-
τοσο καλο το bora ε?
-
-
Back from Athens!
Μάνο ευχαριστώ ΠΟΛΥ για τη βόλτα με τη μπέμπα!!!!! Το χαμόγελο ζωγραφίζεται ακόμη μόλις βλέπω το video!!!
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Έχω αρχίσει να το ανοίγω σε όλο το φάσμα των στροφών. Τα 200 έρχονται εύκολα, υπερβολικά εύκολα μάλλον, παρόλες τις φιλότιμες προσπάθειες να οδηγώ 'σεμνά'.
H διαφορα στα πολλα κυβικα ειναι πανω απο τα 120 (120-230).
-
Ο χρήστης Nick-K έγραψε:
Back from Athens!Μάνο ευχαριστώ ΠΟΛΥ για τη βόλτα με τη μπέμπα!!!!! Το χαμόγελο ζωγραφίζεται ακόμη μόλις βλέπω το video!!!
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
... Έχει κάποια shift points, τα οποία όμως είναι μεταβλητά, ανάλογα με την οδήγηση.... Αν ειδικά πάρεις πιο καινούργια BMW με 6αρι αυτόματο, είναι ακόμα καλύτερο (αγγίζει το τέλειο).
...όταν έχω πατημένο το γκάζι αρκετά και γίνεται η αλλαγή, αυτή καθυστερεί λίγο παραπάνω απο οτι όταν είναι χαλαρά πατημένο ή όταν αφήνω γκάζι κατά την αλλαγή.
...όπως ειναι μεταβλητά τα σημεία αλλαγής είναι αρκετά δύσκολο για εμένα να προβλέψω ακριβώς το σημείο ώστε να μειώσω το γκάζι εγκαίρως. περίπου 1 στις 4 φορές δηλ δεν το πετυχαίνω...τραγικό δεν είναι απλά σε προτρέπει να το γυρίσεις στο χειροκίνητο.Δεν το καταλαβαίνω αυτό με τα shift points. Προφανώς αναφέρεσαι σε ανέβασμα ταχύτητας. Καθώς το γκάζι είναι αναλογικό είναι δύσκολο να κάθεσαι και να μετράς ποσοστό πατήματος. Άλλωστε δεν είναι πάντα το ίδιο, αλλιώς πατάς αν έχεις κόντρα άνεμο, είναι λίγο ανηφόρα και έχεις φορτίο κλπ. Αν θέλεις να επιταχύνεις το πατάς πιο πολύ (ή πιο απότομα) και αυτό θα κρίνει αν θα κρατήσει ή θα κατεβάσει, αν θέλεις να ανεβάσεις αρχίζεις να αφήνεις και όταν τα φορτία σε σχέση με το πάτημά σου το επιτρέπουν αυτό ανεβάζει. Μόνο για τα μέγιστα μπορούμε εύκολα να πούμε, με τέρμα γκάζι εμένα (πιο παλιό 5τάχυτο) σε D αλλάζει στις 5800, σε DS λίγο παραπάνω και σε M φτάνει στο κόφτη (μάλλον 6400+) που δεν τον κρατάει και ανεβάζει μόνο του. Προσωπικά δεν έχω προσέξει να έχει διαφορά σε ταχύτητα αλλαγής αφήνοντας το γκάζι... μάλλον η αλλαγή έχει ήδη συμβεί όταν φτάσω στην ταχύτητα που θέλω και χαλαρώνω το γκάζι και τότε δεν έχω λόγο να ξαναπατήσω αφού δεν θέλω να επιταχύνω, άλλωστε απλά θα κάψω παραπάνω. Ίσως αυτό να βοηθάει σε παλαιότερα αυτόματα ή πιθανόν σε ημιαυτόματα. Τη χειροκίνητη λειτουργία πάντως πολύ σπάνια τη χρησιμοποιώ, πρακτικά μόνο για ετοιμότητα προσπεράσματος (να κρατάω δηλαδή γύρω στις 3500+ στροφές χωρίς να ανεβάζει ταχύτητα μόλις χαλαρώνω το γκάζι) σε στενό ορεινό επαρχιακό δρόμο.
Τα σύγχρονα αυτόματα 6τάχυτα της BMW είναι πολύ καλά όπως πολύ καλό είναι και το 7τάχυτο της Mercedes. -
Η δικιά μου εμπειρία από το 6άρι αυτόματο είναι ότι απλά δεν μπορώ να φανταστώ πως τοσο καιρό πριν είχα χειροκίνητο. Το κιβώτιο αλλάζει παρα πολύ γρήγορα, μα παρα πολύ γρήγορα. 'Αψογη συνεργασία με το cruise control, στο σπορ κρατάει στον κόφτη, αν και εμένα δεν μου χρειάζεται, και γενικά κάνει την δουλειά του τέλεια κρατώντας τον κινητήρα εκεί που θέλω.
Άσε που μαθαίνει το τι κ πως και ύστερα από λιγο είναι integrated με το μυαλό μου στο ρυθμό, κι αυτό με απόκλιση λιγότερο από 0,5 %.α, παρεπιπτώντος άλλαξα λάστιχα σε P zero Rosso 245/45 R 19 μπροστά και 275/40 R 19 101Υ πίσω. ακόμα καλύτερο αμάξι, αργούν λίγο να ζεσταθούν αλλά το αυτοκινητο έχει μεταμορφωθεί. τώρα αν με πιάσει λάστιχο, απλά την κάτσαμε. Και μου φαίνεται ότι δεν κοπανάει πλέον τόσο όσο πριν. Στις δε καμπές ακόμα καλύτερα, ακόμα πιο μεγάλη εμπιστοσύνη στα πάρα πολλά. Το μόνο που φοβάμαι είναι μήπως τελειώσουν σαν λάστιχα πολύ γρήγορα αλλά εδώ είμαστε.
εχτές γρήγορο πήγαινε έλα στο ναύπλιο για καφέ, στο δρόμο έχει πλάκα να σου κολλάνε οι πάντες νομίζοντας ότι είσαι ένα απλό 320 M pack.
Το αμάξι μετά από σχεδόν 8000χλμ, 8032 (σε κάτι λιγότερο από 45 ημέρες δεν είναι άσχημα) για την ακρίβεια ανοίγει και περιμένω να ανοίξει κι άλλο. Συμφωνώ με τον Χρήστο παραπάνω, τα 200-240 έρχονται όχι γρήγορα, πολύ πολύ γρήγορα και το πιο σημαντικό ακούραστα. Το Αθήνα Θεσσαλονίκη έχει γίνει 3 ώρες και κάτι ψιλά και πάρα πολύ ξεκούραστα.../g
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
βασικά έχω αυτόματο(όχι BMW), γιαυτό και κοιτάζω το επόμενο βήμα να είναι σε καλύτερο στα σημεία που θα ήθελα σε σχέση με το τωρινό
σχετικά με τα μεταβλητά shift points, έχω παρατηρήσει το εξής. όταν έχω πατημένο το γκάζι αρκετά και γίνεται η αλλαγή, αυτή καθυστερεί λίγο παραπάνω απο οτι όταν είναι χαλαρά πατημένο ή όταν αφήνω γκάζι κατά την αλλαγή.
φαντάζομαι οτι αυτό γίνεται γιατί καθώς ξεκλειδώνει ο μετατροπέας ροπής αυξάνονται αρκετά γρήγορα οι στροφές του κινητήρα χωρίς φορτίο και με πατημένο γκάζι και όταν πάει να ξανακλειδώσει η διαφορά ταχύτητα κινητήρα διαφορικού είναι αρκετά μεγάλη για να εξισωθεί άμεσα και κρατάει λίγο παραπάνω η εξίσωση πριν ξανακλειδώσει.(αν δεν συμβαίνει αυτό πείτε το)
έτσι λοιπόν όπως ειναι μεταβλητά τα σημεία αλλαγής είναι αρκετά δύσκολο για εμένα να προβλέψω ακριβώς το σημείο ώστε να μειώσω το γκάζι εγκαίρως. περίπου 1 στις 4 φορές δηλ δεν το πετυχαίνω.
τραγικό δεν είναι απλά σε προτρέπει να το γυρίσεις στο χειροκίνητο.Κάπως έτσι δουλεύει...αλλά η ταχύτητα της αλλαγής, είναι καθαρά θέμα ηλεκτρονικών. Ακόμα και τέρμα γκάζι να έχεις η ηλεκτρονική μονάδα θα κόψει στιγμιαία το γκάζι για την αλλαγή της σχέσης.
Στην BMW (αλλά και στο Mini) το έχω μάθει πολύ καλά το αυτόματο και πάντα κάνει τις αλλαγές εκεί που θέλω.
-
Η AC Schnitzer το λεει Falcon.
-
-
Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
Η AC Schnitzer το λεει Falcon. -
Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
Η AC Schnitzer το λεει Falcon.Εγω γιατι βλεπω γουρουνι?
-
Καλησπέρα,
Σήμερα πριν λίγο έκανα & την 1η μου 'τσαλιμιά' με το πισωκίνητο dieselaki μου άθελά μου βέβαια....
Ήμουν σταματημένος σε φανάρι και θα έστριβα 90 μοίρες αριστερά, σε επαρχιακό δρόμο χωρίς κίνηση. Η βροχή σιγανή αλλά συνεχής εδώ & 3 ώρες, με το που ανάβει πράσινο, 1η για τα πρώτα μέτρα και ακριβώς στην αρχή της διαδικασίας της στροφής 2α, δίνω γκάζι ασυναίσθητα - όπως πάντα κάνω στο σημείο εκείνο - και βλέπω τον 'κώλο' να προσπαθεί να αυτονομηθεί .....ανάποδο τιμόνο αμέσως, 'χαλάρωμα με το γκάζι Μάριε' λέω στον ευατό μου..
Ομολογώ πως δεν είμαι συνηθισμένος σε τέτοια συμπεριφορά καθόσον πάντα είχα προσθιοκίνητα, απορίας άξιο δε ήταν πως 'έφυγε ο κώλος' παρόλο που δεν είχα βγάλει εκτός λειτουργίας τα συστήματα DSC & TCS, τα δε ελαστικά είναι καινούργια (10.000χλμ)......πολύ δύναμη το πετρελαιάκι μάλλον
Φαντάζομαι σε χιόνια και χωρίς DSC & TCS πως θα πηγαίνει άραγε....
-
Σε χιόνια το βγάζεις αναγκαστικά το σύστημα ευστάθειας αλλιώς δεν κάνεις βήμα
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Καλησπέρα,Σήμερα πριν λίγο έκανα & την 1η μου 'τσαλιμιά' με το πισωκίνητο dieselaki μου άθελά μου βέβαια....
Ήμουν σταματημένος σε φανάρι και θα έστριβα 90 μοίρες αριστερά, σε επαρχιακό δρόμο χωρίς κίνηση. Η βροχή σιγανή αλλά συνεχής εδώ & 3 ώρες, με το που ανάβει πράσινο, 1η για τα πρώτα μέτρα και ακριβώς στην αρχή της διαδικασίας της στροφής 2α, δίνω γκάζι ασυναίσθητα - όπως πάντα κάνω στο σημείο εκείνο - και βλέπω τον 'κώλο' να προσπαθεί να αυτονομηθεί .....ανάποδο τιμόνο αμέσως, 'χαλάρωμα με το γκάζι Μάριε' λέω στον ευατό μου..
Ομολογώ πως δεν είμαι συνηθισμένος σε τέτοια συμπεριφορά καθόσον πάντα είχα προσθιοκίνητα, απορίας άξιο δε ήταν πως 'έφυγε ο κώλος' παρόλο που δεν είχα βγάλει εκτός λειτουργίας τα συστήματα DSC & TCS, τα δε ελαστικά είναι καινούργια (10.000χλμ)......πολύ δύναμη το πετρελαιάκι μάλλον
Φαντάζομαι σε χιόνια και χωρίς DSC & TCS πως θα πηγαίνει άραγε....
Τα σπάει το diesel
Πάντως είναι καλό να μάθεις τη πίσω κίνηση σε κάποια πίστα ώστε να ξέρεις πως να αντιμετωπίσεις τη κάθε κατάσταση.
Νομίζω σε χιόνια και όταν έχεις βάλει αλυσίδες πρέπει να έχεις σβηστά τα ηλεκτρονικά.
-
Καλησπέρα, γνωρίζει κάποιος αν το Μ5 Ε39 καθόλη τη διάρκεια της παραγωγής του είχε και κάποια μηχανική βελτίωση έκτος απο το facelift?
-
Ο χρήστης jgio1987 έγραψε:
Καλησπέρα, γνωρίζει κάποιος αν το Μ5 Ε39 καθόλη τη διάρκεια της παραγωγής του είχε και κάποια μηχανική βελτίωση έκτος απο το facelift?Ως κάτοχος Μ5 Ε39 με το facelift, από όσο γνωρίζω, στα μηχανικά μέρη δεν υπήρχε αλλαγή.
Μικρο-αλλαγές υπήρχαν στο εσωτερικό, όπως: τιμόνι, οθόνη 16:9, κτλ. -
-
http://www.youtube.com/watch?v=6TKa59Z3 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=PKYUtUw- ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=bc2USDrW ... re=related
-
BMW FORUM