-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Εγώ ψήφισα Mito, επειδή δεν είναι Golf+1
(αν και το punto abarth μου αρέσει πιο πολύ ) -
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Εγώ ψήφισα Mito, επειδή δεν είναι GolfΜήπως ξέρεις αν το Golf VI είναι αυτοκίνητο γιατί το V δεν ήταν,
ήταν Golf. -
Το δίλημμα ειναι υπαρκτό εφόσον δουμε τα 2 αυτοκίνητα σαν προτάσεις αγοράς κοντά στα 21Κ αφού ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες.Και λεω κοντά στα 21Κ γιατι με αντίστοιχα επίπεδα εξοπλισμού (εκδόσεις distinctive και highline) η μεν Μιτο κοστολογείται 19,8Κ, το δε γκολφ 21,8 δλδ 2 διολου αμελητεα χιλιαρικακια.. Εγώ ψηφίζω γκολφ μονο και μονο επειδή δεν μπορώ να χωνέψω τη 'μούρη' της Μίτο με τα στρογγυλά φώτα. Χαρας ευαγγέλια για όλους μας που υπάρχουν τέτοια αυτοκίνητα..
-
Δεν υπάρχει σύγκριση. Το ΜΙΤΟ είναι μία κατηγορία κάτω. Η σύγκριση θα γίνει με την 149 και όχι με το MITO ή με ένα γρήγορο POLO.
-
Golf VI vs Mito;
Οι νεκροί κόντρα με τους πεθαμένους ... .
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Δεν υπάρχει σύγκριση. Το ΜΙΤΟ είναι μία κατηγορία κάτω. Η σύγκριση θα γίνει με την 149 και όχι με το MITO ή με ένα γρήγορο POLO.Polo ανωτερο σε ολα απο τα 2
-
Φοβάμαι πως η 149 θα ξεφεύγει πολύ σε τιμή...
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
Φοβάμαι πως η 149 θα ξεφεύγει πολύ σε τιμή...Γιαυτο υπαρχει και το POLO
-
http://www.youtube.com/watch?v=DCgSnovH ... re=related
Εγώ να σου πώ προτιμώ το CK ή έστω Tommi. Πολύ βαρύ το POLO...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=DCgSnovHh5c&feature=related' target='_blankΕγώ να σου πώ προτιμώ το CK ή έστω Tommi. Πολύ βαρύ το POLO...
Eιναι λιγο βαρυ αλλα πιο αντρικο ετσι δεν ειναι???
Επιασες αυτο που ηθελα να πω ωραιος -
κανένα από τα δυο
21800 εχεο το 122αρι scirocco
18500 έχει το καταπληκτικό punto abarth που είναι τελικά πολύ πιο τίμιο και fun to drive από αυτό τη κατα φαντασία premium πρωην cuore sportivo φίρμα. -
MiTo και για εμένα μιας και είναι Alfa Romeo (έστω και στα χαρτιά).
-
Θεωρώ και τα δυο τραγικά.
Daihatsu Cuore για μένα αν θέλουμε οικονομία ή εναλλακτικά Bentley Continental σε κάτι πιο premium.
Βγάζω την Brooklands εκτός επειδή είναι πολύ μεγάλη για το κέντρο της Αθήνας. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Kαλά συγκρίνεις πάτωμα ...Punto με Golf;Ή επειδή και τα δύο έχουν 6άρι και τούρμπο;
Δίκιο έχεις...
Όταν η Αλφα έφτιαχνε ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ για ΟΔΗΓΟΥΣ η VW έφτιαχνε σκαραβαίους, βεντο και... τζετα.Καθήστε και θα το δείτε. Πάλι θα έχουμε τεράστιες λιστες αναμονής για αυτό το παραφουσκωμένο κουτι...
Που είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο αυτοκίνητο με το παλιο, ασχετα με όσα μας πασαρουν τα περιοδικά...
Όπως ακριβώς γινόταν μια δεκαετία πρίν που περίμενες 8 μηνες για το golf 4 1,4 άδειο!
Κ ναι, κάποιοι περίμεναν!!!
Ε ρε μαζοχισμός....VWάδες, Αν σε καμια στροφή σαν ξεσκίσει καμια ΜιΤο μήν ανησυχείτε, ΔΕΝ θα την περασετε, κ ας έχετε όσα dsg (αντικατάστατο κουλαμάρας το λέω εγώ),dcc,sbs,fbi,cia θέλετε!
-
Eνώ η MiTο είναι ανόθευτη από ηλεκτρονικά, ε;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Eνώ η MiTο είναι ανόθευτη από ηλεκτρονικά, ε;χανουμε την μπαλα οεο
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
VWάδες, Αν σε καμια στροφή σαν ξεσκίσει καμια ΜιΤο μήν ανησυχείτε, ΔΕΝ θα την περασετε, κ ας έχετε όσα dsg (αντικατάστατο κουλαμάρας το λέω εγώ),dcc,sbs,fbi,cia θέλετε!
Εχεις την εντυπωση οτι το Golf δε στριβει?
Επισης, τι σχεση εχει το dsg στο στριψιμο? (Το οποιο μονο αντικατάστατο κουλαμάρας δεν θα τα χαρακτηριζα...) -
Όχι, έχει την εντύπωση πως επειδή είναι golf (666) δεν στρίβει.
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Ε ρε μαζοχισμός....Το γεγονός ότι είναι 1ο σε πωλήσεις, αν δεν κάνω λάθος, πανευρωπαϊκά προφανώς δηλώνει το μαζοχισμό των απανταχού ευρωπαίων.
Δεν χρειάζεται να είμαστε ακραίοι. Απλά γράφουμε ποιό από τα δύο θα διαλέγαμε. Δεν χρειάζεται να 'την λέει' ο ένας στον άλλο. Όμορφα και πολιτισμένα.
Golf από εμένα. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ωχ, ωχ, ωχ, ωχ...έχει να γίνει ΧΑΜΟΣ εδώ!!!
Τώρα ανάμεσα των δύο απλά δεν υπάρχει νόημα σύγκρισης.
Το Golf είναι μια κατηγορία πάνω, ΠΟΛΥ πιο ποιοτικό, ΠΟΛΥ πιο άνετο, ΠΟΛΥ πιο στιβαρό με καλύτερο μοτέρ και με φοβερό κιβώτιο.
Η Άλφα τώρα καινούρια μεν με καλό μοτέρ, όμορφη, αλλά με ανάρτηση 10ετίας και εσωτερικό με ποιότητα άθλια.
Θα διαφωνησω λιγο μαζι σου. Η MiTo δεν ειναι τοσο ποιοτικη οσο ενα Golf, αλλα ειναι ποιοτικη οποτε διαφωνω με το πολυ πιο ποιτικο Golf, πιο ποιοτικο σκετο ναι. Πιο ανετο ναι, οχι πολυ πιο ανετο, εχω οδηγησει τη MiTo 155 στους καροδρομους των Χανιων και ειναι αρκουντως ανετη.Λες πολυ πιο στιβαρο πλαισιο... Εδω δε διαφωνω με το πολυ, διαφωνω ολοκληροτικα, Η MiTo εχει αξαιρετικα ακαμπτο πλαισιο, ειναι εκληκτικα στιβαρη, οποτε θα ειναι τουλαχιστον ισαξια... Πιο καλο μοτερ για το Golf ναι, οχι ομως πολυ πιο καλο. Εχω οδηγησει Scirocco 160 και MiTo 155. Το μοτερ της VW με 160 ιππους ειναι πιο καλο απο της Alfa αλλα χωρις μεγαλες διαφορες... Τελος λες αναρτηση δεκαετιας. Δεν καταβαινω που το στηριζεις αυτο... Δηλαδη εχει την αναρτηση του Punto εκδοσης 1999; Αλλιως ναι μεν θεωρω καλυτερους τους πολλαπλους συνδεσμους στη θεωρια, αλλα δε σημαινει οτι καθε αμαξι με ημιακαμπτο εχει αναρτηση δεκαετιας... Γιατι και οι πολλαπλοι συνδεσμοι βγηκαν στο Focus του 1998, ειναι 10 χρονων και αυτοι; ΟΧΙ γιατι απλα καθε φιλοσοφια αναρτησης εξελισεται... Αυτη τη στιγμη εγω θα επαιρνα τη MiTo. Αν ημουν 35-40 μαλλον θα επαιρνα το Golf. Οπως και να εχει και τα δυο ειναι εξαιρετικα αυτοκινητα και θα κανουν χαρουμενο τον αγοραστη τους...
Άρα παραδέχεσαι ότι είναι συνολικά καλύτερο το Golf...αλλά στο 'πολύ' κολλάμε?
Ναι στο πολυ κολλαμε και επειδη η διαφορα στην ουσια ειναι πολυ μικρη για μενα και επειδη η MiTo ειναι πολυ πιο ελκιστικη εμφανισιακα, τουλαχιστον σε αυτη την ηλικια θα επελεγα MiTo. Α και οσον αφορα την αναρτηση μπορει το Golf να εχει πολλαπλους συνδεσμους, μια καλυτερη λυση απο τον ημιακαμπτο, αλλα αυτο δεν σημαινει πως θα εχει και καλυτερη οδικη συμπεριφορα.
Θα αναστενάξουν οι στροφές! Golf VI 160ps vs MiTo 155ps