Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Φίλε Σπύρο αν και δεν θ'αγόραζα Γκολφ με τίποτα από γενιά ΙΙΙ και άνω, το ανακριβέστατο τιμόνι είναι το σύνηθες χαρακτηριστικό των αυτοκινήτων της εποχής μας, οπότε ίσως να μην μπορείς να το συγκαταλέξεις στα αρνητικά του 'νέου' Γκολφ... Φωτεινές εξαιρέσεις οι θεότρελες Άλφα με 1,7 στροφές απ'ακρη σ'άκρη, αλλά άντε μετά να εξηγήσεις στην κυράτσα που πάει για καφέ, στην κομμώτρια και στον άσχετο business executive γιατί 'δεν κόβει το τιμόνι' και δυσκολεύεται να το παρκάρει το....παλιάμαξο
Σπύρος
Σπύρο να επεκτείνω λίγο αυτό που λες, για να δεις ότι τα πράγματα ίσως είναι πολύ πιο απλά.
Καταρχάς οι Alfasud που κι'εγώ και ο Σπύρος οδηγούμε, έχουν 3,7 στροφές από άκρη σε άκρη! Χωρίς υποβοήθηση! Όμως, αν και πολύ βαρύ για μια κοπελίτσα, το τιμόνι δεν χρειάζεται υποβοήθηση, καθώς το βάρος είναι μικρό στον μπροστινό άξονα. Και εν κινήσει είναι όσο ελαφρύ και όσο βαρύ χρειάζεται.
Δεν παίζει ρόλο λοιπόν μόνο το πόσο γρήγορη είναι η κρεμαγιέρα.
Εκτός από τις Alfa νομίζω ότι καλά τιμόνια έχουν τα Ford, οι περισσότερες σπορ BMW (δυστυχώς όχι οι 'οικογενειακές') και το Μίνι, και μερικά γιαπωνέζικα (π.χ. Mazda), χωρίς νεκρά σημεία και με το κατάλληλο βάρος.
Σε κάποιες περιπτώσεις είναι θέμα προσοχής στη λεπτομέρεια. Παράδειγμα: τα Saxo VTS και Rallye 16V είχαν ακριβώς το ίδιο σύστημα διεύθυνσης. Στο Rallye όμως έδινε πάντοτε την εντύπωση ότι ήταν πιο σαφές και σπορ. Η αιτία ήταν κάποια βαλβίδα στην κρεμαγιέρα, η οποία στο Saxo ήταν ίδια με τα μικρότερα μοντέλα (για λόγους κόστους?), ενώ το Rallye ήταν custom.