-
Αυτό είναι λόγω του DSG7 το οποίο έχει άλλες ανοχές......αλλά πόσο ''σίγουρο'' είναι ένα 1400άρι μοτέρ με 200 αλόγατα στην πλάτη του και κοντά στα 27 κιλά ροπής?
-
Ο χρήστης dimitris918 έγραψε:
παιδιά....ο μόνος λόγος που δεν έβαλα το dsg (εκτός της 4μηνης παραλαβής) είναι ότι αν σκέφτεστε να σηκώσετε λίγο την υποδύναμη μερικοί γερμανικοί βελτιοτές λένε μόνο χειροκίνητα κιβώτια...και αυτό μάλλον επειδή λόγω ροπής κινητήρα...για σκεφτείτε το λειπόν λίγο παραπάνω
Για δείτε:
Oettinger engineers have already modified the engine control unit allowing the 2.0L turbo engine to produce over 240 HP and the 1.4L TSI to produce 200 HP.
1.4 TSI 200 HP
Gas
6 Speed manual2.0 TSI 350 HP
Gas
6 Speed manual
6 Speed auto DSG200 άλογα από τον 1.4 TSI; Βάζουμε στοίχημα σε πόσες μέρες θα σου μείνει στα χέρια;
-
200 άλογα από τον 1.4 TSI; Βάζουμε στοίχημα σε πόσες μέρες θα σου μείνει στα χέρια; [/quote]
Μήπως ξεχνάς πόσα άλογα είναι ο 1.4 tsi ?
-
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
παιδιά....ο μόνος λόγος που δεν έβαλα το dsg (εκτός της 4μηνης παραλαβής) είναι ότι αν σκέφτεστε να σηκώσετε λίγο την υποδύναμη μερικοί γερμανικοί βελτιοτές λένε μόνο χειροκίνητα κιβώτια...και αυτό μάλλον επειδή λόγω ροπής κινητήρα...για σκεφτείτε το λειπόν λίγο παραπάνω
Για δείτε:
Oettinger engineers have already modified the engine control unit allowing the 2.0L turbo engine to produce over 240 HP and the 1.4L TSI to produce 200 HP.
1.4 TSI 200 HP
Gas
6 Speed manual2.0 TSI 350 HP
Gas
6 Speed manual
6 Speed auto DSG200 άλογα από τον 1.4 TSI; Βάζουμε στοίχημα σε πόσες μέρες θα σου μείνει στα χέρια;
ηδη αρκετα απο αυτα εχουν βγαλει πανω απο 1,5χρονο αψογης λειτουργιας χωρις προβληματα.
μη με ρωτησεις τι θα γινει σε 5 χρονια, αν το ηξερα θα ειχα κερδισει το joker
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
200 άλογα από τον 1.4 TSI; Βάζουμε στοίχημα σε πόσες μέρες θα σου μείνει στα χέρια;
ηδη αρκετα απο αυτα εχουν βγαλει πανω απο 1,5χρονο αψογης λειτουργιας χωρις προβληματα.
μη με ρωτησεις τι θα γινει σε 5 χρονια, αν το ηξερα θα ειχα κερδισει το joker
Από κατανάλωση πως πάνε;
-
δεν εχω ακριβεις πληροφοριες και δε θελω να κανω υποθεσεις. Δε μου εχει αναφερει καποιος παντως 'παραπονα' για τη καταναλωση. Επισης δεν ειναι ευκολο να βγει συμπερασμα γιατι δεν εχουν ολοι το ιδιο προγραμμα.
-
Πολλές γνωστές εταιρείες (όπως πχ Revo) έχουν βγάλει πρόγραμμα στα 200 άλογα για τον twincharger. Εδώ και 1-1.5 χρόνο δεν έχει ακουστεί κάποιο πρόβλημα σε άτομα που έχουν πρόγραμμα μέχρι και σχεδόν 40.000χλμ τώρα.
Το κοινό χαρακτηριστικό όλων των προγραμμάτων είναι ότι δεν πειράζουν τον κομπρέσσορα ο οποίος έχει μηχανική σύμπλεξη και είναι γενικά πολύπλοκος ο μηχανισμός του, οπότε μόνο ανεβάζουν πίεση στην τουρμπίνα όπως σε ένα κλασσικό τούρμπο αμάξι. Η κατανάλωση λογικό είναι να αυξάνεται κάμποσο.
