-
Για την ιστορια, το Scirocco εχει υψος 1404mm ενω η 147 αντιστοιχα 1442mm.
Κουπε βεβαια δεν ειναι κανενα απο τα δυο.
Απλα το Scirocco ειναι ενα νεο sporthatch με πινελιες απο κουπε (πορτες μακριες χωρις πλαισιο, οροφη με εντονη κλιση προς το τελειωμα της, κ.λ.π).
Οι διαφορετικες 'ονομασιες' που ενιοτε ακουγονται ειναι παιχνιδια του marketing.Πολύ σωστά όλα αυτά που λες με μια δειυκρίνηση. Εγώ αναφέρθηκα σαφέστατα στην GTA που το ύψος της ήταν στα 1,4 μέτρα και επίσης αισθητά πιο φαρδειά από την απλή 147.
Από την άλλη hatchback σημαίνει ότι το πίσω μέρος (πορτ-μπαγκαζ) σηκώνεται μαζί με το τζάμι.
Άρα...αν θέλουμε να μιλήσουμε για καθαρά 100% Coupe δεν είναι ΚΑΝΕΝΑ από τα παραπάνω...αλλά το Α5, η CLK και η 3άρα.
Ρε Νίκο και αυτά τι είναι; Station Wagon;
-
Ok EDDIE_147 ειδα απλα την φραση 147 στο σχολιο για αυτο και εκανα την επισημανση.
Με την ευκαιρια κατι ειχες πει για το περιοδικο drive αναφερομενος στη δοκιμη του scirocco οτι χρειαζεται μπλοκε σε συνθηκες πιεσης. (στο forum του scirocco)
Μπορεις να αναφερθεις λιγο πιο συγκεκριμενα? -
Κλασικα και διαχρονικα ειναι πιο ευκολο να πιστεψουμε τους ιταλους με την gt παρα τους Γερμανους
Ειναι θεμα πιστης δηλ που ανηκει ο καθενας και αυτο για να προσελκυσουν οσους αγοραστες μπορουν περισσοτερους αναλογα με το πως το βλεπει το θεμα ο καθενας και τι θελει.100 τα εκατο το εχουν πετυχει οι Γερμανοι οποτε ειτε θελεις κουπε ειτε χατζμπακ παρε το σιρροκο και εισαι μεσα,,, Ομολογω και το εννοω οτι θα πετυχει στις πωλεισεις το σιρροκο και γιάυτο το λογο ....Καλο μαρκετινγκ!!!!! -
Στην παρουσίαση του αγωνιστικού Sciroccou έγραφε κάτι λίγα για την έκδοση δρόμου. Ότι ο κινητήρας είναι πιο ήρεμος, ότι το DSG κάνει εξίσου καλή δουλειά κλπ κλπ και ότι αν πιεστεί πολύ (πίστα κλπ) θα τα βρει σκούρα. Συγκεκριμένα: 'θα σπινάρει τον εσωτερικό τροχό του, τα φρένα θα χάσουν σε απόδοση και αίσθηση και τα λάστιχα δεν θα αντέξουν τέτοια κακομεταχείριση'
Με τα λίγα που ξέρω αυτές οι 3 αράδες ισοδυναμούν με έλλειψη μπλοκέ που φυσικά είχε το αγωνιστικό (αλλιώς πώς θα ταπείνωνε τις 911...). Σε μπλε είναι μούρλια πάντως... -
Eddie τώρα συγκρίνεις κάτι σχεδιασμένο πριν 30 χρόνια?
Άλλες σχεδιαστές τάσεις επικρατούν το 2008 και άλλα δεδομένα.
Coupe προφανώς είναι και τα δύο πάντως.
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Coupé
Σύμφωνα με το άρθρο της wikipedia, αρχικά coupe ονομαζόταν ένας τύπος άμαξας όπως αυτή που έβαλε ο drdino δύο σελίδες πρίν.
Απο κεί και πέρα... το χάος. Κουπέ έχουν ονομαστεί απο τους κατασκευαστές τους κατα καιρούς 2θυρα, τετράθυρα, σεντάν, κάμπριο κτλ.
Επίσης δίνει και τον ορισμό του κουπέ κατα SAE ώς 'αυτοκίνητο σταθερής οροφής με πίσω εσωτερικό χώρο μικρότερο των 0,93 κυβικών μέτρων'.
Το συμπέρασμα απο όλα αυτά είναι οτι ξεκάθαρος ορισμός για το τί είναι κουπέ δέν υπάρχει πέρα απο αυτό κατα SAE, εκτός αν μιλάμε για άμαξες.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Στην παρουσίαση του αγωνιστικού Sciroccou έγραφε κάτι λίγα για την έκδοση δρόμου. Ότι ο κινητήρας είναι πιο ήρεμος, ότι το DSG κάνει εξίσου καλή δουλειά κλπ κλπ και ότι αν πιεστεί πολύ (πίστα κλπ) θα τα βρει σκούρα. Συγκεκριμένα: 'θα σπινάρει τον εσωτερικό τροχό του, τα φρένα θα χάσουν σε απόδοση και αίσθηση και τα λάστιχα δεν θα αντέξουν τέτοια κακομεταχείριση'
Με τα λίγα που ξέρω αυτές οι 3 αράδες ισοδυναμούν με έλλειψη μπλοκέ που φυσικά είχε το αγωνιστικό (αλλιώς πώς θα ταπείνωνε τις 911...). Σε μπλε είναι μούρλια πάντως...Ενδιαφερον...
Αρα μεσα απο το ESP, το ηλεκτρονικο προγραμμα προσομειωσης μπλοκε EDL δεν κανει και πολλα πραγματα οπως ισχυριζονται τα προσπεκτους της VW. -
Α έχει στη βασική έκδοση ηλεκτρονικό διαφορικό α λα Mito;
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ενδιαφερον...
Αρα μεσα απο το ESP, το ηλεκτρονικο προγραμμα προσομειωσης μπλοκε EDL δεν κανει και πολλα πραγματα οπως ισχυριζονται τα προσπεκτους της VW.Και της VW και της Bmw τα συστήματα αυτά είναι της κατηγορίας 'παρηγοριά στον άρρωστο μέχρι να πάρει ///Μ ή Haldex/Torsen'.
Tης VW συγκεκριμένα ΔΕΝ υπάρχει καν επίσημη ενήμερωση μέχρι ποια χλμ λειτουργεί αυτό το σύστημα. Αλλού έχω διαβάσει μέχρι τα 40 χλμ/ώρα και αλλού μέχρι τα 80 χλμ/ώρα.
Όσα και να είναι όμως μπλοκέ σίγουρα δεν είναι. Περισσότερο αυτοκινητικό gadget θα το έλεγα... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Στην παρουσίαση του αγωνιστικού Sciroccou έγραφε κάτι λίγα για την έκδοση δρόμου. Ότι ο κινητήρας είναι πιο ήρεμος, ότι το DSG κάνει εξίσου καλή δουλειά κλπ κλπ και ότι αν πιεστεί πολύ (πίστα κλπ) θα τα βρει σκούρα. Συγκεκριμένα: 'θα σπινάρει τον εσωτερικό τροχό του, τα φρένα θα χάσουν σε απόδοση και αίσθηση και τα λάστιχα δεν θα αντέξουν τέτοια κακομεταχείριση'Αυτά δυστυχώς ισχύουν για οποιοδήποτε μπροστοκίνητο με 30 κιλά ροπής, χωρίς μπλοκέ.
Ενδιαφερον...
Αρα μεσα απο το ESP, το ηλεκτρονικο προγραμμα προσομειωσης μπλοκε EDL δεν κανει και πολλα πραγματα οπως ισχυριζονται τα προσπεκτους της VW.Το ESP σε συνεργασία με το EDL δεν θα αφήσει ούτως η άλλως τους τροχούς να σπινάρουν... τα παραπάνω είναι πρόφανές οτι συμβαίνουν με το ESP off.
-
Επιδή κάποιοι συνεχίζουν να αγνοούν την πραγματικότητα που αποκαλύπτουν τα μάτια μας και επιμένουν στην άποψή τους χρησιμοποιώντας σοφιστίες και κάνοντας την πάπια όταν τα προηγούμενα επιχειρήματά τους καταρίπτονται (αναφέρομαι φυσικά στο αν είναι κουπέ το Scirocco, με την προϋπόθεση ότι είναι κουπέ η Brera), δε θα πω τίποτα, απλά θα ξαναβάλω τη φωτογραφία.
Βέβαια το ξαναλέω, το Scirocco το γουστάρω πάρα πολύ (παρακαλούνται ορισμένοι φίλοι να μη γενικεύουν τα προσωπικά τους συμπεράσματα, λυπάμαι αν θα σας στεναχωρήσω, προσωπικά όμως πιστεύω πως δε μπορεί με τίποτα να συγκριθεί με τη GT και τη Brera, το Scirocco είναι απείρως ομορφότερο), και δε με ενδιαφέρει καθόλου αν κάποιος θα το χαρακτηρίσει ως κουπέ ή όχι...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Στην παρουσίαση του αγωνιστικού Sciroccou έγραφε κάτι λίγα για την έκδοση δρόμου. Ότι ο κινητήρας είναι πιο ήρεμος, ότι το DSG κάνει εξίσου καλή δουλειά κλπ κλπ και ότι αν πιεστεί πολύ (πίστα κλπ) θα τα βρει σκούρα. Συγκεκριμένα: 'θα σπινάρει τον εσωτερικό τροχό του, τα φρένα θα χάσουν σε απόδοση και αίσθηση και τα λάστιχα δεν θα αντέξουν τέτοια κακομεταχείριση'
Αυτά δυστυχώς ισχύουν για οποιοδήποτε μπροστοκίνητο με 30 κιλά ροπής, χωρίς μπλοκέ.
Ενδιαφερον...
Αρα μεσα απο το ESP, το ηλεκτρονικο προγραμμα προσομειωσης μπλοκε EDL δεν κανει και πολλα πραγματα οπως ισχυριζονται τα προσπεκτους της VW.Το ESP σε συνεργασία με το EDL δεν θα αφήσει ούτως η άλλως τους τροχούς να σπινάρουν... τα παραπάνω είναι πρόφανές οτι συμβαίνουν με το ESP off.
Το θεμα ειναι αν επεμβαινει το EDL στην περιπτωση που εχουμε απενεργοποιησει
(τουλαχιστον τυπικα με το κουμπακι) το ESP...
To καλυτερο φυσικα θα ηταν να απενεργοποιειται το ESP σε δυο σταδια: το πρωτο να επεμβαινει οπως και τωρα, (δηλαδη κατα βουληση ακομα και με το κουμπι στο off) και στο δευτερο να λειτουργει μονο το EDL.
Aν εχει κανεις δοκιμασει υπο πιεση με το ESP on και off ας μας διαφωτισει σχετικα με το
πως αισθανθηκε να συμπεριφερεται το αυτοκινητο. -
Το Scirocco ειναι ενα ομορφο αυτοκινητο και καλυτερο συνολικα απο την GT και τη Brera, αυτο ναι. Δεν ειναι ομως πιο ομορφο ουτε απο Brera ουτε απο GT. Μπορει να ειναι υποκειμενικο αλλα νομιζω οτι οι περισσοτεροι αυτο πιστευουν-βλεπουν.
-
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
Επιδή κάποιοι συνεχίζουν να αγνοούν την πραγματικότητα που αποκαλύπτουν τα μάτια μας και επιμένουν στην άποψή τους χρησιμοποιώντας σοφιστίες και κάνοντας την πάπια όταν τα προηγούμενα επιχειρήματά τους καταρίπτονται (αναφέρομαι φυσικά στο αν είναι κουπέ το Scirocco, με την προϋπόθεση ότι είναι κουπέ η Brera), δε θα πω τίποτα, απλά θα ξαναβάλω τη φωτογραφία.Βέβαια το ξαναλέω, το Scirocco το γουστάρω πάρα πολύ (παρακαλούνται ορισμένοι φίλοι να μη γενικεύουν τα προσωπικά τους συμπεράσματα, λυπάμαι αν θα σας στεναχωρήσω, προσωπικά όμως πιστεύω πως δε μπορεί με τίποτα να συγκριθεί με τη GT και τη Brera, το Scirocco είναι απείρως ομορφότερο), και δε με ενδιαφέρει καθόλου αν κάποιος θα το χαρακτηρίσει ως κουπέ ή όχι...
Συμφωνω και οχι μονο ειναι ομορφοτερο αλλα με δεδομενο οτι η Brera εχει πολυ χειροτερη κατανομη βαρους, ( με βαρυ και μεγαλο κινητηρα ) ειναι σχεδον καταδικασμενη να αποτυχει ακομα και σε οδηγικη αισθηση, σε γρηγορους ρυθμους...
-
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
Επιδή κάποιοι συνεχίζουν να αγνοούν την πραγματικότητα που αποκαλύπτουν τα μάτια μας και επιμένουν στην άποψή τους χρησιμοποιώντας σοφιστίες και κάνοντας την πάπια όταν τα προηγούμενα επιχειρήματά τους καταρίπτονται (αναφέρομαι φυσικά στο αν είναι κουπέ το Scirocco, με την προϋπόθεση ότι είναι κουπέ η Brera), δε θα πω τίποτα, απλά θα ξαναβάλω τη φωτογραφία.Βέβαια το ξαναλέω, το Scirocco το γουστάρω πάρα πολύ (παρακαλούνται ορισμένοι φίλοι να μη γενικεύουν τα προσωπικά τους συμπεράσματα, λυπάμαι αν θα σας στεναχωρήσω, προσωπικά όμως πιστεύω πως δε μπορεί με τίποτα να συγκριθεί με τη GT και τη Brera, το Scirocco είναι απείρως ομορφότερο), και δε με ενδιαφέρει καθόλου αν κάποιος θα το χαρακτηρίσει ως κουπέ ή όχι...
...σε αυτή τη φώτο είναι όντως απίστευτα πιο ωραίο το Scirocco από τη Brera!!! Από τη GT όχι...αλλά από τη Brera είναι ΠΟΛΥ πιο όμορφο!!
Από πλευράς επιδόσεων τώρα...αφήστε το γιατί θα γελάνε και τα πεζοδρόμια...
-
C30 γιατί θα γεμίσουμε σιρόκα
-
scirocco χαλαρά . Στο λευκό χρωμα με ενα ελαφρυ φιμέ ειναι πανεμορφο
Δυνατος κινητηρας, γνωστος στην αγορά με όλα τα πλεονεκτηματα που εχει αυτό.
Βελτιωσιμος αξιοπιστα . Αμα αρχισεις και το βαριεσαι βαζεις ενα προγραματακι ή και κατι παραπάνω και ανανεωνεται η σχεση σας -
Πιο ομορφο το βατραχι (σιροκο) απ την μπρερα????? WTF και 300 fucking lol's..
Μην αρχισουμε παλι περι υποκειμενικοτητας.. -
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Πιο ομορφο το βατραχι (σιροκο) απ την μπρερα????? WTF και 300 fucking lol's..
Μην αρχισουμε παλι περι υποκειμενικοτητας..η δικια σου ειναι αντικειμενικη και των υπολοιπων υποκειμενικη?
και αυτο ειναι αντικειμενικη αποψη?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Συμφωνω και οχι μονο ειναι ομορφοτερο αλλα με δεδομενο οτι η Brera εχει πολυ χειροτερη κατανομη βαρους, ( με βαρυ και μεγαλο κινητηρα ) ειναι σχεδον καταδικασμενη να αποτυχει ακομα και σε οδηγικη αισθηση, σε γρηγορους ρυθμους...Πες μου τις κατανομες βαρων και των 2 και το βαρος των κινητηρων τους.
Επισης θελω να μου πεις αφου γνωριζεις τι ποσοστο της μαζας και των 2 βρισκεται μεταξυ των μετατροχιων και εκτος απο αυτων.
Επισης θελω πολυ να μου αναπτυξεις την αποψη σου για την ιδανικη κατανομη ενος προσθιοκινητου.
"C": Scirocco 2.0TFSI, Volvo C30 T5, Alfa Romeo GT 2.0