-
Αν δεν πας φρεσκοξυρισμένος και με πολυέστερ κοστούμι δεν σου δίνουν σημασία - τα έχουμε πει αυτά.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν δεν πας φρεσκοξυρισμένος και με πολυέστερ κοστούμι δεν σου δίνουν σημασία - τα έχουμε πει αυτά.Και με ένα ζευγάρι (κατά προτίμηση ναζιάρικα) βυζιά να σε ακολουθούν...Μην τα λέμε μισά.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν δεν πας φρεσκοξυρισμένος και με πολυέστερ κοστούμι δεν σου δίνουν σημασία - τα έχουμε πει αυτά.Πήγα με κάτι ακόμα καλύτερο, επιμελώς ατιμέλητο στυλ.
Τραγικοί οι άνθρωποι πάντως.
-
Δεν καταλαβαίνεις, έχουν εντολή στη πόρτα - ΜΟΝΟ ΚΟΣΤΟΥΜΑΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ.
-
Καλησπέρα και απο εμένα,
Πρώτη δημοσίευση ελπίζω περισσότερες να έρθουν. Πρίν 10 ημέρες περίπου το παρήγγειλα και σήμερα ήρθε στην αντιπροσωπεία. Ελπίζω απο βδομάδα να το έχω στα χέρια μου απο άποψη πινακιδών κτλ.
Λευκό 2.0Tsi DSG. Χωρίς κανένα extra (για αυτό και ήρθε γρήγορα).Μόλις το οδηγήσω θα σας ενημερώσω για τις εντυπώσεις (του 2lt)) γιατί το 1.4 μια χαρά ήταν αλλά σίγουρα αυτό θα είναι λίγο καλύτερο.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης aporias έγραψε:
Καλησπέρα και απο εμένα,Πρώτη δημοσίευση ελπίζω περισσότερες να έρθουν. Πρίν 10 ημέρες περίπου το παρήγγειλα και σήμερα ήρθε στην αντιπροσωπεία. Ελπίζω απο βδομάδα να το έχω στα χέρια μου απο άποψη πινακιδών κτλ.
Λευκό 2.0Tsi DSG. Χωρίς κανένα extra (για αυτό και ήρθε γρήγορα).Μόλις το οδηγήσω θα σας ενημερώσω για τις εντυπώσεις (του 2lt)) γιατί το 1.4 μια χαρά ήταν αλλά σίγουρα αυτό θα είναι λίγο καλύτερο.
Ευχαριστώ.
I hate you.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν καταλαβαίνεις, έχουν εντολή στη πόρτα - ΜΟΝΟ ΚΟΣΤΟΥΜΑΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ.Με μάλλινα ή πολυεστερικά κουστούμια?
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Αν δεν πας φρεσκοξυρισμένος και με πολυέστερ κοστούμι δεν σου δίνουν σημασία - τα έχουμε πει αυτά.
Και με ένα ζευγάρι (κατά προτίμηση ναζιάρικα) βυζιά να σε ακολουθούν...Μην τα λέμε μισά.
-
Ο χρήστης aporias έγραψε:
Καλησπέρα και απο εμένα,Πρώτη δημοσίευση ελπίζω περισσότερες να έρθουν. Πρίν 10 ημέρες περίπου το παρήγγειλα και σήμερα ήρθε στην αντιπροσωπεία. Ελπίζω απο βδομάδα να το έχω στα χέρια μου απο άποψη πινακιδών κτλ.
Λευκό 2.0Tsi DSG. Χωρίς κανένα extra (για αυτό και ήρθε γρήγορα).Μόλις το οδηγήσω θα σας ενημερώσω για τις εντυπώσεις (του 2lt)) γιατί το 1.4 μια χαρά ήταν αλλά σίγουρα αυτό θα είναι λίγο καλύτερο.
Ευχαριστώ.
Καλοτάξιδο!!!
-
Παιδιά, μία ακόμη ερώτηση σχετικά με τα xenon. Είναι bixenon, που σημαίνει πως και οι δύο σκάλες βρίσκονται στους εξωτερικούς προβολείς και η εναλλαγή γίνεται εσωτερικά. Όμως, ως γνωστόν, τα xenon θέλουν κάποια ώρα για να ζεσταθούν, επομένως τη μέρα που θα είναι σβηστά δε θα μπορούμε να κάνουμε σινιάλο με τα μεγάλα. Τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση; Γίνεται το σινιάλο με τις λάμπες αλογόνου που είναι στα εσωτερικά προβολάκια; Όμως αυτά, απ' ό,τι έχω δει σε φωτογραφίες, λειτουργούν ως φώτα ημέρας, δηλαδή τη μέρα είναι ΠΑΝΤΑ αναμμένα. Οπότε τι γίνεται με το σινιάλο τη μέρα; Μήπως λειτουργούν σε δύο τάσεις (χαμηλή/ψηλή) ως φώτα ημέρας και μεγάλα; Και αν ναι, πόσο ευδιάκριτο θα είναι το σινιάλο τη μέρα, τη στιγμή που ο μπροστινός (ή ο απέναντι) θα βλέπει απλώς μια αλλαγή στη φωτεινότητά τους, η οποία μπορεί και να περάσει απαρατήρητη;
-
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
Παιδιά, μία ακόμη ερώτηση σχετικά με τα xenon. Είναι bixenon, που σημαίνει πως και οι δύο σκάλες βρίσκονται στους εξωτερικούς προβολείς και η εναλλαγή γίνεται εσωτερικά. Όμως, ως γνωστόν, τα xenon θέλουν κάποια ώρα για να ζεσταθούν, επομένως τη μέρα που θα είναι σβηστά δε θα μπορούμε να κάνουμε σινιάλο με τα μεγάλα. Τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση; Γίνεται το σινιάλο με τις λάμπες αλογόνου που είναι στα εσωτερικά προβολάκια; Όμως αυτά, απ' ό,τι έχω δει σε φωτογραφίες, λειτουργούν ως φώτα ημέρας, δηλαδή τη μέρα είναι ΠΑΝΤΑ αναμμένα. Οπότε τι γίνεται με το σινιάλο τη μέρα; Μήπως λειτουργούν σε δύο τάσεις (χαμηλή/ψηλή) ως φώτα ημέρας και μεγάλα; Και αν ναι, πόσο ευδιάκριτο θα είναι το σινιάλο τη μέρα, τη στιγμή που ο μπροστινός (ή ο απέναντι) θα βλέπει απλώς μια αλλαγή στη φωτεινότητά τους, η οποία μπορεί και να περάσει απαρατήρητη;1)Πίστεψέ με...μια χαρά σε βλέπουν και στο απλό σινιάλο. (και στο Α3 έτσι λειτουργούν τα φώτα χenon.Δηλαδή στο σινιάλο ή στο μεγάλη σκάλα ανάβουν μόνο τα xenon και καμία άλλη λάμπα μπροστά) Μπορεί να ακούγεται αρνητικό.
2)Tα φώτα ημέρας νομίζω είναι τα κάτοπτρα δίπλα στα 'γλομπάκια' των xenon, όπου εδράζουν και οι λάμπες-ψείρες (που είναι τα φώτα 'στάθμευσης').Στις φωτογραφίες φαίνεται να είναι αναμμένα τη μέρα γιατί απλά πέφτει κάπως το φως μέσα στα γλομπάκια και σου φαίνονται αναμένα.ΥΓ:Σχετικά με το (2), τουλάχιστον έτσι μου είπαν.
-
Για να μην μπερδευεστε,
bi-xenon σημαινει διπλασια ισχυς (σε watt)
στις λαμπες. Τωρα το πως διαχειριζεται
ο καθε κατασκευαστης τις σκαλες των προβολεων
στα χειριστηρια του τιμονιου ειναι αλλο θεμα. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Για να μην μπερδευεστε,
bi-xenon σημαινει διπλασια ισχυς (σε watt)
στις λαμπες. Τωρα το πως διαχειριζεται
ο καθε κατασκευαστης τις σκαλες των προβολεων
στα χειριστηρια του τιμονιου ειναι αλλο θεμα.Καλά που μας ξεμπέρδεψες....δηλαδή 35+35=70 watt λάμπες, ε γιατρέ μου? Δηλαδή στο ιμπιζα που έχω διπλούς προβολείς αλογόνου έχω 55+55=110 watt λάμπες, σωστά? Που το διάβασες αυτό ρε Γρηγόρη?
bi-xenon σημαίνει xenon σε μεσσαία και μεγάλη σκάλα.
