Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χειμερινες δοκιμες 2003-2004
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Χειμερινες δοκιμες 2003-2004
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 3 / 6
    Formula 1
    23
    115
    106
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fanis-f1 last edited by

      Σημερινοι χρονοι απο Βαρκελωνη
      http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_barcelona_20040119.shtml

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fanis-f1 last edited by

        Σημερινοι χρονοι απο Βαρκελωνη
        http://www.pitpass.com/news2/news.cfm?newsid=8412

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fanis-f1 last edited by

          Σημερινοι χρονοι απο Βαρκελωνη και ρεκορ πιστας απο τον Button! ο οποιος κατεβασε το ρεκορ του κατω απο το 1.15!!!
          http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_barcelona_20040119.shtml

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gfotiadh last edited by

            Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
            Σημερινοι χρονοι απο Βαρκελωνη και ρεκορ πιστας απο τον Button! ο οποιος κατεβασε το ρεκορ του κατω απο το 1.15!!!
            http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_barcelona_20040119.shtml

            Τι αλλο να γινει για να αλλαξει η ferrari την ιαπωνικη εταιρεια ελαστικων;
            Μεχρι και η Bar με Michelin κανει ρεκορ πιστας.
            Συγνωμη αλλα δεν μπορει να κανει διακοπη συμβολαιου;
            Μπορει να μου πει κανενας αν εχει διαβασει πουθενα ή γιατι κατα τη γνωμη του παραμενει sth bridgestone

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fanis-f1 last edited by

              Ο χρήστης gfotiadh έγραψε:

              Σημερινοι χρονοι απο Βαρκελωνη και ρεκορ πιστας απο τον Button! ο οποιος κατεβασε το ρεκορ του κατω απο το 1.15!!!
              http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_barcelona_20040119.shtml

              Τι αλλο να γινει για να αλλαξει η ferrari την ιαπωνικη εταιρεια ελαστικων;
              Μεχρι και η Bar με Michelin κανει ρεκορ πιστας.
              Συγνωμη αλλα δεν μπορει να κανει διακοπη συμβολαιου;
              Μπορει να μου πει κανενας αν εχει διαβασει πουθενα ή γιατι κατα τη γνωμη του παραμενει sth bridgestone

              Διοτι η Scuderia εχει συμβολαιο με τους Ιαπωνες μεχρι το τελος του 2004.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

                Σημερινοι χρονοι απο Βαρκελωνη και ρεκορ πιστας απο τον Button! ο οποιος κατεβασε το ρεκορ του κατω απο το 1.15!!!
                http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_barcelona_20040119.shtml

                Τι αλλο να γινει για να αλλαξει η ferrari την ιαπωνικη εταιρεια ελαστικων;
                Μεχρι και η Bar με Michelin κανει ρεκορ πιστας.
                Συγνωμη αλλα δεν μπορει να κανει διακοπη συμβολαιου;
                Μπορει να μου πει κανενας αν εχει διαβασει πουθενα ή γιατι κατα τη γνωμη του παραμενει sth bridgestone

                Διοτι η Scuderia εχει συμβολαιο με τους Ιαπωνες μεχρι το τελος του 2004.

                Αν έφευγαν οι κόκκινοι απο τη Bridjestone θα ήταν και το τέλος της Br απο την F1

                Πάντως περιμένω να έχουν κάνει άλματα από πέρυσι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fanis-f1 last edited by

                  Εδω βρισκονται οι χρονοι των ιδιοτικων δοκιμων που εκανε η McLaren στην Valencia απο 20 εως 22 Γεναρη
                  http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_valencia_20040120.shtml
                  O DC κατεβασε για πρωτη φορα το ρεκορ πιστας κατω απο το 1.10

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fanis-f1 last edited by

                    Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                    Πάντως περιμένω να έχουν κάνει άλματα από πέρυσι

                    Αλματα μεσα στη χρονια θα κανουν,τωρα το θεμα ειναι προς τα που θα τα κανουν,ΜΠΡΟΣΤΑ ή ΠΙΣΩ;

                    Χθεσινοι χρονοι απο Βαρκελωνη
                    http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_barcelona_20040119.shtml

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fanis-f1 last edited by

                      Απο 27 εως 29 Γεναρη οι ομαδες θα βρισκονται στην πιστα Ricardo Tormo της Valencia για δοκιμες.Οι σημερινοι χρονοι εχουν ως εξης:
                      http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_valencia_20040127.shtml

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        01 M. Schumacher Ferrari F2003-GA 1'10''396 -- 114
                        02 J. Montoya Williams FW26 1'10''458 +0''062 87
                        03 M. Gene Williams FW26 1'11''058 +0''662 75
                        04 F. Massa Sauber C23 1'11''209 +0''813 98
                        05 J. Trulli Renault R24 1'11''358 +0''962 76
                        06 T. Sato BAR 005 1'11''655 +1''259 69
                        07 F. Montagny Renault R23 1'11''747 +1''351 92
                        08 O. Panis Toyota TF104 1'11''790 +1''394 75
                        09 R. Zonta Toyota TF104 1'12''244 +1''848 102
                        10 A. Davidson BAR 005 1'12''656 +2''260 70
                        11 M. Webber Jaguar R5 1'13''189 +2''793 52
                        12 G. Bruni Minardi PS04 1'13''919 +3''523 73

                        Αυτά για αρχή...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fanis-f1 last edited by

                          Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
                          01 M. Schumacher Ferrari F2003-GA 1'10''396 -- 114
                          02 J. Montoya Williams FW26 1'10''458 +0''062 87
                          03 M. Gene Williams FW26 1'11''058 +0''662 75
                          04 F. Massa Sauber C23 1'11''209 +0''813 98
                          05 J. Trulli Renault R24 1'11''358 +0''962 76
                          06 T. Sato BAR 005 1'11''655 +1''259 69
                          07 F. Montagny Renault R23 1'11''747 +1''351 92
                          08 O. Panis Toyota TF104 1'11''790 +1''394 75
                          09 R. Zonta Toyota TF104 1'12''244 +1''848 102
                          10 A. Davidson BAR 005 1'12''656 +2''260 70
                          11 M. Webber Jaguar R5 1'13''189 +2''793 52
                          12 G. Bruni Minardi PS04 1'13''919 +3''523 73

                          Αυτά για αρχή...

                          Συγγνωμη ρε Θοδωρη,αλλα τους χρονους γιατι τους ξαναγραψες;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fanis-f1 last edited by

                            Χθεσινοι και σημερινοι χρονοι απο Valencia και τον Pizzonia να κανει νεο ρεκορ πιστας!
                            http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_valencia_20040127.shtml

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lybe last edited by

                              Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
                              Χθεσινοι και σημερινοι χρονοι απο Valencia και τον Pizzonia να κανει νεο ρεκορ πιστας!
                              http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_valencia_20040127.shtml

                              Βρε τον Pizzonia...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                di0 last edited by

                                Απορία: ξέρει κανείς γιατί οι δοκιμές της Ferrari γίνονται με τα περσινά μονοθέσια; Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι η F2004 δε μπορεί να μπει ακόμα στην πίστα - και μου φαίνεται κακό αυτό...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  ladaman11 last edited by

                                  I McLaren giati einai xameni auti tin ebdomada?

                                  Kanei tipota prive dokimes? Alla kai pali omws kapou tha to eixa dei.

                                  Exei lisei ola ta provlimata tis kai paei xalara ( prgma apisteuto otan leme gia McLaren) or enotpise megala provlimata sto proigoumeno test kai exi paei sto sxediastirio gia epanasxediasei tmimatwn?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Απο το AMS:

                                    Η Bridgestone το 2003 στο στεγνό και ιδίως όταν έκανε ζέστη, υστέρησε. Και το ίδιο, ίσως και σε μεγαλύτερη κλίμακα, συμβαίνει στις δοκιμές που διεξάγονται τώρα. Αδιάψευστη μάρτυς, η BAR που πέρασε αμέσως από τα Bridgestone στα Michelin και έχει αριθμητικά στοιχεία που επιβεβαιώνουν την ανωτερότητα των τελευταίων στο στεγνό. Στο 0-100 π.χ. τα Michelin εξασφαλίζουν τόσο μεγαλύτερη πρόσφυση ώστε ο χρόνος της BAR έπεσε έως και 1-1,5 δλ. Πρόκειται για τρομακτική διαφορά... Το πρόβλημα της ιαπωνικής εταιρείας και της Ferrari, εξάλλου, είναι ότι τους έχει απομείνει μονάχα μια ομάδα με μέσα, η Sauber, προκειμένου να τους βοηθήσει στην εξέλιξη των ελαστικών. Στις μέχρι τώρα δοκιμές οι ομάδες με Michelin έχουν διανύσει τα διπλάσια χλμ. από αυτές με Bridgestone απλά γιατί υπερτερούν αριθμητικά και σε μέσα. Ως αποτέλεσμα η εξέλιξη στην πίστα των γαλλικών ελαστικών γίνεται με πολύ πιο ταχύ ρυθμό.

                                    Παρότι στα νούμερα κάποιο λάθος πρέπει να έχει γίνει τα περί αλμάτων της BRIDGESTONE....μάλλον πρέπει να τα καταπιώ..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      di0 last edited by

                                      Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
                                      I McLaren giati einai xameni auti tin ebdomada?

                                      Kanei tipota prive dokimes? Alla kai pali omws kapou tha to eixa dei.

                                      Exei lisei ola ta provlimata tis kai paei xalara ( prgma apisteuto otan leme gia McLaren) or enotpise megala provlimata sto proigoumeno test kai exi paei sto sxediastirio gia epanasxediasei tmimatwn?

                                      Είχα διαβάσει ότι κάνει ιδιωτικές δοκιμές αυτή την εβδομάδα, αλλά δε θυμάμαι που...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-dimou last edited by

                                        Ο χρήστης Di0 έγραψε:
                                        Απορία: ξέρει κανείς γιατί οι δοκιμές της Ferrari γίνονται με τα περσινά μονοθέσια; Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι η F2004 δε μπορεί να μπει ακόμα στην πίστα - και μου φαίνεται κακό αυτό...

                                        Η F2003GA που βλέπουμε αυτή τη στιγμή είναι ένα υβρίδιο. Εχθές για
                                        πρώτη φορά και επίσημα η Ferrari παραδέχθηκε ότι έτρεξε με τον
                                        κινητήρα του 2004 τον 053.

                                        Συνήθως η Ferrari τις δοκιμές του νέου μονοθεσίου (και τις νέες
                                        αεροδυναμικές λύσεις) της δοκιμάζει στο Fiorano. Βέβαια σήμερα
                                        στο Fiorano το πρωί η θερμοκρασία ήταν κάτω από το μηδέν οπότε
                                        και δεν ήταν δυνατό να δουλέψουν πάνω στα Ελαστικά και σε ρυθμίσεις.

                                        Σήμερα ο MS (Παρασκευή 30/01/2004) αναμένεται να δοκιμάσει την
                                        F2004 με τις νέες λύσεις όλες μονταρισμένες. Σε σχέση με πέρυσι η
                                        Ferrari κατεβαίνει στις πίστες 10 μέρες νωρίτερα. Ίσως και η επιλογή
                                        όχι ριζοσπαστικές αλλαγές στο μονοθέσιο να στηρίζεται στο γεγονός
                                        ότι στην season που ξεκινά η Ferrari θέλει να τρέξει με το νέο
                                        μονοθέσιο.......

                                        Θα δούμε στο τέλος του Φεβρουαρίου τι θα αποφασιστεί και αν η
                                        Ferrari θα τρέξει τον πρώτο αγώνα με την F2004.