Προσωπικά αν ποτέ έβαζα πρόγραμμα θα προτιμούσα ένα πιο χαλαρό μέχρι 180 άλογα παρά να το πουσάρω τόσο πολύ. Παράξενο πάντως που καμία εταιρεία (εκτός από ανεξάρτητους προγραμματιστές προφανώς) δεν έχει βγάλει πιο Light πρόγραμμα για κάτω από 200 άλογα. -
Μα έτσι κι αλλιώς το μοτέρ του 1.4 έχει δυναμομετρηθεί κοντά στα 180 άλογα...άρα το να πάει στα 200 είναι τρίχες
-
Εννοώ για τους 140άρηδες που θέλουν να πάνε κοντά στα άλογα του 170
Πιστεύω ότι το TSI 160 του Scirocco και του Golf VI θα έχει και την πιο ομαλή απόδοση.
Πάντως ναι, μικρές αλλαγές στην πίεση γίνονται για αυτά τα +20 άλογα. -
-
Λάθος μου το ibiza cupra εννοούσα. Όχι δυστυχώς δεν το έχω οδηγήσει για να πω τις εντυπώσεις μου
-
Άμα είσαι συνέχεια σε κίνηση ο συμπλέκτης αφήνει χρόνια για πλάκα... Οπότε αν τα 66.000 km, που λέτε, είναι σε πόλη στη πλειοψηφία τους, τοτε κλάψ᾽ τα.
3)Γιατί να πάρεις ένα νέο αμάξι που είναι 1.4 να του αλλάξεις τα φώτα να στείλεις την κατανάλωση στον θεό; Είναι σαν να μου λέτε κάποιος να πάει να βγάλει κι άλλα άλογα από ένα RX8 ! Μετά κάποια στιγμή θα πατάς γκάζι και θα βλέπεις την βελόνα της βενζίνης να πέφτει αντίθετα με το στοφόμετρο! Άμα κάποιον δεν τον ενδοιαφέρει η κατανάλωση (που το καλοκαίρι φίλος μου γύριζε με Atos) καθώς και ότι θα έχει ημερομηνία λήξεως το αμάξι τότε πάω πάσο.
-
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Εννοώ για τους 140άρηδες που θέλουν να πάνε κοντά στα άλογα του 170Πάντως ναι, μικρές αλλαγές στην πίεση γίνονται για αυτά τα +20 άλογα.
Ναι ένα μικρό ανέβασμα ίσως να είναι καλό αλλά θα εμπιστεύσουν το αμάξι που μόλις αγόραζες σε έναν έλληνα βελτιωτή εύκολα;
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Είναι σαν να μου λέτε κάποιος να πάει να βγάλει κι άλλα άλογα από ένα RX8 !πονεμενη ιστορια
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
3)Γιατί να πάρεις ένα νέο αμάξι που είναι 1.4 να του αλλάξεις τα φώτα να στείλεις την κατανάλωση στον θεό; Είναι σαν να μου λέτε κάποιος να πάει να βγάλει κι άλλα άλογα από ένα RX8 ! Μετά κάποια στιγμή θα πατάς γκάζι και θα βλέπεις την βελόνα της βενζίνης να πέφτει αντίθετα με το στοφόμετρο! Άμα κάποιον δεν τον ενδοιαφέρει η κατανάλωση (που το καλοκαίρι φίλος μου γύριζε με Atos) καθώς και ότι θα έχει ημερομηνία λήξεως το αμάξι τότε πάω πάσο.Έτσι ακριβώς. Όταν πρωτοέβγαλε η VW τον TSI όλοι έλεγαν ότι είναι πουσαρισμένος και δε θα αντέξει. Άντεξε όπως αποδεικνύεται, αλλά όποιος θέλει να τον πουσάρει κι άλλο μάλλον παίζει με τη φωτιά...
-
Αμάν βρε παιδιά με αυτή την μανία για βελτιώσεις άλογα και δεν συμμαζεύεται....τί θα τα κάνετε τόσα άλογα;
Είμαι της άποψης ότι άν δεν έχεις μαρούλι να πάρεις Φεράρι ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο μείνε με το Φιατάκι που αντέχει η τσέπη σου και άσε τα άλογα για άλλους...
