Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Απορία: ξέρει κανείς γιατί οι δοκιμές της Ferrari γίνονται με τα περσινά μονοθέσια; Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι η F2004 δε μπορεί να μπει ακόμα στην πίστα - και μου φαίνεται κακό αυτό...
Η F2003GA που βλέπουμε αυτή τη στιγμή είναι ένα υβρίδιο. Εχθές για
πρώτη φορά και επίσημα η Ferrari παραδέχθηκε ότι έτρεξε με τον
κινητήρα του 2004 τον 053.
Συνήθως η Ferrari τις δοκιμές του νέου μονοθεσίου (και τις νέες
αεροδυναμικές λύσεις) της δοκιμάζει στο Fiorano. Βέβαια σήμερα
στο Fiorano το πρωί η θερμοκρασία ήταν κάτω από το μηδέν οπότε
και δεν ήταν δυνατό να δουλέψουν πάνω στα Ελαστικά και σε ρυθμίσεις.
Σήμερα ο MS (Παρασκευή 30/01/2004) αναμένεται να δοκιμάσει την
F2004 με τις νέες λύσεις όλες μονταρισμένες. Σε σχέση με πέρυσι η
Ferrari κατεβαίνει στις πίστες 10 μέρες νωρίτερα. Ίσως και η επιλογή
όχι ριζοσπαστικές αλλαγές στο μονοθέσιο να στηρίζεται στο γεγονός
ότι στην season που ξεκινά η Ferrari θέλει να τρέξει με το νέο
μονοθέσιο.......
Θα δούμε στο τέλος του Φεβρουαρίου τι θα αποφασιστεί και αν η
Ferrari θα τρέξει τον πρώτο αγώνα με την F2004.
Πάντως συζητείται το γεγονός ότι η Bridgestone θα ζητήσει από την
FIA extra ημέρες για δοκιμές ελαστικών καθώς με την αποχώρηση
της BAR και με τις Jordan, Minardi να μην έχουν την οικονιμική δυνατότητα
να τρέχουν 200 γύρους την ημέρα η Michelin έχει ένα unfair πλεονέκτημα
καθώς έχει 6 ομάδες που μπορούν να συμπληρώσουν ως και 1200 γύρους
την ημέρα για δοκιμές νέων μειγμάτων έναντι των 400 των Sauber και
Ferrari. Αθλητικά το θέμα υφίσταται εφόσον κατά τη διάρκεια της περιό-
δου οι μέρες των test είναι μετρημένες και βάσει του νομικού σκεπτικού
της Bridgestone οι κανονισμοί αυτοί δεν επιτρέπουν να μπουν και άλλες
ομάδες ελαστικών στην F1 και μαθηματικά οδηγούν την εταιρία σε έξοδο
απο τους αγώνες. Η FIA βέβαια δεν τα βλέπει έτσι τα πράγματα και προ-
βλέπεται μεγάλος αριθμός γύρων στην διελκυστίδα των λαστιχάδων στην
F1.