-
Δείτε αυτά τα video.Δίνει μια ιδέα για το πώς αλλάζει η μεσαία με τη μεγάλη σκάλα στα εργοστασιακά xenon
http://www.youtube.com/watch?v=jvxUWYKA ... re=related'
http://www.youtube.com/watch?v=XiTiCmtVAlA&NR=1'
Youtube VideoΠαρατηρήστε ότι δεν αλλάζει θέση η λάμπα ή ανάβει κάποια άλλη λάμπα αλλά αλλάζει κάτι μέσα στο κάτοπτρο.
Είχα βρει και ένα πιο κατατοπιστικό βίντεο αλλά δεν το βρίσκω αυτή τη στιγμή.Ίσως είναι και από την κούραση.(έχει πάει και 1 το βράδυ).Προσωπικά ήξερα ότι bi-xenon σημαίνει ότι τα φώτα xenon συμμετέχουν ενεργά στη μεγάλη σκάλα (ή είναι από μόνα τους μεσαία και μεγάλη ή μόνο σινιάλο κτλ όπως πχ στο δικό μου Α3, στο Q7, στη ferrari F430 κτλ)
-
Συγνωμη λαθως.
Απλα καπου ειχα δει λαμπα xenon πολυ πιο ισχυρη
απο μια αλλη και ειχε δυο σκαλες λειτουργιας.
Ενημερωθηκα λιγο καλυτερα και αν καταλαβα καλα
προκειται συνηθως για κατασκευη μιας λαμπας στην οποια με χρηση καποιου ειδους
κλειστρου στο εσωτερικο, μπλοκαρει σε μεγαλο βαθμο την δεσμη φωτος, και οταν
το κλειστρο απεχει εχουμε την δευτερη πιο ισχυρη δεσμη, η οποια ουσιαστικα ειναι και
η κανονικη. Απλα νομιζα οτι συνηθως οι bi-xenon ισως φτανουν κοντα στην διπλασια ισχυ σε
Κ τουλαχιστον (οπου Κ μετριεται η φωτεινοτητα) και οχι σε watt. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Απλα νομιζα οτι συνηθως οι bi-xenon ισως φτανουν κοντα στην διπλασια ισχυ σε
Κ τουλαχιστον (οπου Κ μετριεται η φωτεινοτητα) και οχι σε watt.Για τους τύπους καθαρά και μόνο: (δεν σε διορθώνω ούτε για να στην μπω ούτε τίποτε άλλο.Απλά για να μην μπερδέψουμε και τους άλλους )
Εννοείς προφανώς ένταση φωτισμού που μετριέται σε lumen και όχι ισχύς που μετριέται σε Watt.
Με το Κ υποθέτω ότι εννοείς βαθμούς Κelvin που είναι κάτι τελείως άσχετο.Οι βαθμοί kelvin αντιστοιχούν στον χρωματισμό που βγάζει η λάμπα xenon.(Τυπικα το φως του ήλιου υπολογίζεται γύρω στο 6000k ενώ το λευκό 4500 με 5000k αν θυμάμαι καλά.Είπαμε...είναι βράδυ )Επίσης τα bi-xenon σε σχέση με τα απλά xenon (που δεν είναι δηλαδή bi) προσφέρουν 25% καλύτερη φωτεινότητα στη μεσαία σκάλα, 20% καλύτερο φωτισμό στη μεγάλη και πολύ πιο ομοιόμορφο/ομοιογενή φωτισμό (γενικότερα) μπροστά από το αμάξι. Τουλάχιστον έτσι διάβασα πριν λίγο σε ένα site (και από μαλακία μου έχασα το link ρε γαμώτο! ).
Διπλάσια απόδοση έχουν τα xenon από τις λάμπες αλογόνου.
Σίγουρα στο wikipedia θα υπάρχει αντίστοιχη αναφορά για τα bi-xenon.edit:οι λάμπες xenon που μπαίνουν στα αμάξια είναι όλες 35W.Υπάρχει λάμπα 45W xenon αλλά είναι για προβολείς που φωτίζουν γήπεδο.Ρε, μήπως να βάλω ένα ζευγάρι τέτοιες στο αμάξι?
-
Σωστος, ετσι ακριβως ειναι τα πραγματα.
Sorry για το μπερδεμα που δημιουργησα...
Παντως για την ιστορια, και για το θεμα
μας, νομιζω οτι αξιζει τελικα να συμπεριληφθουν
στον εξοπλισμο του οποιου νεου αυτοκινητου
κανουμε αγορα κυριως ως μερος της ενεργητικης
ασφαλειας, (ποσο μαλλον σε ενα αυτοκινητο
που θα προτιμαται κυριως για να οδηγειται γρηγορα οπως το scirocco). -
Τα bi-xenon νομίζω πως βγάζουν μεσαία-μεγάλη σκάλα από την ίδια λάμπα.
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Τα bi-xenon νομίζω πως βγάζουν μεσαία-μεγάλη σκάλα από την ίδια λάμπα.Ακριβώς στην προηγούμενη σελίδα αυτό γράψαμε.
Έχω παραθέσει και videos με το μηχανισμό που επιτυγχάνεται αυτό. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Παιδιά, μία ακόμη ερώτηση σχετικά με τα xenon. Είναι bixenon, που σημαίνει πως και οι δύο σκάλες βρίσκονται στους εξωτερικούς προβολείς και η εναλλαγή γίνεται εσωτερικά. Όμως, ως γνωστόν, τα xenon θέλουν κάποια ώρα για να ζεσταθούν, επομένως τη μέρα που θα είναι σβηστά δε θα μπορούμε να κάνουμε σινιάλο με τα μεγάλα. Τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση; Γίνεται το σινιάλο με τις λάμπες αλογόνου που είναι στα εσωτερικά προβολάκια; Όμως αυτά, απ' ό,τι έχω δει σε φωτογραφίες, λειτουργούν ως φώτα ημέρας, δηλαδή τη μέρα είναι ΠΑΝΤΑ αναμμένα. Οπότε τι γίνεται με το σινιάλο τη μέρα; Μήπως λειτουργούν σε δύο τάσεις (χαμηλή/ψηλή) ως φώτα ημέρας και μεγάλα; Και αν ναι, πόσο ευδιάκριτο θα είναι το σινιάλο τη μέρα, τη στιγμή που ο μπροστινός (ή ο απέναντι) θα βλέπει απλώς μια αλλαγή στη φωτεινότητά τους, η οποία μπορεί και να περάσει απαρατήρητη;
1)Πίστεψέ με...μια χαρά σε βλέπουν και στο απλό σινιάλο. (και στο Α3 έτσι λειτουργούν τα φώτα χenon.Δηλαδή στο σινιάλο ή στο μεγάλη σκάλα ανάβουν μόνο τα xenon και καμία άλλη λάμπα μπροστά) Μπορεί να ακούγεται αρνητικό.
2)Tα φώτα ημέρας νομίζω είναι τα κάτοπτρα δίπλα στα 'γλομπάκια' των xenon, όπου εδράζουν και οι λάμπες-ψείρες (που είναι τα φώτα 'στάθμευσης').Στις φωτογραφίες φαίνεται να είναι αναμμένα τη μέρα γιατί απλά πέφτει κάπως το φως μέσα στα γλομπάκια και σου φαίνονται αναμένα.ΥΓ:Σχετικά με το (2), τουλάχιστον έτσι μου είπαν.
Μάλλον δεν προσέξατε αυτά που έγραψα, φίλοι μου. Καταλαβαίνω ότι έχετε όλη την καλή διάθεση να βοηθήσετε, και σας ευχαριστώ, αλλά απαντάτε σε λάθος ερωτήσεις...
-
Ξέρω πως bi-xenon σημαίνει μικρή και μεγάλη σκάλα στην ίδια λάμπα. Και ίσως το σινιάλο να γίνεται από αυτή τη λάμπα το βράδυ. Όμως η απορία μου αφορά τη μέρα, όταν τα φώτα είναι σβηστά. Γιατί τότε αποκλείεται το σινιάλο να γίνεται από τα xenon, εφόσον αυτά θέλουν κάποια δευτερόλεπτα προθέρμανσης όταν είναι κρύα. Οπότε μάλλον γίνεται από τις διπλανές λάμπες αλογόνου (εσωτερικά προβολάκια), οι οποίες όμως ταυτόχρονα λειτουργούν και ως φώτα ημέρας. Το ερώτημά μου είναι πώς μπορεί να γίνει αυτό;
-
Οι λαμπτήρες που αναφέρεις είναι τα στατικά φώτα στροφής. Τα φώτα ημέρας είναι τα εσωτερικά προβολάκια και είμαι 100% σίγουρος γι' αυτό.
Φώτα ημέρας:
Στατικά φώτα στροφής:
-
VW Scirocco