-
Παιδιά ξανασκεφτείτε το με τις ζάντες!
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Παιδιά ξανασκεφτείτε το με τις ζάντες!Δεν ξέρω πώς το εννοείς, όμως προσωπικά επειδή έχω ζήσει με (τις εργοστασιακές) 18άρες ζάντες στο αμάξι εδώ και 4,5 μήνες, μπορώ να πω ότι δεν έχω μετανιώσει στο ελάχιστο για την επιλογή μου.
Φυσικά και θα παραδεχτώ ότι έχω χάσει μέρος της άνεσης (εδώ ίσως φταίει και η Sline ανάρτηση), όμως όχι σε τραγικό βαθμό.Άλλοι που έχουν μπει στο αμάξι μου, μου είπαν ότι το βρήκαν πολύ άνετο και απορροφάει πολύ καλά τις λακκούβες και τις ανωμαλίες στο δρόμο, ενώ γίνονται όσο αισθητές θα ήθελε ο οδηγός (χωρίς να ενοχλούν).Ούτε χοροπηδάει σαν το κατσίκι σε ανωμαλίες ούτε τίποτε άλλο.Επίσης όσο αναφορά αυτό με τις λακούβες στο δρόμο και ότι στραβώνουν οι μεγάλες ζάντες, γνωστός μου έχει R32 (από τα πρώτα Golf V R32 που ήρθαν στην Ελλάδα) και οι ζάντες του είναι πραγματικά μια χαρά.Και για τους κακοβουλους-άπιστους Θωμάδες, το αμάξι το χρησιμοποιεί κάθε μέρα και όπου πάει (μιας και δεν έχει 2ο αμάξι) αυτό χρησιμοποιεί.Εκδρομές σε χωριά, σε καρόδρομους, στη δουλειά μέσα στην Αθήνα και Πάτρα και όπου αλλού γενικότερα θα πήγαινε κάποιος με ένα άλλο φυσιολογικό ΙΧ με φυσιολογική ζάντα.Βέβαια μία προσοχή πρέπει να τη δίνει κανείς.Αν μπεις σε χαράδρα και 12άρα ζάντα να έχεις, δε γλιτώνεις το σπάσιμο ή το στράβωμα (κι αν θα είναι μόνο αυτό).
Προσωπικά, όσο το προφίλ παραμένει από 40 και πάνω, δεν υπάρχει ιδιαίτερος φόβος.Τώρα...ανάλογα με τις εμπειρίες του κρίνει κανείς...Φυσικά και δεν ξέρω ο καθένας σε τι δρόμους οδηγεί κάθε μέρα και που μένει και πόσες λακκούβες έχει εκεί, αλλά από μένα (τουλάχιστον) αν κάποιος γουστάρει την 18άρα έστω και μόνο από λόγω εμφάνισης, του προτείνω να τη βάλει με τα χίλια.Είπαμε...μία μικρή παραχώρηση στην άνεση θα πρέπει να την κάνει.
Υποθέτω ότι αφού μπαίνει η 18άρα στο scirocco, θα έχει γίνει (από το εργοστάσιο) κάποια μελέτη και δε θα κοτσάρανε απλά τη ζάντα πάνω και 'εντάξει, τελειώσαμε'.ΥΓ:Αυτό με τη διαφορετική ανάρτηση στις 18άρες ζάντες δε μου φαίνεται περίεργο πάντως...(άσχετα αν δεν είναι από έγκυρη πηγή)
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Σωστά αυτά που γράφεις αλλά με όλο το σεβασμό ξέχασες σε ποια χώρα ζεις. Δεν έχει σημασία αν ανήκουμε στην Ευρώπη στην ουσία έχουμε δικούς μας νόμους. Αυτούς που λέει η κεντρική αντιπροσωπεία για το συγκεκριμένο θέμα.Δεν το έχω κάνει αλλά έχω ρωτήσει. Πέρα από τακάκια (και αυτά off the record) και λάστιχα είσαι υποχρεωμένος να κάνεις στα σερβις στις επίσημες για να έχεις και τη σφραγιδα στο βιβλιαράκι (η σφραγίδα αυτή δεν είναι μόνο φιγούρα. Εκτός από την εγγύηση γυρνάει και κάποια χρήματα πίσω όταν με το καλό θα το δώσεις. Και αν όχι χρήματα πιο εύκολη πώληση). Αλλα μην το βλέπεις ως πρόβλημα αυτό εκτός και αν κάνεις 30.000+ χλμ το χρόνο οπότε θα θέλεις 2 σέρβις ετησίως. Αν κάνεις πέριπου 12-15000 χλμ που είναι ο μέσος όρος στα δύο χρόνια της εγγύησης (η 4 συνολικά αν πάρεις την επέκταση) θα χρειαστείς το πολύ 2 σέρβις λαδιού (130-150 ευρώ υπολόγισε) και άλλα δύο σέρβις κανονικα (350-400 υπολόγισε). Σερβις λαδιού έχει στα 15.000 χλμ και κανονικό σερβις στα 30.000.
Γενικά θα σου πρότεινα να αφήσεις του μη εξουσιοδοτημένους για μετά τη λήξη της εγγύησης για να είσαι καλυμμένος σε κάθε περίπτωση.
Eπειδη ειμαι πολυ ψειρας εγω πχ δεν μπορω να διανοηθω οτι θα αφησω τα λαδια 15000χιλ.Και στην αλφα μου λεγανε για 10000χιλ και εγω τα αλλαζα στα 8000.Τωρα εαν ειναι καθε φορα να δινω για λαδια 150 ευρω λυπαμαι αλλα δεν θα παρω...στα χιλιομετρα που λες ναι τοσα κανω καθε χρονο μπορει και λιγοτερα αλλα δεν μου καθονται καλα αυτες οι τιμες για τα service και αν μιλαμε και για εξουσιοδοτημενα καταλαβαινω και τι δουλεια θα κανουν εκει μεσα.
υγ:Αληθεια ποσα λιτρα λαδι χωραει το TSI μοτερ μετα 160 εφοσον θεωρησουμε ως δεδομενο οτι ειναι ιδιο με το 170 του GT.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
[...]
Προσωπικά, όσο το προφίλ παραμένει από 40 και πάνω, δεν υπάρχει ιδιαίτερος φόβος.[...]Κι εγώ μάλλον θα συμφωνούσα με αυτό. Κι εγώ σε αντίστοιχα προφίλ (18/40, 17/45) δεν έχω δει να στραβώνουν ζάντες ακόμα και σε ... στενές επαφές με καλές λακούβες...
Το πρόβλημα, έτσι όπως τα βλέπω, δεν είναι ούτε η άνεση ούτε η πιθανότητα να στραβώσουν. Το ζήτημα είναι ο κάτοχός τους να έχει τη δυνατότητα να μπορεί να αντικαταστήσει τακτικά και τα 4 λάστιχα, και ανά πάσα στιγμή τουλάχιστον τα 2. Το να σου σκιστεί ένα λάστιχο στα 10-15k χλμ. είναι κάτι που σαφώς μπορεί να συμβεί στον καθένα. Λοιπόν, τότε θα έχει εύκολα τη δυνατότητα να σκάσει καμια 550άρα για να αλλάξει ένα ζευγάρι; Έχει τη δυνατότητα να σκάει το 1100άρι ανά 2-3 χρόνια; [για το 235/40/18 κάπου εκεί δεν είναι οι τιμές σε σοβαρά λάστιχα; γύρω στο 280άρι το ένα;]
Ή θα αρχίσει τις τσιπιές με μπαλώματα, αλλαγή ενός μόνο ελαστικού, μάρκα μ' έκαψες, αλλαγή ανά 4-5 χρόνια για να γλυτώσει το κόστος; Και προφανώς το πρόβλημα σε αυτό δεν είναι τπτ παραπάνω από τον πιθανό κίνδυνο που δημιουργεί για τους υπόλοιπους οδηγούς και φυσικά τους συν-επιβαίνοντές του...
Ως συνήθως λοιπόν, πρώτα να μάθει τις τιμές γι' αυτά που του αρέσουν. Αν τα έχει, με γεια του με χαρά του να τα ξοδεύει όπου γουστάρει. Κουμάντο στην τσέπη του κάνει μόνο ο εαυτός του
Αν δεν τα έχει, do the rest a favour*τα παραπάνω απλώς γιατί έχω στο μυαλό μου μερικές περιπτώσεις.... Τα έξοδα του αυτοκινήτου δεν είναι μόνο αγορά - βενζίνες - τακτικά σέρβις. Είναι σημαντικά παραπάνω, αν θέλεις να είσαι πάντοτε εντάξει απέναντι σε όλους τους άλλους που θα οδηγούν δίπλα σου, εντός και εκτός του αυτοκινήτου σου.
-
Εγω θα σου πω κατι αλλο ομως για τα λαστιχα που ξεχασες να το αναφερεις.Οταν καποιος οδηγα ενα αυτοκινητο με την Χ η Υ διασταση και μαρκα κατα πρωτον και κυριων το πως θα φαγωθει ενα λαστιχο εχει να κανει με το τροπο οδηγησης του καθενως και μετα με την εκαστωτε μαρκα που επιλεγει.Πχ εχει τυχει να δω ανθρωπο που στο αυτοκινητο του αλλαξε τα λαστιχα στα 50000χιλ και τα λαστιχα ηταν στην πενα.Αυτο εχει να κανει με το γεγονος οτι ο ανθρωπος ηταν συνειδοτοποιημενος και δεν εκανε διαφορα με το αυτοκινητο οπως στρηψιματα,σπινιαρισματα,αποτομα φρεναρισματα.Δηλ μην θεωρουμε δεδομενο οτι επειδη το λαστιχο εχει 30000χιλ θελει και αντικατασταση.Βεβαια δεν λεω με τα παραπανω οτι δεν πρεπει να φρεναρεις αποτομα για να μην φας τα λαστιχα η να μην στριψεις ενα σπορ αμαξι αλλα δεν μπορουμε να παιρνουμε σαν δεδομενα ολα τα πραγματα.Τωρα αν ενα λαστιχο φαει καρφι αναλογος που θα το φαει μπορει και να φτιαχνεται και να μην εχει κανενα προβλημα τη στιγμη που για να αντικαταστησει το λαστιχο θα θελει ενα Χ χρηματικο ποσο + του οτι το λαστιχο θα ειναι καινουργιο και δεν θα ειναι ομοιμορφα φαγωμενο.
-
Ο χρήστης 147_gtm έγραψε:
[...]Πχ εχει τυχει να δω ανθρωπο που στο αυτοκινητο του αλλαξε τα λαστιχα στα 50000χιλ και τα λαστιχα ηταν στην πενα.[...]Τωρα αν ενα λαστιχο φαει καρφι αναλογος που θα το φαει μπορει και να φτιαχνεται και να μην εχει κανενα προβλημα τη στιγμη που για να αντικαταστησει το λαστιχο θα θελει ενα Χ χρηματικο ποσο + του οτι το λαστιχο θα ειναι καινουργιο και δεν θα ειναι ομοιμορφα φαγωμενο.50.000χλμ σε πόσα χρόνια; Δεν έχει σημασία μόνο η φθορά από την τριβή, το πόσο έχει φαγωθεί το λάστιχο δλδ. Ειδικά στη χώρα μας τα λάστιχα καίγονται/ξεραίνονται/όπως θες πες το πολύ γρήγορα.
Τέσπα, λάστιχα στην πένα μετά από 50.000χλμ μου φαίνεται εξωπραγματικό. Ακόμα και σε αμάξια cruisers που κάνουν 99% χλμ σε εθνική [οπότε ούτε σπνιαρίσματα, ούτε στροφιλίκια, μόνο ήρεμη οδήγηση] η απόδοση των ελαστικών πέφτει με τα χρόνια. Πολύ.Δεν έγραψες πάντως και για τι αυτοκίνητο μιλάς. Πόσα άλογα/βάρος δλδ. Άλλες οι ανάγκες και οι κίνδυνοι στα 80άλογα, άλλα στα 160. Άλλα στα 1000kg άλλα στα 1500kg. Αυτό αφορά και στο πόσο απρόσκοπτο είναι ένα μπάλωμα. Να βάλεις μπάλωμα σε ένα αμαξάκι πόλης των 80-90 ίππων και 900kg μπορεί και να έιναι ΟΚ. Εντάξει εγώ θεωρώ ψιλοδεδομένο ότι κάποιος που θα πάρει scirocco θα το πηγαίνει και κάπως παραπάνω [αυτό δεν είναι και το target group; νέος, 'sport coupe' κλπ;]. Θα βάλει μπάλωμα και θα παίρνει στροφές με 140++;
Ε... αυτό ακριβώς λέω... αν είναι να πάρει 18άρες για να βάλει μπάλωμα, και να συνεχίζει να το πηγαίνει όπως την πρώτη μέρα... πραγματικά do us all a favour
Επίσης
[...]αν ενα λαστιχο φαει καρφι αναλογος που θα το φαει μπορει και να φτιαχνεται[...]
Μπορεί. Μπορεί όμως και όχι. Δεν μπορείς όμως να βασίζεσαι σε αυτό.
-
Δε νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα με ένα (σωστά) μπαλωμένο ελαστικό, ακόμη κι αν πηγαίνεις με 140 ή με 240. Δηλαδή τι, θα φύγει το μπάλωμα;
Δεν ξέρω αν είμαι γκαντέμης, αλλά στο 1ο τρίμηνο από την αλλαγή ελαστικών πάντα πατάω κάποιο καρφί. Και φυσικά πάντα το μπαλώνω, χωρίς κανένα πρόβλημα μετά. Και δεν πάω αργά...
Μόνο μία φορά έβαλα κορδόνι, κι αυτό γιατί την επόμενη βδομάδα θα άλλαζα λάστιχα έτσι κι αλλιώς... -
Συμφωνω, και εγω εχω τυχει σε περιοδο γκαντεμιας με 3 καρφια μεσα σε 1 χρονο!,(και στο ιδιο ελαστικο!!!).
Και τις 3 φορες εκανα σωστα μπαλωματα και για 1.5 χρονο μεχρι την προγραμματισμενη αλλαγη τους
δεν ειχα κανενα απολυτως προβλημα, με αρκετα ταξιδια στην περιοδο αυτη. -
Βασικά δεν ξέρω τι δρόμους έχει σε Αθήνα και στις υπόλοιπες πόλεις, αλλά στη Θεσσαλονίκη με προφίλ απο 50 και κάτω δεν υπάρχει περίπτωση να έχει ίσιες ζάντες αν κάνει χιλιόμετρα μέσα στην πόλη.
-
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
Δε νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα με ένα (σωστά) μπαλωμένο ελαστικό, ακόμη κι αν πηγαίνεις με 140 ή με 240. Δηλαδή τι, θα φύγει το μπάλωμα; [...]Το 'σωστά' είναι κάτι που κρίνεται μόνο εκ των υστέρων
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Βασικά δεν ξέρω τι δρόμους έχει σε Αθήνα και στις υπόλοιπες πόλεις, αλλά στη Θεσσαλονίκη με προφίλ απο 50 και κάτω δεν υπάρχει περίπτωση να έχει ίσιες ζάντες αν κάνει χιλιόμετρα μέσα στην πόλη.Έχεις απόλυτο δίκιο. Η Θεσσαλονίκη έχει μακράν τους χειρότερους δρόμους. Είναι δυνατόν να στρώνουν κάθε 2 χρόνια τη Βασ. Όλγας (από τους πιο κεντρικούς δρόμους, για όσους δεν ξέρουν) και να την κάνουν ίδια και χειρότερη από πριν; Αυτά τα καπάκια των φρεατίων (που είναι κυριολεκτικά παντού στους κεντρικούς δρόμους) πότε θα μάθουν να τα φέρνουν στο ίδιο επίπεδο με την άσφαλτο; Τα μισά προεξέχουν 8 εκατοστά και τα άλλα μισά είναι 8 εκατοστά κάτω.
Στην Αθήνα η κατάσταση είναι σαφώς καλύτερη. Τέτοιες τραγικότητες δεν έχω δει, τουλάχιστον στους κεντρικούς δρόμους. Και μην ξεχνάς ότι υπάρχουν και δρόμοι όπως η Αττική οδός και η Περιφερειακή Υμητού. Κάνε σύγκριση με το δικό μας περιφερειακό, με τις ανηφόρες και τις κατηφόρες. Αλλά τι να πούμε, εδώ στη Θεσσαλονίκης-Μουδανιών (απ' όπου διέρχονατι όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα της πόλης κάθε ΣΚ το καλοκαίρι), λίγο πριν την είσοδο στη Θεσσαλονίκη, έχει στο αριστερό (!!!) ρεύμα (όπου όλοι πηγαίνουν με 120 τουλάχιστον) μία τεράστια ανωμαλία (έχει βουλιάξει η άσφαλτος στο σημείο) που σου διαλύει όχι μόνο τις αναρτήσεις, αλλά μπορεί να σου στραβώσει και το σασί (δεν κάνω πλάκα, δυστυχώς). Το σημείο είναι γνωστό χρόνια τώρα, κι όμως κανείς δεν κάνει το παραμικρό για να το διορθώσει.
Αλλά όλα αυτά είναι απολύτως λογικά, όταν ψηφίζουμε νομάρχες περιφερόμενους καραγκιόζηδες και δημάρχους μεγαλομανείς βλάχους που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να τσιμεντώσουν οποιαδήποτε επιφάνεια έχει ξεφύγει και να μείνουν στην ιστορία φτιάχνοντας δημαρχεία-τέρατα φαραωνικών διαστάσεων. Για όλα αυτά, φίλοι μου συμπολίτες, δε μας φταίει το «κράτος των Αθηνών» (τουλάχιστον δε φταίει μόνο αυτό). Φταίμε κυρίως εμείς που δε διεκδικούμε, που δε σεβόμαστε το δημόσιο χώρο, που δε μας νοιάζει τίποτα και που έχουμε την ψευδαίσθηση πως όλα πάνε καλά όσο έχουμε τη δυνατότητα να πίνουμε τον καφέ μας στην Αριστοτέλους και στην παραλία...
Συγγνώμη για το off topic, αλλά μια και το ξεκίνησα, δείτε ένα παράδειγμα του πως πρέπει να είναι ένας σωστός δρόμος. Προσέξτε το καπάκι.
Η φωτογραφία είναι από το Λονδίνο και μου έκανε τεράστια εντύπωση που όλοι οι δρόμοι ήταν έτσι. Πέτυχα μάλιστα να στρώνουν χαντάκι που μόλις είχαν σκάψει και, αφού έστρωσαν την άσφαλτο, είχαν σκύψει από πάνω και την έτριβαν εκεί που ενωνόταν με την παλιά, για να εξαφανιστεί η οποιαδήποτε ανωμαλία. Κάθε σύγκριση με Ελλάδα (και κυρίως Θεσσαλονίκη) προκαλεί θλίψη...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Παιδια πραγματικα δν πιστευω οτι υπαρχει αυτοκινητο με τετοιο handling και τοσο fun to drive σε αυτα τα χρηματα.
Τι fun to drive μπορεί να έχει ένα αυτοκίνητοπου δεν κάνει τίποτα απολύτως στη στροφή
+1000
απλα το συγκεκριμενο κανει, αλλα πρεπει να ξερεις και τι να κανεις για να το προκαλεσεις.
Οντως αλλα μου φαινεται οτι και αυτα που θα κανει στην στροφη, παλι κατω απο την παρακολουθηση του 'big brother' ή αλλιως Esp θα ειναι.
Μηπως γνωριζει κανεις αν πατωντας το κουμπι για 'μερικη' εστω απενεργοποιηση του, εξακολουθει να λειτουργει ο προσωμειωτης του μπλοκε το ΕDL οπως το αποκαλει η VW?
Και ακομα καλυτερα μηπως με λιγο ψαξιμο περισσοτερο υπαρχει περιπτωση να απενεργοποιειται πληρως, οπως π.χ το περιοδικο evo που καταφερε να βγαλει off το Esp εντελως απο SLK edition10 (μαζι με το ABS δυστυχως) πατωντας διαδοχικα και καποια κουμπακια απο το menu του trip computer αν θυμαμαι καλα?Μια χαρα το προκαλεσα..Επειδη μπορω και παιζω με το πισω μερος πολλων αμαξιων με ταχυτητες κατω των 80km/h με το scirocco ακομα και με 80km/h με εκτος το esp δν καταφερα να παιξω πολυ...τωρα τι γινεται αν το προσπαθουσα στα 120 δν γνωριζω γιατι δν εψαξα.Το esp παντως ενεργοποιουταν παντα κ λογικα εκτος εντελως θα μενει μονο με αφαιρεση της ασφαλειας η καποιου αλλου κολπου που λογικα θα απενεργοποιειται και το abs οπως στην slk...μολις λειψω λιγο να την πειτε την κακια σας
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Παιδια πραγματικα δν πιστευω οτι υπαρχει αυτοκινητο με τετοιο handling και τοσο fun to drive σε αυτα τα χρηματα.
Τι fun to drive μπορεί να έχει ένα αυτοκίνητοπου δεν κάνει τίποτα απολύτως στη στροφή
+1000
απλα το συγκεκριμενο κανει, αλλα πρεπει να ξερεις και τι να κανεις για να το προκαλεσεις.
Οντως αλλα μου φαινεται οτι και αυτα που θα κανει στην στροφη, παλι κατω απο την παρακολουθηση του 'big brother' ή αλλιως Esp θα ειναι.
Μηπως γνωριζει κανεις αν πατωντας το κουμπι για 'μερικη' εστω απενεργοποιηση του, εξακολουθει να λειτουργει ο προσωμειωτης του μπλοκε το ΕDL οπως το αποκαλει η VW?
Και ακομα καλυτερα μηπως με λιγο ψαξιμο περισσοτερο υπαρχει περιπτωση να απενεργοποιειται πληρως, οπως π.χ το περιοδικο evo που καταφερε να βγαλει off το Esp εντελως απο SLK edition10 (μαζι με το ABS δυστυχως) πατωντας διαδοχικα και καποια κουμπακια απο το menu του trip computer αν θυμαμαι καλα?Μια χαρα το προκαλεσα..Επειδη μπορω και παιζω με το πισω μερος πολλων αμαξιων με ταχυτητες κατω των 80km/h με το scirocco ακομα και με 80km/h με εκτος το esp δν καταφερα να παιξω πολυ...τωρα τι γινεται αν το προσπαθουσα στα 120 δν γνωριζω γιατι δν εψαξα.Το esp παντως ενεργοποιουταν παντα κ λογικα εκτος εντελως θα μενει μονο με αφαιρεση της ασφαλειας η καποιου αλλου κολπου που λογικα θα απενεργοποιειται και το abs οπως στην slk...μολις λειψω λιγο να την πειτε την κακια σας
Bεβαια πρεπει να λαβουμε υπ οψιν την πολυ καλη ποιοτητα ασφαλτου του αεροδιαδρομου που πιστευω πως παιζει σημαντικο ρολο
-
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
Βασικά δεν ξέρω τι δρόμους έχει σε Αθήνα και στις υπόλοιπες πόλεις, αλλά στη Θεσσαλονίκη με προφίλ απο 50 και κάτω δεν υπάρχει περίπτωση να έχει ίσιες ζάντες αν κάνει χιλιόμετρα μέσα στην πόλη.
Έχεις απόλυτο δίκιο. Η Θεσσαλονίκη έχει μακράν τους χειρότερους δρόμους. Είναι δυνατόν να στρώνουν κάθε 2 χρόνια τη Βασ. Όλγας (από τους πιο κεντρικούς δρόμους, για όσους δεν ξέρουν) και να την κάνουν ίδια και χειρότερη από πριν; Αυτά τα καπάκια των φρεατίων (που είναι κυριολεκτικά παντού στους κεντρικούς δρόμους) πότε θα μάθουν να τα φέρνουν στο ίδιο επίπεδο με την άσφαλτο; Τα μισά προεξέχουν 8 εκατοστά και τα άλλα μισά είναι 8 εκατοστά κάτω.
Στην Αθήνα η κατάσταση είναι σαφώς καλύτερη. Τέτοιες τραγικότητες δεν έχω δει, τουλάχιστον στους κεντρικούς δρόμους. Και μην ξεχνάς ότι υπάρχουν και δρόμοι όπως η Αττική οδός και η Περιφερειακή Υμητού. Κάνε σύγκριση με το δικό μας περιφερειακό, με τις ανηφόρες και τις κατηφόρες. Αλλά τι να πούμε, εδώ στη Θεσσαλονίκης-Μουδανιών (απ' όπου διέρχονατι όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα της πόλης κάθε ΣΚ το καλοκαίρι), λίγο πριν την είσοδο στη Θεσσαλονίκη, έχει στο αριστερό (!!!) ρεύμα (όπου όλοι πηγαίνουν με 120 τουλάχιστον) μία τεράστια ανωμαλία (έχει βουλιάξει η άσφαλτος στο σημείο) που σου διαλύει όχι μόνο τις αναρτήσεις, αλλά μπορεί να σου στραβώσει και το σασί (δεν κάνω πλάκα, δυστυχώς). Το σημείο είναι γνωστό χρόνια τώρα, κι όμως κανείς δεν κάνει το παραμικρό για να το διορθώσει.
Αλλά όλα αυτά είναι απολύτως λογικά, όταν ψηφίζουμε νομάρχες περιφερόμενους καραγκιόζηδες και δημάρχους μεγαλομανείς βλάχους που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να τσιμεντώσουν οποιαδήποτε επιφάνεια έχει ξεφύγει και να μείνουν στην ιστορία φτιάχνοντας δημαρχεία-τέρατα φαραωνικών διαστάσεων. Για όλα αυτά, φίλοι μου συμπολίτες, δε μας φταίει το «κράτος των Αθηνών» (τουλάχιστον δε φταίει μόνο αυτό). Φταίμε κυρίως εμείς που δε διεκδικούμε, που δε σεβόμαστε το δημόσιο χώρο, που δε μας νοιάζει τίποτα και που έχουμε την ψευδαίσθηση πως όλα πάνε καλά όσο έχουμε τη δυνατότητα να πίνουμε τον καφέ μας στην Αριστοτέλους και στην παραλία...
Συγγνώμη για το off topic, αλλά μια και το ξεκίνησα, δείτε ένα παράδειγμα του πως πρέπει να είναι ένας σωστός δρόμος. Προσέξτε το καπάκι.
Η φωτογραφία είναι από το Λονδίνο και μου έκανε τεράστια εντύπωση που όλοι οι δρόμοι ήταν έτσι. Πέτυχα μάλιστα να στρώνουν χαντάκι που μόλις είχαν σκάψει και, αφού έστρωσαν την άσφαλτο, είχαν σκύψει από πάνω και την έτριβαν εκεί που ενωνόταν με την παλιά, για να εξαφανιστεί η οποιαδήποτε ανωμαλία. Κάθε σύγκριση με Ελλάδα (και κυρίως Θεσσαλονίκη) προκαλεί θλίψη...
Όσο και να πεις ότι θα προσέχεις, απλά δεν τη γλιτώνεις... Όλο και κάποια τρύπα θα ανοίξει τη νύχτα, όλο και κάποια λακκούβα θα γίνει σπηλιά από τη βροχή (που δε θα ξέρεις τι είναι κάτω από το νερό).
Στο δικό μου πόλο με 195/50/15 με τις μανίσιες ζάντες, στην τελευταία αλλαγή ελαστικών οι ζάντες ήταν όλες στραβές. Οι ζάντες είναι μανίσιες VW και δε θεωρώ πως δεν τις πρόσεξα...
-
Τραγικά τα μπαλώματα σε αυτοκίνητα 1400 κιλών που πιάνουν τα 160 για πλάκα.
Αυτά είναι έξοδα που πρέπει να υπολογίζει κανείς όταν επιλέγει αυτοκίνητο. Είναι ασύληπτο να δίνει κάποιος 25+ για να το αγοράσει και όταν σκάει λάστιχο να τσιγκουνεύεται τα 150-200 ευρώ για την ασφάλεια του.Τα λάστιχα χαμηλού προφίλ θέλουν έλεγχο σχεδόν κάθε εβδομάδα με τους δρόμους που έχουμε, πολύ συχνά απο λακούβα μπορούν να πετάξουν καρούμπαλα στο πλαϊ. Αυτό είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο σε ψηλές ταχύτητες και σε απότομα φρεναρίσματα.
-
To πρόβλημα με το μπάλωμα ποιό είναι;
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Τραγικά τα μπαλώματα σε αυτοκίνητα 1400 κιλών που πιάνουν τα 160 για πλάκα.
Αυτά είναι έξοδα που πρέπει να υπολογίζει κανείς όταν επιλέγει αυτοκίνητο. Είναι ασύληπτο να δίνει κάποιος 25+ για να το αγοράσει και όταν σκάει λάστιχο να τσιγκουνεύεται τα 150-200 ευρώ για την ασφάλεια του.Τα λάστιχα χαμηλού προφίλ θέλουν έλεγχο σχεδόν κάθε εβδομάδα με τους δρόμους που έχουμε, πολύ συχνά απο λακούβα μπορούν να πετάξουν καρούμπαλα στο πλαϊ. Αυτό είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο σε ψηλές ταχύτητες και σε απότομα φρεναρίσματα.
Σωστες οι παρατηρησεις σου αλλα τα καρουμπαλα εχουν την τιμητικη τους
ιδιαιτερα στα runflat ελαστικα.
Παιζει ρολο βεβαια και κατα ποσο καποιος 'διαβαζει' και αποφευγει ή οχι τις λακουβες.
Εδω δεν εχουμε τετοια ελαστικα και εν πασει περιπτωσει
δεν χρειαζεται να μεγαλοποιουμε τα πραγματα.
Σαφως και σωστα οπως λες καθε βδομαδα θα πρεπει να ελεγχουμε πιεσεις κ.τ.λ.
Αν ομως π.χ σου τρηπησει το λαστιχο και ειναι επισκευασιμο και επισκευαστει σωστα,
η αλλαγη του δεν ειναι επιβεβλημενη. -
Οπως και να εχει προσωπικα πιστευω οτι το μπαλωμα σε τρυπημενο ελαστικο
δεν ειναι κατι μη ασφαλες, αν ειναι επισκευασιμο.
Τωρα το θεμα με τα καρουμπαλα ειναι μια αλλη ιστορια. -
Έμαθε κανείς τίποτα για το bodykit που θα διατίθεται από τελευταίο τρίμηνο του έτους;
Θα το κλείσω το επόμενο Σάββατο και σκέφτομαι ότι αφού θα πιάσουμε που θα πιάσουμε καλοκαίρι (και τα 28000+) για την παράδοση λόγω των έξτρα, δεν περιμένω να βάλω και εργοστασιακό bodykit;;;
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
Έμαθε κανείς τίποτα για το bodykit που θα διατίθεται από τελευταίο τρίμηνο του έτους;Θα το κλείσω το επόμενο Σάββατο και σκέφτομαι ότι αφού θα πιάσουμε που θα πιάσουμε καλοκαίρι (και τα 28000+) για την παράδοση λόγω των έξτρα,* δεν περιμένω να βάλω και εργοστασιακό bodykit*;;;
Δεν μπορείς να βρεις ένα καλύτερο τρόπο να χαλάσεις τα λεφτά σου; Μια χαρά αυτοκίνητο είναι χωρίς βόδι κιτ!
Εκτός αν θέλεις να είσαι πρώτη μούρη στο Μπουρνάζι...
Και μην ακούσω τίποτε περί 'εργοστασιακού': υπάρχουν και εργοστασιακές καγκουριές!
VW Scirocco