Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 270
    • 271
    • 272
    • 273
    • 274
    • 1330
    • 1331
    • 272 / 1331
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    72
    26609
    192733
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      adis4gr last edited by

      τοσο καλο το bora ε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-lappas last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nick-k last edited by

          Back from Athens!

          Μάνο ευχαριστώ ΠΟΛΥ για τη βόλτα με τη μπέμπα!!!!! Το χαμόγελο ζωγραφίζεται ακόμη μόλις βλέπω το video!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wantone last edited by

            Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:

            Έχω αρχίσει να το ανοίγω σε όλο το φάσμα των στροφών. Τα 200 έρχονται εύκολα, υπερβολικά εύκολα μάλλον, παρόλες τις φιλότιμες προσπάθειες να οδηγώ 'σεμνά'.

            H διαφορα στα πολλα κυβικα ειναι πανω απο τα 120 (120-230).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cavallino last edited by

              Ο χρήστης Nick-K έγραψε:
              Back from Athens!

              Μάνο ευχαριστώ ΠΟΛΥ για τη βόλτα με τη μπέμπα!!!!! Το χαμόγελο ζωγραφίζεται ακόμη μόλις βλέπω το video!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης wannabe έγραψε:

                ... Έχει κάποια shift points, τα οποία όμως είναι μεταβλητά, ανάλογα με την οδήγηση.... Αν ειδικά πάρεις πιο καινούργια BMW με 6αρι αυτόματο, είναι ακόμα καλύτερο (αγγίζει το τέλειο).

                ...όταν έχω πατημένο το γκάζι αρκετά και γίνεται η αλλαγή, αυτή καθυστερεί λίγο παραπάνω απο οτι όταν είναι χαλαρά πατημένο ή όταν αφήνω γκάζι κατά την αλλαγή.
                ...όπως ειναι μεταβλητά τα σημεία αλλαγής είναι αρκετά δύσκολο για εμένα να προβλέψω ακριβώς το σημείο ώστε να μειώσω το γκάζι εγκαίρως. περίπου 1 στις 4 φορές δηλ δεν το πετυχαίνω...τραγικό δεν είναι απλά σε προτρέπει να το γυρίσεις στο χειροκίνητο.

                Δεν το καταλαβαίνω αυτό με τα shift points. Προφανώς αναφέρεσαι σε ανέβασμα ταχύτητας. Καθώς το γκάζι είναι αναλογικό είναι δύσκολο να κάθεσαι και να μετράς ποσοστό πατήματος. Άλλωστε δεν είναι πάντα το ίδιο, αλλιώς πατάς αν έχεις κόντρα άνεμο, είναι λίγο ανηφόρα και έχεις φορτίο κλπ. Αν θέλεις να επιταχύνεις το πατάς πιο πολύ (ή πιο απότομα) και αυτό θα κρίνει αν θα κρατήσει ή θα κατεβάσει, αν θέλεις να ανεβάσεις αρχίζεις να αφήνεις και όταν τα φορτία σε σχέση με το πάτημά σου το επιτρέπουν αυτό ανεβάζει. Μόνο για τα μέγιστα μπορούμε εύκολα να πούμε, με τέρμα γκάζι εμένα (πιο παλιό 5τάχυτο) σε D αλλάζει στις 5800, σε DS λίγο παραπάνω και σε M φτάνει στο κόφτη (μάλλον 6400+) που δεν τον κρατάει και ανεβάζει μόνο του. Προσωπικά δεν έχω προσέξει να έχει διαφορά σε ταχύτητα αλλαγής αφήνοντας το γκάζι... μάλλον η αλλαγή έχει ήδη συμβεί όταν φτάσω στην ταχύτητα που θέλω και χαλαρώνω το γκάζι και τότε δεν έχω λόγο να ξαναπατήσω αφού δεν θέλω να επιταχύνω, άλλωστε απλά θα κάψω παραπάνω. Ίσως αυτό να βοηθάει σε παλαιότερα αυτόματα ή πιθανόν σε ημιαυτόματα. Τη χειροκίνητη λειτουργία πάντως πολύ σπάνια τη χρησιμοποιώ, πρακτικά μόνο για ετοιμότητα προσπεράσματος (να κρατάω δηλαδή γύρω στις 3500+ στροφές χωρίς να ανεβάζει ταχύτητα μόλις χαλαρώνω το γκάζι) σε στενό ορεινό επαρχιακό δρόμο.
                Τα σύγχρονα αυτόματα 6τάχυτα της BMW είναι πολύ καλά όπως πολύ καλό είναι και το 7τάχυτο της Mercedes.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tibet last edited by

                  Η δικιά μου εμπειρία από το 6άρι αυτόματο είναι ότι απλά δεν μπορώ να φανταστώ πως τοσο καιρό πριν είχα χειροκίνητο. Το κιβώτιο αλλάζει παρα πολύ γρήγορα, μα παρα πολύ γρήγορα. 'Αψογη συνεργασία με το cruise control, στο σπορ κρατάει στον κόφτη, αν και εμένα δεν μου χρειάζεται, και γενικά κάνει την δουλειά του τέλεια κρατώντας τον κινητήρα εκεί που θέλω.
                  Άσε που μαθαίνει το τι κ πως και ύστερα από λιγο είναι integrated με το μυαλό μου στο ρυθμό, κι αυτό με απόκλιση λιγότερο από 0,5 %.

                  α, παρεπιπτώντος άλλαξα λάστιχα σε P zero Rosso 245/45 R 19 μπροστά και 275/40 R 19 101Υ πίσω. ακόμα καλύτερο αμάξι, αργούν λίγο να ζεσταθούν αλλά το αυτοκινητο έχει μεταμορφωθεί. τώρα αν με πιάσει λάστιχο, απλά την κάτσαμε. Και μου φαίνεται ότι δεν κοπανάει πλέον τόσο όσο πριν. Στις δε καμπές ακόμα καλύτερα, ακόμα πιο μεγάλη εμπιστοσύνη στα πάρα πολλά. Το μόνο που φοβάμαι είναι μήπως τελειώσουν σαν λάστιχα πολύ γρήγορα αλλά εδώ είμαστε.
                  εχτές γρήγορο πήγαινε έλα στο ναύπλιο για καφέ, στο δρόμο έχει πλάκα να σου κολλάνε οι πάντες νομίζοντας ότι είσαι ένα απλό 320 M pack.
                  Το αμάξι μετά από σχεδόν 8000χλμ, 8032 (σε κάτι λιγότερο από 45 ημέρες δεν είναι άσχημα) για την ακρίβεια ανοίγει και περιμένω να ανοίξει κι άλλο. Συμφωνώ με τον Χρήστο παραπάνω, τα 200-240 έρχονται όχι γρήγορα, πολύ πολύ γρήγορα και το πιο σημαντικό ακούραστα. Το Αθήνα Θεσσαλονίκη έχει γίνει 3 ώρες και κάτι ψιλά και πάρα πολύ ξεκούραστα...

                  /g

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                    βασικά έχω αυτόματο(όχι BMW), γιαυτό και κοιτάζω το επόμενο βήμα να είναι σε καλύτερο στα σημεία που θα ήθελα σε σχέση με το τωρινό
                    σχετικά με τα μεταβλητά shift points, έχω παρατηρήσει το εξής. όταν έχω πατημένο το γκάζι αρκετά και γίνεται η αλλαγή, αυτή καθυστερεί λίγο παραπάνω απο οτι όταν είναι χαλαρά πατημένο ή όταν αφήνω γκάζι κατά την αλλαγή.
                    φαντάζομαι οτι αυτό γίνεται γιατί καθώς ξεκλειδώνει ο μετατροπέας ροπής αυξάνονται αρκετά γρήγορα οι στροφές του κινητήρα χωρίς φορτίο και με πατημένο γκάζι και όταν πάει να ξανακλειδώσει η διαφορά ταχύτητα κινητήρα διαφορικού είναι αρκετά μεγάλη για να εξισωθεί άμεσα και κρατάει λίγο παραπάνω η εξίσωση πριν ξανακλειδώσει.(αν δεν συμβαίνει αυτό πείτε το)
                    έτσι λοιπόν όπως ειναι μεταβλητά τα σημεία αλλαγής είναι αρκετά δύσκολο για εμένα να προβλέψω ακριβώς το σημείο ώστε να μειώσω το γκάζι εγκαίρως. περίπου 1 στις 4 φορές δηλ δεν το πετυχαίνω.
                    τραγικό δεν είναι απλά σε προτρέπει να το γυρίσεις στο χειροκίνητο.

                    Κάπως έτσι δουλεύει...αλλά η ταχύτητα της αλλαγής, είναι καθαρά θέμα ηλεκτρονικών. Ακόμα και τέρμα γκάζι να έχεις η ηλεκτρονική μονάδα θα κόψει στιγμιαία το γκάζι για την αλλαγή της σχέσης.

                    Στην BMW (αλλά και στο Mini) το έχω μάθει πολύ καλά το αυτόματο και πάντα κάνει τις αλλαγές εκεί που θέλω.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimitris60 last edited by

                      Η AC Schnitzer το λεει Falcon.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimitris60 last edited by

                        Η επομενη 6-Series.

                        http://www.worldcarfans.com/9081030.002/next-generation-bmw-6-series-prototype-spied-for-first-time

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosco last edited by

                          Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
                          Η AC Schnitzer το λεει Falcon.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 0
                            007 last edited by

                            Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
                            Η AC Schnitzer το λεει Falcon.

                            Εγω γιατι βλεπω γουρουνι?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              puntolord last edited by

                              Καλησπέρα,

                              Σήμερα πριν λίγο έκανα & την 1η μου 'τσαλιμιά' με το πισωκίνητο dieselaki μου άθελά μου βέβαια....

                              Ήμουν σταματημένος σε φανάρι και θα έστριβα 90 μοίρες αριστερά, σε επαρχιακό δρόμο χωρίς κίνηση. Η βροχή σιγανή αλλά συνεχής εδώ & 3 ώρες, με το που ανάβει πράσινο, 1η για τα πρώτα μέτρα και ακριβώς στην αρχή της διαδικασίας της στροφής 2α, δίνω γκάζι ασυναίσθητα - όπως πάντα κάνω στο σημείο εκείνο - και βλέπω τον 'κώλο' να προσπαθεί να αυτονομηθεί .....ανάποδο τιμόνο αμέσως, 'χαλάρωμα με το γκάζι Μάριε' λέω στον ευατό μου..

                              Ομολογώ πως δεν είμαι συνηθισμένος σε τέτοια συμπεριφορά καθόσον πάντα είχα προσθιοκίνητα, απορίας άξιο δε ήταν πως 'έφυγε ο κώλος' παρόλο που δεν είχα βγάλει εκτός λειτουργίας τα συστήματα DSC & TCS, τα δε ελαστικά είναι καινούργια (10.000χλμ)......πολύ δύναμη το πετρελαιάκι μάλλον

                              Φαντάζομαι σε χιόνια και χωρίς DSC & TCS πως θα πηγαίνει άραγε....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                iliasp last edited by

                                Σε χιόνια το βγάζεις αναγκαστικά το σύστημα ευστάθειας αλλιώς δεν κάνεις βήμα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
                                  Καλησπέρα,

                                  Σήμερα πριν λίγο έκανα & την 1η μου 'τσαλιμιά' με το πισωκίνητο dieselaki μου άθελά μου βέβαια....

                                  Ήμουν σταματημένος σε φανάρι και θα έστριβα 90 μοίρες αριστερά, σε επαρχιακό δρόμο χωρίς κίνηση. Η βροχή σιγανή αλλά συνεχής εδώ & 3 ώρες, με το που ανάβει πράσινο, 1η για τα πρώτα μέτρα και ακριβώς στην αρχή της διαδικασίας της στροφής 2α, δίνω γκάζι ασυναίσθητα - όπως πάντα κάνω στο σημείο εκείνο - και βλέπω τον 'κώλο' να προσπαθεί να αυτονομηθεί .....ανάποδο τιμόνο αμέσως, 'χαλάρωμα με το γκάζι Μάριε' λέω στον ευατό μου..

                                  Ομολογώ πως δεν είμαι συνηθισμένος σε τέτοια συμπεριφορά καθόσον πάντα είχα προσθιοκίνητα, απορίας άξιο δε ήταν πως 'έφυγε ο κώλος' παρόλο που δεν είχα βγάλει εκτός λειτουργίας τα συστήματα DSC & TCS, τα δε ελαστικά είναι καινούργια (10.000χλμ)......πολύ δύναμη το πετρελαιάκι μάλλον

                                  Φαντάζομαι σε χιόνια και χωρίς DSC & TCS πως θα πηγαίνει άραγε....

                                  Τα σπάει το diesel

                                  Πάντως είναι καλό να μάθεις τη πίσω κίνηση σε κάποια πίστα ώστε να ξέρεις πως να αντιμετωπίσεις τη κάθε κατάσταση.

                                  Νομίζω σε χιόνια και όταν έχεις βάλει αλυσίδες πρέπει να έχεις σβηστά τα ηλεκτρονικά.

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jgio1987 last edited by

                                    Καλησπέρα, γνωρίζει κάποιος αν το Μ5 Ε39 καθόλη τη διάρκεια της παραγωγής του είχε και κάποια μηχανική βελτίωση έκτος απο το facelift?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nicholas-van-orton last edited by

                                      Ο χρήστης jgio1987 έγραψε:
                                      Καλησπέρα, γνωρίζει κάποιος αν το Μ5 Ε39 καθόλη τη διάρκεια της παραγωγής του είχε και κάποια μηχανική βελτίωση έκτος απο το facelift?

                                      Ως κάτοχος Μ5 Ε39 με το facelift, από όσο γνωρίζω, στα μηχανικά μέρη δεν υπήρχε αλλαγή.
                                      Μικρο-αλλαγές υπήρχαν στο εσωτερικό, όπως: τιμόνι, οθόνη 16:9, κτλ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pad last edited by

                                        Λίμνη 'Δόξα'.Ορεινή Κορινθία.


                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eddie_147 last edited by

                                          Youtube Video

                                          http://www.youtube.com/watch?v=6TKa59Z3 ... re=related

                                          http://www.youtube.com/watch?v=PKYUtUw- ... re=related

                                          http://www.youtube.com/watch?v=bc2USDrW ... re=related

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            navouxodonosoras last edited by

                                            Ο χρήστης pad έγραψε:
                                            Λίμνη 'Δόξα'.Ορεινή Κορινθία.

                                            Τούμπανο το ///Μ5

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 272
                                            • 273
                                            • 274
                                            • 1330
                                            • 1331
                                            • 272 / 1331
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr