Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχετικά με τα τούρμπο...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σχετικά με τα τούρμπο...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    17
    33
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funkyreverend last edited by

      Θα ήθελα να υποβάλλω μερικές ερωτήσεις για τα τούρμπο και είμαι σίγουρος ότι θα μου δώσετε απαντήσεις Αν αυτές βρίσκονται σε άλλο τόπικ,καθοδηγήστε με σας παρακαλώ.
      α) Γιατί ο υπερσυμπιεστής μπαίνει μια συγκεκριμένη στιγμή (π.χ. στο Λεόν
      στις 2000 στροφές και πάνω); Μέχρι εκείνη τη στιγμή,η τουρμπίνα δου-
      λεύει ή όχι;
      β) Γιατί ως επί το πλείστον τα υπερτροφοδοτούμενα αποδίδουν μέχρι τις
      5000-5500 σ.α.λ. και όχι παραπάνω; Λόγω τρελών πιέσεων στο μπλοκ;
      γ) Εδώ σας γυρνάω πολλά χρόνια πίσω Η 959 είχε διπλά τούρμπο και
      μάλιστα εν σειρά.Τι ακριβώς συνέβαινε και το ένα άνοιγε πριν από το άλ-
      λο;Ποια η διαφορά λειτουργίας με τα διπλά παράλληλα που χρησιμοποιεί
      το Group VAG;Η μία τουρμπίνα κινεί την άλλη ή δουλεύουν ξεχωριστά
      σπρώχνοντας η κάθε μια αέρα στον κινητήρα;
      Προβληματισμοί ευπρόσδεκτοι!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • F
        funkyreverend last edited by

        Θα ήθελα να υποβάλλω μερικές ερωτήσεις για τα τούρμπο και είμαι σίγουρος ότι θα μου δώσετε απαντήσεις Αν αυτές βρίσκονται σε άλλο τόπικ,καθοδηγήστε με σας παρακαλώ.
        α) Γιατί ο υπερσυμπιεστής μπαίνει μια συγκεκριμένη στιγμή (π.χ. στο Λεόν
        στις 2000 στροφές και πάνω); Μέχρι εκείνη τη στιγμή,η τουρμπίνα δου-
        λεύει ή όχι;
        β) Γιατί ως επί το πλείστον τα υπερτροφοδοτούμενα αποδίδουν μέχρι τις
        5000-5500 σ.α.λ. και όχι παραπάνω; Λόγω τρελών πιέσεων στο μπλοκ;
        γ) Εδώ σας γυρνάω πολλά χρόνια πίσω Η 959 είχε διπλά τούρμπο και
        μάλιστα εν σειρά.Τι ακριβώς συνέβαινε και το ένα άνοιγε πριν από το άλ-
        λο;Ποια η διαφορά λειτουργίας με τα διπλά παράλληλα που χρησιμοποιεί
        το Group VAG;Η μία τουρμπίνα κινεί την άλλη ή δουλεύουν ξεχωριστά
        σπρώχνοντας η κάθε μια αέρα στον κινητήρα;
        Προβληματισμοί ευπρόσδεκτοι!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          funkyreverend last edited by

          Θα ήθελα να υποβάλλω μερικές ερωτήσεις για τα τούρμπο και είμαι σίγουρος ότι θα μου δώσετε απαντήσεις Αν αυτές βρίσκονται σε άλλο τόπικ,καθοδηγήστε με σας παρακαλώ.
          α) Γιατί ο υπερσυμπιεστής μπαίνει μια συγκεκριμένη στιγμή (π.χ. στο Λεόν
          στις 2000 στροφές και πάνω); Μέχρι εκείνη τη στιγμή,η τουρμπίνα δου-
          λεύει ή όχι;
          β) Γιατί ως επί το πλείστον τα υπερτροφοδοτούμενα αποδίδουν μέχρι τις
          5000-5500 σ.α.λ. και όχι παραπάνω; Λόγω τρελών πιέσεων στο μπλοκ;
          γ) Εδώ σας γυρνάω πολλά χρόνια πίσω Η 959 είχε διπλά τούρμπο και
          μάλιστα εν σειρά.Τι ακριβώς συνέβαινε και το ένα άνοιγε πριν από το άλ-
          λο;Ποια η διαφορά λειτουργίας με τα διπλά παράλληλα που χρησιμοποιεί
          το Group VAG;Η μία τουρμπίνα κινεί την άλλη ή δουλεύουν ξεχωριστά
          σπρώχνοντας η κάθε μια αέρα στον κινητήρα;
          Προβληματισμοί ευπρόσδεκτοι!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • fanis75
            fanis75 moderator last edited by

            Θα προσπαθήσω να απαντήσω

            α) Γιατί πρέπει να υπάρχει μια ελάχιστη πίεση στα καυσαέρια για να κινήσουνε την τουρμπίνα. Ανάλογα με το μέγεθός της και την αδράνεια που έχει μπάινει σε λειτουργία σε χαμηλότερες ή υψηλότερες στροφές.

            β) Δεν υπάρχει λόγος να ανέβουνε σε ψηλές στροφές για να αποδώσουνε δύναμη, αφού λόγο τούρμπο αποδίδουνε απο πολύ πιο χαμηλά. Άρα γιατί αν ανεβάζεις στροφές (και καταπονήσεις και τριβές) χωρίς λόγο.

            γ) Απόσο ξέρω τα εν σειρά τούρμπο μπαίνουνε διαδοχικά, διλαδί ένα μικρότερο με χαμηλή αδράνεια στις χαμηλές στροφές και το δεύτερο σε πιο ψηλές....οπότε εκμεταλλεύεσαι και τα θετικά του μικρό στροβίλου (άμεση επιτάχυνση, καθόλου τόυρμπο lag, κλπ) καί τα θετικά του μεγάλου στροβίλου (μεγαλύτερη δύναμη). Παράλληλα απόσο ξέρω είναι ένα για κάθε σειρά κυλίνδρων, συνήθως σε V κινητήρες.

            Αν σε κάτι κάνω λάθος, παρακαλώ οι πιο ειδικοί ας με διορθωσουνε.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • V
              vasilios last edited by

              Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
              β) Δεν υπάρχει λόγος να ανέβουνε σε ψηλές στροφές για να αποδώσουνε δύναμη, αφού λόγο τούρμπο αποδίδουνε απο πολύ πιο χαμηλά. Άρα γιατί αν ανεβάζεις στροφές (και καταπονήσεις και τριβές) χωρίς λόγο.

              Στην πραγματικότητα υπάρχουν τουρμπισμένα αυτοκίνητα σήμερα με υψηλή σχέση συμπίεσης και απόδοση σε αρκετά υψηλές στροφές (6000+).

              Πάντως πιστεύω ότι από κάποιες στροφές και μετά, επέρχεται κορεσμός λόγω ροϊκών χαρακτηριστικών της τουρμπίνας, με αποτέλεσμα να φτάνει στα όρια της αποδοτικότητάς της. Δηλαδή, αν αυξήσουμε κατά 500 τις στροφές, η τουρμπίνα δεν πρόκειται να γυρίσει πιο γρήγορα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • F
                funkyreverend last edited by

                Όσον αφορά τα εν σειρά,πώς περίπου είναι συνδεδεμένα; Η έξοδος του μικρότερου είναι ενωμένη με την είσοδο του μεγαλύτερου και απλά κάποια στιγμή τα καυσαέρια είναι αρκετά ώστε να κινήσουν στο πέρασμα τους την μεγαλύτερη τουρμπίνα;
                Επίσης,ο κινητήρας καταπονείται περισσότερο από μια υψηλή σχέση συμπίεσης ή από μια αρκετά υψηλή πίεση τουρμπίνας;
                Ευχαριστώ Φάνη και Βασίλη για τις απαντήσεις!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • V
                  vasilios last edited by

                  Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                  Όσον αφορά τα εν σειρά,πώς περίπου είναι συνδεδεμένα; Η έξοδος του μικρότερου είναι ενωμένη με την είσοδο του μεγαλύτερου και απλά κάποια στιγμή τα καυσαέρια είναι αρκετά ώστε να κινήσουν στο πέρασμα τους την μεγαλύτερη τουρμπίνα;

                  Ρίξε μια ματιά σ'αυτό:

                  http://homepage.ntlworld.com/peter.bett ... turbos.htm

                  θα σου ληθούν κάποιες απορίες πιστεύω!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                    Επίσης,ο κινητήρας καταπονείται περισσότερο από μια υψηλή σχέση συμπίεσης ή από μια αρκετά υψηλή πίεση τουρμπίνας;

                    Ο κινητήρας καταπονείται από τη δύναμη της έκρηξης η οποία εξαρτάται από τη δυναμική συμπίεση. (εννοώ πάντα στη μέγιστη ροπή άρα τέρμα το γκάζι, άσχετα από στροφές) Δηλαδή πόσο καύσιμο μίγμα έχουμε σε πόσο τελικά χώρο. Αυτό λοιπόν εξαρτάται από τη στατική συμπίεση (πχ 9:1) του κινητήρα και από την ποσότητα αέρα με καύσιμο που θα μπεί μέσα σε αυτόν (που εξαρτάται από πυκνότητα αέρα, υπερσυμπίεση οποιουδήποτε τύπου).
                    Επίσης και το αβάνς παίζει ρόλο καθορίζοντας τη στιγμή της αρχής ανάφλεξης. Αν είναι ιδανικό δημιουργείται η έκρηξη την καλύτερη στιγμή πιο κοντά στη μέγιστη συμπίεση.
                    Άλλο στοιχείο καταπόνησης είναι οι στροφές περιστροφής του κινητήρα. Όσο πιο γρήγορα τόσο μεγαλύτερη αδράνεια έχουν τα κινούμενα σώματα κλπ.
                    Δεν ξέρω και θα ήθελα να μάθω αν κάποιος ξέρει ή μπορεί να εξηγήσει κατά πόσο συμμετέχει κάθε τι σε ζόρισμα του κινητήρα. Πχ ανέβασμα συμπίεσης από 9 σε 10:1 είναι καλύτερα ή ανέβασμα υπερσυμπίεσης από 0,8 σε 1 bar. Επίσης κατά πόσο το παραπάνω ζόρισμα μιας μεθόδου έχει σχέση ή όχι με την αύξηση σε ισχύ, δηλαδή ποια μπορεί να πει κανείς ότι είναι η πιο 'καλή' αύξηση ισχύος με τη λιγότερη αύξηση καταπόνησης? Που προφανώς οδηγεί σε μεγαλύτερη αξιοπιστία και μακροζωία.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      emmanoyhl last edited by

                      Δεν έχει σημασία με ποιο τρόπο θα αυξήσεις την πίεση μέσα στον κύλινδρο. Αν η τελική τιμή είναι ίδια τότε έχεις και τις ίδιες επιπτώσεις στην αξιοπιστία του κινητήρα. Αν αυξήσεις το λόγο συμπίεσης τότε πρέπει να συμπιέσεις τον ίδιο αέρα σε μικρότερο χώρο άρα αύξηση της τελικής τιμής πιέσεως. Αν κρατήσεις ή μειώσεις το λόγο συμπίεσης αλλά αυξήσεις με υπερπλήρωση την ποσότητα του αέρα που πρέπει να συμπιεστεί δεν κερδίζεις τίποτα σε σχέση με την αξιοπιστία. Αν ο κινητήρας έχει κατασκευαστεί με προϋπόθεση τις τιμές αυτές όλα καλά αν όμως όχι τότε η αλλαγή θα φέρει και πρόωρη φθορά του.
                      Όσα αναφέρθηκαν παραπάνω για τις τουρμπίνες με βρίσκουν σύμφωνο.
                      Υπάρχει βέβαια και η λύση του μηχανικά κινούμενου τούρμπο όπου δεν έχουμε υστέρηση αλλά καταναλώνει ενέργεια από την πρώτη στροφή του κινητήρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        spiros54 last edited by

                        Onyx
                        Dev mporeis va pareis ypeuthnvn apavtnsn stis erwtnseis sou!
                        Av dev yparxei kavevas mnxavikos se auto to foroum pou va asxoleitai me autes tis kataskeues kai tipota allo, tote dev mporeis va pareis para mia 'mastromntsous' apavtnsn!
                        Oi apories sou autes eivai movo n koryfn tou pagwbouvou, mia meletn evos kivntnra apaitei mia syllogikn ergasia apo eva megalo groupp epistnmovwv gia eva megalo xroviko diastnma kai me apeires bontheies apo ergastnria, mnxavikous kataskeuwv kai mnxavikous metrnsewv!
                        Opoia allagn, eidika turbo, allazei oles tis pronpotheseis!
                        Auta apo emeva, pisteuw va teleiwsoume edw kai va arxisoume'pws mporoume va pame grngorotera, ME AXIOPISTiA kai oikovomika!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης spiros54 έγραψε:
                          Dev mporeis va pareis ypeuthnvn apavtnsn stis erwtnseis sou!
                          Av dev yparxei kavevas mnxavikos se auto to foroum pou va asxoleitai me autes tis kataskeues kai tipota allo, tote dev mporeis va pareis para mia 'mastromntsous' apavtnsn!

                          Δεν είπα ότι θα ήταν εύκολο!
                          Έίδα όμως κάπου να αναφέρεται ότι η ατμοσφαιρική βελτίωση είναι πιο αξιόπιστη από το turb-άρισμα και αναρωτιόμουνα αν υπάρχουν συγκεκριμένες αρχές-κανόνες αυτού του είδους ή είναι προσωπική άποψη κάποιου .....μαστρομήτσου ή όχι!
                          Αφού βασικά όσο πιο βαρβάτη η έκρηξη και το ζόρι τόσο περισσότερη η ισχύς, μπορούμε απλά να υποπτευόμαστε το ζόρι από την ισχύ του κινητήρα σε σχέση με τα κυβικά του (όπως και να προέκυψε). Οι ατμοσφαιρικές βελτιώσεις (με την ευρεία έννοια που καλύπτει μέχρι εξατμίσεις, γυαλίσματα, ελαφρύματα και ροϊκή εξέλιξη αλλά όχι αύξηση των στροφών και συμπίεσης) και γενικά βελτιώσεις που αυξάνουν την απόδοση του κινητήρα (περισσότερη ισχύς από ίδια βενζίνη) όπως αισθητήρια, χαρτογραφήσεις και εγκέφαλοι μπορούν να προσφέρουν αύξηση ισχύος χωρίς αντίχτυπο στην αξιοπιστία του κινητήρα. ...αν και αυξάνουν την πολυπλοκότητα που είναι εχθρός της αξιοπιστίας...φαύλος κύκλος...
                          Και έτσι καταλήγουμε όπως άλλωστε ειπώθηκε ότι τελικά είναι θέμα της αρχικής σχεδίασης του κινητήρα και των επιλογών του κατασκευαστή. Για το λόγο αυτό μερικοί κινητήρες προκύπτουν κατάλληλοι για βελτιώσεις και άλλοι όχι..... (ο έλεγχος γίνεται με την μέθοδο trial and error.... αν κάποιοι κινητήρες σπάνε συχνά μάλλον δεν ήταν κατάλληλοι!)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Ευχαριστώ Βασίλη,πολύ καλή η σελίδα! Τώρα θα τρέξω να κάνω το Κλιώ 959!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              servmx last edited by

                              Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                              ....
                              α) Γιατί ο υπερσυμπιεστής μπαίνει μια συγκεκριμένη στιγμή (π.χ. στο Λεόν
                              στις 2000 στροφές και πάνω); Μέχρι εκείνη τη στιγμή,η τουρμπίνα δου-
                              λεύει ή όχι;

                              Η απάντηση σε αυτή την φαινομενικά απλή ερώτηση είναι εξαιρετικά πολύπλοκη.
                              Η βασικότερη παράμετρος που επηρεάζει τη λειτουργία του συμπιεστή είναι η καμπύλη surge-line η οποία είναι μοναδική για κάθε συμπιεστή (κάτι σαν ταυτότητα του) και η οποία ορίζει την περιοχή ασφαλούς λειτουργίας του.
                              Αποτελεί συνάρτηση της διαφοράς πίεσης και της ροής
                              Ένα πολύ καλό παράδειγμα για τη λειτουργία του συμπιεστή είναι το ακόλουθο:

                              http://www.dresser-rand.com/controls/sc0498.htm

                              Για τον εκτονωτή (expander) στην πλευρά των καυσαερίων ισχύουν άλλες συνθήκες και άλλοι παράμετροι.
                              Το μόνο σίγουρο είναι ότι κάποια θέματα τέτοιου είδους δεν προσφέρονται για πειραματισμούς διάφορων 'μαστρο-μήτσων'

                              Φιλικά
                              Γιάννης

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                paraskeyas last edited by

                                ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Eξωτερικά φαίνεται ίδια με την κανονική, αλλά εσωτερικά έχει διαφορές: πχ άλλη φτερωτή του συμπιεστή, μεγαλύτερο εσωτερικό μέγεθος στο κέλυφος, αλλαγές στα έδρανα για μεγαλύτερη αντοχή κλπ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • 2
                                    21-quadra last edited by

                                    Συνήθως υβριδική τουρμπίνα στην Ελλάδα εννοούμε την σφαγμένη τουρμπίνα, αυτή που της βάζουμε μεγαλύτερο συμπιεστή, οπότε εκτός του ότι αυξάνουμε το lag λόγω μεγαλύτερης αδράνειας, την πέρνουμε και στο χέρι σε τεύχη αφού λόγο της μεγαλύτερης αδράνειας, της μεγαλύτερης πίεσης στα thrust και εν τέλει στο κόψιμο του άξονα στο άσε του γκαζιού αν καθυστερήσει λίγο η σκάστρα να ανοίξει, αφού τα επιπλέον φορτία που δέχεται δεν έχουν υπολογιστή με αποτέλεσμα να τον στρίβουν μέχρι το κόψιμό του.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Δεν είναι όλες όμως έτσι, υπάρχουν και υβριδικές από κατασκευαστή...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                                        Έίδα όμως κάπου να αναφέρεται ότι η ατμοσφαιρική βελτίωση είναι πιο αξιόπιστη από το turb-άρισμα και αναρωτιόμουνα αν υπάρχουν συγκεκριμένες αρχές-κανόνες αυτού του είδους ή είναι προσωπική άποψη κάποιου .....μαστρομητσου

                                        εγω ειδικος δεν ειμαι,αλλα απο οτι εχω παρατηρησει στα ατμοσφαιρικα μπορεις να κανεις αρκετα πραγματα για να παρεις αλογα και παλι ομως δεν παιρνεις τοσα πολλα(ενω εχεις ξεφραγκιαστει)..

                                        στο turbo απο την αλλη μπορεις πολυ ευκολα και φθηνα να ανεβασεις αλογα,πολλες φορες ομως περισσοτερο απ'οτι θα πρεπε..
                                        επειδη λοιπον πολλοι οταν πανε για βελτιωση κανουν μισοδουλειες και ανεβαζουν πχ +60 αλογα σε 1600 κεκ χωρις να χουν δημιουργησει το καταλληλο 'υποβαθρο' για αυτα τα επιπλεον αλογα (και ροπη), τα αυτοκινητα τους βγαζουν προβληματα και ετσι εχουμε τα θεματα της αξιοπιστιας..

                                        σε ενα ατμοσφαιρικο για να παρεις 60 αλογα(ατμοσφαιρικα παντα) θα πρεπει να αλλαξεις το μισο αυτοκινητο πραγμα που σημαινει οτι εχουν πεσει δουλεια,ψαξιμο και πολλα λεφτα.
                                        Συνεπως δε μιλαμε για καποια βιαστικη 'φθηνοδουλεια'. υπαρχουν φυσικα και κει οι εξαιρεσεις....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr