-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Βγήκε το S3 με το 7άρι DSG σασμάν στην Αγγλία:
http://www.evo.co.uk/news/evonews/22878 ... ronic.html' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blankΟλόκληρη έκθεση στο Ελληνικό και ούτε καν αναφέρεται.
Κόστος, στην Αγγλία 1.500 λίρες.
Από Ελληνικό blog:
http://www.autoblog.gr/?p=1391' target='_blank' target='_blank' target='_blankποσο βαρος δινει το dsg??Στα τετρακινητα νομιζω οτι ειναι πιο βαρυ απο τα δικινητα(στο 6αρι τουλαχιστον μου φαινεται πως ετσι ισχυει) και το αυτοκινητο ειναι ηδη γουρουνι...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Βγήκε το S3 με το 7άρι DSG σασμάν στην Αγγλία:
http://www.evo.co.uk/news/evonews/22878 ... ronic.html' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blankΟλόκληρη έκθεση στο Ελληνικό και ούτε καν αναφέρεται.
Κόστος, στην Αγγλία 1.500 λίρες.
Από Ελληνικό blog:
http://www.autoblog.gr/?p=1391' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blankποσο βαρος δινει το dsg??Στα τετρακινητα νομιζω οτι ειναι πιο βαρυ απο τα δικινητα(στο 6αρι τουλαχιστον μου φαινεται πως ετσι ισχυει) και το αυτοκινητο ειναι ηδη γουρουνι...
Σε επιδόσεις πάντως είναι κατά 0.2 δευτερόλεπτα ταχύτερο (λέει το site).
-
κανω quote απο το τοπικ του σιροκο
Ο χρήστης pierce21 έγραψε:
Ο twin θα μπει και στο A3 με 150 ονομαστικούς ίππους αρχές 2009.
[offtopic]αυτο ειναι σιγουρο; εχουμε καποια πηγη; [/offtopic]
γνωριζουμε κατι για το παραπανω;
-
Porsche wants to help develop RS-badged Audis
Φίνεται ότι και η Porsche θέλει την Audi, ως 'sport leader' στο VAG.
Φαίνεται να υπάρχει και κοινή εξέλιξη στα RS μοντέλα (!)Όπως πάει, σε λίγο καιρό η Porsche θα ηγείται ενός μεγάλου-premium group (Audi/Lamborghini/Bentley/Bugatti), με τα προτερήματα των πωλήσεων VW κτλ...
Δυσκολες εποχές για BMW/Mercedes?
http://www.germancarzone.com/audi-loung ... audis.html
-
To CAR είχε γράψει πως μελλοντικά τα μοντέλα S της Audi θα ειναι ανάλογα των M και AMG και τα RS πολύ πιο hardcore. Στην πράξη όμως το νέο S4 δεν επιβεβαιώνει την τακτική αυτή.
-
God, release us!
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... aloon.html' target='_blank
-
Σίγουρα εντυπωσιακότατο και εκρηκτικό αλλά λαμβάνοντας υπόψη αυτό από το κείμενο :
'it weighs 50kg less (taking it to just under two tons)'
μάλλον θα πρέπει πια να σταματήσουμε να κοροϊδεύουμε τη Μ3 και τη C63 στα 1655 και 1820 κιλά αντίστοιχα !
Με μια φράση πάντως: the (very fat) king of horsepower is here !
Για τα πέρι Porsche περισσότερο μαρκετινγ το βλέπω παρά ουσία. Νομίζω ότι και το πρωτο RS2 το station είχε κάποια περιφερειακά εξελιγμένα από την Porsche (αν θυμάμαι καλά, κινητήρα, φρένα και αναρτήσεις) και το είχε ως παράσημο. Εφόσον πλέον συζητάμε για μία εταιρία στην ουσία είναι φυσιολογικό να γίνει κάτι τέτοιο. Προσωπικά πάντως δεν νομίζω ότι οι μηχανικοί που στήνουν το R8, το RS4, το S3 δεν ξέρουν καλά τη δουλειά τους και θέλουν 'βοήθεια' από τους μηχανικούς του Τσουφενχάουζεν!
-
ασχετο,αλλα το τμημα που φτιαχνει τα RS και R8 (quattro GmbH) ειναι διαφορετικο απο αυτο που φτιαχνει τα S και τα υπολοιπα απλα μοντελα..το R8 συγκεκριμενα το φτιαχνουν σχεδον μονοι τους(με εξαιρεση τη βαφη και κατι αλλες μικροδουλειες,δε θυμαμαι ακριβως..)
Επισης τα RS και R8 τα κανουν βολτα σε διαδρομες γυρω απο το εργοστασιο για να δουν αν εχουν προβληματα..με λιγα λογια τα RS κατασκευαζονται υπο διαφορετικο καθεστως,το οποιο ειναι αντιστοιχο με αυτο των Μ της BMW.
more info..
http://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_GmbHΥΓ. θελω να καταγγειλω τη γυφτια οτι τα Α3(και s3) εχουν μονο εναν αισθητηρα για τα τακακια στον αριστερο μπροστα τροχο...εμενα μου φαγωθηκε γρηγορα το δεξι και το καταλαβα απο το αυλακι στο δισκοφρενο κι οχι απο τον αισθητηρα οπως θα περιμενα..ντροπη!!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
.....
ΥΓ. θελω να καταγγειλω τη γυφτια οτι τα Α3(και s3) εχουν μονο εναν αισθητηρα για τα τακακια στον αριστερο μπροστα τροχο...εμενα μου φαγωθηκε γρηγορα το δεξι και το καταλαβα απο το αυλακι στο δισκοφρενο κι οχι απο τον αισθητηρα οπως θα περιμενα..ντροπη!!Όντως απίστευτο καραγκιοζιλίκι. Η μόνη λογική που σκέφτηκα είναι ότι σχεδόν πάντα υπάρχει μια ανάλογη φθορά στα δύο ζευγάρια μπροστά και ενδεχομένως να υπάρχει και ένα κλικ περισσότερη στο αριστερό αν οδηγείτε συχνά το αυτοκίνητο μόνο με τον οδηγό μέσα οπότε για αυτό το βάλανε εκεί.
Το αυλάκι που λες δεν είναι σίγουρο ότι έγινε όμως από τελειωμένο τακάκι. Μπορεί να είναι και από κουρασμένο-καμμένο τακάκι που αποσυντίθεται. Δεν έχει καθόλου πάστα το δικό σου? Πόσα χλμ έχεις με αυτά τα τακάκια?
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
.....
ΥΓ. θελω να καταγγειλω τη γυφτια οτι τα Α3(και s3) εχουν μονο εναν αισθητηρα για τα τακακια στον αριστερο μπροστα τροχο...εμενα μου φαγωθηκε γρηγορα το δεξι και το καταλαβα απο το αυλακι στο δισκοφρενο κι οχι απο τον αισθητηρα οπως θα περιμενα..ντροπη!!Όντως απίστευτο καραγκιοζιλίκι. Η μόνη λογική που σκέφτηκα είναι ότι σχεδόν πάντα υπάρχει μια ανάλογη φθορά στα δύο ζευγάρια μπροστά και ενδεχομένως να υπάρχει και ένα κλικ περισσότερη στο αριστερό αν οδηγείτε συχνά το αυτοκίνητο μόνο με τον οδηγό μέσα οπότε για αυτό το βάλανε εκεί.
Το αυλάκι που λες δεν είναι σίγουρο ότι έγινε όμως από τελειωμένο τακάκι. Μπορεί να είναι και από κουρασμένο-καμμένο τακάκι που αποσυντίθεται. Δεν έχει καθόλου πάστα το δικό σου? Πόσα χλμ έχεις με αυτά τα τακάκια?
oχι εγινε απο τελειωμενο,αφου τα αλλαξαμε και ειδαμε οτι δεν ειχαν φθαρει το ιδιο,το δεξι ηταν τελειωμενο και το αριστερο ειχε αρκετο ακομα..φαινεται αλλωστε η διαφορα απο τελειωμενο με κουρασμενο ειδικα στο θεμα του συνεχομενου θορυβου.το τελειωμενο κανει παντα συγκεκριμενο θορυβο το ψημενο συγκεκριμενες στιγμες και τελειως διαφορετικο.
αν δε βαριεμαι μπορει καμια μερα να ποσταρω φωτο μιας και τα χω κρατησει..η αλλαγη εγινε στα 28.000 χλμ
ενταξει δεν επαθα καμια ζημια αφου το καταλαβα εγκαιρως, απλα περιμενα να μου αναψει λαμπακι,διαφορετικα θα ημουν προετοιμασμενος και θα εκανα ελεγχους μονους μου.αυτο με την ανομοιομορφη ζημια μας ειπε ο φρενας οτι ειναι πολυ συνηθισμενο και μπορει να οφειλεται στη παστα,στο βαρος,τεσπα δεν ειναι κατι το τοσο παραξενο(συμφωνα παντα με την εμπειρια του) .
τα τακακια που χε πανω παντως(ΑΤΕ μπρος ferodo πισω) απο το εργοστασιο ηταν θεικα και ακουραστα,τα καινουρια που αποφασισε να βαλει ο πατερας μου γιατι βαριοταν να περιμενει να του φερουν τα ΑΤΕ ειναι τραγικα και ηδη τα χω ψησει μια φορα (σε σημειο που να βρωμανε παρα πολυ και να μη φρεναρω καθολου)
δε μπορω ομως να αλλαξω καινουρια τακακια,αρα θα τη βγαλω με αυτα!
εδω ισχυει πως αν θες κατι να γινει σωστα,καντο μονος σου!!Επισης επειδη καποια στιγμη ειχα γραψει βλακεια νομιζω,τα φρενα μου δεν ειναι πολυπιστονα,παρολα αυτα ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος και οπου τα χρειαστηκα δουλεψαν παραπανω απο αψογα!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
...Επισης επειδη καποια στιγμη ειχα γραψει βλακεια νομιζω,τα φρενα μου δεν ειναι πολυπιστονα,παρολα αυτα ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος και οπου τα χρειαστηκα δουλεψαν παραπανω απο αψογα!
Mονοπίστονα είναι αυτά που έχεις αλλά δε τρέχει μία. Παίζουν και άλλα ρόλο στα φρένα και όχι μόνο τα πιστόνια τα πολλά (χωρίς να μειώνω την αξία τους φυσικά).
Μονοπίστονα φοράει και η νέα Μ3 (πολλοί γκρινιάζουν για την αντοχή τους σε σκληρή χρήση βέβαια) και σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο στα διάφορα sites και περιοδικά στο φρενάρισμα 100-0 ,120-0.
Άριστα είναι επομένως τα πολυπίστονα αλλά όχι πανάκεια ειδικά αν πίστα και καταβάσεις βλέπει σπάνια το αυτοκίνητο μας. Με τακάκια καλά (και άλλους δίσκους, αν βράζουν εύκολα οι υπάρχοντες) τα περισσότερα εργοστασιακά φρένα πραγματικά μεταμορφώνονται... -
μιας και μιλαμε για φρενα,ξερει κανεις αν η αμπισιον εκδοση του νεου α4 φορα μεγαλυτερα φρενα απο την απλη και ποιας εταιριας ειναι ;
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αυτο με την ανομοιομορφη ζημια μας ειπε ο φρενας οτι ειναι πολυ συνηθισμενο και μπορει να οφειλεται στη παστα,στο βαρος,τεσπα δεν ειναι κατι το τοσο παραξενο(συμφωνα παντα με την εμπειρια του) .Ο φρενάς να επιδιορθώσει τη δαγκάνα που μαγκώνει αντί να λέει ότι είναι συνηθισμένο.
-
ξέρετε κάποιο online κατάστημα (κατά προτίμηση ενός ΕΕ) που να έχει VAG ανταλλακτικά, για σέρβις κυρίως ενδιαφέρομαι(φίλτρα-τακάκια κλπ)?
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
ξέρετε κάποιο online κατάστημα (κατά προτίμηση ενός ΕΕ) που να έχει VAG ανταλλακτικά, για σέρβις κυρίως ενδιαφέρομαι(φίλτρα-τακάκια κλπ)?http://www.eurocarparts.com/ είναι Αγγλία, δεν έτυχε να πάρω κάτι αλλά αυτά που θες θα τα βρείς και εδώ σε λογικές τιμες, πχ τα φίλτρα αέρος των VAG είναι συνήθως MANN και βρίσκεις εύκολα ακόμα και στο γνωστό κατάστημα για λάδια (trade-wind), οπότε και εσένα δεν σε βλέπω να παίρνεις κάτι...
-
-
Αυτοί πρέπει να μείνουν στα τσιπάκια!
-
παιδια μιας και ειναι ιδιοι κινητηρες και δεν εχω παρει απαντηση στο αλλο.
μια ερωτηση που θελω να απαντησουν οσοι εχουν καποια σχεση η ειναι μηχανικοι και οχι οσα παιδια απλα ξερουν η εχουν ακουσει γιατι ετσι ξερω και εγω.
εχω το passat 1400 tsi .
στα 1700 χλμ αλλαξα τα μαμα λαδια και στην αντιπροσωπια μου εβαλαν 10-40.
στην επομενη αλλαγη μου εβαλαν 15-40 οπως ειδα μιας και εφτιαχνα καποια χαρτια προχτες.
μιλαγα με ενα φιλο και μου ειπε κακως, μιας και επειδη ειναι τουρμπο το αμαξι, θελει 10-40 για καλυτερη λιπανση, και γιατι σηκωνει πιεσεις λογω τουρμπο ο κινητηρας.
κοιταζω το μανουαλ του αυτοκινητου, οποτε λεει πηγαινε στη 3.3 για τα λαδια.
εκει λεει βαση των προδιαγραφων του κατασκευαστη κλπ κλπ κοιτα στη 3.5.
παω εκει μια απο τα ιδια ,βαση προδιαγραφων κλπ κλπ κοιτα 3.3
τελικα τι λαδια παιρνει?
μηπως εχω προβλημα με τα 15-40? -
ωραίο ,,, manual !!!
-
Ο χρήστης chrisstyle έγραψε:
παιδια μιας και ειναι ιδιοι κινητηρες και δεν εχω παρει απαντηση στο αλλο.μια ερωτηση που θελω να απαντησουν οσοι εχουν καποια σχεση η ειναι μηχανικοι και οχι οσα παιδια απλα ξερουν η εχουν ακουσει γιατι ετσι ξερω και εγω.
εχω το passat 1400 tsi .
στα 1700 χλμ αλλαξα τα μαμα λαδια και στην αντιπροσωπια μου εβαλαν 10-40.
στην επομενη αλλαγη μου εβαλαν 15-40 οπως ειδα μιας και εφτιαχνα καποια χαρτια προχτες.
μιλαγα με ενα φιλο και μου ειπε κακως, μιας και επειδη ειναι τουρμπο το αμαξι, θελει 10-40 για καλυτερη λιπανση, και γιατι σηκωνει πιεσεις λογω τουρμπο ο κινητηρας.
κοιταζω το μανουαλ του αυτοκινητου, οποτε λεει πηγαινε στη 3.3 για τα λαδια.
εκει λεει βαση των προδιαγραφων του κατασκευαστη κλπ κλπ κοιτα στη 3.5.
παω εκει μια απο τα ιδια ,βαση προδιαγραφων κλπ κλπ κοιτα 3.3
τελικα τι λαδια παιρνει?
μηπως εχω προβλημα με τα 15-40?μια ερωτηση στα κεντρικα πιστευω θα σε βοηθουσε!...δεν εχουν λογο να σου που ψεματα αυτοι.
AUDI FORUM