-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
test drive??
λες να υπάρχει για test drive??
Ήξερα οτι δεν υπάρχει επίσημα στους καταλόγους,αλλα έτσι όπως το έθεσες,είπα μήπως παίζει τπτα.
Αλλα,φευ...
Δεν μασάμε,το πολύ σε 2 χρονάκια θα δούμε το περιβόητο coupe
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Δεν μασάμε,το πολύ σε 2 χρονάκια
απο τότε που σταμάτησε η παραγωγή των celica-mr2 μόνο αυτό ακούω ...
-
Καλησπέρα,
Σκέφτομαι για αγορά Auris 1.4 Unique το οποίο θα χρησιμοποιηθεί ως 'μεγάλο οικογενειακό' μια και ήδη υπάρχει ένα clio.
Θα χρησιμοποιηθεί 90% πόλη και 10% εκτός πόλης.
Ο 1.4 θα με καλύψει;
-
Ο χρήστης giorgosc61 έγραψε:
Καλησπέρα,Σκέφτομαι για αγορά Auris 1.4 Unique το οποίο θα χρησιμοποιηθεί ως 'μεγάλο οικογενειακό' μια και ήδη υπάρχει ένα clio.
Θα χρησιμοποιηθεί 90% πόλη και 10% εκτός πόλης.
Ο 1.4 θα με καλύψει;
Μόνον για τον 1.4 ανησυχείς;
Με το υπόλοιπο αμάξι είσαι ικανοποιημένος;Τέσπα, για βασική μετακίνηση, καλό είναι. Αλλά για τέτοια χρήση, καλύτερα ν'αγοράσεις κάτι μικρότερο και πιο οικονομικό...
-
Ορθώς τα εισαγωγικά στο 'μεγάλο οικογενειακό'. Γιατί οι χώροι του και το μέγεθός του δεν το κατατάσσουν σε αυτα.
Με την τρέχουσα έκπτωση της αντιπροσωπείας έρχεται σε λιιιιγο καλύτερη τιμή. Αλλά ρε παιδι μου, δες το καλύτερα. Εκτός και αν πάμε στο motto 'τογιοτα είναι, δε σπα, δε χαλά, κλπ...' -
viewtopic.php?f=9&t=33523
-
Έχω μια corolla 1.6 sol του 2003 με (37.000 Κm) και σκέπτομαι να την αντικαταστήσω με μια ίδια ή πιο νέα, αλλά 1.8 T, ξέρετε αυτή με τα 190+ άλογα. Κάποιες ερωτήσεις:
Κατ αρχήν έβγαινε το 1.8 Τ σε 5/πορτο; Γιατί με ενδιαφέρει 5/πορτο.
Σαν μεταχειρισμένο αξίζει να το αγοράσω και τι να προσέξω;
Σε πια τιμή περίπου τα βρίσκει κανείς;
Εχουν τη γνωστή αξιοπιστία των Toyota ή θα τρέχω στα συνεργεία;
Παρακαλώ τα φώτα σας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Δεν είναι 1,8Τ το μοτέρ. Aτμοσφαρικός είναι, το μοντέλο λέγεται TS.
-
Χεχε, μακάρι να ήταν 1.8Τ! Ναι το συγκεκριμένο έβγαινε σε 5πορτο. Εδώ πρέπει να έχει μερικά TS προς πώληση: http://www.corollaclub.com/forums/forum ... .php?f=247
Θα το βρείς γύρω στα 17-18 χιλιάρικα, αναλόγως τα χιλιόμετρα κλπ...
Δες αυτό: http://www.corollaclub.com/forums/showt ... hp?t=14748
Ξεκίνησε απο τα 18.000 κι έχει πέσει στα 16.000€. Νομίζω είναι καλή ευκαιρία!
Καλό ψάξιμο!
-
stevelo θα σου πρότεινα να πάρεις ένα civic type-R αντί για corolla TS, είναι πολύ καλύτερο από κάθε άποψη. Εκτός αν θες υποχρεωτικά 5 πόρτες..
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
stevelo θα σου πρότεινα να πάρεις ένα civic type-R αντί για corolla TS, είναι πολύ καλύτερο από κάθε άποψη. Εκτός αν θες υποχρεωτικά 5 πόρτες..Όντως το civic type-R είναι το απόλυτο εργαλείο. Όμως μεγαλώσαμε παιδιά και κάτι πιο ήρεμο και με 5 πόρτες (οικογένεια γαρ) θα ήταν μια χαρά για εμένα.
Ευχαριστώ πολύ φίλε Nick-K για τα link.Το ότι είναι ατμοσφαιρικό πιστεύω είναι καλύτερα. Ακούω διάφορα για το tourbo. Τα Golf TSi, GT, GTi καίνε λάδια.
Το 1.6 vvt-i που έχω, δεν καίει σταγόνα λάδι. Το 1.8 TS φαντάζομαι θα ε'ιναι το ίδιο αξιόπιστο. -
Το ότι έχει 5 πόρτες είναι όντως πλεονέκτημα αλλά πέρα από αυτό το Corolla 1.8TS δεν είναι καθόλου πιο ήρεμο. Ίσα ίσα, είναι σαν να πάρεις μία απλή corolla 1.4 και να της βάλεις nitro.
Το Civic type-R είναι προτιμότερο και για οικογενειακή χρήση με μόνο μειονέκτημα τις 3 αντί για 5 πόρτες.
-
Μοτεράκλα είναι και ειδικά πάνω από τις 6.000 ως τις 8.200 φυσάει!!
Σίγουρα το type-r είναι πολύ καλύτερο από το TS, όλοι το λένε αλλά όσο νάνε το Corolla φέρνει στο ποιο οικογενειακό.
-
Γιατί φέρνει στο πιο οικογενειακό? Λόγω εμφάνισης?
Ούτε πιο άνετο είναι, ούτε πιο ευκολο-οδήγητο, ούτε καλύτερους χώρους έχει και το μοτέρ του corolla είναι πολύ πιο ατίθασο και πολύ απότομο.
-
Το φέρνει ποιο οικογενειακό το συνδύασα στο μυαλό μου βάζοντας ένα Corolla TS κι ένα Type-R το ένα δίπλα στο άλλο. Ε το Corolla μου κάνει για οικογένεια λόγω εμφάνισης και λόγω των 5 πορτών. Ποιο άνετο είναι σίγουρα λίγο παραπάνω από το Honda, έχω εμπειρία κι από τα δύο και το λέω.
Τα υπόλοιπα είναι έτσι ακριβώς όπως τα λες.
-
μη παρεις αυτη τη κορολα εκτος αμα τη βρεις σε εξευτελιστικη τιμη...η δυναμη της φαινεται μονο αμα τη πιεσεις αλα wrc και δεν υπαρχει κανενα νοημα οταν υπαρχουν τα τουρμπο του vag και τα μτχ type-r
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
μη παρεις αυτη τη κορολα εκτος αμα τη βρεις σε εξευτελιστικη τιμη...η δυναμη της φαινεται μονο αμα τη πιεσεις αλα wrc και δεν υπαρχει κανενα νοημα οταν υπαρχουν τα τουρμπο του vag και τα μτχ type-rΈχω οδηγήσει Golf 1.4 TSi, 1.4GT, 2.0 GTi. Το μόνο που με εντυπωσίασε ήταν το 2.0 GTi. Το έχει συγγενής μου. Το αμάξι έχει 22.000 Km και είναι πολυέξοδο. Καίει πολύ καύσιμο και κάθε τόσο συμπληρώνει λάδια τα οποία είναι και πανάκριβα. Συν κάτι ψιλοπροβληματάκια που του έχουν 'φάει' χρόνο και χρήμα. Άσε που το tourbo θέλει και ιδιαίτερη προσοχή. Αναμονή για το σβήσιμο του αυτ/του κλπ.
Είχα σκεφτεί και το Α3 1.8Τ sportback το οποίο μου αρέσει σαν αυτ/το αλλά με προβληματίζει το tourbo. Προτιμώ το ατμοσφαιρικό λόγω απλότητας σε σχέση με τα tourbo και λιγότερης ανάγκης για συντήριση. Δεν έχω το χρόνο να ασχολούμαι με το αυτ/το. Βενζίνη και φύγαμε. Τουλάχιστον με την 1.6 vvt-i που έχω αυτό κάνω. Δεν ασχολούμαι.
Σκέφτηκα την 1.8 TS για την μεγαλύτερη δύναμη της άρα και την άνεση στο ταξίδι. Πιο εύκολα προσπεράσματα κλπ.
Το type-r όντως απ ότι λένε όσοι το ξέρουν είναι καλύτερο. Αλλά για τη χρήση που το θέλω προτιμώ το TS σαν πιο συμβατικό για οικογένεια.
Αυτό που δεν γνωρίζω είναι αν έχει τις αρετές του 1.6 δηλ. αξιοπιστία, οικονομία και λίγες απαιτήσεις συντήρησης. Και βέβαια αν η απόδοση του TS είναι τέτοια που να δικαιολογεί την αντικατάσταση του 1.6. -
To αυτοκίνητό σου είναι σχεδόν καινούριο με τόσα λίγα χλμ που έχεις κάνει. Ο κινητήρας του είναι μια χαρά. Θα σου πρότεινα να το κρατήσεις αντί να πάρεις ένα (πιθανότατα, λόγω του μοντέλου) σκισμένο.
-
Φίλε stevelo: viewtopic.php?f=9&t=33630
Δεν λέει αν είναι 5πορτο η 3πορτο όμως.
-
Ο κινητήρας 2zz-ge έχει προβληματάκια αξιοπιστίας. Κυρίως (όπως όλα τα Yamaha) καίει πολύ λάδι, δέν ξέρω αν στις τελευταίες εκδόσεις το έχουν διορθώσει. Και το Κ20 του Type-R καίει λάδι αλλά καμια σχέση με το 2zz.
TOYOTA FORUM