-
Δεν θα κάτσω να σχολιάσω την αντιπαράραθεση σεντονιών, απλά θέλω να πω τις μέχρι στιγμής εντυπώσεις μου από το 2...
Το αμάξι έχει ένα σημαντικότατο πρόβλημα. Είναι ΣΚΛΗΡΟ με όλη την σημασία της λέξεως. Που και να είχε τα 45άρια λάστιχα με τις αλουμινένιες. Κάθε φορά που μπαίνω μέσα το καταλαβαίνω ενώ μερικές φορές που κάθομαι πίσω το καταλαβαίνω περισσότερο. Απορώ πως δεν το έγραψε κανείς στα περιοδικά εκτός από το πολύ καλό και τζάμπα σίτυ ότο μότο...
Στο θέμα οδική συμπεριφορά είναι λίγο πιο μπερδεμένα τα πράγματα. Ενώ αντέχει εξαιρετικά στην υποστροφή αδρανείας έχει πρόβλημα με την ελκτική πρόσφυση είτε σε ευθεία είτε σε στροφές. Το παράξενο είναι πως το μοτέρ είναι αρκέτα αδύναμο για δικαιολογήσει τέτοιες συμπεριφορές. Το τιμόνι είναι γρήγορο και σφικτό και το κιβώτιο αστέρι. Σκάλωμα από 4 σε 5 δεν έχω δει αλλά συχνά σκαλώνει η όπισθεν όπως και σε άλλα μάζντα...
Χώροι είναι πολύ καλοί για το μεγεθός του και θα βολευτείς άνετα στο κάθισμα. Θα μπορούσε ωστόσο να έχει περισσότερους χώρους για μικροαντικείμενα και να ξεφορτωθεί το τρύπιο ντουλαπάκι...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Δεν θα κάτσω να σχολιάσω την αντιπαράραθεση σεντονιών, απλά θέλω να πω τις μέχρι στιγμής εντυπώσεις μου από το 2...Το αμάξι έχει ένα σημαντικότατο πρόβλημα. Είναι ΣΚΛΗΡΟ με όλη την σημασία της λέξεως. Που και να είχε τα 45άρια λάστιχα με τις αλουμινένιες. Κάθε φορά που μπαίνω μέσα το καταλαβαίνω ενώ μερικές φορές που κάθομαι πίσω το καταλαβαίνω περισσότερο. Απορώ πως δεν το έγραψε κανείς στα περιοδικά εκτός από το πολύ καλό και τζάμπα σίτυ ότο μότο...
Στο θέμα οδική συμπεριφορά είναι λίγο πιο μπερδεμένα τα πράγματα. Ενώ αντέχει εξαιρετικά στην υποστροφή αδρανείας έχει πρόβλημα με την ελκτική πρόσφυση είτε σε ευθεία είτε σε στροφές. Το παράξενο είναι πως το μοτέρ είναι αρκέτα αδύναμο για δικαιολογήσει τέτοιες συμπεριφορές. Το τιμόνι είναι γρήγορο και σφικτό και το κιβώτιο αστέρι. Σκάλωμα από 4 σε 5 δεν έχω δει αλλά συχνά σκαλώνει η όπισθεν όπως και σε άλλα μάζντα...
Χώροι είναι πολύ καλοί για το μεγεθός του και θα βολευτείς άνετα στο κάθισμα. Θα μπορούσε ωστόσο να έχει περισσότερους χώρους για μικροαντικείμενα και να ξεφορτωθεί το τρύπιο ντουλαπάκι...
Ποια λάστιχα έχεις? Θα έβαζα στοίχημα ότι έχει άθλια λάστιχα.
Όταν λές σκληρό τι εννοείς? Σε σχέση με ποιο? Με το 207 ή με το Κολτ?
Επίσης, αυτή η 'σκληρότητα' τουλάχιστον μεταφράζεται σε μειωμένες κλίσεις σε στροφές?
