Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παραφλού στο ψυγείο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Παραφλού στο ψυγείο
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 39
    • 40
    • 8 / 40
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    790
    38201
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thanix last edited by

      Ποσο ωραιο παλικαρι εισαι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        NPG+ WATERLESS COOLANT

        NPG+ is new coolant providing dramatic improvements in heat transfer and viscosity that make the new fluid a 'pour-in,' not requiring changes to cooling system components. Conversion to NPG+ waterless coolant from the use of conventional antifreeze and water coolant mixes, to take advantage of the benefits of non-aqueous engine cooling, is now simple to accomplish.
        http://www.evanscooling.com/html/npgPls.htm

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Πρέπει να το έψαχνε ο Μιλτέλλας αυτό. Παίζει και να το έχει βάλει κιόλας...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            g47 last edited by

            Evans εχει ο αντιπροσωπος της Αmsoil.
            Πανακριβο βεβαια..60€ τα 3.77 λιτρα.

            Γειά σας θάλασσες και όρη
            γειά σας και έχω βάλει πλώρη
            για της Αστραπής την Κόρη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • mesastou
              mesastou last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:
              Πρέπει να το έψαχνε ο Μιλτέλλας αυτό. Παίζει και να το έχει βάλει κιόλας...

              Ναι το έχει βάλει και μάλιστα πριν το 2ήμερο track-day.
              Θα μας γράψει εντυπώσεις άραγε ...

              mouths are for eating, noses for breathing.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να βάλεις αυτό το αντιπηκτικό στον κινητήρα σου. Σαφώς χειρότερο.

                Μόνο αν έχει ο κινητήρας προβλήμα με ΤΟΠΙΚΗ υπερθέρμανση (η ροή στη κεφαλή δεν είναι πηγαίνει παντού) και βράζει σε μερικά σημεία δημιουργώντας θύλακες ατμού κάνοντας το πρόβλημα της τοπικής υπερθέρμανσης ακόμα μεγαλύτερο. Βάζοντας σκέτη γλυκόλη δεν βράζει αλλά επειδή η γλυκόλη έχει σημαντικά μειωμένη ικανότητα μεταφοράς θερμότητας πρέπει να έχεις τεράστιο ψυγείο (και αντλία νερού) για να έχεις ίδιες θερμοκρασίες με το νερό.

                Είναι ακριβό γιατί είναι ακριβό είδος γλυκόλης αλλά κυρίως επειδή είναι είδος γλυκόλης που δεν απαγορεύεται σε πίστα (ξέχασαν να την απαγορεύσουν?). Υποχρεωτικά εκεί χρησιμοποιείς νερό και κάποιο λιπαντικό για την αντλία ή water wetter.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  astrakitcar last edited by

                  το evans συναργαζεται με ολα τα μπλοκ ή θα εχουμε καμια ηλεκτρολυση?

                  αξιεζει καποιoσ να το βαλει για καθημερινη χρηση?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dstou last edited by

                    Θα συμφωνήσω με τον λεονπ. Αυτό το προιόν το βλέπω πιο κατάλληλο για αγώνες παρά για καθημερινή χρήση.
                    Λάβετε υπόψη ότι είναι μείγμα διάφορων γλυκολών, και κυρίως προπυλενογλυκόλης και όχι αιθυλενογλυκόλης που χρησιμοποιείται συνήθως σε όλα τα κυκλώματα αυτοκινήτου. Είναι συμβατή βέβαια, αλλά μπαίνει με άλλες προτεραιότητες.
                    Μίλησα για την προπυλενογλυκόλη στη σελίδα 7. Χρησιμοποιείται σπάνια, και κυρίως σε πολύ ψυχρά κλίματα. Αλάσκα και Σιβηρία δηλαδή λόγω πολύ χαμηλής θερμοκρασία τήξης, τι να την κάνεις στην Ελλάδα όπου δεν πάει ποτέ κάτω από -18 άντε -20 (στο Νευροκόπι και για 1-2 μέρες και αν).
                    Επίσης έχει πολύ υψηλή θερμοκρασία βρασμού, αν και όχι αυτή της αιθυλενογλυκόλης, και επειδή δεν έχει νερό δεν έχει πίεση ατμών. Όμως τέτοια θερμοκρασία ανεβάζουν μόνο κάποια αγωνιστικά και μετά από πολύ σκίσιμο, και πάλι αν.
                    Ταυτόχρονα έχει ασσύληπτα μεγαλύτερο ιξώδες από το κλασσικό παραφλού, και περί το 25% μικρότερη ικανότητα μεταφοράς θερμότητας από αυτό.
                    Ήτοι ψιλοζορισματάκι για την τρόμπα, και υπερωρίες για τον ανεμιστήρα του ψυγείου αν τυχόν δεν φτάσει η παροχή της αντλίας για την ψύξη του κινητήρα.
                    Επίσης ο ισχυρισμός του εργοστασίου ότι είναι δοκιμασμένο και εγγυημένο να κρατά τις ιδιότητές του για ...800.000 χλμ. (500.000 μίλια) χωρίς αλλαγή, μπορεί να είναι σωστός, αλλά στην πράξη εντελώς ανεφάρμοστος.
                    Ο μέσος κινητήρας μέχρι τότε θα έχει λυθεί καμμιά 10αριά φορές, έστω και τμηματικά. Βάλτε πόσες φορές θα αλλάξετε κολλάρα ψυγείου (από γήρανση και υπερθέρμανση έστω, και όχι από μεγάλη πίεση), αντλία νερού και ίσως ιμάντα, θερμοστάτη ψυγείου, ψυγείο, ψυγειάκι καλοριφέρ καμπίνας, φλάντζες μηχανής, rebuild κινητήρα, κυλινδροκεφαλή, λαστιχάκια βαλβίδων, ελατήρια, ρεκτιφιέ κλπ.
                    Εκτός αν κάθε φορά που λύνεται ο κινητήρας πηγαίνετε με μια λεκάνη και ζητάτε από τον μάστορα να μαζέψει τα 'ζουμιά΄ γιατί θέλετε να τα ξαναβάλετε!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nik16v last edited by

                      Επειδή και το δικό μου αυτοκίνητο (Nissan Primera P12 1.6) και της γυναίκας μου (Hyundai Getz 1.1 prefacelift) κλείνουν 3ετία θέλω να αλλάξω το αντιψυκτικό. Για το πρώτο το αντιψυκτικό της Nissan κοστίζει 30€ τα 5 λίτρα και για το δεύτερο στη Hyundai 21€ τα 5 λίτρα. Τί θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω εναλλακτικά και στα δύο. Για παράδειγμα το Valeo στο γνωστό κατάστημα έχει το 5 λιτρο 8-12 ανάλογα τον τύπο. Δεν με ενδιαφέρει κάτι σε τύπο Water Wetter. Σαν ποιότητα τί λέει το Valeo;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Καλό είναι, αλλά πρόσεξε στην αραίωση με το απιονισμένο και στην εξαέρωση.
                        Γιατί δεν βάζεις το ορίτζιναλ να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nik16v last edited by

                          Έχω την αίσθηση ότι με.....κλέβουν

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Αν ταιριάζει στο αμάξι σου το Valeo είναι μια χαρά (το ακριβό είχα δοκιμάσει).

                            Δυστυχώς με τα αντιπηκτικά υπάρχει μεγάλο μπέρδεμα ανάλογα με τη χημεία που χρησιμοποιούν στα πρόσθετα (οργανικά - ανόργανα) και στα άλλα πρόσθετα που έχουν, πχ στο χόντα μου γράφει να μην έχει το αντιπηκτικό silicates.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              famas last edited by

                              Οέο, στο 8 μηνών Φόκους σήμερα τσεκάροντας τα λάδια πρόσεξα ότι η στάθμη του υγρού στο παραληλόγραμο και με στρογγυλεμένες, τοποθετημένο υπό κλίση, δοχείο ψυκτικού ήταν στο MIN, Κοιτώντας το μετωπικά. Από το πλάι ήταν λίγο πιο πάνω. Τον Αύγουστο στο σέρβις, μου το είχαν συμπληρώσει από όσο είχα δει και τώρα μετά επό 4 μήνες και 3500 χλμ έπεσε εκεί; Τι να κάνω; ¨Εχω γνήσιο , ροζ, υγρό για να συμπληρώσω, ή να το πάω στην αντιπροσωπεία κινδυνεύοντας αν εισπράξω το ' 'Ειναι φυσιολογικό κύριε, έτσι κάνουν όλα'

                              https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                wannabe last edited by

                                κοιτά, και εμένα ήταν στο min το καλοκαίρι και όταν το κοίταξα τώρα με τα κρύα είχε πέσει κάτω απο αυτό.
                                ανησύχησα αλλά όταν το αυτοκίνητο φτάνει σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας ξαναγυρίζει στο min. το έβαλα να δουλέψει και το γέμισα μέχρι το max όταν είχε πιάσει για τα καλά θερμοκρασία.
                                το ίδιο σε συμβουλεύεω να κάνεις και εσύ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  famas last edited by

                                  Θα το δω, απλά θέλω να αποκλείσω ενδεχόμενες διαρροές. Ευχαριστώ.

                                  https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    etsii last edited by

                                    Τον τελευταίο χρόνο, από πέρυσι το χειμώνα δηλαδή, παρατηρώ μειωμένη απόδοση του καλοριφέρ στο Fiesta mk3. Βγάζει χλιαρό αέρα και έχει τύχει με πολύ χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες να βγάζει και κρύο. Το κύκλωμα ψύξης είναι πεντακάθαρο με αλλαγές ψυκτικού υγρού ανά διετία από το 1994. Επίσης παρατηρώ πως το βεντιλατέρ δουλεύει πιο συχνά από το σύνηθες ακόμα και τώρα το χειμώνα. Δεν υπερθερμένεται το αμάξι αλλά έρχεται αρκετά γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας. Ξήλωσα προχθές πλαστικά για να αποκτήσω πρόσβαση στο ψυγείο του καλοριφέρ. Με ζεστό κινητήρα, παρατήρησα πως ενώ οι σωλήνες που μεταφέρουν το νερό προς και από το ψυγείο του καλοριφέρ είναι καυτοί, το ψυγείο το άγγιζα άνετα με το χέρι μου...ήταν ζεστό αλλά όχι τόσο όσο το ψυγείο του κινητήρα για παράδειγμα. Δεν μπορούσα να καταλάβω θερμοκρασιακή διαφορά μεταξύ των σωλήνων προς και από το ψυγείο αλλά μήπως το ψυγείο δεν δουλεύει σωστά; μήπως εμποδίζει το ροή του νερού με συνέπεια τις ανωτέρω παρατηρήσεις;

                                    Τρόμπα νερού πριν 39,000χλμ και θερμοστάτης πριν 9,000χλμ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • mesastou
                                      mesastou last edited by

                                      Μήπως ο θερμοστάτης σου δουλεύει νωρίτερα από ότι πρέπει;

                                      mouths are for eating, noses for breathing.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        εξαέρωση;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          g60 last edited by

                                          Εάν η θερμοκρασία του κινητήρα σου είναι στα νορμαλ επίπεδα κι όχι χαμηλότερα (σχεδόν κρύος) και εξακολουθεί το καλοριφέρ να μην ζεσταίνει ικανοποιητικά ή είναι βουλωμένο το ψυγείο του καλοριφέρ ή έχει καμένη φλάντζα κεφαλής.

                                          Η συχνότητα λειτουργείας του βεντιλατέρ υποδεικνύει μάλλον το δεύτερο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            etsii last edited by

                                            Ο χρήστης mesastou έγραψε:
                                            Μήπως ο θερμοστάτης σου δουλεύει νωρίτερα από ότι πρέπει;

                                            Αν άνοιγε σε πιο χαμηλή θερμοκρασία τότε θα αργούσε και να ζεσταθεί ο κινητήρας ή δεν θα ζεσταινόταν ποτέ...σε μένα συμβαίνει το αντίθετο

                                            εξαέρωση;

                                            Θεωρώ πως έχει γίνει σωστή εξαέρωση στο κύκλωμα από τη στιγμή που οποιαδήποτε εργασία γίνεται από εμένα και τα προηγούμενα χρόνια με την ίδια ακολουθούμενη διαδικασία δεν είχα πρόβλημα...εκτός αν υπάρχει μικροδιαρροή από κάπου και δεν το βλέπω, διότι χάνω και ψυκτικό...λίγο μεν αλλά χάνεται. Έχω εντοπίσει μια ένωση σε κάποιο κολάρο να ''γλύφει''.

                                            Εάν η θερμοκρασία του κινητήρα σου είναι στα νορμαλ επίπεδα κι όχι χαμηλότερα (σχεδόν κρύος) και εξακολουθεί το καλοριφέρ να μην ζεσταίνει ικανοποιητικά ή είναι βουλωμένο το ψυγείο του καλοριφέρ ή έχει καμένη φλάντζα κεφαλής.

                                            Η συχνότητα λειτουργείας του βεντιλατέρ υποδεικνύει μάλλον το δεύτερο

                                            Ναι η θερμοκρασία νερού είναι στο κανονικό και λίιιιγο πιο πάνω κατά 2-3 χιλιοστά στον δείκτη από το κανονικό, βάση των παρατηρήσεων μου πάντα τα τελευταία 14 χρόνια. Μέτρησα πάντως πριν 400χλμ συμπίεση και είναι εντός προδιαγραφών. Εκείνο που με ανησύχησε ήταν η ανομοιομορφία μεταξύ κυλίνδρων και συγκεκριμένα :

                                            Κύλινδρος Dry (psi) Wet (psi)
                                            1 210 215
                                            2 175 191
                                            3 200 222
                                            4 195 225

                                            Όρια κατασκευαστή 12-14 bar (174-203 psi)

                                            Το κενόμετρο (vacuum gauge) επίσης έδειξε πως δουλεύει σωστά ο κινητήρας

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 8 / 40
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr