώς και αμορτισέρ με αδύναμο rebound πίσω με αποτέλεσμα το πίσω μέρος να τινάζεται απότομα προς τα έξω μετά τη βύθισή του. Αν μιλήσεις λίγο με ΜΗ δημοσιογραφικούς κύκλους (π.χ. κάποιους κορυφαίους βελτιωτές αναρτήσεων στην Ελλάδα) θα σου πουν τα ίδια γι' αυτό το αυτοκίνητο. Η διαφορά είναι ότι αυτοί δεν έχουν επώνυμη πένα, ούτε έχουν την ανάγκη να λιβανίσουν κανέναν. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ.
Επίσης, τα πάντα εξαρτώνται και με τι τα συγκρίνει κανείς. Συγκεκριμένα, το C2 VTS μπορεί να είναι καλό αν το συγκρίνεις με ένα Corsa OPC, αλλά για κάποιον που έχει μάθει σε 106 & 205 Rallye, 309 Gti, Citroen ΑΧ και Clio Williams, το αυτοκίνητο υπολείπεται πολύ σε έλεγχο και η ανάρτησή του κρίνεται επιεικώς ανεπαρκής, ειδικά σε ανώμαλο οδόστρωμα. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ: Από τους 4Τ έχω συνηθίσει παλιότερα να μιλάνε με τα απόλυτα μέτρα σύγκρισης και όχι να βάζουν νερό στο κρασί τους.Υ.Γ.1 Ξέρω πολύ καλά ότι για το 99% των οδηγών το C2 με το ESP σε λειτουργία είναι χίλιες φορές ασφαλέστερο από όλα αυτά τα αυτοκίνητα. Δε μιλάω για καταστάσεις με το ESP σε λειτουργία, όπου το αυτοκίνητο είναι πραγματικά ασφαλές αλλά εντελώς αδύνατο να οδηγηθεί γρήγορα. (Πάλι καλά, τουλάχιστον, που στο C2 μπορείς να βγάλεις το ESP, γιατί άλλες σημερινές αηδίες ούτε αυτό δε σου επιτρέπουν).
Υ.Γ.2 Σε μια συνέντευξη είχαν ρωτήσει τον Walter Rohrl ποιο θεωρεί μεγαλύτερο πλεονέκτημα σε ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Η απάντησή του ήταν: 'Το χαμηλό βάρος'. -
@ Yugo
Γιατί χρήση πήρες το αυτοκίνητο? Μήπως για αγώνες?Πάντως με το βάρος, η κατάσταση είναι άσχημη. Αφ'ενός πιέζουν τα κρας τεστ, αφ' ετέρου οι διαστάσεις μεγαλώνουν.
Πάντως η BMW έλεγε για τη M5. Δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο το βάρος, αλλά η κατανομή του. Σωστό κι' αυτό από μια άποψη. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Δηλαδή και η Ισμήνη Φαμπιάτου που διάλεξε το C2 VTS για προσωπικό της αυτοκίνητο είναι άσχετη;
http://www.fabiatou.com/2007/01/citroen ... html#links' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blankρε φιλε δε τη ξερω τη κυρια,ομως διαβασα τη παρουσιαση της και ενιωσα οτι μιλαει για αλλο αυτοκινητο..το αυτοκινητο αυτο(δυστυχως) υπαρχει ακομα στην οικογενεια και το χρησιμοποιω πολυ συχνα για λατζα..
1ον η αναρτηση του αυτοκινητου δε σβηνει τις ανωμαλιες,νιωθεις τα παντα ακομα και αυτα που δε θες να νιωσεις!!(παρολα αυτα εχεις τελειο ελεγχο ΟΤΑΝ δεν αναπηδας )
2ον ο κινητηρας ειναι μεν δυνατος,αλλα παρα πολυ κακος.γιατι? γιατι πριν τις 3500 στροφες απλα δεν υπαρχει!!!διαφωνω λοιπον στο οτι τραβαει απο χαμηλα, αν δε βαρας 7αρες το αμαξι απλα δεν πηγαινει
3ον το κιβωτιο ειναι μεν πολυ γρηγορο,αλλα σκατενιο!!!πολυ συντομα μετατρεπεται σε σουπα!
επισης θελει οπωσδηποτε μια 6η οσοι εχουν κανει ταξιδι με καταλαβαινουνκατα τα αλλα συμφωνω οτι ειναι αρκετα εξοπλισμενο,συγχρονο και τελικα πιο αποτελεσματικο απο τον προκατοχο του..
επισης το αμαξι στριβει τελεια για αυτο που ειναι(παροτι ειναι καπως υποστροφικο) και μπορει οντως να γινει παρα πολυ διασκεδαστικο!το τιμονι του αν και καπως ελαφρυ ειναι πολυ πληροφοριακο και χαρη στις λιγες στροφες του αποτελεσματικο!δε ντρεπομαι καθολου να πω οτι ειναι πολυ καλυτερο απο του s3.
απο κει και περα το αμαξι λογω ιπποδυναμης εχει περιορισμενες δυνατοτητες.μπορεις συνεχεια να το πηγαινεις τερμα γκαζι και στα ορια του,τα ορια αυτα ομως ειναι πολυ μικρα και τα εξαντλεις γρηγορα(τουλαχιστον εμενα ετσι μου φανηκε)..πανω σε μια στροφη μπορει να πηγαινεις με τα οσα,ομως ενα αυτοκινητο με περισσοτερα αλογα θα σε πιασει.του λειπει δυναμη με τον κινητηρα του 207 gt παντως θα σκοτωνε!
το εσωτερικο του ειναι αθλιο και χαρη στην πανσκληρη αναρτηση του συντομα ολα τριζουν...
επιπλεον θα πρεπει συνεχεια να προσεχεις γιατι βρισκει συνεχεια κατω...
(μπακαλικα εχει περιπου 1,5 πακετα τσιγαρα αποσταση απο το δρομο)
προσοχη και στο χαμηλοπροφιλο λαστιχο που κοπαναει και στα πεζοδρομια η ζαντα βρισκει για πλακαθα προτιμουσα να το πουλουσαμε μιας και με κουραζει παρα πολυ,καιει παρα πολυ και εχει βγαλει ενα σωρο ζημιες
Χθες ομως που πηγα στα λιμανακια μαζι του περασα παρα πολυ ωραια!!
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό