-
Το συγκεκριμένο Leon, έχει μεταβλητό χρονισμό;
Εάν ναι, προφανώς έχεις φθορά στη βαλβίδα που ρυθμίζει το μεταβλητό χρονισμό και πάντα θορυβεί στην εκκίνηση (ειδικά όταν έχει ακινητοποιηθεί αρκετές ώρες ή μέρες) μέχρι να λιπανθεί. Βέβαια εάν η φθορά της προχωρήσει πολύ, ο θόρυβος γίνεται μόνιμος
Ο ήχος που θα ακούσεις παρακάτω δεν είναι από leon, αλλά από άλλο αμάξι που η βαλβίδα του μεταβλητού χρονισμού είχε πλέον παραδώσει πνεύμα... (http://lancialybra.mlemo.gr/sound/Variator before.wav)
-
Ποια η διαφορα μεταξυ ΑMSOIL AMO 10W40 και AMSOIL XLO 10W40 ;;; Προτεινετε κατι διαφορετικο για τον 1.6 κινητηρουκλα μου;
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Ποια η διαφορα μεταξυ ΑMSOIL AMO 10W40 και AMSOIL XLO 10W40 ;;; Προτεινετε κατι διαφορετικο για τον 1.6 κινητηρουκλα μου;Η διαφορά είναι μεγάλη, αλλά ... επαναφέρω από παλαιότερο post
Πιστεύω πως θα βοηθούσε όλους όσοι ζητούν προτάσεις για λάδια να μας αναφέρουν, κάποια από τα παρακάτω στοιχεία (όχι, δεν χρειάζεται όλα, βασικά όπου ξεφεύγουν από τον μέσο όρο):
[list:11bsg7ol]
Αυτοκίνητο, έτος παραγωγής, κινητήρα, χιλιόμετρα, ποσό συχνές είναι οι αλλαγές ως τώρα, με τι τύπου λάδια
Έχει αισθητή κατανάλωση λαδιού, αν ναι πόσο και με κανονική ή σκληρή χρήση. (ml ανά 1000 χιλιόμετρα)
Τι διαδρομές κάνει (διάρκεια, χλμ, τρόπος οδήγησης , μέση ταχύτητα, ορεινές διαδρομές; φορτωμένο ή άδειο;)
Χροιά κινητήρα, αποδεκτή, ενοχλητική, άνευ σημασίας;
Τι γράφει το manual σχετικά με τα λάδια
Πόσος χρόνος ζεστάματος είναι αποδεκτός, θερμοκρασίες εκκίνησης.
Το πατάς σε χαμηλές ή ψιλές στροφές
Προτεραιότητες (τι ζητάς από τα λάδια;)
Πόσα χρήματα είναι διευθετημένοι να διαθέτουν και πόσα χιλιόμετρα κάνουν ανά έτος.
... και ότι άλλο θεωρούν σχετικό.
[/list:u:11bsg7ol]
Πιστεύω πως έτσι οι προτάσεις μας θα είναι ποιο σωστές και όλοι ποιο ικανοποιημένοι -
Πολυ ωραια!
Fiat bravo μοντ 98, 1600cc ,130.000 χλμ,αλλαγες καθε 7500 με Mobil S 10W-40.
Το αμαξι δυστυχως κινειται συχνα σε μποτιλιαρισμενους δρομους με 1η,κανει αρκετες ανοικτες διαδρομες και ενιοτε σκισιμο.Υπο αυτες τις συνθηκες καταναλωνει 150-200 ml/1000km (σπανια 200 υστερα απο παρατεταμενο σκισιμο).
Κρυο μοτερ κροταλισμα για κλασματα του δευτερολεπτου (οχι παραπανω) ,σχετικα αποδεκτη χροια λειτουργιας αν και θα ηθελα λιγακι πιο 'ομαλη'..
Το manual του κατασκευαστη προτεινει 10w-40.
Ζεσταμα 3 λεπτα καθε πρωι και λειτουργια σε ενα ευρος στροφων κοντα στις 2500-3000 στροφες για το πρωτο τεταρτο περιπου.
Συνηθως δουλευω ψηλες στροφες,ευχαριστω...
Απ τα λαδια ζηταω προστασια και μονο.Δεν με ενδιαφερει ιδιαιτερα το αν καψει οσο τα Mobil S,αρκει να καλυπτει τις προδιαγραφες του κατασκευαστη,του οδηγου και ει δυνατον να τις υπερκαλυπτει.
Τελος,money is not an issue..Μου βγηκε σαν συνεντευξη για δουλεια ή απαντησεις σε γιατρο... ;lol:
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Στο τελευταίο τεύχος των 4Τ έχει διαφήμιση της Motul (Χαμπής) όπου αναφέρει τη νέα σειρά συνθετικών λιπαντικών τα οποία ακολουθούν ακριβώς τις εξειδικευμένες προδιαγραφές πολλών κατασκευαστών (GM , VW group, Ford, MB, BMW κλπ). Από όσο είδα για Opel έχει το 5W30 το οποίο το ονοματίζει LL A/B 025 5W-30.
Ξέρει κανείς τι παίζει με την εν λόγω σειρά και ειδικότερα τα φυσικοχημικά χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου 5W30? Προσωπικά και με δεδομένο το πολύ καλό όνομα της εν λόγω εταιρείας, μάλλον πρόκειται για το επόμενο λιπαντικό μου για τον Ζ18ΧΕ (κοντεύω τις 5500χλμ απ την προηγούμενη αλλαγή, Aral SuperTronic G 0W30, γύρω στις 7000χλμ με βλέπω να αλλάζω λάδια).Καμιά άποψη;
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Fiat bravo μοντ 98, 1600cc ,130.000 χλμ,αλλαγες καθε 7500 με Mobil S 10W-40.
Το αμαξι δυστυχως κινειται συχνα σε μποτιλιαρισμενους δρομους με 1η,κανει αρκετες ανοικτες διαδρομες και ενιοτε σκισιμο.Υπο αυτες τις συνθηκες καταναλωνει 150-200 ml/1000km (σπανια 200 υστερα απο παρατεταμενο σκισιμο).
Κρυο μοτερ κροταλισμα για κλασματα του δευτερολεπτου (οχι παραπανω) ,σχετικα αποδεκτη χροια λειτουργιας αν και θα ηθελα λιγακι πιο 'ομαλη'..
Το manual του κατασκευαστη προτεινει 10w-40.
Ζεσταμα 3 λεπτα καθε πρωι και λειτουργια σε ενα ευρος στροφων κοντα στις 2500-3000 στροφες για το πρωτο τεταρτο περιπου.
Συνηθως δουλευω ψηλες στροφες,ευχαριστω...
Απ τα λαδια ζηταω προστασια και μονο.Δεν με ενδιαφερει ιδιαιτερα το αν καψει οσο τα Mobil S,αρκει να καλυπτει τις προδιαγραφες του κατασκευαστη,του οδηγου και ει δυνατον να τις υπερκαλυπτει.
Τελος,money is not an issue..Σε πόσους μήνες κάνεις τα 7,500 χλμ;
Δεν ξέρω για Fiat, αλλά μιας και είσαι σε Mobil η πρώτη λύση που μου έρχεται στο μυαλό είναι Mobil 1 0w40 που είναι σε άλλη κατηγορία (GroupIV/V). Είναι ελάχιστα ποιο ψιλό στους 100 βαθμούς αλλά λογικά η απόδοση του θα έχει αρκετά μεγαλύτερη διάρκεια.
Γενικά οποιοδήποτε 5w40 -ειδικά από την λίστα του Μίλτου - πρέπει να είναι αρκετά καλύτερο από αυτό που βάζεις τώρα. Άλλες ασφαλείς επιλογές είναι τα amsoil AMO & AFL, redline 10w40 & 5w40 (αυτό είναι παχύτερο από το 10w40).
Αν δεν φοβάσαι να τολμήσεις 30άρι θα έλεγα redline 5w30/10w30, amsoil hdd, motux x-max και οποιοδήποτε άλλο από την λίστα που καλύπτει Α3.
Μειονέκτημα στα 30άρια πως έχεις ήδη κάποια κατανάλωση - αρκετά χλμ - και ίσως να αυξηθεί αν και πιστεύω πως η σαφώς καλύτερη ποιότητα θα το αντισταθμίσει οπότε μπορεί να μείνεις και στα ίδια (παλαιότερα είχε γράψει ο Μίλτος για αλλαγή τσιμουχάκια βαλβίδων - ίσως να χρειάζεσαι κάτι τέτοιο)
Πλεονεκτήματα η αυξημένη ευστροφία που θα δεις, καθώς και το καλύτερο κρύο ξεκίνημα (λιγότερες φθορές τα πρώτα 15 λεπτά).Εγώ στην θέση σου θα δοκίμαζα κάποιο 30άρι για δύο αλλαγές (η πρώτη αλλαγή με φίλτρο και καλύτερα πάλι αλλαγή πριν τα 5,000 χλμ) και μετά αναλόγως (κυρίως την κατανάλωση) θα έμενα σε 30άρι ή θα γύριζα σε 40άρι.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Έχει ξαναναφερθεί αλλά για να ξεαγχώσω ορισμένους... Όσοι έχετε πάνω από 50-60000χλμ και παρατηρήσατε αύξηση στην κατανάλωση του λιπαντικού πηγαίνετε να αλλάξετε τσιμουχάκια βαλβίδων (και επί τη ευκαιρία και εκκεντροφόρων) πριν κατηγορήσετε το λιπαντικό σας.να ένα από τα πολλά που μπορείς να βρεις αν κάνεις αναζήτηση για τσιμουχάκια βαλβίδων
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Σε πόσους μήνες κάνεις τα 7,500 χλμ;περιπου σε 5μηνες οποτε καθε 15000 το σερβις πεφτει στον χρονο,δλδ γινονται 2 αλλαγες το χρονο.
Σ ευχαριστω πολυ,το σωσα ηδη και το κρατησα και για το μελλον!
-
Τα περισσότερα 5W40 της αγοράς είναι καλύτερα (και πιο ακριβά) από το S που βάζεις.
-
Γειά χαρά σε όλους,
(ιδιαίτερα στον Μίλτο που είναι παλιός συμφορουμίτης μου - 206club )
εχω την εξής ερώτηση:
Ψάχνω να βρω ΚΑΛΟ λάδι για το 5κύλινδρο μοτέρ του Focus ST.
Όπως ίσως γνωρίζετε, το εν λόγω μοτέρ προέρχεται από τη Volvo.H Ford προτείνει 5W-30 λάδι που να καλύπτει τις προδιαγραφές WSS-M2C913-B
H Volvo όμως... για το συγκεκριμένο μοτέρ συστήνει 0W-30 ACEA A5/B5.
Επιπρόσθετα, το μοτέρ μου είναι βελτιωμένο και από τα 225 βρίσκεται κοντά στα 300 άλογα.
Η χρήση μου είναι η εξής:
Καθημερινή μικρή διαδρομή μέχρι το γραφείο και πίσω (δυστυχώς)
Γενικώς νορμάλ οδήγηση χωρίς κρύα πλακώματα κλπ.
Ενίοτε πολύ σκληρό σκίσιμο
Αλλαγές λαδιών από 5000 μέχρι 7500 maximum.Τι λέτε?
-
Υποψιάζομαι Amsoil AMO, Redline 5w40, Motul 300V και σε ποιό καθημερινό Mobil 1 0w40.
Φαντάζομαι έχεις πειράξει την πίεση του turbo, αν είναι μόνο αυτό η βελτίωση σου ίσως μπορείς να μείνεις και σε 30άρι π.χ. Amsoil HDD (περίεργο που ο κατασκευαστής δεν ζητά ACEA A3!) ή Amsoil SSO (δεν είναι Α3 αλλά είναι το κορυφαίο της Amsoil για βενζινοκινητήρες).
Δεν γνωρίζω ιδιαίτερα, ας γράψουν και άλλοι παρακαλώ. Σε πόσους μήνες κάνεις τα 7,500 χλμ; -
Να υποθέσω ότι δεν ζητάει Α3, και ζητάει Α5, γιατί απαιτεί low HTHS? Απ' ότι διάβασα γενικά, εκεί κατέληξα.
Η βελτίωση στο μοτέρ είναι σε περιφερειακά (Εισαγωγή - Intercooler - Εξατμιση - Πρόγραμμα) και δουλεύει με παραπάνω πίεση από μαμά.
Τα 7500 χλμ τα κάνω περίπου στο 6 μηνο.
-
Σωστή η παρατήρηση για low HTHS
Ο χρήστης overgr έγραψε:
Ενίοτε πολύ σκληρό σκίσιμο
Με βάση την λογική 'πόσο σκληρό σκίσιμο' μπορείς να κάνεις σε 225 άλογα, πόσο μάλλον σε 300! ειδικά παρατεταμένο , θα έλεγα να μείνεις στις προδιαγραφές του κατασκευαστή, δηλαδή σε 30άρι χωρίς μάλιστα Α3.
Αν όμως
[list:3nneboth]
το βάζεις σε πίστα
η πίεση (έχει πίεση λαδιού;) πέφτει μετά από το συνηθισμένο του σκίσιμο (ή έστω καλό πλήρες ζέσταμα, 20+ λεπτά) κάτω από 10psi ανά 1000 στροφές
σου το καίει σημαντικά
[/list:u:3nneboth]
πάς σε 40άρι που σημαίνει και Α3
... ας γράψει και κάποιος turbistos... -
Για το σκίσιμο έχεις δίκιο... μάλλον είναι αδύνατο να το σκίσω πραγματικά πολύ, στο επίπεδο των δυνατοτήτων του. Ακόμα και στις Σέρρες που το έβαλα, το εκανα με τη λογικη των 4 γύρων και μετά κρύωμα, οπότε θερμοκρασίες λαδιού τρελές δεν είδα (έχει όργανο). Επίσης, σε καμία περίπτωση δεν μου έχει κάψει ιδιαίτερο λάδι, έως τώρα.
Άρα μάλλον στο 30άρι καταλήγουμε (και εγώ εκεί είχα καταλήξει από προσωπική μελέτη και σκέψη).
Το ερώτημα τώρα είναι... 0W-30 (που προτείνει η Volvo) ή 5W-30 (που προτείνει η Ford - και την βολεύει γιατί το βάζει σε όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα με δικούς της κινητήρες...)?
-
Η διαφορά δεν είναι ιδιαίτερα σημαντική αλλά εφόσον κάνεις μικρή διαδρομή καθημερινά θα έλεγα 0w30.
Ο Μίλτος έχει πολλά στην λίστα του. Καλό θα είναι - λόγω της μετατροπής - το HTHS να μην είναι πολύ κάτω από 3,5. -
Απ΄ότι καταλαβαίνω το Amsoil 0W-30 ακούγεται καλή επιλογή. Έχει και ανεβασμένο HTHS, αλλά εντός των προδιαγραφών του κατασκευαστή. Το έχει ο Λαμπριανίδης (Trade-wind), γιατί δεν το βρίσκω στο site του?
Σχετικά με το αμάξι: Έχει όργανο πίεσης λαδιού.
Θερμοκρασίες στη πίστα δεν θυμάμαι απ' έξω - αλλά τις έχω σημειωμένες. Θα επανέλθω σχετικά.
-
Ο Λαμπριανίδης μου έστειλε σήμερα mail ότι τα Amsoil που έφερνε και που έχουν εξαντληθεί όλα τα αποθέματα θα επανεισαχθούν εντός του 2008 (άγνωστο πότε ακριβώς).
Άσχετο - τα Motul 300V Power 5W40 [τα οποία είναι μέσα σε αυτά που θέλω να δοκιμάσω προσεχώς στον κινητήρα μου] βλέπω να κυκλοφορούν σε δύο διαφορετικές συσκευασίες (γκρί μεταλλικό κουτί των 2 λίτρων, και μαύρο πλαστικό επίσης των 2 λίτρων ίδιο με αυτό των 8100). Γνωρίζει κανείς σε τι οφείλεται αυτή η διαφορά? Από προδιαγραφές υποτίθεται ότι πρόκειται για το ίδιο λάδι.
-
Ο επίσημος εισαγωγέας των Amsoil, τι λέει? Να κάνω μια απόπειρα εκεί ή είναι φαρμακείο?
-
Λάδια 5-30 για καθημερινή χρήση σε μικρό ατμοσφαιρικό μοτέρ. Ταιριάζουν ή όχι;
Μου τα έβαλαν χτες σε μάζντα 2, 1.3 με 10.000κμ. Μάζντα γράφουν απο έξω, τώρα τι λάδια είναι ο Θεος και η ψυχή τους. -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Ο Λαμπριανίδης μου έστειλε σήμερα mail ότι τα Amsoil που έφερνε και που έχουν εξαντληθεί όλα τα αποθέματα θα επανεισαχθούν εντός του 2008 (άγνωστο πότε ακριβώς).Άσχετο - τα Motul 300V Power 5W40 [τα οποία είναι μέσα σε αυτά που θέλω να δοκιμάσω προσεχώς στον κινητήρα μου] βλέπω να κυκλοφορούν σε δύο διαφορετικές συσκευασίες (γκρί μεταλλικό κουτί των 2 λίτρων, και μαύρο πλαστικό επίσης των 2 λίτρων ίδιο με αυτό των 8100). Γνωρίζει κανείς σε τι οφείλεται αυτή η διαφορά? Από προδιαγραφές υποτίθεται ότι πρόκειται για το ίδιο λάδι.
Tην μεταλλικη συσκευασια να παρεις.
Τα δευτερα ειναι για μηχανες
Περι λιπαντικών γενικώς