-
Εγώ περιμένοντας το πρώτο παιδί, πράγμα που επίσπευσε την αγορά νέου αυτοκινήτου, διάλεξα τη Delta.
Χώροι, κινητήρας, σχεδιασμός, λίγα κυβικά (άρα χαμηλά τέλη, ασφάλειες), καλή τιμή και εξοπλισμός το κάνουν ένα πλήρες 'πακέτο'.
Να το έχεις στα υπ΄όψιν.
Το Opel δεν το έχω δει, έχω ακούσει καλά σχόλια.
Τα υπόλοιπα Γερμανικά είτε ξεφεύγουν στην τιμή, είτε είναι πολυφορεμένα πράγμα που για μένα ήταν λόγος να μην τα κοιτάξω καν.
Mazda 6 και Citroen C5 να τα κοιτάξεις, είναι όμορφα και άνετα αυτοκίνητα. -
Και εγώ συνομήλικος και μελλοντικός πατέρας είχα προβλέψει και το έχω ήδη λυσει το θέμα καθώς οδηγώ Avant.
Αυτό που παρατηρώ έστω και προκαταβολικά είναι ότι πλέον ξεχνάς την ταχύτητα και τα στροφαρίσματα και το στριβειν τεζα.
Χαίρομαι που πολύς κόσμος πλέον καλοβλέπει πλέον τα station και αρκετοί στην ίδια φάση με μένα κοιτάνε αυτοκίνητα που πριν από 5 χρόνια ούτε το φαντάζονταν. Μην ξεχνας ότι υπάρχουν και οι μπαγκαζιέρες αν θέλεις να μείνεις στα σενταν. Αλλά φαντάζομαι αν θέλεις να πας μια εκδρομή και θέλεις να πάρεις και τα 3 ποδήλατα μαζί και αποσκευες και κανα πεσκέσι στην επιστροφή... θέλεις χώρους
Στην τελική δες το σαν ένα διάλλειμα και μετά από 10 χρόνια μπορεί να ξαναμπείς στην κατηγορία 330 coupe κλπ.
Δυο μοντέλα που εμένα μου αρέσουν είναι το Skoda Scout και το Altea freetrack -
Όντας μικρότερος (1982 γεννηθείς) αλλά σε παρόμοια φάση (γάμου όχι εγγυμοσύνης..προς το παρόν) και ψάχνοντας αυτοκίνητο το οποίο θα με καλύψει για τουλάχιστον μια επταετία μεταχειρισμένο (από Γερμανία) ή καινούριο κατέληξα στο Scirocco.Γιατί;;;;;;
Δεν θέλω να θεωρώ τον εαυτό μου γέρο στα 35 μου.
Ταιριάζει σε ηλικίες 20+ έως 40 με ένα παιδί.
Έχει ικανοποιητικούς χώρους- δεν σκοπεύω να κουβαλήσω την προίκα μου με το αυτοκίνητο, 2 μεγάλες βαλίτσες και 4 ενήλικοι έως 1.85 είναι σχετικά άνετοι μέσα.Να σου πώ τι κοιτούσα πριν κλείσω το Scirocco;;;
Mercedes C 180 blue efficiency (1600 158 άλογα).
ΒMW σειρά 3 (κατα προτίμηση diesel).
ΒMW σειρά 1 coupe λόγω σχήματος και χώρων (η hatchback είναι χάλια) κι αυτή diesel.
Audi A4 ή A3 Diesel ή TFSI.
VW Passat CC 1.8 TFSIΤα εγκατέλειψα όλα γιατί θα αισθανόμουν παππούς, γιατί είναι πανάκριβα, γιατί κοστίζουν σε συντήρηση-κατανάλωση, γιατί δυσκολεύεσαι να τα παρκάρεις μέσα στην πόλη, γιατί δεν κάνω τοοοοόσο συχνά μεγάλα ταξίδια με πολλά πράγματα για να χρειάζομαι τεράστιους χώρους.Τέλος γιατί όταν τα (μελοντικά) μου παιδιά μεγαλώσουν και θέλουν να κουβαλάνε ποδήλατα, Playstation, σκυλάκια, γατάκια και εγώ εν ξέρω τι άλλο θα έχει παλιώσει το Scirocco και θα πάρω ένα άλλο με βάση τα μοντέλα που θα κυκλοφορούν τότε.
Πάντως άν επιμένεις για χώρους κάνε μια δοκιμή το Passat CC. Πραγματικά τεράστιο, πανέμορφο σε λευκό, δείχνει αρκετά σπόρ, είναι γρήγορο (1.8 TFSI) και ασφαλές αλλά και κυριλέ και κοστίζει 28.150. Αν δεν κυκλοφορούσα κυρίως εντός πόλης θα το έπαιρνα άνετα....
Υ.Γ στην οικογένεια (μνηστή) υπάρχει και ένα μικρό C2....
Το ότι θα κουβαλάς μωρό δεν σημαίνει ότι θα πηγαίνεις με 90-100 στην εθνική. Με μωρό ή χωρίς μεταφέρεις ανθρώπους και η ασφάλεια τους είναι πάντα πρώτο μέλημα χωρίς υπερβολές όμως.
Μεταξύ των 2 που προτείνεις +1000 Opel για λόγους οικονομίας και value for money.(1.6t 180 ps όμως, λίγη ενεργητική ασφάλεια ποτέ δεν έβλαψε)
-
Μην μασάς . Αν σου αρέσει πάρτο.
Ρώτα και την κυρά όμως . Μην έχεις καμιά έκπληξη στο νήμα. -
ΑΝ ΖΟΥΣΕΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΥΡΩΠΗ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΟ Η STATIOΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ DIESEL . ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ SUV ΒΕΝΖΙΝΗ ΝΑ Κ ΑΙΣ 15 ΛΙΤΡΑ ΣΤΑ 100 ΚΜ ΤΟ ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΑΙΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ .
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ ΑΠΟ ΜΠΕΜΠΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΛΑΘΕΙ ΣΤΟ BOTOX KAI TO LIFTING . -
μου αρεσε αυτο ....
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
ΑΝ ΖΟΥΣΕΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΥΡΩΠΗ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΟ Η STATIOΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ DIESEL . ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ SUV ΒΕΝΖΙΝΗ ΝΑ Κ ΑΙΣ 15 ΛΙΤΡΑ ΣΤΑ 100 ΚΜ ΤΟ ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΑΙΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ .
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ ΑΠΟ ΜΠΕΜΠΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΛΑΘΕΙ ΣΤΟ BOTOX KAI TO LIFTING .+1
-
Jhnkyr το πήρες τελικά το Volvo ?
-
Κάνε και μια βόλτα στις αντιπροσωπείες να δείς τι προσφορές παίζουν...π.χ. πρίν μια εβδομάδα σε αντιπροσωπεία BMW, 316i (με βασικό εξοπλισμό) πήγαινε κοντά στα €25.000.
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Καλό το Α4 , αλλά πρέπει να ανέβεις πολύ σε λεφτά , εξάλου πιστεύω μόνο το 1.8 Τ αξίζει να κοιτάξεις.
Από την άλλη ομολογώ ότι το λογότυπο SKODA δεν το θέλω , μπορεί να είναι πολύ καλό σαν αμάξι , όμως ψυχολογικά και μόνο δεν μου αρέσει (δεν νομίζω να είμαι ο μοναδικός)Passat 1,4Tsi
Volvo s40 1,8
Opel Isignia 1,6Τ
ή
Καινούργιο η μεταχειρισμένο Volvo S60 . Εναλλακτική επιλογή. Με ενναλακτικούς ιδιοκήτες που δεν ξεζούμισαν το αυτ/το κατα την διάρκεια της ζωής τους.
1 κατηγορία πάνω απο τα προυγούμενα, Δυνατό , Αψογη κατασκευή, Super καθίσματα, Ατσαλάκοτα ταξίδια , Κατπληκτική ηχομόνοση, Εγγύηση Volvo , και αφήνει πίσω του, πολλά απο τα προαναφερθέν. Δεν έχει άπλετους χώρους αλλά για 4 μιά χαρά είναι. -
A3 oxi ε;
στην θεση σου αυτο θα επαιρνα.
η Μπεμπα καλη αλλα εχουν δικιο τα παιδια δεν ειναι πρακτικη.
ολο το Γκολφ εχω.σκεψου επισης Β class....
αποψη μου αν παρεις μεταχειρο να ειναι κατω απο 15χιλιαρικα χλμαν παρεις μπεμπα παρε 320 Ε90 σκετη πρεπει να εχει στα 25...
-
Παιδιά ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις , μόλις γύρισα από δουλειά και ξεζουμίζω όλα τα άρθρα ένα ένα..
-
Είναι λάθος σου η a priori απόρριψη της Octavia 1.8 TSI.
Οδήγησε μια για πλάκα, και πες μας μετά...
Η ποιότητα κατασκευής και η αξιοπιστία τους είναι καλύτερη από VW. -
Σίγουρα είναι λάθος , όμως όπως είπα κυρίως ψυχολογικό είναι.Έχω οδηγήσει την Οctavia 1.8t , πολύ καλή εντύπωση μου άφησε .Όμως και ποιος από εδώ μέσα δεν έχει κολλήματα με κάποιες μάρκες? Όλοι μας λίγο πολύ είτε από αυτά που ακούμε , είτε από (κυρίως) το αμάξι που είχε ο μπαμπάς στην οικογένεια διαμορφώνουμε μεγαλώνοντας την γνώμη μας για τα αυτοκίνητα.
πάω να δω πόσο διαφέρουν σε εξωτ. διαστάσει το Skoda με το Insignia. -
αν περιμενες να βγει το νεο Jetta....?
και το παλιο μια χαρα ειναι βεβαια...
δεν σου αρεσει; -
Μέχρι 25.000€ (δίχως σειρά):
Passat 1.4 122PS Highline (εάν δε σε ενοχλεί από άποψη διαστάσεων)
Mazda 6 1.8 (εάν δε σε ενοχλεί από άποψη διαστάσεων & σε καλύπτουν οι απλώς αξιοπρεπείς επιδόσεις του)
Lancia Delta 120PS ή 150PS (το πιο εντυπωσιακό)
Jetta 1.4 122PS ή 140PS, με ή δίχως DSG
Golf Plus 1.4 122PS ή 140PS, με ή δίχως DSGΩραίο & άκρως ενδιαφέρον & το Insignia 1.6T 180PS.
Test drive κάνεις παντού & έπειτα επιλέγεις.
-
Φίλε σε παραδέχομαι πάντως. Λες ξεκάθαρα ότι μετράει το όνομα για σένα ακόμα και αν μιλάμε για ένα πολύ καλό αυτοκίνητο σε χαμηλή σχετικά τιμή. Δεν λές ατάκες τύπου 'ναι θα σέρνεται και δεν θα έχει χώρους το μπεμβέ αλλά τα πλαστικά του είναι άλλο πράγμα'
Σε μουράτο μτχ πάντως εάν δεν είσαι πολύ στροφάκιας θα μπορούσες να κοιτάξεις και σε μερσεντές προηγούμενης γενιάς όπου και η βασική έκδοση πήγαινε αέρα με εξαιρετική ασφάλεια και άνεση...
-
Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
Μέχρι 25.000€ (δίχως σειρά):Passat 1.4 122PS Highline (εάν δε σε ενοχλεί από άποψη διαστάσεων)
Mazda 6 1.8 (εάν δε σε ενοχλεί από άποψη διαστάσεων & σε καλύπτουν οι απλώς αξιοπρεπείς επιδόσεις του)
Lancia Delta 120PS ή 150PS (το πιο εντυπωσιακό)
Jetta 1.4 122PS ή 140PS, με ή δίχως DSG
Golf Plus 1.4 122PS ή 140PS, με ή δίχως DSGΩραίο & άκρως ενδιαφέρον & το Insignia 1.6T 180PS.
Test drive κάνεις παντού & έπειτα επιλέγεις.
όλα για πέταμα....
χτυπάς μια ελαφρως μεταχειρισμενη 320 ή C200 και
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
όλα για πέταμα....
χτυπάς μια ελαφρως μεταχειρισμενη 320 ή C200 και
δεν μας εξηγεις λιγο το ολα για πεταμα...
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
όλα για πέταμα....
χτυπάς μια ελαφρως μεταχειρισμενη 320 ή C200 και
δεν μας εξηγεις λιγο το ολα για πεταμα...
μπροστα κινηση, φτανει
Δίλημμα , ακούω γνώμες