Για πες γιατί με ενδιαφέρει -
Έχει τα ενδιάμεσα 185/55/15 της τόγιο. Το κακό είναι πως παρά τη σκληρή ανάρτηση το μεγάλο ύψος προκαλεί έντονες κλίσεις. Όταν έννοω σκληρό εννοώ ότι είναι από τα πιο σκληρά αμάξια που έχω οδηγήσει ή μπει (εκτός από τα σέατ που είναι θεόσκληρα) ανεξαρτήτως κλάσης και ηλικίας.
Με λίγα λόγια δεν το συνιστώ για τους Ελληνικούς δρόμους...
-
Kαι το δικό μου άθλια τόγιο έχει... Σκληρά λάστιχα. Κλίσεις εγω δεν παρατήρησα τρελές (αλλά δεν το πιέζω κιόλας). Σίγουρα δεν είναι μαλακό, ούτε κατά διάνοια, αλλα δεν είναι και κούτσουρο.
Το δικό μου έχει 195-45-16.Παω στοιχημα ότι με μισλέν θα είναι αλλο αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εσύ τώρα έχεις χαλαστεί γιατί το αμάξι σου δεν έλαβε εξαιρετικές κριτικές; Το μοναδικό είναι νομίζεις; Ή έχεις την εντύπωση πως σε μια δοκιμή από συντάκτες δεν υπεισέρχεται ο υποκειμενικός παράγοντας; Μέχρι να γίνεται δοκιμή αίσθησης τιμονιού και ποπόμετρο κατά ISO 9001 αυτό θα συμβαίνει. Γιαυτό κοιτάς να βρεις ένα περιοδικό το οποίο πλησιάζει όσο το δυνατόν στα δικά σου γούστα.Από κει και πέρα, το 'ιδανικό για δεύτερο αμάξι' εμένα προσωπικά δεν μου λέει τίποτα όσον αφορά την ιδιότητά του ως 'πρώτο'. Απλά ότι για δεύτερο αμάξι είναι ΙΔΑΝΙΚΟ.
Δεν έχω χαλαστεί επειδή πηρε αρνητικές κριτικές,με πείραξε στα σημεία που τα πήρε.
Να μου πείς για το φτηνιάρικο εσωτερικό και την διαρρύθμιση , ναι.
Να μου πείς για την επιλογή των ελαστικών που είναι άθλια για μένα, ναι.
Να μου πείς για τις 16άρες ζάντες και το 45άρι προφίλ πάλι ναι.
Να μου πείς για τον εξοπλισμό που σου προσφέρει η μαλακ-ΕΛΜΑ, και πάλι ναι.
Όλα τα άλλα είναι απλα......Έχει τα ενδιάμεσα 185/55/15 της τόγιο. Το κακό είναι πως παρά τη σκληρή ανάρτηση το μεγάλο ύψος προκαλεί έντονες κλίσεις. Όταν έννοω σκληρό εννοώ ότι είναι από τα πιο σκληρά αμάξια που έχω οδηγήσει ή μπει (εκτός από τα σέατ που είναι θεόσκληρα) ανεξαρτήτως κλάσης και ηλικίας.
Με λίγα λόγια δεν το συνιστώ για τους Ελληνικούς δρόμους...
Διαφωνώ.
Με τα 15άρια το αυτοκίνητο είναι μια χαρά.Πολύ κυριλέ.
Αφού μια φίλη μου που έχει τα 15άρια,με το που μπαίνει μέσα τρελάθηκε.Και το δικό της το έχω οδηγήσει αρκετές φορές.Πολύ πιο μαλακό απ τα 16άρια
Μεγάλο ύψος?