                                        Πάντως συζητείται το γεγονός ότι η Bridgestone θα ζητήσει από την
                                        FIA extra ημέρες για δοκιμές ελαστικών καθώς με την αποχώρηση
                                        της BAR και με τις Jordan, Minardi να μην έχουν την οικονιμική δυνατότητα
                                        να τρέχουν 200 γύρους την ημέρα η Michelin έχει ένα unfair πλεονέκτημα
                                        καθώς έχει 6 ομάδες που μπορούν να συμπληρώσουν ως και 1200 γύρους
                                        την ημέρα για δοκιμές νέων μειγμάτων έναντι των 400 των Sauber και
                                        Ferrari. Αθλητικά το θέμα υφίσταται εφόσον κατά τη διάρκεια της περιό-
                                        δου οι μέρες των test είναι μετρημένες και βάσει του νομικού σκεπτικού
                                        της Bridgestone οι κανονισμοί αυτοί δεν επιτρέπουν να μπουν και άλλες
                                        ομάδες ελαστικών στην F1 και μαθηματικά οδηγούν την εταιρία σε έξοδο
                                        απο τους αγώνες. Η FIA βέβαια δεν τα βλέπει έτσι τα πράγματα και προ-
                                        βλέπεται μεγάλος αριθμός γύρων στην διελκυστίδα των λαστιχάδων στην
                                        F1.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          takisp last edited by

                                          Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                          Απορία: ξέρει κανείς γιατί οι δοκιμές της Ferrari γίνονται με τα περσινά μονοθέσια; Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι η F2004 δε μπορεί να μπει ακόμα στην πίστα - και μου φαίνεται κακό αυτό...

                                          Η F2003GA που βλέπουμε αυτή τη στιγμή είναι ένα υβρίδιο. Εχθές για
                                          πρώτη φορά και επίσημα η Ferrari παραδέχθηκε ότι έτρεξε με τον
                                          κινητήρα του 2004 τον 053.

                                          Συνήθως η Ferrari τις δοκιμές του νέου μονοθεσίου (και τις νέες
                                          αεροδυναμικές λύσεις) της δοκιμάζει στο Fiorano. Βέβαια σήμερα
                                          στο Fiorano το πρωί η θερμοκρασία ήταν κάτω από το μηδέν οπότε
                                          και δεν ήταν δυνατό να δουλέψουν πάνω στα Ελαστικά και σε ρυθμίσεις.

                                          Σήμερα ο MS (Παρασκευή 30/01/2004) αναμένεται να δοκιμάσει την
                                          F2004 με τις νέες λύσεις όλες μονταρισμένες. Σε σχέση με πέρυσι η
                                          Ferrari κατεβαίνει στις πίστες 10 μέρες νωρίτερα. Ίσως και η επιλογή
                                          όχι ριζοσπαστικές αλλαγές στο μονοθέσιο να στηρίζεται στο γεγονός
                                          ότι στην season που ξεκινά η Ferrari θέλει να τρέξει με το νέο
                                          μονοθέσιο.......

                                          Θα δούμε στο τέλος του Φεβρουαρίου τι θα αποφασιστεί και αν η
                                          Ferrari θα τρέξει τον πρώτο αγώνα με την F2004.

                                          Πάντως συζητείται το γεγονός ότι η Bridgestone θα ζητήσει από την
                                          FIA extra ημέρες για δοκιμές ελαστικών καθώς με την αποχώρηση
                                          της BAR και με τις Jordan, Minardi να μην έχουν την οικονιμική δυνατότητα
                                          να τρέχουν 200 γύρους την ημέρα η Michelin έχει ένα unfair πλεονέκτημα
                                          καθώς έχει 6 ομάδες που μπορούν να συμπληρώσουν ως και 1200 γύρους
                                          την ημέρα για δοκιμές νέων μειγμάτων έναντι των 400 των Sauber και
                                          Ferrari. Αθλητικά το θέμα υφίσταται εφόσον κατά τη διάρκεια της περιό-
                                          δου οι μέρες των test είναι μετρημένες ( κάνετε λάθος δεν υπάρχει κανένας περιορισμός φέτος στις δοκιμές εξέλιξης) και βάσει του νομικού σκεπτικού
                                          της Bridgestone οι κανονισμοί αυτοί δεν επιτρέπουν να μπουν και άλλες
                                          ομάδες ελαστικών στην F1 και μαθηματικά οδηγούν την εταιρία σε έξοδο
                                          απο τους αγώνες. Η FIA βέβαια δεν τα βλέπει έτσι τα πράγματα και προ-
                                          βλέπεται μεγάλος αριθμός γύρων στην διελκυστίδα των λαστιχάδων στην
                                          F1.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            takisp last edited by

                                            Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                            Απο το AMS:

                                            **Πρώτα απ' όλα θα σας προτρέψω να είστε πιο προσεκτικοί όσον αφορά στις πηγές ενημερωσής σας.***Η Bridgestone το 2003 στο στεγνό και ιδίως όταν έκανε ζέστη, υστέρησε.
                                            Αυτό είναι και απλοϊκό και λανθασμένο. Βλέπε Καναδά...
                                            Και το ίδιο, ίσως και σε μεγαλύτερη κλίμακα, συμβαίνει στις δοκιμές που διεξάγονται τώρα. Αδιάψευστη μάρτυς, η BAR που πέρασε αμέσως από τα Bridgestone στα Michelin και έχει αριθμητικά στοιχεία που επιβεβαιώνουν την ανωτερότητα των τελευταίων στο στεγνό ( αντιλαμβάνεστε ότι δεν μπορεί να υπάρχουν τέτοια στοιχεία... πως έγινε η αντιπαραβολή πως εξασφαλίστηκαν ίδιες συνθήκες και επαναληψιμότητα, ποιός οδηγούσε τι μονοθέσιο, με τι ρυθμίσεις, σε τι επίπεδο εξέλιξης και κυρίως περσινό [b]αρχές 2003 λάστιχο, με φετινό;;;;;;;; Αστεία πράγματα δεν μπορεί να υπάρξει τέτοια σύγκριση που φυσικά την αποφεύγουν και οι άνθρωποι της ομάδας. [/b]Στο 0-100 π.χ. τα Michelin εξασφαλίζουν τόσο μεγαλύτερη πρόσφυση ώστε ο χρόνος της BAR έπεσε έως και 1-1,5 δλ **φέτος δεν έχουμε σύστημα αυτόματης εκκίνησης οπότε οι χρόνοι θα είναι χειρότεροι είναι τουλάχιστον ουτοπικό αυτό που αναφέρεται. Σημειώστε ότι ένα μονοθέσιο επιταχύνει έως τα 100 σε 2.4 εάν αυτό γίνεται να βελτιωθεί κατά ενάμιση δευτερόλεπτο.... *Πρόκειται για τρομακτική διαφορά... Το πρόβλημα της ιαπωνικής εταιρείας και της Ferrari, εξάλλου, είναι ότι τους έχει απομείνει μονάχα μια ομάδα με μέσα, η Sauber, προκειμένου να τους βοηθήσει στην εξέλιξη των ελαστικών. Στις μέχρι τώρα δοκιμές οι ομάδες με Michelin έχουν διανύσει τα διπλάσια χλμ. από αυτές με Bridgestone απλά γιατί υπερτερούν αριθμητικά και σε μέσα. Ως αποτέλεσμα η εξέλιξη στην πίστα των γαλλικών ελαστικών γίνεται με πολύ πιο ταχύ ρυθμό.

                                            Τώρα όσον αφορά τα χιλιόμετρα και την εξέλιξη αυτό κι αν είναι απλοϊκό. Με λίγα λόγια για να αντιστρέψουμε την εικόνα η Michelin πρέπει να φτιάξει διαφορετικά λάστιχα για έξι ομάδες σκέψου πονοκέφαλος και δουλειά ενώ η bridgestone πρέπει να φτιάξει ένα λάστιχο για τις δυο Ferrari την κόκκινη και τη μπλέ
                                            Παρότι στα νούμερα κάποιο λάθος πρέπει να έχει γίνει τα περί αλμάτων της BRIDGESTONE....μάλλον πρέπει να τα καταπιώ..

                                            Κλείνω επαναλαμβάνοντας προσέξτε που και τι διαβάζετε...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 3 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr