-
telika exete skeftei mipws oli ayti i trela me ta vrx,type r,celica.....ofeiletai sto oti den iparxoun ta fraga gia germaniko???emena mou einai poli diskolo na pistepsw oti kapoios protimaei mia celica i ena impreza apo mia beba i ena audi pou pigainei kommatia...an sas edinan diladi 2 aytokinita me peripou idia gazia kai to ena itan germaniko kai to alla japan eseis to japan tha dialegate???den to pistevw...gi ayto mi dilwnete oloi arrwstoi me japan...apla paradexteite oti mexri ekei ftanei i tsepi sas...
-
telika exete skeftei mipws oli ayti i trela me ta vrx,type r,celica.....ofeiletai sto oti den iparxoun ta fraga gia germaniko???emena mou einai poli diskolo na pistepsw oti kapoios protimaei mia celica i ena impreza apo mia beba i ena audi pou pigainei kommatia...an sas edinan diladi 2 aytokinita me peripou idia gazia kai to ena itan germaniko kai to alla japan eseis to japan tha dialegate???den to pistevw...gi ayto mi dilwnete oloi arrwstoi me japan...apla paradexteite oti mexri ekei ftanei i tsepi sas...
-
telika exete skeftei mipws oli ayti i trela me ta vrx,type r,celica.....ofeiletai sto oti den iparxoun ta fraga gia germaniko???emena mou einai poli diskolo na pistepsw oti kapoios protimaei mia celica i ena impreza apo mia beba i ena audi pou pigainei kommatia...an sas edinan diladi 2 aytokinita me peripou idia gazia kai to ena itan germaniko kai to alla japan eseis to japan tha dialegate???den to pistevw...gi ayto mi dilwnete oloi arrwstoi me japan...apla paradexteite oti mexri ekei ftanei i tsepi sas...
-
Ο χρήστης treloagori έγραψε:
emena mou einai poli diskolo na pistepsw oti kapoios protimaei mia celica i ena impreza apo mia beba i ena audi pou pigainei kommatia....Katse katse. Nomizo to genikeueis to pragma kai einai la8os auto.
Epishs den ksero poso katexhs apo autokinita.
Na se rotiso pano se auta pou eipes. Pio BMW sthn idia timh pai komatia mprosta se ena WRX?
Den nomizo na uparxh.
-
Impreza και S3 ειναι ίδιας φιλοσοφίας αυτοκίνητα με τα ίδια χρήματα!! Έχω την εντύπωση οτι τα impreza έχουν πουλήσει περισσότερο...
-
Δε νομίζω οτι αυτή η συζήτηση θα βγάλει πουθενά.
Σε άλλους αρέσουν τα Γιαπωνέζικα ,σε άλλους τα Γερμανικά ,σε άλλους τα Ιταλικά.....
Και απο τη στιγμή που τα Γιαπωνέζικα είναι πιο φτηνά και κάνουν την ίδια δουλειά γιατί να διαλέξει κάποιος Γερμανικό;
Αν συγκρίνεις δύο αυτοκίνητα παρόμοια με ίδια τιμή δεν έχουν καμία σχέση.
πχ Honda S2000 VS Mercedes SLK 200compressor
και τα δύο κοστίζουν κοντά στις 50.000 ευρώ
δεν έχουν όμως καμία σχέση.
Οπότε γιατί να πάρεις την SLK;
Για να παρεις κατι αντίστοιχο του S2000 πρέπει να παρεις την SLK 320 που κάνει 70.000 που και πάλι είναι χειρότερη. -
ota mpeis sto s2000 kai pas taxidi kai varaei i koukoula ela na mou peis giati na parw slk.egw den eipa gia ta giapwnezika oti den einai kala alla poulane poli giati einai pio prosita.oso gia poiotita kataskevis den pistevw oti einai kalitera apo ta germanika alla se mixanika meri pistevw einai pio skylia ta japan.egw eipa oti o kathenas mas oneirevetai ena germaniko me pollaaaaaaa aloga kai oxi japan.ta japan einai kati san ti sony sta kasetofwna.kali kai prositi gia olous.alla den einai harman kandon...se kamia periptwsi den eipa oti den einai kala...axizoun kai tin teleytaia dekara tous ta japan....
-
Ο χρήστης treloagori έγραψε:
ota mpeis sto s2000 kai pas taxidi kai varaei i koukoula ela na mou peis giati na parw slk.egw den eipa gia ta giapwnezika oti den einai kala alla poulane poli giati einai pio prosita.oso gia poiotita kataskevis den pistevw oti einai kalitera apo ta germanika alla se mixanika meri pistevw einai pio skylia ta japan.egw eipa oti o kathenas mas oneirevetai ena germaniko me pollaaaaaaa aloga kai oxi japan.ta japan einai kati san ti sony sta kasetofwna.kali kai prositi gia olous.alla den einai harman kandon...se kamia periptwsi den eipa oti den einai kala...axizoun kai tin teleytaia dekara tous ta japan....Οταν ειναι να δωσεις ΤΟΣΑ λεφτα, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και θα κοιταξεις ποιο εχει καλο λογο 'αποδοση/τιμη' αυτο γιατι 50 η 60 χιλιαρικα ειναι λεφτα που 'πονανε' τον οποιονδηποτε αν δεν πιασουν τοπο... εκτος και αν εισαι κανενας ωνασης οποτε δεν τιθεται θεμα γερμανικου-γιαπωνεζικου... ΠΑΣ ΣΕ ΙΤΑΛΙΚΟ!
-
Το λέμε λες και ένα S2000 είναι φθηνό και δεν μπορούσε να πάρει γερμανικο!
-
Και τα ιαπωνικά και τα γερμανικά είναι καλά αυτοκίνητα , το καθένα γιά το σκοπό που φτειάχτηκε.
Το S2000 πχ. δεν φτειάχτηκε γιά να ταξιδεύει με τις ώρες στην αούτομπαν , όπως και η CLK δεν φτειάχτηκε γιά να πηγαίνει τα Σ/Κ στις πίστες.
Αν είχαμε τα χρήματα θα πέρναμε και τα δύο , το ένα γιά γρήγορες βολτίτσες και track days και το άλλο γιά αγχολυτική καθημερινή μετακίνηση (αυτόματη να μην ξεχνιόμαστε)
Τώρα κάποιος που πρέπει αναγκαστικά να διαλέξει , θα σταθμίσει τις ανάγκες του και τις προτιμήσεις του και θα αποφασίσει.
Αρα δεν είναι θέμα ''εθνικότητας'' και ούτε πρέπει να είναι . Οι υποκειμενικές προτιμήσεις του καθενός δεν νομίζω ότι πρέπει να χρωματίζονται από μιά σημαία , άλλωστε όποιος έχει ανοιχτή τη σκέψη του δεν μπορεί να μην βλέπει τα ''καλά'' αυτοκίνητα απ'όποια χώρα και αν προέρχονται.
Το βασικό είναι το αυτοκίνητο να σε ''φτειάχνει'' , μπορεί στη πίστα , στο ταξίδι , στη πόλη ή όπου αλλού γουστάρεις εσύ. -
**''...Στα σχέδιά μας είναι να παράγουμε καλύτερη τεχνολογία από τις Αudi και BMW σε χαμηλότερες τιμές...''
Minoru Harada, Πρόεδρος HONDA Eυρώπης.**
-
Τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα ήταν μια φορά και ένα καιρό φτηνά, δηλαδή μπορούσες να αγοράσεις αυτοκίνητο στα 2/3 της τιμή του αντίστοιχου του Ευρωπαϊκού. Τώρα πλέον οι τιμές των Ιαπωνικών εξισώθηκαν ή και προσπέρασαν τα ευρωπαϊκά σε κάποια μοντέλα. Αλλά σήμερα τα Ιαπωνέζικα πόσο Ιαπωνέζικα είναι? Αν πάρεις ένα Nissan για παράδειγμα και το ψάξεις θα δείς ότι πάνω απο το 50% των υλικών κατασκευής του είναι Ευρωπαϊκά. Θα δείς ηλεκτρικά Valeo ή Bosch, φρένα Lockheed ή ATE, όργανα της VDO, κρεμαγιέρες της TRW, και πολλά-πολλά άλλα εξαρτήματα που παράγονται στην Ευρπώπη, και φυσικά τα αυτοκίνητα που προορίζονται για το Ευρωπαϊκό κοινό, και αυτά συναρμολογούνται στην Ευρώπη. Η Nissan στη Γαλλία, η Toyota συναρμολογεί στην Αγγλία, Γαλλία και Τουρκία, η Honda στην Αγγλία και Ολανδία κλπ.κλπ.
Το καθαρόαιμο Ιαπωνικό, πλέον δεν υπάρχει, τουλάχιστον στην Ευρωπαϊκή αγορά. Αυτό που έμεινε απο το Ιαπωνικό είναι τόσο η φιλοσοφία κατασκευής του όσο και το πολύ καλό όνομα που πραγματικά κοπίασαν να φτιάξουν οι Ιάπωνες. Και πλέον και οι τιμές τους δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητες. Για παράδειγμα το Corolla Sedan 1600 πιάνει τα 20 χιλιάδες ευρώ. Με αυτά τα χρήματα βρίσκεσαι κάπου κοντά σε μιά 316, ή όχι? Και βέβαια υπάρχουν και Ιαπωνικά μοντέλα που δεν κυκλοφορούν στην Ευρωπαϊκή αγορά και είναι πολλαπλάσια ακριβώτερα. Τώρα το γιατί οι περισσότεροι προτιμούν την Ιαπωνική φίρμα απο την Ευρωπαϊκή. Αυτό έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με τη φιλοσοφία του After Sales που εφαρμόζουν οι Ιάπωνες. Εάν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές ακολουθούσαν την ίδια φιλοσοφία, νομίζω ότι τα πράγματα θα είταν μοιρασμένα. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
**''...Στα σχέδιά μας είναι να παράγουμε καλύτερη τεχνολογία από τις Αudi και BMW σε χαμηλότερες τιμές...''Minoru Harada, Πρόεδρος HONDA Eυρώπης.**
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα ήταν μια φορά και ένα καιρό φτηνά, δηλαδή μπορούσες να αγοράσεις αυτοκίνητο στα 2/3 της τιμή του αντίστοιχου του Ευρωπαϊκού. Τώρα πλέον οι τιμές των Ιαπωνικών εξισώθηκαν ή και προσπέρασαν τα ευρωπαϊκά σε κάποια μοντέλα. Αλλά σήμερα τα Ιαπωνέζικα πόσο Ιαπωνέζικα είναι? Αν πάρεις ένα Nissan για παράδειγμα και το ψάξεις θα δείς ότι πάνω απο το 50% των υλικών κατασκευής του είναι Ευρωπαϊκά. Θα δείς ηλεκτρικά Valeo ή Bosch, φρένα Lockheed ή ATE, όργανα της VDO, κρεμαγιέρες της TRW, και πολλά-πολλά άλλα εξαρτήματα που παράγονται στην Ευρπώπη, και φυσικά τα αυτοκίνητα που προορίζονται για το Ευρωπαϊκό κοινό, και αυτά συναρμολογούνται στην Ευρώπη. Η Nissan στη Γαλλία, η Toyota συναρμολογεί στην Αγγλία, Γαλλία και Τουρκία, η Honda στην Αγγλία και Ολανδία κλπ.κλπ.
Το καθαρόαιμο Ιαπωνικό, πλέον δεν υπάρχει, τουλάχιστον στην Ευρωπαϊκή αγορά. Αυτό που έμεινε απο το Ιαπωνικό είναι τόσο η φιλοσοφία κατασκευής του όσο και το πολύ καλό όνομα που πραγματικά κοπίασαν να φτιάξουν οι Ιάπωνες. Και πλέον και οι τιμές τους δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητες. Για παράδειγμα το Corolla Sedan 1600 πιάνει τα 20 χιλιάδες ευρώ. Με αυτά τα χρήματα βρίσκεσαι κάπου κοντά σε μιά 316, ή όχι? Και βέβαια υπάρχουν και Ιαπωνικά μοντέλα που δεν κυκλοφορούν στην Ευρωπαϊκή αγορά και είναι πολλαπλάσια ακριβώτερα. Τώρα το γιατί οι περισσότεροι προτιμούν την Ιαπωνική φίρμα απο την Ευρωπαϊκή. Αυτό έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με τη φιλοσοφία του After Sales που εφαρμόζουν οι Ιάπωνες. Εάν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές ακολουθούσαν την ίδια φιλοσοφία, νομίζω ότι τα πράγματα θα είταν μοιρασμένα.Ego prosopika 8a diafoniso. Pisteuo den exei shmasia apo pou einai to antalaktiko, h pios to eutiakse h pios to sunarmologise.
Kai den koitao makria. Molis agorasa ena CRV. Diladi to diko mou CRV pou ftiaxtike kai hr8e apo Japan einai perisotero Japaniko apo to CRV pou feran sthn ellada kai sunarmologisan sthn Agklia?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
**''...Στα σχέδιά μας είναι να παράγουμε καλύτερη τεχνολογία από τις Αudi και BMW σε χαμηλότερες τιμές...''Minoru Harada, Πρόεδρος HONDA Eυρώπης.**
και το κατάφεραν, μη γελιόμαστε...
Σπύρος
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Ego prosopika 8a diafoniso. Pisteuo den exei shmasia apo pou einai to antalaktiko, h pios to eutiakse h pios to sunarmologise.Kai den koitao makria. Molis agorasa ena CRV. Diladi to diko mou CRV pou ftiaxtike kai hr8e apo Japan einai perisotero Japaniko apo to CRV pou feran sthn ellada kai sunarmologisan sthn Agklia?
Κοίταξε, μέχρι και το 2000-2001 μπορούσες να ξεχωρίσεις τα Ιαπωνικά, ή έστω αν θέλεις τα Ιαπωνικής σχεδίασης μοντέλα. Απο εκεί και μετά οι Ιάπωνες προχώρισαν τόσο σε σουλούπια καθαρά Ευρωπαϊκά, όσο και σε Ευρωπαϊκή εργονομία. Κλασικό παράδειγμα, πόσο διαφέρουν (οπτικά πάντα) το Corolla Sedan, το Opel Astra, και το Ford Focus? Η ακόμη καλύτερα πόσο διαφέρει το Avensis με το Vectra? Και μάλιστα οι Ιάπωνες στο Corolla, κατήργησαν και την παραδοσιακή τους χωνευτή κεραία στην αριστερή μπροστινή κολώνα και έβαλαν την Ευρωπαϊκή τουτσουνοκεραία επάνω στην οροφή, εκεί ακριβώς που την λάνσαρε και η Volkswagen. Βέβαια θα υπάρχουν και ορισμένα μοντέλα όπως και το δικό σου CRV που θα κρατούν την παράδωση. Και όσο δεν βρίσκεται κάποια Ευρωπαϊκή φίρμα να το αντιγράψει, τόσο το CRV όσο και το RAV4 και ορισμένα άλλα μοντέλα θα διατιρούν την μοναδικότητά τους σαν σουλούπια δείγματα της Ιαπωνικής σχολής. Τώρα στα υλικά κατασκευής. Νομίζω ότι υπάρχει αρκετή διαφορά ανάμεσα π.χ. σε ένα alternator της Panasonic και ενός Valeo, όπως επίσεις και μεταξύ ενός airconditioner compressor της Daikin και ενός Diavia. Αυτά είναι απλά παραδείγματα Ιαπωνικών υλικών που είχε η παλαιά μου XLI Corolla που ήταν συναρμολογιμένη στην Ιαπωνία. Και βέβαια δεν θα ξεχάσω ότι έφτασα τις 98 χιλιάδες χιλιόμετρα για να αλλάξω τακάκια φρένων τη στιγμή που όλα τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά έπρεπε να αλλαθχούν κάτι μετά τις 20 χιλιάδες χιλιόμετρα. Κάποιο διάστημα είχα ένα Honda Accord του 1986. Κάποια στιγμή έπρεπε να αλλάξω μιά λάμπα πίσω stop. Αγόρασα λοιπόν το ανταλλακτικό και όταν πήγα να το αλλάξω. Με μεγάλη έκπληξη ανακάλυψα ότι μέσα στο πλαστικό καπάκι του φαναριού υπήρχε ολόκληρο σετ απο ανταλλακτικές λάμπες. Για κοίταξε λοιπόν το δικό σου CRV αν εξακολουθεί να έχει αυτή τη φιλοσοφία. Ομως οι καιροί αλλάζουν και οι Ιάπωνες ακολουθούν την Ευρωπαϊκή πεπατημένη. Και για τούτο λέω ότι τα Ιαπωνικά δεν είναι (έστω) αυτά που γνωρίσαμε στο παρελθόν.
-
Ο χρήστης treloagori έγραψε:
ota mpeis sto s2000 kai pas taxidi kai varaei i koukoula ela na mou peis giati na parw slk.egw den eipa gia ta giapwnezika oti den einai kala alla poulane poli giati einai pio prosita.oso gia poiotita kataskevis den pistevw oti einai kalitera apo ta germanika alla se mixanika meri pistevw einai pio skylia ta japan.egw eipa oti o kathenas mas oneirevetai ena germaniko me pollaaaaaaa aloga kai oxi japan.ta japan einai kati san ti sony sta kasetofwna.kali kai prositi gia olous.alla den einai harman kandon...se kamia periptwsi den eipa oti den einai kala...axizoun kai tin teleytaia dekara tous ta japan....Φίλε μου,δε διάλεξα τυχαία τα 2 αυτά αυτοκίνητα.
Τα έχω οδηγήσει και τα 2 για μεγάλο χρονικό διάστημα και έχω κάνει και ταξίδια.
Αυτό που λες για την κουκούλα όντως ισχύει αλλά απο εκεί και πέρα τα δύο αυτοκίνητα δεν έχουν καμία σχέση.
Εξάλλου δε νομίζω οτι θα πάρεις SLK ή S2000 για ταξίδια.
Όσο για την ποιότητα κατασκευής κυρίως στο εσωτερικό το S2000 είναι πολύ καλύτερο απο την SLK.Έχει καλύτερα υλικά και είναι πιό δεμένο.
Απο εκεί και πέρα αυτά είναι γούστα.
Ούτε θα σε πείσω , ούτε θα με πείσεις. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
**''...Στα σχέδιά μας είναι να παράγουμε καλύτερη τεχνολογία από τις Αudi και BMW σε χαμηλότερες τιμές...''
Minoru Harada, Πρόεδρος HONDA Eυρώπης.**
και το κατάφεραν, μη γελιόμαστε...
Σπύρος
Συνολικά πιστεύω ότι δεν το έχουν καταφέρει ακόμη.
Και εννοώ τη συνολική εικόνα του αυτοκινήτου και όχι αν είναι πισωκούνα με πολλά άλογα και καλό στήσιμο.
Π.χ το 350Ζ ενώ είναι ένα αξιόλογο αυτοκίνητο, διαβάζω στο συγκριτικό των 4Τ το εξής :'' Ο θόρυβος του δρόμου περνάει στην καμπίνα ''
'' Δεν μπορεί να συγκριθεί ο κινητήρας του με αυτόν της Μ3'' -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Το S2000 πχ. δεν φτειάχτηκε γιά να ταξιδεύει με τις ώρες στην αούτομπαν , όπως και η CLK δεν φτειάχτηκε γιά να πηγαίνει τα Σ/Κ στις πίστες.
Αν είχαμε τα χρήματα θα πέρναμε και τα δύο , ......Δεν χρειάζεται να πάρεις και τα δύο, παίρνεις μια Boxster και πας άουτομπαν αλλά πας και πίστα.
Για την οικονομία που σου κάνω θέλω να μου τη δανείσεις μερικά ΣΚ!
Κάθε αυτοκίνητο έχει τις ιδιαιτερότητές του και αυτές έχουν απήχηση σε ανάλογους αγοραστές. Αν θέλεις τη σκληρή οροφή η SLK είναι μονόδρομος στην κατηγορία. Αν δεν σου αρέσει αισθητικά η Boxster δεν θα την πάρεις όσο καλή κι αν είναι κοκ. Ακόμα και μικρές λεπτομέρειες μπορούν να 'χαλάσουν' κάποιον (πχ η Boxster δεν είχε ποτηροθήκη... μεγάλο μειονέκτημα στην Αμερική!)Στον OUZO Power: αυτό που είναι φτιαγμένο στην Ιαπωνία είναι για μένα πιο γιαπωνέζικο και θα το προτιμήσω. Αυτό γιατί έχω αντιληφθεί την ιδιοσυγκρασία του ιάπωνα εργάτη και την περηφάνεια-τιμή που νιώθει για την εργασία του και τη συμμετοχή του σε σχέση με αντίστοιχους εργάτες στην Αγγλία, Γαλλία κλπ.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
'' Δεν μπορεί να συγκριθεί ο κινητήρας του με αυτόν της Μ3''[/i]Ποιος μπορει???
trela me giapwnezika???i apla den mporw na parw germaniko?