-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Εντελώς πληροφοριακά σας λέω, ότι σε αυτήν την χώρα, υπάρχουν ‘μουντζουρια’
με πτυχία τεραστία, συγκρινόμενα με την μέση τιμή μόρφωσης στην χώρα αυτή.
Δεν περιλαμβάνω τον εαυτό μου για λόγους σκοπιμότητας. Οι παραθέσεις μου,
είναι η άξια μου. Όσο για μαθηματικά καθώς και για φυσική, το συζητάμε σε άλλη
ενότητα. Θα ήθελα όμως να γνωρίζεται εσείς, καθώς και οι μεγάλες βαθμίδες του
φόρουμ, ότι τα προσωπικά μου ηλεκτρονικά γράμματα, με ερωτήσεις, για διάφορα
θέματα πυκνώνουν, έτι περισσότερο, διότι όπως γράφουν, το κλίμα, έχει βαρύνει εδώ.
Εγώ αντέχω, άλλοι όχι. Σεβασθείτε παρακαλώ, αυτούς που έχουν απορίες, και δεν
αντέχουν στην ‘πιέσει’ των ‘εφιολογιων’. Κανείς δεν κερδίζει. Οι παραθέσεις εδώ,
δίδουν άξια σε αυτό το φόρουμ, ευχαριστώ.
antonis-teamΜαστρο-Αντώνη, οι παραθέσεις σου χρειάζονται μετάφραση...
Η ορθογραφία σου πάσχει, η γραμματική το ίδιο, το συντακτικό επίσης. Για τα επιχειρήματα ούτε λόγος, απλά δεν υπάρχουν. Προσπαθείς να τα αντικαταστήσεις με ακατάσχετη φλυαρία. Ασ' το ρε μάστορα, αφού δεν το κατέχεις το άθλημα...
Απόφθεγμα της όλης παράθεσης!!!!!!
- γράφω κινέζικα!.
- είμαι ανορθόγραφος, συμφωνώ
- από γραμματική και συντακτικό, άστα να πάνε στο διάβολο!.
- Τα επιχειρήματα μου είναι ‘πατάτες’!.
- Είμαι πολυλογάς, αναλύοντας τα θέματα μου λεπτομερώς, για να τα καταλαβαίνουν όλοι!.
- Είμαι άσχετος ως προς το θέμα!.
Και πλέον των 200 συστημάτων που έχω εγκαταστήσει?, δεν έμαθα έστω και από τα παθήματα μου?.
Και 50 χρόνια στο ‘κουρμπέτι’?.
Και μερικές χιλιάδες πελάτες, που έρχονται και ξανάρχονται?.
Και συγγράμματα που διδασκοντω και διδάσκονται?.
Και δεκάδες αγωνιζόμενοι με κύπελλα?.
Και 20 τουλάχιστον χρόνια τεχνικό μικρόφωνο?.
Με αναγκάζεις να χαμηλώσω τον πήχη της ενότητας, μα ελπίζω προσωρινά.
Αν δεν καταλαβαίνεις τι γράφω, έμπα σε σλαβόφωνο forum, ίσος καταλαβαίνεις καλύτερα.
Μα σίγουρα έλληνα, πήγαινε μέχρι τον βαρδάρη, σου χρειάζεται γυναίκα.
Και ξανά έλα στην ‘μετριότητα’ μας.
Ζήτω, απεριόριστα, συγγνώμη από όλη την ενότητα, εκτός από εσένα υβριστή.
Μα οι παραθέσεις σας φίλοι μου, κατά την ταπεινή μου γνώμη, πρέπει να είναι τέτοιες, που να σταματάνε τέτοια φαινόμενα κομπλεξισμου. Είμαστε πόλοι αυτή που θέλουμε να μάθουμε, και τα σκουλήκια λίγα. Βαλτέ λίγη γαλαζόπετρα στην πένα σας!.
Εγώ θα στα γράφω
Και εσύ ας βαράς,
Μεγάλο το Όνειρο
Και δεν με πονάς….
Antonis-teamΟι ύβρεις είναι το τελευταίο καταφύγιο όσων έχουν έλλειψη επιχειρημάτων. Πες κι άλλα, το μόνο που καταφέρνεις είναι να αυτογελοιοποιείσαι ακόμη περισσότερο...
-
Antonis-team, θα σε παρακαλούσα να είσαι πιο προσεκτικός στην χρήση χαρακτηρισμών. Το όριο το βάζουμε εκεί που η κουβέντα γίνεται αναίτια προσωπική. Τότε, υπάρχουν και τα προσωπικά μηνύματα για να λυθούν οποιεσδήποτε διαφορές.
Από κει και πέρα, τα όρια της διαφήμισης (ή μη) είναι λίγο δυσδιάκριτα και επεμβαίνουμε μόνο σε εξόφθαλμες περιστάσεις.
Για οποιαδήποτε απορία, στείλτε πμ σε κάποιον συντονιστή.
Ευχαριστώ. -
Έχω κάτι λάμπες xenon που δέν πρόκειτε να χρησιμοποιήσω και αποφάσισα να τις προσαρμόσω σε ένα πορτατίφ για να τις χρησιμοποιώ για φωτιστικό στο σπίτι μου.
Βρήκα ένα 12βολτο μετασχηματιστή και το σύνδεσα στο ballast και η λάμπα αναβοσβύνει αλλά δέν μένει αναμένη. Υποθέτω οτι προσπαθέι να εκκινήσει αλλά δέν μπορεί, όπως οι λάμπες φθορίου όταν είναι χαλασμένο το starter.
Το ballast γράφει πάνω 35W, 3,5A, ενώ ο μετασχηματιστής μου μπορεί να δώσει μόνο 1Α και 12W.
Τί παροχή να του βάλω? Σκέφτηκα τροφοδοτικό απο υπολογιστή, αλλά αυτά έχουν ανεμιστήρα και δέν θέλω επιπλέον θόρυβο.
-
Να αγοράσεις απο τα ηλεκτρονικά ένα pack 220 / 12 volt 5A.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Έχω κάτι λάμπες xenon που δέν πρόκειτε να χρησιμοποιήσω και αποφάσισα να τις προσαρμόσω σε ένα πορτατίφ για να τις χρησιμοποιώ για φωτιστικό στο σπίτι μου.Ωραία, θα κάνεις και solarium...
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Βεβαίως θα μπορείς να την χρησιμοποιείς και για μαύρισμα, λόγο UV ακτινοβολίας!.+1
Ακόμα κι αυτές οι λάμπες που έχουν τζάμι με UV φίλτρο βγάζουν πολύ φως (σχεδόν) στο υπεριώδες. Θα χαλάσεις τα μάτια σου αν τη βάλεις στο σπίτι.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Antonis-team, θα σε παρακαλούσα να είσαι πιο προσεκτικός στην χρήση χαρακτηρισμών. Το όριο το βάζουμε εκεί που η κουβέντα γίνεται αναίτια προσωπική. Τότε, υπάρχουν και τα προσωπικά μηνύματα για να λυθούν οποιεσδήποτε διαφορές.
Από κει και πέρα, τα όρια της διαφήμισης (ή μη) είναι λίγο δυσδιάκριτα και επεμβαίνουμε μόνο σε εξόφθαλμες περιστάσεις.
Για οποιαδήποτε απορία, στείλτε πμ σε κάποιον συντονιστή.
Ευχαριστώ.
Καλέ μου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ, για ότι αφορά την διαφημίσει, συμφωνώντας με το ΠΜ του διακριτικότατου συντονιστή, κατέβασα το ‘ποσταριζμα’ μου.
Μα η προσβολή της προσωπικότητας μου?. Ενόσω, η μόνη προστασία μου είναι η ανταπάντηση!. Να απαντήσω με ΠΜ, και όλοι οι υπόλοιποι φίλοι?. Τι θα νομίζουν?.
Ακριβώς πάνω από το ‘ποσταριζμα’ σου, υπάρχει, το κινούμενο σκιτσάκι .και η λεζάντα που προ παραθέτεται. Ποιος θα προστατεύσει την προσωπικότητα μου, την επαγγελματική υπάρξει μου, την πνευματική ηρεμία μου? Με τι σθένος θα παραθέτουν οι γνωστές την γνώση τους?. Πως θα γίνει η υγιείς αντιπαράθεση, με αποτέλεσμα την επιλύσει και αποσαφήνιση, των θεμάτων που παρατίθενται, στης διάφορες ενότητες?. Είναι «αναίτια προσωπική»?. Βεβαίως δεν επιτρέπεται να γίνει το FORUM, ‘στάβλος’ και ‘πεζοδρόμιο’, μα βάλτε και λίγη γαλαζόπετρα και εσείς!.
ΘΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΩ ΑΠΟΛΥΤΑ, ΔΙΑΦΩΝΩΝΤΑΣ. Φιλικά Antonis-team.Τι λες ρε μάστορα; Με είπες «κομπλεξικό», «υβριστή», «σκουλήκι» και «Σλάβο». Αυτό το τελευταίο, να υποθέσω, απευθυνόταν σε όλους τους βορειοελλαδίτες... Δεν έρχεσαι καμιά βόλτα από 'δω να σε κεράσουμε καμιά μπουγάτσα;
Α μου πρότεινες επίσης «να πάω καμιά βόλτα στο Βαρδάρι»,προφανώς από εκεί προμηθεύεσαι τα 'xenon' σου και ξέρεις...Κι όλα αυτά γιατί; Γιατί είπα ότι δεν ξέρεις ορθογραφία, γραμματική και συντακτικό (ψέματα είναι;). Και πως αντί για επιχειρήματα απαντάς με ακατάσχετη φλυαρία (για την ακρίβεια ήθελα να γράψω μπουρδολογία, αλλά είπα να είμαι ευγενικός). Συν τις ειρωνείες και το αφ' υψηλού στυλάκι, «είμαι 50 χρόνια μαστοράντζα και ξέρω τα πάντα, τι να μου πείτε κι εσείς οι άσχετοι». Πήγαινε να μάθεις πρώτα ελληνικά αγόρι μου, που μας έχεις βγάλει τα μάτια, μία με τις μαϊμούδες που τοποθετείς στα αμάξια και άλλη μία με τα φραγκολεβάντικά σου.
Και την επόμενη φορά που δε θα μπορείς να απαντήσεις με επιχειρήματα (γιατί δεν έχεις), άφησε σε παρακαλώ τους χαρακτηρισμούς, τις ύβρεις, τις εκθέσεις ιδεών 5ης δημοτικού και τα περί «προσβολής της προσωπικότητάς σου». Την προσωπικότητά σου εσύ την προσβάλεις, με τον τρόπο που εκφράζεσαι.
Τόσοι άνθρωποι εδώ μέσα λέμε ότι μας στραβώνουν τα μαϊμού xenon κι εσύ επιμένεις πώς είναι μια χαρά. Τράβα να κάνεις καμία δημοσκόπιση στο δρόμο... Δε θα μας επιβάλεις εσύ την άποψή σου, πέρα από κάθε λογική, γιατί θέλεις να βγάλεις λεφτουδάκια. Αυτά τα λεφτουδάκια θα τα πληρώσουν αθώοι. Γι' αυτό και θα είμαι αμείλικτος μαζί σου, θα σε ξεμπροστιάζω και θα σε ξεγυμνώνω, γιατί δεν έχεις απλά πλανηθεί όπως άλλοι, ξέρεις πολύ καλά τι κάνεις και πόσο πραγματικά ενοχλητικά και επικίνδυνα είναι τα φώτα που τοποθετείς, παρόλα αυτά επιλέγεις να πουλάς το παραμύθι για να γεμίζεις την τσέπη σου...
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
Στο θέμα των κατοπτρικών φαναριών όμως, η έστία της παραβολής φαίνεται ότι δεν είναι ένα μικροσκοπικό σημείο αλλά κάποιος μικρός χώρος, έτσι αλλάζοντας λάμπες (σωστές και νόμιμες πάντα), ξαναρυθμίζουμε το φανάρι και όλα οκ, γιατί να μή συμβαίνει το ίδιο και για τις ξένον;
Η εστία όντως είναι σημείο μόνο στα μαθηματικά. Οι βάσεις των σωστών λαμπών Ηχ είναι τέτοιες ώστε το νήμα να βρίσκεται στο προκαθορισμένο σημείο, με πολύ μικρές ανοχές. Ένα από τα προβλήματα των 'HID σε βάσεις/φανάρια' αλογόνου είναι ότι στις HID, το τόξο βρίσκεται σε αρκετά διαφορετική θέση και έχει και διαφορετικό σχήμα (δες στο site του David Stern). Αυτό ΔΕΝ λύνεται με τη ρύθμιση ύψος γιατί η αλλαγή αυτή δεν σημαίνει ότι το φανάρι βγάζει την ίδια δέσμη με πριν αλλά απλώς λίγο ψηλότερα (και άρα αν το ρυθμίσεις χαμηλότερα, αντισταθμίζεις την αλλαγή και όλα ΟΚ) αλλά ένα εντελώς διαφορετικό και απρόβλεπτο (γιατί δεν έχει σχεδιαστεί γι αυτό) μοτίβο.
Μας εξήγησε, ότι επειδή στοχεύανε στο after market, έκαναν πολλά πειράματα, ανεβάζοντας και κατεβάζοντας την φωτεινή έκχυση, για να επιτύχουν την φωτεινή ταυτότητα, στην λάμπας τους, με της άλλες που κυκλοφορούν στο εμπόριο. Μας είπε ότι ο μεγαλύτερος εχθρός τους, είναι η κακή ποιότητα κατόπτρου, που φοράνε διάφορες μάρκες αυτοκινήτου, μα για αυτόν είναι αντιδεοντολογικό, να μας πει.
Εμένα με έπεισε.Εμένα πάλι όχι. Η δικαιολογία με bold μου ακούγεται πολύ βολικά υστερόβουλη. 'Δεν φταίμε εμείς, φταίνε τα κακά (τζίζ) ΟΕΜ φανάρια που δεν σχεδιάστηκαν για τις λάμπες που τους βάζουμε εμείς'. Τςς, ανόητοι κατασκευαστές, πάνε και φτιάχνουν φανάρια της πλάκας, που παίρνουν λχ. Η7 και δεν φωτίζουν σωστά με ό,τι τους βάλει ο κάθε κινεζοϊνδομαλαισιανός βιοτέχνης...
Πλην όμως επισημαίνει, ότι δεν απαγορεύεται παντού. Ψάχνοντας προ ημερών διαπίστωσα, ότι η απαγόρευση είναι κυρίως σε χώρες που παράγουν βασικά, αυτοκίνητα!.
(...)
Συμπληρώνοντας για έναν φίλο παρά πάνω λέω, ότι η λάμπα δεν επηρεάζει τον φανό.Ναι, ξεσκεπάσαμε την συνομωσία των τοπικών βουλευτών στις περιοχές που έχουν τις έδρες τους οι Valeo, Delphi, Hella και Koito!
Όσο για το δεύτερο, τι να σχολιάσω;Βρήκα τότε δυο ιώδια που τα έβαζαν σε φορτηγά 200watt το κάθε ένα, και επειδή ο φανός ήταν γυάλινος, τα τοποθέτησα!. Ρεγουλάρισα στην νόμιμη θέση και….. βγήκα για να μαζέψω, τσουβαλιά της ‘μούντζες’!!!. Πήρα άλλο αυτοκίνητο και διασταυρώθηκα με το άστρα, και όμως δεν στράβωνε!. Ήταν η αίσθηση του πρωτόγνωρου φανού. Σήμερα που υπάρχουν πολλά δυνατά φανάρια, δεν ενοχλείται κανένας, πλην ελαχίστων κομπλεξικών. Στο κτεο πέρασε, λόγω σωστού φάσματος, μα ο υπάλληλος μου είπε ότι «έσπασα την βελόνα έντασης»!. Τώρα η μεγάλη σκάλα, ε την αποφεύγω!. Έκαψα τουλάχιστον 10% περισσότεροι βενζίνη στα 286 χιλιόμετρα.
1)Με λάμπες 200W νόμιμη θέση απλά δεν υπάρχει!
2)Δηλαδή όποιος τυφλώνεται είναι κομπλεξικός;
3)+10% κατανάλωση λόγω της +290W κατανάλωσης μου φαίνεται υπερβολικό ποσοστό.
4)Αν πέρασε ΚΤΕΟ όπως το περιγράφεις τότε κακώς πέρασε. Δεν ξέρω αν είναι λόγω άγνοιας του ελεγκτή ή λόγω (ελληνικού) νομοθετικού κενού, βάζω στοίχημα τις λάμπες μου όμως ότι δεν πληρούσε τα κριτήρια του ECE R48! -
Η ημιμάθεια πάντα ήταν χειρότερη από την αμάθεια, εννίοτε δε είναι και επικίνδυνη.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
[>Μας εξήγησε, ότι επειδή στοχεύανε στο after market, έκαναν πολλά πειράματα, ανεβάζοντας και κατεβάζοντας την φωτεινή έκχυση, για να επιτύχουν την φωτεινή ταυτότητα, στην λάμπας τους, με της άλλες που κυκλοφορούν στο εμπόριο. **Μας είπε ότι ο μεγαλύτερος εχθρός τους, είναι η κακή ποιότητα κατόπτρου, που φοράνε διάφορες μάρκες αυτοκινήτου, μα για αυτόν είναι αντιδεοντολογικό, να μας πει.**Εμένα με έπεισε.Εμένα πάλι όχι. Η δικαιολογία με bold μου ακούγεται πολύ βολικά υστερόβουλη. 'Δεν φταίμε εμείς, φταίνε τα κακά (τζίζ) ΟΕΜ φανάρια που δεν σχεδιάστηκαν για τις λάμπες που τους βάζουμε εμείς'. Τςς, ανόητοι κατασκευαστές, πάνε και φτιάχνουν φανάρια της πλάκας, που παίρνουν λχ. Η7 και δεν φωτίζουν σωστά με ό,τι τους βάλει ο κάθε κινεζοϊνδομαλαισιανός βιοτέχνης...
Πολλά φανάρια που μπαίνουν σε καινούρια αμάξια είναι άθλια, οι κατασκευαστές το ξέρουν αλλά τα προτιμούν λόγω χαμηλής τιμής. Είναι ακριβό στη κατασκευή ένα φανάρι που φωτίζει καλά/σωστά και δεν στραβώνει τους απέναντι. Αν τους βάλεις και HID λάμπα βγάζεις τα μάτια των απέναντι.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
4)Αν πέρασε ΚΤΕΟ όπως το περιγράφεις τότε κακώς πέρασε. Δεν ξέρω αν είναι λόγω άγνοιας του ελεγκτή ή λόγω (ελληνικού) νομοθετικού κενού, βάζω στοίχημα τις λάμπες μου όμως ότι δεν πληρούσε τα κριτήρια του ECE R48!+1
Και το δικό μου Golf IV, που είχα βάλει xenon HID, πέρασε κανονικά ΚΤΕΟ και χωρίς καμία παρατήρηση.Μάλιστα μου είχαν δώσει και συγχαρητήρια καθώς 'έχει να περάσει άριστο αμάξι σαν το δικό σας εδώ και πάρα πολύ καιρό...'Τα ΚΤΕΟ δεν έχουν την αρμοδιότητα να σε 'κόψουν' γιατί απλά μετράνε μόνο και μόνο την ένταση του φωτός του φαναριού και όχι το πόσο σωστά (ή όχι) την διαχέει.
Θα μπορούσε δηλαδή να περάσει κάποιος ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ με λάμπα 200W και aftermarket φανάρι γυάλινο (μη λιώσει κιόλας ).
Το ότι ένα αμάξι με aftermarket xenon πέρασε ΚΤΕΟ, δεν σημαίνει απολύτως τίποτα (εκτός του ότι φωτίζουν τα φώτα του παραπάνω από το όριο που θέτει ο νόμος/κανονισμός. ).Σχετικά με το Golf μου:
είχα βάλει HID xenon όπως έχω ξαναπει και (ΟΛΑ ΤΟΥΣ) ενοχλούσαν αρκετά περισσότερο από τα εργοστασιακά xenon. Ενοχλούσαν (λίγο) περισσότερο από τις αλογόνου λάμπες. Το έβλεπα (κάποιες φορές) όταν πλησίαζα κάποιον μέσα στην πόλη καθώς έβλεπα ότι έστω και αμυδρά, φώτιζα μέσα στην καμπίνα του. Τότε δεν είχα καταλάβει γιατί γινόταν αυτό. Μπαίνοντας σε αυτοκίνητα φίλων με λάμπες αλογόνου, πάλι γινόταν αυτό το φαινόμενο αλλά ήταν λιγότερο έντονο. Αγοράζοντας τώρα αμάξι με εργοστασιακά xenon, παρατήρησα ότι τώρα δεν υπάρχει καθόλου αυτό το φαινόμενο. Κατάλαβα λοιπόν ότι να φωτίζεις στην καμπίνα του εμπρός αυτοκινήτου δεν είναι φυσιολογικό και είναι το πρώτο σημάδι (καθώς οδηγείς) ότι τα φώτα σου ενοχλούν.
Παρόλα αυτά (όπως είπα και στην αρχή του post μου) αυτό το αμάξι πέρασε κτεο κανονικά και με εύσημα. -
Το δοκίμασα με τροφοδοτικό υπολογιστή και δουλεύει τέλεια
Το πρόβλημά μου τώρα είναι το πακετάρισμα. Λογικά θα βάλω το ballast με το τροφοδοτικό σε ένα κουτί που θα βρίσκεται κάπου στο πάτωμα και θα τραβήξω απο κεί το καλώδιο των 12Volt. Η λάμπα θα ανοιγοκλείνει απο τον πίσω διακόπτη του τροφοδοτικού τον οποίο θα φέρω στη θέση του παλιού διακόπτη του πορτατίφ. Μαζεύω τα καλώδια με θερμοσυστελόμενο και έτοιμο το πορτατίφ.
-
Άντε, καλό φωτόλουτρο.
Έτσι νιώθω όταν πίσω μου είναι κανένα Jeep, SUV, Cayenne και όχι μόνο, σαν να κάνω φωτόλουτρο, καμμιά φορά τυχαίνει να είναι και απέναντι κανένα smart, και τότε κλείνει το πακέτο με μίνι χειρουργείο στα μάτια.
Περαστικά μας. Βλέπεις είναι κομπλεξικός, προς θεού δεν αναφέρομαι στο φωτιστικό σου, για να μην παρεξηγηθώ, έτσι ?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Το δοκίμασα με τροφοδοτικό υπολογιστή και δουλεύει τέλειαΤο πρόβλημά μου τώρα είναι το πακετάρισμα. Λογικά θα βάλω το ballast με το τροφοδοτικό σε ένα κουτί που θα βρίσκεται κάπου στο πάτωμα και θα τραβήξω απο κεί το καλώδιο των 12Volt. Η λάμπα θα ανοιγοκλείνει απο τον πίσω διακόπτη του τροφοδοτικού τον οποίο θα φέρω στη θέση του παλιού διακόπτη του πορτατίφ. Μαζεύω τα καλώδια με θερμοσυστελόμενο και έτοιμο το πορτατίφ.
Φίλε, πέρα από την πλάκα, θα σου συνιστούσα να μην το βάλεις. Οι λαμπτήρες xenon εκπέμπουν μεγάλες ποσότητες υπεριώδους ακτινοβολίας, η έκθεση στην οποία, ως γνωστόν, προκαλεί μακροπρόθεσμα καταράκτη. Και ναι μεν στο δρόμο είναι αναπόφευκτη η έκθεση (ας είναι καλά ο μαστρο-Αντώνης, οι συνάδελφοί του και οι πελάτες τους), γιατί όμως να την τρως και στο σπίτι σου;
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Η ημιμάθεια πάντα ήταν χειρότερη από την αμάθεια, εννίοτε δε είναι και επικίνδυνη.
Για σένα το λέει αν δεν το κατάλαβες...
Αλλά τι να καταλάβεις; Εσύ είσαι μαστοράντζα 50 χρόνια και μοιράζεις και μάστερ Πολυτεχνείου...
-
Το βλέπω να πηγαίνει για κλείδωμα...
Ό,τι κατάλαβε, κατάλαβε ο καθένας μας όπως ειπώθηκε παραπάνω.
Τα περαιτέρω μόνο κούραση φέρνουν. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Καλέ μου φίλε, με ένα μπλε χαρτάκι στα ΚΤΕΟ, περνάς ότι θες!!! Το ξέρουμε όλοι.
Προφανώς δεν έπιασα την παραβολή...
Επίσης εγώ μιλάω για ιδιωτικό κτεο.Αν είναι να σε κόψουν, θα σε κόψουν.Σε καμία περίπτωση δεν είναι επιτρεπτό να φωτίζεις την «καμπίνα» του επερχόμενου. Τότε τα φώτα σου ‘στραβώνουν’ και δεν είναι σωστά, και αυτός που ενοχλείται, ενοχλείται σίγουρα και με το δίκιο του. Μα είναι δυνατόν να ενοχλείται εκείνος που πηγαίνει απέναντι μου, στο καινούργιο GOLF μου, που όλα του τα πράγματα είναι άψογα, τοποθετημένα από τον κατασκευαστή?! Δεν είναι ιδέα του?. Να τον χαρακτηρίσετε όπως θέλετε εσείς, για εμένα!!…..
Έχεις βάλει aftermarket xenon?
Αν ναι, τότε μη μου πεις ότι δεν ενοχλούν, γιατί τότε τουλάχιστον ψεύδεσαι...
Και μην μπούμε στη λογική 'ενοχλούν αλλά πολύ λίγο'.Ναι ή όχι?Τέλος για τους ελεγκτές στα ΚΤΕΟ. Πιστεύω ότι εάν τους ρωτήσεις τι είναι R48 & R50, σίγουρα θα σε ρωτήσουν αν τρώγονται!.
Antonis-team.Οι ελεκτές του ΚΤΕΟ δεν τους νοιάζει ούτε πώς τοποθετούνται ούτε τι χρειάζεται για να ανάψει (ας πούμε) μία λάμπα xenon.Αυτοί μετράνε το αποτέλεσμα.Ας είχες εσύ και 600W λάμπα μπροστά και ας λιώνανε μπροστά ακόμα και οι πινακίδες που φώτιζες ( ).
Και το αποτέλεσμα γι'αυτούς είναι ΑΝ φωτίζει το φανάρι σου πάνω από κάποια επιτρεπτά όρια (ώστε να σε περάσουν), τα οποία και προφανώς με τόσο μεγάλη λάμπα, θα τα περνούσες.Το αν τυφλώνεις ΔΕΝ στο μετράει ΚΑΝΕΙΣ.ΥΓ:@dog80
Αν τη βάλεις μέσα στο σπίτι, θα θησαυρίσεις...Δε θα χρειάζεται να στέλνεις και τη γυναίκα σου για solarium. (μην παρεξηγηθούμε!προφανώς κάνω πλάκα!Πάντως η εκπομπή UV ακτινοβολίας από τις λάμπες xenon είναι αρκετά μεγάλη για να σου δώσει κίνητρο να μην τη βάλεις μέσα στο σπίτι.Αλήθεια...εσύ που σκέφτεσαι να τη βάλεις? ) -
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Το βλέπω να πηγαίνει για κλείδωμα...
Ό,τι κατάλαβε, κατάλαβε ο καθένας μας όπως ειπώθηκε παραπάνω.
Τα περαιτέρω μόνο κούραση φέρνουν.Γιατί Κωνσταντίνε άσε τον κόσμο να κάνει τη δουλειά του. Βλέπεις ορισμένοι ανακάλυψαν όψιμα το διαδίκτυο και σκέφτηκαν να το χρησιμοποιήσουν για δωρεάν ενημέρωση (Όπως έλεγε και ο Πανούσης. 'Θα φτιάξω μια εταιρεία, Αφιλοκερδώς Α.Ε. Μιλάμε για πολλά λεφτά') . Από άλλους χώρους (forum) πάντως πήραν πόδι εγκαίρως.
Και για να ρίξω και το τελευταίο χαρτί. Μη βάζετε φώτα xenon για να μοιάζετε γρήγοροι. Τα αγωνιστικά δεν φοράνε xenon.
-
+1000
-
Πιστεύω πως όλα είναι θέμα παιδείας τελικά. Αυτός που βλέπουμε στο δρόμο με φώτα αρρύθμιστα ή χωρίς καθόλου φώτα ή που δεν κοιτάει καθρέπτες κλπ τελικά έχω καταλήξει ότι είναι το ίδιο αδιάφορος και στην προσωπική του ζωή και συμπεριφορά. Ας κάνουμε όλοι την αυτοκριτική μας για ένα απλό και μόνο πράγμα. Πότε ρυθμίσαμε το ύψος φώτων από το διακοπτάκι μας επιβιβάζοντας στο πίσω κάθισμα 2-3 άτομα (75 κιλά/άτομο). Δεν κατηγορώ όσυς βάζουν aftermarket xenon. Κατηγορώ όμως εκείνους που ενώ γνωρίζουν ότι τυφλώνουν τους απέναντι, ενώ τους κάνουν συνέχεια σινιάλο οι άλλοι οδηγοί δεν τα ξηλώνουν παρά μόνο αδιαφορούν. Είμαι όμως πεπεισμένος ότι είναι οι ίδιοι που πριν λίγο καιρό κυκλοφορούσαν με τους προβολείς ομίχλης αναμμένους (πολλές φορές μπρος-πίσω) και όταν τους το έλεγες στο φανάρι σου απαντούσαν το εξής αποστομωτικό 'Αφού όλοι τους έχουν αναμμένους'. Έχουμε γεμίσει 'τσάμπα μάγκες', όχι ότι εγώ είμαι κανένας Άγιος. Αλλά γιατί να κάνω στον άλλο αυτό που δεν θέλω να μου κάνει και εκείνος.
Τώρα στο θέμα των φώτων και εγώ θα ήθελα να βάλω xenon αλλά μετά τα όσα διάβασα στο συγκεκριμένο νήμα (φανάρια με παραβολικά κάτοπτρα κλπ κλπ.) δεν πρόκειται να προχωρήσω στην τοποθέτησή τους (όχι ότι το σκεφτόμουν πολύ ζεστά). Στο αυτοκίνητο της γυναίκας μου έχω βάλει Philips Xtreme power Η4 με 19,5 € το ζευγάρι και από τις οποίες είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Τις ίδιες θα βάλω και στο δικό μου Η7 με 28 € και τέλος η ιστορία. Πριν από 10 χρόνια όταν είχα ξεκινήσει να οδηγώ είχα αγοράσει και τοποθετήσει στο αυτοκίνητο του πατέρα μου τύπου xenon λάμπες οι οποίες έγραφαν πάνω στο κουτί τους 'For 4x4 exhibition ONLY'. Παρότι γνωρίζω αγγλικά το αγνόησα και τις έβαλα. Δεν τύφλωνα κανέναν από απέναντι, ποτέ δεν μου έπαιξαν τα φώτα. Ποιο ήταν το πρόβλημα; Στην Αθήνα με τα φώτα της πόλης κανένα. Όταν όμως έκανα βράδυ τη διαδρομή Ιεράπετρα - Σητεία διαπίστωσα ότι φώτιζαν ελάχιστα έως καθόλου. Πολύ αχνό ψυχρό λευκό φως. Ξηλώθηκαν με τη πρώτη ευκαιρία και αντικαταστάθηκαν με απλές Osram των 10€ το ζευγάρι οι οποίες ήταν μέρα με τη νύχτα σε σχέση με τις προηγούμενες.
Τέλος θα ήθελα να παρακαλέσω να σταματήσουν οι διαμάχες και να συνεχιστεί η εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων.
Φώτα Xenon...