-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
.....Δεν ενδιαφέρομαι εγώ για αυτοκίνητο, απλά ένα συγκριτικό.....
Aπλα ενα ακομη ακυρο συγκριτικο. Με 'σκοπο' απο μερους σου ή οχι δεν ξερω αλλα παρολαυτα ακυρο.
Καθόλου άκυρο το συγκριτικό.
Πρέπει να υπάρχει πάντα σκοπιμότητα;Τι σχεση εχουν εξαλλου 2 hatchback με ενα coupe? Ή μαλλον τι σχεση εχει ενα coupe σε συγκριτικο με 2 hatchback?
Όσο κουπέ είναι η GT, άλλο τόσο είναι το Scirocco και αντιστρόφως...
Ή μηπως να γυρισουμε στα μαθηματικα της Α΄Γυμνασιου για να δουμε τι οριζεται εξ΄ορισμου coupe και τι hatchback?
Τα μαθηματικά τα γνωρίζω αρκετά καλά
Άλλωστε στο τόπικ αναφέρω εξ αρχής 'κουπέ', μιας και η έννοια 'κουπέ' σήμερα είναι πολυδιάστατη!
Τώρα, περί σβησίματος κολώνας στο πίσω μέρος.... απάντησα ήδη... -
Δεν μπορω να σε μαθω αδερφε. Μπορω να σε βοηθησω να μαθεις ομως.
-
+C4 Coupe
-
Χωρίς να έχω δει το Scirocco από κοντά προσεκτικά (κρίνοντας δηλαδή από τις διαστάσεις που γράφουν τα περιοδικά) βλέπω ότι σχεδιαστικά είναι στα πλαίσια μιας 147 GTA. Τώρα κατά πόσο ήταν η 147 GTA κουπέ το αφήνω στην κρίση σας (δεν ήταν). Όπως επίσης επ' ουδενί δεν είναι η Mito κουπέ παρά τις διαφημίσεις και τα ταρατατζούμ των Ιταλών πριν την παρουσίαση του.
Όποιος λέει ότι η Brera είναι hatchback ή δεν την έχει δει από κοντά ή απλά είναι κουφιοκέφαλος. Μιλάμε για ένα πολύ φαρδύ και χαμηλό σχήμα που δεν έχουμε δει σε κανένα hatchback ως τώρα.
Οι Brera/159 αποτελούν μια νοητή 'συνέχεια' των Alfetta (gtv και berlina).
To Scirocco είναι πολύ όμορφο και ξεχωριστό αυτοκίνητο το οποίο είναι περισσότερο ένα όμορφο hatch παρά κουπέ με την κλασσική έννοια του όρου. Τώρα αν και η Citroen θεωρεί το 3θ C4 κουπέ τότε μια χαρά μπορούμε να πούμε και το Dacia Sandero κουπέ.
-
Οσο κουπέ είναι η Μπρέρα άλλο τόσο είναι και η C4 ...δεν κατάλαβα...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Χωρίς να έχω δει το Scirocco από κοντά προσεκτικά (κρίνοντας δηλαδή από τις διαστάσεις που γράφουν τα περιοδικά) βλέπω ότι σχεδιαστικά είναι στα πλαίσια μιας 147 GTAΑυτό θυμήσου το παρακάτω...
Όποιος λέει ότι η Brera είναι hatchback ή δεν την έχει δει από κοντά ή απλά είναι κουφιοκέφαλος. Μιλάμε για ένα πολύ φαρδύ και χαμηλό σχήμα που δεν έχουμε δει σε κανένα hatchback ως τώρα.
Το ίδιο φαρδύ και χαμηλό είναι και το Scirocco. Και φυσικά τα έχω δει και τα δύο από κοντά. Σε αντίθεση με σένα...
To Scirocco είναι πολύ όμορφο και ξεχωριστό αυτοκίνητο το οποίο είναι περισσότερο ένα όμορφο hatch παρά κουπέ με την κλασσική έννοια του όρου.
Αφού δεν το είδες από κοντά, γιατί βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα;
Άποψή μου είναι πως αυτή η συζήτηση περί coupe και hatchback είναι ανούσια. Αν σου αρέσει ένα αμάξι, τι σημασία έχει πώς το χαρακτηρίζει ο κατασκευαστής ή οποιοσδήποτε άλλος; Μην ξεχνάτε, ότι οι συγκεκριμένοι χαρακτηρισμοί είναι ήδη παρωχυμένοι και ξεπερασμένοι. Η Brera δεν είναι ένα κλασικό coupe του παρελθόντος, ούτε όμως και ένα hatchback. Εγώ θα τη χαρακτήριζα σύγχρονο coupe. Το ίδιο και το Scirocco. Τελευταία είναι εξάλλου πολλά τα παραδείγματα αυτοκινήτων που δεν μπορούν να ενταχθούν σε μία κατηγορία αλλά ισορροπούν ανάμεσα σε δύο ή και περισσότερες, πχ η X6. Οι πειραματισμοί με τις φόρμες μόνο θετικό στοιχείο μπορεί να είναι, καθώς δημιουργούν τις προϋποθέσεις για νέα και καινοτόμα σχήματα...
Για να μη μιλάμε όμως στον αέρα, δείτε το Scirocco και τη Brera δίπλα δίπλα.
-
Και το Astra GTC τι ειναι?
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Και το Astra GTC τι ειναι?Για να καταλάβω...θεωρείς ότι το Scirocco δεν είναι Coupe?
-
Κρεμεσαι απο τα χειλη μου?
-
Συμφωνω οτι και τα δυο ειναι κουπε με την μονη διαφορα οτι με τα μεχρι τωρα κουπε που ξερουμε το σιρροκο ειναι πιο συντηρητικο σε εμφανιση παρότι πιο καινουριο σε συγκριση με την gt και την Μπρερα.
Πιο συγκεκριμενα δεν εχει τιποτα σε πρωτοτυπια στην εμφανιση ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ σε συγκριση με τα ιταλικα μοντελα.Γι'αυτο αλλωστε ειναι και σε πολυ καλυ τιμη .
Καλο αυτοκινητο κουπε αλλα λιγο,,, ειδικα διπλα στη Μπρερα ,,,αποψη μου βεβαια!!!!
Τα εχω δει και τα δυο οποτε για μενα μονο στον χαρακτηρισμο μπορουν να συγκριθουν. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Και το Astra GTC τι ειναι?
Για να καταλάβω...θεωρείς ότι το Scirocco δεν είναι Coupe?
ναι γιατί είναι VW. Αν το λέγανε Alfa Romeo Aria θα ήταν και με την βούλα.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Κρεμεσαι απο τα χειλη μου?Σε καμία περίπτωση...ερώτηση σου έκανα και προσπαθώ να καταλάβω το σκεπτικό σου.
Δε μου απάντησες πάντως...
-
Άποψή μου είναι πως αυτή η συζήτηση περί coupe και hatchback είναι ανούσια. Αν σου αρέσει ένα αμάξι, τι σημασία έχει πώς το χαρακτηρίζει ο κατασκευαστής ή οποιοσδήποτε άλλος;
Κατ΄ αρχάς σε αυτό συμφωνώ 100%. Φιλοσοφική κουβέντα (όχι ανούσια πάντως) επί ορισμών κάνουμε.
Η φωτογραφία που έβαλες δείχνει αυτό ακριβώς που είπα. Δες πόσο πιο χαμηλό και φαρδύ σχέδιο είναι η Brera. Το Scirocco είναι ωραιότατο όμως σε γενικές γραμμές είναι ένα Golf CC (κατά το Passat CC). Ίσως έτσι θα έπρεπε να είναι το Golf (όπως και το αντίστοιχο Passat είναι απείρως ομορφότερο από το κλασσικό) και σίγουρα αυτή τη δουλειά περίμενα από την Alfa Romeo στη Mito ούτως ώστε να διαφοροποιηθεί τελείως από Punto, Corsa, 207 κλπ.
Χωρίς να έχω δει το Scirocco από κοντά προσεκτικά (κρίνοντας δηλαδή από τις διαστάσεις που γράφουν τα περιοδικά) βλέπω ότι σχεδιαστικά είναι στα πλαίσια μιας 147 GTA
Αυτό θυμήσου το παρακάτω...
Η 147 μάλιστα είναι πιο χαμηλή από το Scirocco. Αυτό δεν την κάνει κουπέ.
Για να μην μπλέκουμε άλλο τα μπούτια μας επειδή και η Seat έβγαλε sportcoupe το 3θ Ibiza (ε ποτέ... ) επί του θέματος να πω ότι όσο θα αγόραζα την GT απλά για να τη χαζεύω και να τη βολτάρω, αντίστοιχα θα έπαιρνα το Scirocco για τις ροπές, τα γκάζια και να παίζω με το DSG...
Σίγουρα το VW είναι πιο λογική επιλογή βάσει της τεχνολογίας που προσφέρει (ομολογουμένως η GT είναι πανάκριβη) αλλά η GT είναι ένα ξεχωριστό σχήμα που μόνο σε ακριβότερα αυτοκίνητα μπορούμε να βρούμε. -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Συμφωνω οτι και τα δυο ειναι κουπε με την μονη διαφορα οτι με τα μεχρι τωρα κουπε που ξερουμε το σιρροκο ειναι πιο συντηρητικο σε εμφανιση παρότι πιο καινουριο σε συγκριση με την gt και την Μπρερα.
Πιο συγκεκριμενα δεν εχει τιποτα σε πρωτοτυπια στην εμφανιση ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ σε συγκριση με τα ιταλικα μοντελα.Γι'αυτο αλλωστε ειναι και σε πολυ καλυ τιμη .
Καλο αυτοκινητο κουπε αλλα λιγο,,, ειδικα διπλα στη Μπρερα ,,,αποψη μου βεβαια!!!!
Τα εχω δει και τα δυο οποτε για μενα μονο στον χαρακτηρισμο μπορουν να συγκριθουν.Κοιτα φιλε Κουπεας.
Δεν ειναι και τα 2 κουπε οσος λαος και να μαζευτειτε και να συμωφωνειτε δεν ειναι κουπε το Σιροκο.
Ειναι το αντιπαλο δεος του Astra GTC. Ειναι 3θυρα sport hatches.Το αλλο παλι ειναι οτι για καθε κουβεντα παντα μεσα σε αυτην υπαρχει η Brera και δεν φταις εσυ για αυτο αλλα ο drdino που την ανεφερε, εβαλε φωτο, ειναι γνωστο δειτε και στα παλαιοτερα ποστ.
Δηλαδη ειναι αδιανοητο σε καθε υποφορουμ να γινεται αυτο.... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Συμφωνω οτι και τα δυο ειναι κουπε με την μονη διαφορα οτι με τα μεχρι τωρα κουπε που ξερουμε το σιρροκο ειναι πιο συντηρητικο σε εμφανιση παρότι πιο καινουριο σε συγκριση με την gt και την Μπρερα.
Πιο συγκεκριμενα δεν εχει τιποτα σε πρωτοτυπια στην εμφανιση ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ σε συγκριση με τα ιταλικα μοντελα.Γι'αυτο αλλωστε ειναι και σε πολυ καλυ τιμη .
Καλο αυτοκινητο κουπε αλλα λιγο,,, ειδικα διπλα στη Μπρερα ,,,αποψη μου βεβαια!!!!
Τα εχω δει και τα δυο οποτε για μενα μονο στον χαρακτηρισμο μπορουν να συγκριθουν.Κοιτα φιλε Κουπεας.
Δεν ειναι και τα 2 κουπε οσος λαος και να μαζευτειτε και να συμωφωνειτε δεν ειναι κουπε το Σιροκο.
Ειναι το αντιπαλο δεος του Astra GTC. Ειναι 3θυρα sport hatches.Το αλλο παλι ειναι οτι για καθε κουβεντα παντα μεσα σε αυτην υπαρχει η Brera και δεν φταις εσυ για αυτο αλλα ο drdino που την ανεφερε, εβαλε φωτο, ειναι γνωστο δειτε και στα παλαιοτερα ποστ.
Δηλαδη ειναι αδιανοητο σε καθε υποφορουμ να γινεται αυτο....Ισως εχεις δικιο ,,,, ,,,,ειναι λιγο αμφιλεγομενο αλλα oι διαστασεις του δεν θυμιζουν χατζμπακ ,,ετσι?,,,,Συμφωνω με τα περι ,-----ετσι θα επρεπε να ειναι---και ειναι αυτο πιστευω που μας μπερδευει ως προς τον χαρακτηρισμο!!!
-
Εαν δεχθούμε την εξέλιξη των ειδών και την ευρύτερη έννοια του όρου, τότε όσο το brera τόσο και το scirocco είναι coupe...
Στα δικά μου μάτια πάντως είναι και τα δύο (σπορτίφ) hatchback.
Για μένα, design wise, το scirroco θα έπρεπε να είναι το 3θυρο golf VI και η brera (μερικούς πόντους κοντύτερη) η 149. -
Πρέπει να φταίει πάντα κάποιος, έτσι αγαπητέ; Κα φυσικά όχι εσύ ο ίδιος, ο οποίος αναφέρθηκες σε 1 κουπέ και 2 χατς, αλλά αυτός που εξέφρασε την αντίθετη άποψη; Συν τοις άλλοις, δεν κατάλαβα, είναι η μπρέρα το κόκκινο πανί που σε εξαγριώνει και δεν πρέπει να αναφέρεται; Ένα παράδειγμα είναι, και στην επιχειρηματολογία αυτό είναι μέρος του επιχειρήματος.
-
Από την άλλη hatchback σημαίνει ότι το πίσω μέρος (πορτ-μπαγκαζ) σηκώνεται μαζί με το τζάμι.
Άρα...αν θέλουμε να μιλήσουμε για καθαρά 100% Coupe δεν είναι ΚΑΝΕΝΑ από τα παραπάνω...αλλά το Α5, η CLK και η 3άρα.
Αλλά δεν ισχύει.
Κάπου διάβασα για 3θυρα sport hatches ότι είναι το Scirocco και το GTC...και το Golf GTI (3dr) τι είναι???! Επίσης, η Opel δεν έχει 3θυρο Astra...άρα ουσιαστικά το GTC είναι το 3dr Astra.
Το C30 δεν είναι Coupe...αλλά το Scirocco και η GT είναι...όσο είναι και η Brera...πως να το κάνουμε...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Άποψή μου είναι πως αυτή η συζήτηση περί coupe και hatchback είναι ανούσια. Αν σου αρέσει ένα αμάξι, τι σημασία έχει πώς το χαρακτηρίζει ο κατασκευαστής ή οποιοσδήποτε άλλος;
Κατ΄ αρχάς σε αυτό συμφωνώ 100%. Φιλοσοφική κουβέντα (όχι ανούσια πάντως) επί ορισμών κάνουμε.
Η φωτογραφία που έβαλες δείχνει αυτό ακριβώς που είπα. Δες πόσο πιο χαμηλό και φαρδύ σχέδιο είναι η Brera. Το Scirocco είναι ωραιότατο όμως σε γενικές γραμμές είναι ένα Golf CC (κατά το Passat CC). Ίσως έτσι θα έπρεπε να είναι το Golf (όπως και το αντίστοιχο Passat είναι απείρως ομορφότερο από το κλασσικό) και σίγουρα αυτή τη δουλειά περίμενα από την Alfa Romeo στη Mito ούτως ώστε να διαφοροποιηθεί τελείως από Punto, Corsa, 207 κλπ.
Χωρίς να έχω δει το Scirocco από κοντά προσεκτικά (κρίνοντας δηλαδή από τις διαστάσεις που γράφουν τα περιοδικά) βλέπω ότι σχεδιαστικά είναι στα πλαίσια μιας 147 GTA
Αυτό θυμήσου το παρακάτω...
Η 147 μάλιστα είναι πιο χαμηλή από το Scirocco. Αυτό δεν την κάνει κουπέ.
Για να μην μπλέκουμε άλλο τα μπούτια μας επειδή και η Seat έβγαλε sportcoupe το 3θ Ibiza (ε ποτέ... ) επί του θέματος να πω ότι όσο θα αγόραζα την GT απλά για να τη χαζεύω και να τη βολτάρω, αντίστοιχα θα έπαιρνα το Scirocco για τις ροπές, τα γκάζια και να παίζω με το DSG...
Σίγουρα το VW είναι πιο λογική επιλογή βάσει της τεχνολογίας που προσφέρει (ομολογουμένως η GT είναι πανάκριβη) αλλά η GT είναι ένα ξεχωριστό σχήμα που μόνο σε ακριβότερα αυτοκίνητα μπορούμε να βρούμε.Για την ιστορια, το Scirocco εχει υψος 1404mm ενω η 147 αντιστοιχα 1442mm.
Κουπε βεβαια δεν ειναι κανενα απο τα δυο.
Απλα το Scirocco ειναι ενα νεο sporthatch με πινελιες απο κουπε (πορτες μακριες χωρις πλαισιο, οροφη με εντονη κλιση προς το τελειωμα της, κ.λ.π).
Οι διαφορετικες 'ονομασιες' που ενιοτε ακουγονται ειναι παιχνιδια του marketing. -
Τι άλλες π!πες θα διαβάσουμε...
Η Brera αν ήταν πιο κοντή (4,4 μέτρα), πιο ψηλή (1,37) και λιγότερο φαρδειά (1,83) τότε ναι θα μπορούσε να ήταν η 149. Επειδή όμως δεν είναι τίποτα από τις 3 υποθέσεις που έγραψα ΔΕΝ έχει καμμία σχέση με hatchback.
Επειδή δηλαδή δεν έχει 3ο όγκο το αμάξωμα της δεν είναι κουπέ; Άρα και η Bora, η Uracco, η Alfetta GTV κλπ είναι hot hatches;
Νιώθετε ρε παληκάρια ή έτσι είπαμε να γράψουμε μλκίες να περνά η ώρα;Τώρα για το Scirocco να μην τα ξαναλέμε. Ωραιότατο, ξεχωριστό αλλά είναι τόσο κουπέ όσο και το GTC ή η C4 coupe. Αν είναι έτσι να κάνουμε και ένα συγκριτικούλι του Passat CC με την 320 κουπέ;
Όπως ξανατονίζω και η Mito ΔΕΝ είναι κουπέ σε καμμία περίπτωση παρά το ότι έτσι πήγε να το πλασάρει η Alfa αρχικά και τελικά είδε το αυτονόητο και προτίμησε το 'μικρότερο sport αυτοκίνητο'.
Επειδή ξέφυγε το θέμα προς Brera μεριά ξαναλέω ότι αν κάποιος όντως έχει τέτοιο δίλημμα ανάμεσα σε Scirocco και GT (χλωμό για μένα) ας πάει να τα δει από κοντά και να τα οδηγήσει και στο τέλος θα ξέρει τι να κάνει. Είναι καθαρά looks vs performance θέμα.
"C": Scirocco 2.0TFSI, Volvo C30 T5, Alfa Romeo GT 2.0