Συμφωνώ σε βελτιώσεις τύπου ΑΒΤ,Oetinnger,AMG και όλους τους συναφείς οίκους, σου αρέσει πολύ ένα αυτοκίνητο αλλά θα το ήθελες πιο δυνατό;;; σκάσε 5-6-10 χιλιάρικα παραπάνω και πάρτο από μία τέτοια εταιρεία...όλοι οι άλλοι ελληναράδες 'βελτιωτές' κάνουν απλά πειράματα στα αυτοκίνητα μας....
και στο φινάλε πού θα τα βγάλεις για τρέξιμο αυτά τα άλογα στην Ελλάδα;;; στην Εγνατία Οδό, στην Αττική Οδό ή μήπως χειρότερα στην Εθνική;;;;
Οι κατασκευαστές ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν όταν βγάζουν συγκεκριμένες ιπποδυνάμεις για τα μοντέλα τους
-
To 1.4 με τα 160 άλογα έχει καλή επιτάχυνση , δεν χρειάζεται να το πουσάρετε κι άλλο.
Αλλιώς πηγαίνετε στο δίλιτρο. -
Χαιρετισμούς και απο μένα.... Διαβάζω καθημερινά τις απόψεις του καθενός εδώ μέσα θέλοντας να πάρω μια όσο το δυνατόν σωστότερη απόφαση για το αυτοκίνητο... που ελπίζω να μαι σε θέση να αποκτήσω άμεσα... Μια λίγο άκυρη ερώτηση... θέλοντας να το δω απο κοντά πήγα σε μια έκθεση και παίρνοντας θέση πίσω απο το τιμόνι.. (κ αφού έγιναν οι απαραίτητες ρυθμίσεις σ' αυτό κ στο κάθισμα), μου φάνηκε πως αυτό (το τιμόνι) ήταν απελπιστικά μακριά... Είναι απλά εντύπωση που προκαλείται ή αυτή ειναι η λογική θεση που πρεπει να χεις;
-
Καλώς ήρθες φίλε Sirokizein. Γράφε με Ελληνικούς χαρακτήρες αν θέλεις φίλε μου όπως κάνουμε όλοι μας.
-
Εκ παραδρομής τα greeklish πριν. Σορι
-
Ο χρήστης Sirokizein έγραψε:
Χαιρετισμούς και απο μένα.... Διαβάζω καθημερινά τις απόψεις του καθενός εδώ μέσα θέλοντας να πάρω μια όσο το δυνατόν σωστότερη απόφαση για το αυτοκίνητο... που ελπίζω να μαι σε θέση να αποκτήσω άμεσα... Μια λίγο άκυρη ερώτηση... θέλοντας να το δω απο κοντά πήγα σε μια έκθεση και παίρνοντας θέση πίσω απο το τιμόνι.. (κ αφού έγιναν οι απαραίτητες ρυθμίσεις σ' αυτό κ στο κάθισμα), μου φάνηκε πως αυτό (το τιμόνι) ήταν απελπιστικά μακριά... Είναι απλά εντύπωση που προκαλείται ή αυτή ειναι η λογική θεση που πρεπει να χεις;H λογίκη ή ιδανική θέση είναι όταν οι αγκώνες και τα γόνατα είναι ελαφρώς λυγισμένα.Η πλάτη του καθίσματος σε όσο πιο όρθια θέση γίνεται για ορθοπεδικούς λόγους. Εγώ πάντως με ύψος 1.88 και 95 κιλά τα κατάφερα και ρύθμισα κάθισμα και τιμόνι ιδανικά
-
Ο χρήστης Sirokizein έγραψε:
μου φάνηκε πως αυτό (το τιμόνι) ήταν απελπιστικά μακριά... Είναι απλά εντύπωση που προκαλείται ή αυτή ειναι η λογική θεση που πρεπει να χεις;Το τιμόνι ρυθμίζεται και σε ύψος και σε απόσταση.Το έβγαλες τέρμα έξω και σου φαινόταν πάλι μακρυά?
VW Scirocco