-
Σημερινοι χρονοι απο Βαρκελωνη
http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_barcelona_20040119.shtml -
Σημερινοι χρονοι απο Βαρκελωνη
http://www.pitpass.com/news2/news.cfm?newsid=8412 -
Σημερινοι χρονοι απο Βαρκελωνη και ρεκορ πιστας απο τον Button! ο οποιος κατεβασε το ρεκορ του κατω απο το 1.15!!!
http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_barcelona_20040119.shtml -
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Σημερινοι χρονοι απο Βαρκελωνη και ρεκορ πιστας απο τον Button! ο οποιος κατεβασε το ρεκορ του κατω απο το 1.15!!!
http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_barcelona_20040119.shtmlΤι αλλο να γινει για να αλλαξει η ferrari την ιαπωνικη εταιρεια ελαστικων;
Μεχρι και η Bar με Michelin κανει ρεκορ πιστας.
Συγνωμη αλλα δεν μπορει να κανει διακοπη συμβολαιου;
Μπορει να μου πει κανενας αν εχει διαβασει πουθενα ή γιατι κατα τη γνωμη του παραμενει sth bridgestone -
Ο χρήστης gfotiadh έγραψε:
Σημερινοι χρονοι απο Βαρκελωνη και ρεκορ πιστας απο τον Button! ο οποιος κατεβασε το ρεκορ του κατω απο το 1.15!!!
http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_barcelona_20040119.shtmlΤι αλλο να γινει για να αλλαξει η ferrari την ιαπωνικη εταιρεια ελαστικων;
Μεχρι και η Bar με Michelin κανει ρεκορ πιστας.
Συγνωμη αλλα δεν μπορει να κανει διακοπη συμβολαιου;
Μπορει να μου πει κανενας αν εχει διαβασει πουθενα ή γιατι κατα τη γνωμη του παραμενει sth bridgestoneΔιοτι η Scuderia εχει συμβολαιο με τους Ιαπωνες μεχρι το τελος του 2004.
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Σημερινοι χρονοι απο Βαρκελωνη και ρεκορ πιστας απο τον Button! ο οποιος κατεβασε το ρεκορ του κατω απο το 1.15!!!
http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_barcelona_20040119.shtmlΤι αλλο να γινει για να αλλαξει η ferrari την ιαπωνικη εταιρεια ελαστικων;
Μεχρι και η Bar με Michelin κανει ρεκορ πιστας.
Συγνωμη αλλα δεν μπορει να κανει διακοπη συμβολαιου;
Μπορει να μου πει κανενας αν εχει διαβασει πουθενα ή γιατι κατα τη γνωμη του παραμενει sth bridgestoneΔιοτι η Scuderia εχει συμβολαιο με τους Ιαπωνες μεχρι το τελος του 2004.
Αν έφευγαν οι κόκκινοι απο τη Bridjestone θα ήταν και το τέλος της Br απο την F1
Πάντως περιμένω να έχουν κάνει άλματα από πέρυσι
-
Εδω βρισκονται οι χρονοι των ιδιοτικων δοκιμων που εκανε η McLaren στην Valencia απο 20 εως 22 Γεναρη
http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_valencia_20040120.shtml
O DC κατεβασε για πρωτη φορα το ρεκορ πιστας κατω απο το 1.10 -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Πάντως περιμένω να έχουν κάνει άλματα από πέρυσι
Αλματα μεσα στη χρονια θα κανουν,τωρα το θεμα ειναι προς τα που θα τα κανουν,ΜΠΡΟΣΤΑ ή ΠΙΣΩ;
Χθεσινοι χρονοι απο Βαρκελωνη
http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_barcelona_20040119.shtml -
Απο 27 εως 29 Γεναρη οι ομαδες θα βρισκονται στην πιστα Ricardo Tormo της Valencia για δοκιμες.Οι σημερινοι χρονοι εχουν ως εξης:
http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_valencia_20040127.shtml -
01 M. Schumacher Ferrari F2003-GA 1'10''396 -- 114
02 J. Montoya Williams FW26 1'10''458 +0''062 87
03 M. Gene Williams FW26 1'11''058 +0''662 75
04 F. Massa Sauber C23 1'11''209 +0''813 98
05 J. Trulli Renault R24 1'11''358 +0''962 76
06 T. Sato BAR 005 1'11''655 +1''259 69
07 F. Montagny Renault R23 1'11''747 +1''351 92
08 O. Panis Toyota TF104 1'11''790 +1''394 75
09 R. Zonta Toyota TF104 1'12''244 +1''848 102
10 A. Davidson BAR 005 1'12''656 +2''260 70
11 M. Webber Jaguar R5 1'13''189 +2''793 52
12 G. Bruni Minardi PS04 1'13''919 +3''523 73Αυτά για αρχή...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
01 M. Schumacher Ferrari F2003-GA 1'10''396 -- 114
02 J. Montoya Williams FW26 1'10''458 +0''062 87
03 M. Gene Williams FW26 1'11''058 +0''662 75
04 F. Massa Sauber C23 1'11''209 +0''813 98
05 J. Trulli Renault R24 1'11''358 +0''962 76
06 T. Sato BAR 005 1'11''655 +1''259 69
07 F. Montagny Renault R23 1'11''747 +1''351 92
08 O. Panis Toyota TF104 1'11''790 +1''394 75
09 R. Zonta Toyota TF104 1'12''244 +1''848 102
10 A. Davidson BAR 005 1'12''656 +2''260 70
11 M. Webber Jaguar R5 1'13''189 +2''793 52
12 G. Bruni Minardi PS04 1'13''919 +3''523 73Αυτά για αρχή...
Συγγνωμη ρε Θοδωρη,αλλα τους χρονους γιατι τους ξαναγραψες;
-
Χθεσινοι και σημερινοι χρονοι απο Valencia και τον Pizzonia να κανει νεο ρεκορ πιστας!
http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_valencia_20040127.shtml -
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Χθεσινοι και σημερινοι χρονοι απο Valencia και τον Pizzonia να κανει νεο ρεκορ πιστας!
http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_valencia_20040127.shtmlΒρε τον Pizzonia...
-
Απορία: ξέρει κανείς γιατί οι δοκιμές της Ferrari γίνονται με τα περσινά μονοθέσια; Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι η F2004 δε μπορεί να μπει ακόμα στην πίστα - και μου φαίνεται κακό αυτό...
-
I McLaren giati einai xameni auti tin ebdomada?
Kanei tipota prive dokimes? Alla kai pali omws kapou tha to eixa dei.
Exei lisei ola ta provlimata tis kai paei xalara ( prgma apisteuto otan leme gia McLaren) or enotpise megala provlimata sto proigoumeno test kai exi paei sto sxediastirio gia epanasxediasei tmimatwn?
-
Απο το AMS:
Η Bridgestone το 2003 στο στεγνό και ιδίως όταν έκανε ζέστη, υστέρησε. Και το ίδιο, ίσως και σε μεγαλύτερη κλίμακα, συμβαίνει στις δοκιμές που διεξάγονται τώρα. Αδιάψευστη μάρτυς, η BAR που πέρασε αμέσως από τα Bridgestone στα Michelin και έχει αριθμητικά στοιχεία που επιβεβαιώνουν την ανωτερότητα των τελευταίων στο στεγνό. Στο 0-100 π.χ. τα Michelin εξασφαλίζουν τόσο μεγαλύτερη πρόσφυση ώστε ο χρόνος της BAR έπεσε έως και 1-1,5 δλ. Πρόκειται για τρομακτική διαφορά... Το πρόβλημα της ιαπωνικής εταιρείας και της Ferrari, εξάλλου, είναι ότι τους έχει απομείνει μονάχα μια ομάδα με μέσα, η Sauber, προκειμένου να τους βοηθήσει στην εξέλιξη των ελαστικών. Στις μέχρι τώρα δοκιμές οι ομάδες με Michelin έχουν διανύσει τα διπλάσια χλμ. από αυτές με Bridgestone απλά γιατί υπερτερούν αριθμητικά και σε μέσα. Ως αποτέλεσμα η εξέλιξη στην πίστα των γαλλικών ελαστικών γίνεται με πολύ πιο ταχύ ρυθμό.
Παρότι στα νούμερα κάποιο λάθος πρέπει να έχει γίνει τα περί αλμάτων της BRIDGESTONE....μάλλον πρέπει να τα καταπιώ..
-
Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
I McLaren giati einai xameni auti tin ebdomada?Kanei tipota prive dokimes? Alla kai pali omws kapou tha to eixa dei.
Exei lisei ola ta provlimata tis kai paei xalara ( prgma apisteuto otan leme gia McLaren) or enotpise megala provlimata sto proigoumeno test kai exi paei sto sxediastirio gia epanasxediasei tmimatwn?
Είχα διαβάσει ότι κάνει ιδιωτικές δοκιμές αυτή την εβδομάδα, αλλά δε θυμάμαι που...
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Απορία: ξέρει κανείς γιατί οι δοκιμές της Ferrari γίνονται με τα περσινά μονοθέσια; Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι η F2004 δε μπορεί να μπει ακόμα στην πίστα - και μου φαίνεται κακό αυτό...Η F2003GA που βλέπουμε αυτή τη στιγμή είναι ένα υβρίδιο. Εχθές για
πρώτη φορά και επίσημα η Ferrari παραδέχθηκε ότι έτρεξε με τον
κινητήρα του 2004 τον 053.Συνήθως η Ferrari τις δοκιμές του νέου μονοθεσίου (και τις νέες
αεροδυναμικές λύσεις) της δοκιμάζει στο Fiorano. Βέβαια σήμερα
στο Fiorano το πρωί η θερμοκρασία ήταν κάτω από το μηδέν οπότε
και δεν ήταν δυνατό να δουλέψουν πάνω στα Ελαστικά και σε ρυθμίσεις.Σήμερα ο MS (Παρασκευή 30/01/2004) αναμένεται να δοκιμάσει την
F2004 με τις νέες λύσεις όλες μονταρισμένες. Σε σχέση με πέρυσι η
Ferrari κατεβαίνει στις πίστες 10 μέρες νωρίτερα. Ίσως και η επιλογή
όχι ριζοσπαστικές αλλαγές στο μονοθέσιο να στηρίζεται στο γεγονός
ότι στην season που ξεκινά η Ferrari θέλει να τρέξει με το νέο
μονοθέσιο.......Θα δούμε στο τέλος του Φεβρουαρίου τι θα αποφασιστεί και αν η
Ferrari θα τρέξει τον πρώτο αγώνα με την F2004.Πάντως συζητείται το γεγονός ότι η Bridgestone θα ζητήσει από την
FIA extra ημέρες για δοκιμές ελαστικών καθώς με την αποχώρηση
της BAR και με τις Jordan, Minardi να μην έχουν την οικονιμική δυνατότητα
να τρέχουν 200 γύρους την ημέρα η Michelin έχει ένα unfair πλεονέκτημα
καθώς έχει 6 ομάδες που μπορούν να συμπληρώσουν ως και 1200 γύρους
την ημέρα για δοκιμές νέων μειγμάτων έναντι των 400 των Sauber και
Ferrari. Αθλητικά το θέμα υφίσταται εφόσον κατά τη διάρκεια της περιό-
δου οι μέρες των test είναι μετρημένες και βάσει του νομικού σκεπτικού
της Bridgestone οι κανονισμοί αυτοί δεν επιτρέπουν να μπουν και άλλες
ομάδες ελαστικών στην F1 και μαθηματικά οδηγούν την εταιρία σε έξοδο
απο τους αγώνες. Η FIA βέβαια δεν τα βλέπει έτσι τα πράγματα και προ-
βλέπεται μεγάλος αριθμός γύρων στην διελκυστίδα των λαστιχάδων στην
F1. -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Απορία: ξέρει κανείς γιατί οι δοκιμές της Ferrari γίνονται με τα περσινά μονοθέσια; Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι η F2004 δε μπορεί να μπει ακόμα στην πίστα - και μου φαίνεται κακό αυτό...
Η F2003GA που βλέπουμε αυτή τη στιγμή είναι ένα υβρίδιο. Εχθές για
πρώτη φορά και επίσημα η Ferrari παραδέχθηκε ότι έτρεξε με τον
κινητήρα του 2004 τον 053.Συνήθως η Ferrari τις δοκιμές του νέου μονοθεσίου (και τις νέες
αεροδυναμικές λύσεις) της δοκιμάζει στο Fiorano. Βέβαια σήμερα
στο Fiorano το πρωί η θερμοκρασία ήταν κάτω από το μηδέν οπότε
και δεν ήταν δυνατό να δουλέψουν πάνω στα Ελαστικά και σε ρυθμίσεις.Σήμερα ο MS (Παρασκευή 30/01/2004) αναμένεται να δοκιμάσει την
F2004 με τις νέες λύσεις όλες μονταρισμένες. Σε σχέση με πέρυσι η
Ferrari κατεβαίνει στις πίστες 10 μέρες νωρίτερα. Ίσως και η επιλογή
όχι ριζοσπαστικές αλλαγές στο μονοθέσιο να στηρίζεται στο γεγονός
ότι στην season που ξεκινά η Ferrari θέλει να τρέξει με το νέο
μονοθέσιο.......Θα δούμε στο τέλος του Φεβρουαρίου τι θα αποφασιστεί και αν η
Ferrari θα τρέξει τον πρώτο αγώνα με την F2004.Πάντως συζητείται το γεγονός ότι η Bridgestone θα ζητήσει από την
FIA extra ημέρες για δοκιμές ελαστικών καθώς με την αποχώρηση
της BAR και με τις Jordan, Minardi να μην έχουν την οικονιμική δυνατότητα
να τρέχουν 200 γύρους την ημέρα η Michelin έχει ένα unfair πλεονέκτημα
καθώς έχει 6 ομάδες που μπορούν να συμπληρώσουν ως και 1200 γύρους
την ημέρα για δοκιμές νέων μειγμάτων έναντι των 400 των Sauber και
Ferrari. Αθλητικά το θέμα υφίσταται εφόσον κατά τη διάρκεια της περιό-
δου οι μέρες των test είναι μετρημένες ( κάνετε λάθος δεν υπάρχει κανένας περιορισμός φέτος στις δοκιμές εξέλιξης) και βάσει του νομικού σκεπτικού
της Bridgestone οι κανονισμοί αυτοί δεν επιτρέπουν να μπουν και άλλες
ομάδες ελαστικών στην F1 και μαθηματικά οδηγούν την εταιρία σε έξοδο
απο τους αγώνες. Η FIA βέβαια δεν τα βλέπει έτσι τα πράγματα και προ-
βλέπεται μεγάλος αριθμός γύρων στην διελκυστίδα των λαστιχάδων στην
F1. -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Απο το AMS:**Πρώτα απ' όλα θα σας προτρέψω να είστε πιο προσεκτικοί όσον αφορά στις πηγές ενημερωσής σας.***Η Bridgestone το 2003 στο στεγνό και ιδίως όταν έκανε ζέστη, υστέρησε.
Αυτό είναι και απλοϊκό και λανθασμένο. Βλέπε Καναδά...
Και το ίδιο, ίσως και σε μεγαλύτερη κλίμακα, συμβαίνει στις δοκιμές που διεξάγονται τώρα. Αδιάψευστη μάρτυς, η BAR που πέρασε αμέσως από τα Bridgestone στα Michelin και έχει αριθμητικά στοιχεία που επιβεβαιώνουν την ανωτερότητα των τελευταίων στο στεγνό ( αντιλαμβάνεστε ότι δεν μπορεί να υπάρχουν τέτοια στοιχεία... πως έγινε η αντιπαραβολή πως εξασφαλίστηκαν ίδιες συνθήκες και επαναληψιμότητα, ποιός οδηγούσε τι μονοθέσιο, με τι ρυθμίσεις, σε τι επίπεδο εξέλιξης και κυρίως περσινό [b]αρχές 2003 λάστιχο, με φετινό;;;;;;;; Αστεία πράγματα δεν μπορεί να υπάρξει τέτοια σύγκριση που φυσικά την αποφεύγουν και οι άνθρωποι της ομάδας. [/b]Στο 0-100 π.χ. τα Michelin εξασφαλίζουν τόσο μεγαλύτερη πρόσφυση ώστε ο χρόνος της BAR έπεσε έως και 1-1,5 δλ **φέτος δεν έχουμε σύστημα αυτόματης εκκίνησης οπότε οι χρόνοι θα είναι χειρότεροι είναι τουλάχιστον ουτοπικό αυτό που αναφέρεται. Σημειώστε ότι ένα μονοθέσιο επιταχύνει έως τα 100 σε 2.4 εάν αυτό γίνεται να βελτιωθεί κατά ενάμιση δευτερόλεπτο.... *Πρόκειται για τρομακτική διαφορά... Το πρόβλημα της ιαπωνικής εταιρείας και της Ferrari, εξάλλου, είναι ότι τους έχει απομείνει μονάχα μια ομάδα με μέσα, η Sauber, προκειμένου να τους βοηθήσει στην εξέλιξη των ελαστικών. Στις μέχρι τώρα δοκιμές οι ομάδες με Michelin έχουν διανύσει τα διπλάσια χλμ. από αυτές με Bridgestone απλά γιατί υπερτερούν αριθμητικά και σε μέσα. Ως αποτέλεσμα η εξέλιξη στην πίστα των γαλλικών ελαστικών γίνεται με πολύ πιο ταχύ ρυθμό.Τώρα όσον αφορά τα χιλιόμετρα και την εξέλιξη αυτό κι αν είναι απλοϊκό. Με λίγα λόγια για να αντιστρέψουμε την εικόνα η Michelin πρέπει να φτιάξει διαφορετικά λάστιχα για έξι ομάδες σκέψου πονοκέφαλος και δουλειά ενώ η bridgestone πρέπει να φτιάξει ένα λάστιχο για τις δυο Ferrari την κόκκινη και τη μπλέ
Παρότι στα νούμερα κάποιο λάθος πρέπει να έχει γίνει τα περί αλμάτων της BRIDGESTONE....μάλλον πρέπει να τα καταπιώ..Κλείνω επαναλαμβάνοντας προσέξτε που και τι διαβάζετε...
Χειμερινες δοκιμες 2003-2004