Είναι πιο χαμηλό απ το κολτ και το ιδιο με το 207 -
Φοβερή η διάσταση απόψεων
Πάω για test drive -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Φοβερή η διάσταση απόψεων
Πάω για test driveΑν θες να βγείς από τον κόπο διάβασε αυτά που έγραψε ο Σπύρος. Άν εσύ μπορείς να ζήσεις με χώρους περιορισμένους (όπως σχεδόν και αυτοί του Fiesta που χειροτέρεψαν έχω την εντύπωση σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο), τις ελλείψεις του εξοπλισμού σε όχι φθηνές εκδόσεις όπως ο υπολογιστής ταξιδίου στην Touring Alloy, το μικροσκοπικό στροφόμετρο και το λίγο παραπάνω κοπάνημα σε σχέση με το Fiesta ή τα Clio, 207 κ.α. τότε το Mazda 2 θα το λατρέψεις και ως πρώτο αυτοκίνητο. Απο τη στιγμή που ο ανταγωνισμός παρουσιάζεται πιο ανοικτόχερος σε ορισμένα θέματα, αναφέρεται στους 4Τ οτι το Mazda 2 είναι τέλειο ως δεύτερο αυτοκίνητο.
Εγώ αυτό θα έπαιρνα και ας μην έχει ορισμένα χαρακτηριστικά που έχει το νέο Fiesta καθώς το τελευταίο με ξενερώνει για άλλους λόγους.
-
Παιδιά δεν είναι σκληρό το Μ2 τι λεμε τωρα???
Πιέσεις έχετε δει στα λάστιχα? Το δικό μας στην παράδοση, ειχε 51psi μεσα, γυρω-γυρω. Μόλις τα έφτιαξα ήταν τελειο. Κλίσεις πέρνει ειναι η αλήθεια αλλα Μ2 ειναι, οχι 106 rallye
Θεμα ελκτικης προσφυσης δεν ειδα σε decent ασφαλτο, αν και λόγω ψευτο-στρωσίματος ( ) δεν το εσκιζα με χαμηλες σχέσεις.Δεν μπορω όμως να το συγκρίνω με Fi(x)esta ουτε με 207 διοτι δεν τα εχω οδηγήσει.
-
Eγώ πάντως κινούμε σε όχι decent ασφαλτο (Ελλαδιστάν) και όταν χρειαστεί να φρενάρω, τότε το αμάξι απλά δε σταματάει. Ξεκινάει ένα πόλεμο με το ABS και παράλληλα μου δίνει την αίσθηση ότι η ανάρτηση απλά ΔΕΝ διαβάζει παρά μόνο τα μεγάλα γκάπ.
Μακάρι ξαναλέω να είναι θέμα ελαστικών και όχι ανάρτησης.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Eγώ πάντως κινούμε σε όχι decent ασφαλτο (Ελλαδιστάν) και όταν χρειαστεί να φρενάρω, τότε το αμάξι απλά δε σταματάει. Ξεκινάει ένα πόλεμο με το ABS και παράλληλα μου δίνει την αίσθηση ότι η ανάρτηση απλά ΔΕΝ διαβάζει παρά μόνο τα μεγάλα γκάπ.Μακάρι ξαναλέω να είναι θέμα ελαστικών και όχι ανάρτησης.
Τί να σου πω.... περαστικά.
Το δικο μου, καμία σχέση. Και decent ασφαλτο εννοώ Κορίνθου-Τριπόλεως, Αττική Οδό, Σπάρτης-Γυθείου κλπ. Οχι κυψέλη γκύζη. -
Ο χρήστης odyssey έγραψε:
Παιδιά δεν είναι σκληρό το Μ2 τι λεμε τωρα???
Πιέσεις έχετε δει στα λάστιχα? Το δικό μας στην παράδοση, ειχε 51psi μεσα, γυρω-γυρω. Μόλις τα έφτιαξα ήταν τελειο. Κλίσεις πέρνει ειναι η αλήθεια αλλα Μ2 ειναι, οχι 106 rallye
Θεμα ελκτικης προσφυσης δεν ειδα σε decent ασφαλτο, αν και λόγω ψευτο-στρωσίματος ( ) δεν το εσκιζα με χαμηλες σχέσεις.Δεν μπορω όμως να το συγκρίνω με Fi(x)esta ουτε με 207 διοτι δεν τα εχω οδηγήσει.
Μα κανείς δεν έγραψε οτι το 2 είναι σκληρό, έτσι σκέτο. Είναι πιο σκληρό από το Fiesta έγραψε ο Σπύρος και θα συμφωνήσω σε αυτό. Η ανάρτηση του Fiesta αντιδρά ξερά σε χαμηλές ταχύτητες ενώ το τιμόνι του είναι ψιλοχάλια στις ίδιες ταχύτητες. Όταν όμως τα χιλιόμετρα ανέβουν γίνεται άλλο αυτοκίνητο, η ανάρτηση καταπίνει τα πάντα αφήνοντας ΕΝΤΕΛΩΣ ανεπηρέαστη την πρόσφυση (κάτι που δε συμβαίνει ε το Mazda όταν ο δρόμος είναι χάλια) και το σύστημα διεύθυνσης. Mε λίγα λόγια περνάς αέρα απο κακοτεχνίες, κάνεις μπούκες και το αυτοκίνητο διαγράφει την πορεία που έχεις επιλέξει με το τιμόνι να σου μεταφέρει το τι κάνουν οι τροχοί δίχως να «διαβάζει» κάθε ανωμαλία, κάθε περιττή πληροφορία. Αυτή είναι η κυριότερη διαφορά δίχως αυτό να σημαίνει πως το Mazda 2 είναι κατώτερο σαν αυτοκίνητο. Αντιθέτως σε θέματα αμεσότητας, θέσης οδήγησης και ρυθμισημότητας το 2 μου άρεσε περισσότερο.
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Το αμάξι έχει ένα σημαντικότατο πρόβλημα. Είναι ΣΚΛΗΡΟ με όλη την σημασία της λέξεως. Που και να είχε τα 45άρια λάστιχα με τις αλουμινένιες. Κάθε φορά που μπαίνω μέσα το καταλαβαίνω ενώ μερικές φορές που κάθομαι πίσω το καταλαβαίνω περισσότερο. Απορώ πως δεν το έγραψε κανείς στα περιοδικά εκτός από το πολύ καλό και τζάμπα σίτυ ότο μότο...
Σε αυτό απαντάω. Και έχω 16αρια αλουμινένια με 45άρι
-
Ευχαριστώ για τα περαστικά.
Το θέμα είναι ότι εγώ δεν το πήρα για να πηγαίνω ταξίδια. Για εκεί έχω απροβλημάτιστο αυτοκίνητο. Το πήρα για την πόλη (άλλωστε για αυτό δεν πλασάρεται το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σωστα; ).Στην Εθνική όντως είναι σταθερότατο, έχουν πλέον ζεσταθεί και τα λάστιχά του και είναι μια χαρά (ίσως λίγο θορυβώδες). Αλλά δεν προορίζεται για αυτό.
-
Παιδιά καλησπέρα!
Ενδιαφέρομαι για το Mazda 2 (σαν πρώτο αυτοκίνητο!), όμως απ τα συγκριτικά συμπεραίνω ότι πρέπει να λάβω σοβαρά υπόψιν και το Fiesta και το Corsa. Και το Polo είναι στο παιχνίδι... (Peugeot-Seat είναι εκτός παιχνιδιού)
Τα μέχρι τώρα αμάξια απ τα οποία είχα εμπειρία ήταν Citroen (ποτέ ξανά γαλλικό), VW...
Τί έχετε να μου προτείνετε σχετικά?
Από αξιοπιστία οι 4 εταιρίες πως είναι?
Για τη Ford έχω ακούσει από γνωστούς ότι δεν έμειναν πολύ ευχαριστημένοι γενικά.....Υ.Γ.1 Το 'πρόβλημα' του Mazda 2 με την σκληρή ανάρτηση πώς γίνεται αντιληπτό στο δρόμο-τιμόνι?
Υ.Γ.2 Η ποιότητα των υλικών-καθισμάτων-εσωτερικού του Mazda συγκρίνεται καθόλου με αυτήν της VW?
Ευχαριστώ!!!!!!!!
-
Καλησπέρα mantsat,
Επειδή είμαι και εγώ σε παρόμοια φάση αυτό το καιρό, η άποψη μου είναι ότι τελικά, με βάση πάντα κάποια κριτήρια που θέτεις εσύ και θα πρέπει να πληρεί η επιλογή σου, πρέπει να πάρεις το αμαξάκι που σου κανει 'κλικ' χωρίς υπερβολικές αναλύσεις σε κάθε πιθανή και απίθανη παράμετρο.
Η κατηγορία αυτή εχει πολλά καλά αμαξια, μην ξεχνάς όμως οτι με ενα budget 14-16 χιλιάρικα δεν γίνεται να πάρεις και super car! Τα συγκριτικά και γενικά τα reviews ειναι χρήσιμα καθώς επισημαίνουν τα δυνατά σημεία κάθε αυτοκινήτου, αν και οι διαφορές πλέον μεταξύ τους ειναι δυσδιάκριτες και λίγο πολύ θα φανούν μόνο στο όριο, όπου τα πάνε οι test drivers και οχι εσύ ή εγώ στην καθημερινότητα μας.
Βέβαια οι παλιοί 'μύθοι' δεν είναι και τόσο αβάσιμοι και όντως στις λεπτομέρειες λίγο πολύ ακόμα ισχύουν: Γαλλικά-Ιταλικά πατάνε και στρίβουν, Ιαπωνικά-σκυλιά αλλα λιτότητα (πλαστικούρα) και άγιος ο Θεός, Γερμανικά-στιβαρότητα. Πάντα μιλάμε γι'αυτή τη κατηγορία έτσι; γιατί και τα Lexus Ιαπωνικά είναι και ντρέπεσαι να πατήσεις μεσα.
Το μαζντάκι το έχει μια φιλη μου και το οδήγησα για 4 μερούλες το καλοκαίρι και έκανα και ενα 3ωρο ταξιδάκι. Ωραίο αμαξι,το εσωτερικό βέβαια έχει μόνο σκληρά πλαστικά, απλό και ωραίο design όμως. Δυστυχώς το φοβερά όμορφο τιμονακι, απο ΜΧ5, έρχεται μόνο στην touring alloy και πάνω, και εκεί έρχονται και οι 16άρες που μάλλον είναι too much γι'αυτό το αμάξι. Ο επιλογέας όντως δεν παίζεται, οι χώροι ΟΚ, γενικά πολυ καλό αμάξι και fun nα το οδηγάς, αν όμως κάνεις αρκετά και μακρινά ταξίδια ίσως να χρειάζεσαι κάτι πιο στιβαρό (Fiesta, Corsa). To εσωτερικό της Mazda φυσικά ούτε καν πλησιάζει σε ποιότητα την VW, αλλά ούτε να σκέφτεσαι το Polo, σε 5-6 μήνες βγαίνει το καινούργιο, αυτό μάλλον θα ειναι ωραίο αμαξάκι.
Συνοπτικά: Αν δεν σε χαλάει το styling του Fiesta (ειδικά μέσα), είναι μάλλον το πιο ολοκληρωμένο αυτή τη στιγμή. Πολλοί λένε, οχι μόνο στα συγκριτικά, οτι είναι σαν μικρό Focus, και πίστεψε με, τουλάχιστον οδηγικά, αυτό ειναι μεγάλο κοπλιμέντο. Αυτή την εποχή παίζουν καλές προσφορές, μάλλον λόγω και της κρίσης, η mazda δεν έχει ακολουθησει όμως αν σ΄ενδιαφέρει το 2. Αλλά όπως είπα και στην αρχή, πάρε αυτό που γουστάρεις γιατί έτσι και τις όποιες αδυναμίες του, θα τις συγχωρείς πιο εύκολα.
-
Nαι, είναι σκληρό το 2, αυτό όμως το κάνει πιο ευχάριστο στην οδήγηση. Με τις 15άρες βέβαια μετριάζεται αυτό, αλλά και πάλι το καταλαβαίνεις. Το κακό είναι ότι με τόσα σκληρά πλαστικά μέσα, το σκληρό ride με τον καιρό ίσως δημιουργήσει τριξίματα, η συναρμογή όμως φαίνεται πολύ καλή.
-
Ο χρήστης AN7 OverClocker έγραψε:
Έχει τα ενδιάμεσα 185/55/15 της τόγιο. Το κακό είναι πως παρά τη σκληρή ανάρτηση το μεγάλο ύψος προκαλεί έντονες κλίσεις. Όταν έννοω σκληρό εννοώ ότι είναι από τα πιο σκληρά αμάξια που έχω οδηγήσει ή μπει (εκτός από τα σέατ που είναι θεόσκληρα) ανεξαρτήτως κλάσης και ηλικίας.
Με λίγα λόγια δεν το συνιστώ για τους Ελληνικούς δρόμους...
Διαφωνώ.
Με τα 15άρια το αυτοκίνητο είναι μια χαρά.Πολύ κυριλέ.
Αφού μια φίλη μου που έχει τα 15άρια,με το που μπαίνει μέσα τρελάθηκε.Και το δικό της το έχω οδηγήσει αρκετές φορές.Πολύ πιο μαλακό απ τα 16άρια
Μεγάλο ύψος?
Είναι πιο χαμηλό απ το κολτ και το ιδιο με το 207Τι να σου πω φίλε εξαρτάται τι οδηγάς. Εμένα πάντως μου φαίνεται πολύ σκληρό. Για το ύψος όντως δεν είναι από τα ψηλότερα της κλάσης του αλλά επειδή μέχρι στιγμής οδηγάω αρκετά χαμηλότερα μου κάνει διαφορά.
Κοιτάχτε το αμάξι είναι λογικό να αρέσει στον κόσμο γιατί και είναι πολύ όμορφο, και καλούς χώρους για τις διαστάσεις του έχει και σπορτίφ είναι (σε αίσθηση και όχι σε απόδοση) και φτιάγμενο στην Ιαπωνία είναι. Αυτό για πολύ κόσμο μετράει περισσότερο από μία ταλαιπωρημένη μέση. Τα κριτήρια είναι διαφορετικά για τον καθένα...
Α και ο φίλος που σκέφτεται για το πόλο ας το ξανασκεφτεί....
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Τι να σου πω φίλε εξαρτάται τι οδηγάς. Εμένα πάντως μου φαίνεται πολύ σκληρό. Για το ύψος όντως δεν είναι από τα ψηλότερα της κλάσης του αλλά επειδή μέχρι στιγμής οδηγάω αρκετά χαμηλότερα μου κάνει διαφορά.
Κοιτάχτε το αμάξι είναι λογικό να αρέσει στον κόσμο γιατί και είναι πολύ όμορφο, και καλούς χώρους για τις διαστάσεις του έχει και σπορτίφ είναι (σε αίσθηση και όχι σε απόδοση) και φτιάγμενο στην Ιαπωνία είναι. Αυτό για πολύ κόσμο μετράει περισσότερο από μία ταλαιπωρημένη μέση. Τα κριτήρια είναι διαφορετικά για τον καθένα...
Α και ο φίλος που σκέφτεται για το πόλο ας το ξανασκεφτεί....
Πρίν οδηγούσα το αυτοκίνητο του πατέρα μου,ένα mondeo MKIII του 2001.
Το οποίο είναι απ τα πιο άνετα αυτοκίνητα που έχω μπει ποτέ.
Έ,δεν δυσανασχέτησα ποτέ με την σκληρότητα του mazda η όπου η διαφορά ήταν αρκετά εμφανής.
Το 15άρι είναι σπορτίφ και σε αίσθηση και σε απόδοση πάντως
Το να συζητάμε για ταλαιπωρημένη μέση νομίζω είναι απλά υπερβολή.Είπαμε σκληρό,αλλά δεν θα σε πονέσει και η μέση.Για το Polo και εγώ θα έλεγα να το ξεχάσει μιας και είναι στην αλλαγή πάνω
Απο κει και πέρα,εγώ το ξανα λέω,κάνε όλα τα υποψήφια test drive Και απλά δες το τι σου ταιριάζει και σου κάνει κλικ εσένα.
Και εγώ έτσι επέλεξα το mazda.
Ήμουν ένα βήμα πριν πάρω το ibiza αλλά μετά το test drive του mz2 απλά το ερωτεύτηκα -
Ο χρήστης AN7 OverClocker έγραψε:
Τι να σου πω φίλε εξαρτάται τι οδηγάς. Εμένα πάντως μου φαίνεται πολύ σκληρό. Για το ύψος όντως δεν είναι από τα ψηλότερα της κλάσης του αλλά επειδή μέχρι στιγμής οδηγάω αρκετά χαμηλότερα μου κάνει διαφορά.
Κοιτάχτε το αμάξι είναι λογικό να αρέσει στον κόσμο γιατί και είναι πολύ όμορφο, και καλούς χώρους για τις διαστάσεις του έχει και σπορτίφ είναι (σε αίσθηση και όχι σε απόδοση) και φτιάγμενο στην Ιαπωνία είναι. Αυτό για πολύ κόσμο μετράει περισσότερο από μία ταλαιπωρημένη μέση. Τα κριτήρια είναι διαφορετικά για τον καθένα...
Α και ο φίλος που σκέφτεται για το πόλο ας το ξανασκεφτεί....
Πρίν οδηγούσα το αυτοκίνητο του πατέρα μου,ένα mondeo MKIII του 2001.
Το οποίο είναι απ τα πιο άνετα αυτοκίνητα που έχω μπει ποτέ.
Έ,δεν δυσανασχέτησα ποτέ με την σκληρότητα του mazda η όπου η διαφορά ήταν αρκετά εμφανής.
Το 15άρι είναι σπορτίφ και σε αίσθηση και σε απόδοση πάντως
Το να συζητάμε για ταλαιπωρημένη μέση νομίζω είναι απλά υπερβολή.Είπαμε σκληρό,αλλά δεν θα σε πονέσει και η μέση.AN7 OverClocker, πρέπει να καταλάβεις κ εσύ κ τα άλλα παιδιά που δεν το θεωρείτε σκληρό όμως ότι οι ανοχές του καθενός είναι διαφορετικές. Τι θέλω να πω, εγώ είχα κάποτε ένα Saxo 1.6 VTS με ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Οποιος έμπαινε μέσα λαλούσε. Εμένα δεν με ενοχλούσε καθόλου. Το αντίθετο μάλιστα. Φίλος που είχε αντίστοιχα σκληρό αμάξι όταν το οδήγησε ενθουσιάστηκε. Οταν κάποιος παραπονιέται για το Μ2 μην τον θεωρείτε τρελό ούτε κακεντρεχή. Αυτό βλέπει αυτό νιώθει. Είναι διαφορετικά τα κριτίρια που έχουν οι οδηγοί.
-
Aκριβώς! Συμφωνώ και εγώ. Εξάλλου το ΜΖ2, δεν είναι όχημα σαν τα σαξόραλλα. Δεν έχει γκάζι κτλ κτλ. Οπότε για αυτό που είναι, αμάξι πόλης δηλαδή, είναι σκληρούτσικο. Τελοσπάντων δεν με ενοχλέι πολύ αυτό όσο τα παλιολάστιχά του. Ειδικά τώρα που ψιλόβρεξε πρέπει να είναι .....
Mazda 2 2007