-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
είμαι σχεδόν σίγουρος ότι υπάρχει παρόμοιο θέμα
viewtopic.php?f=5&t=3650' target='_blank' target='_blank
viewtopic.php?f=5&t=22832' target='_blank' target='_blankΌμως, αφού ο κλειδοκράτωρ (βλ. μωβερέιτορ) δεν έχει πρόβλημα με το παρόν, πάω πάσο
Υπάρχει. Ασε να δούμε διαφορές.
Αυτό είναι άλλο θέμα!
αυτά που αναφέρεις ρωτάνε κάτι σχετικό αλλά άλλο δηλαδή να οι ερωτήσεις των φίλων:
1)Κάθε πότε θα θέλατε να μπορείτε να αλλάζετε αυτοκίνητο;
2)Καθε πότε αλλάζετε αμάξι??? Γιατί??? Πώς το ξεπληρώνετε???
εγώ ρωτώ : Πόσο κρατάμε το αμάξι;;;
Εχει διαφορά φίλε μου!!!!!! -
Η Lancia μου θα κλείσει σε λίγες μέρες, 3 χρόνια στα χέρια μου. Και είναι ήδη 9 ετών και κάτι ψιλά...
Δεν έχω σκοπό να την αλλάξω για 1-2 χρόνια ακόμη: ναι έχει παλιώσει, ναι έχει αρχίσει να φορτώνεται με χιλιόμετρα (έχει κλείσει την πρώτη της 100άδα! ), αλλά μου φαίνεται παράλογο να δώσω τόσα χρήματα για κάτι που δεν χρειάζομαι!
Προς το παρόν η συντριπτική πλειοψηφία των χιλιομέτρων γίνεται για να πάω στην δουλειά. Σε 1 χρόνο και κάτι , θα μπορώ να χρησιμοποιώ μετρό γι'αυτή τη δουλειά. Άρα θα μου χρειάζεται ακόμη λιγότερο...
Αρα, θα την κρατήσω μέχρι τα μέσα του 2010, ώστε να δω τι λέει η φάση με το Μετρό, και θα πράξω αναλόγως...
Και πάλι κάτι μεταχειρισμένο όμως, γιατί δεν θέλω να δεσμεύσω μεγάλο ποσό και θα προτιμήσω εξόφληση μετρητοίς.Άρα, μάλλον πάμε στην 5ετία, που νομίζω πως είναι καλά, αφού δεν θ'άλλαζα αυτοκίνητο, απλώς επειδή το βαρέθηκα: με την ίδια λογική θ' έπρεπε ν' αλλάζουμε και...σύζυγο κάθε 2 χρόνια το πολύ!
-
....Εξαρτάται από τα οικονομικά μου....
-
Μπράβο παιδιά,μπράβο απ'οτι βλέπω από την ψηφοφορία δεν είμαι μονάχα εγω τσίπης σε αυτό το φόρουμ και άλλοι βλέπουν 2,5 ολυμπιάδες με το ίδιο αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Πιστευω ο ιδανικος χρονος αντικαταστασης ενος αυτοκινητου κυμαινεται μεταξυ 6-8 χρονια. Βεβαια κατι τετοιο δεν ειναι απολυτο, αφου πιθανον το ιδιο αμαξι να συνεχισει να εξυπηρετει συγκεκριμενες αναγκες για 10-15 χρονια.+100
-
Το δικο μας UNO ειναι 17 χρονων με 315000 χλμ.Στα χερια μας ειναι 9 χρονια και εχει περασει συνολικα 3 χερια.Στην αρχη ηταν νοικιαζομενο στην Ροδο , μετα το αγορασε μεταχειρισμενο η Θεια μου ,αργοτερα το αγορασε ο αδερφος μου απο την θεια μου και τωρα το εχουν οι γονεις μου!!!
Γενικα δεν βγαζει ζημιες εκτος απο κατι ηλεκτρικα προβληματακια που εχει κατα καιρους.Το βασικο ειναι οτι εχει παρα πολυ φτηνα service, ανταλακτικα και σχετικα καλη καταναλωση.Και τραβαει σαν διαολος ακομα και αν εχει μονο 75 αλογα(βλεπε 850Kg).
Αν ειχαμε λεφτα θα το ειχαμε ηδη αλλαξει (αλλωστε στη Fiat το παιρνουν για 1500 ευρω με το προγραμμα της αποσυρσης).Οποτε προσωπικα αυτοκινητο θα αλλαζα με βαση τα οικονομικα μου.Αν ειχα απειρα λεφτα θα αγοραζα ενα αυτοκινητο καθε μηνα ετσι απο περιεργεια...
-
Δένομαι απίστευτα με πράγματα ( το ξέρω είναι χαζό ), αλλά με αυτό το αυτοκίνητο έχω ταξιδέψει σε όλη την Ευρώπη, σε όλη την Ελλάδα, και σε λίγο μου φαίνεται αφρική-ασία
Δεν είναι το πρώτο μου, μιας και το πρώτο αυτοκίνητο ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της οικογένειας, το οποίο κρατήθηκε 23 χρόνια (αγοράστηκε όταν γεννήθηκα εγώ ).Αν το δώσω τώρα (8 χρόνων με 260.000χλμ) θα πάρω τα @ του καράμπελα.
Για να βρώ κάτι που να με καλύπτει θα πρέπει να τσοντάρω άλλο ένα 15.000, οπότε ποιός ο λόγος? με τα ίδια λεφτά κάνω άλλες 100.000χλμ και τα ευχαριστιέμαιΑπάντηση στο ερώτημα. Μέχρι να μου δώσει σημάδια υπερκόπωσης, ελπίζω τουλάχιστον άλλη μια πενταετία, ώστε να έχω λεφτά να πάρω κάτι αξιόλογο...
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Εγω δεν το παω με τα χρονια, αλλα με τα χιλιομετρα. Πιστευω οτι μετα απο 100.000km πρεπει να αρχιζεις να κοιτας για κατι αλλο.Διαφωνω καθετως και οριζοντιως
100.000 ειναι τιποτα για τα συγχρονα αυτοκινητα.
ποιο σωστο κριτηριο θα ηταν να λεγαμε οτι αλλαγη πρεπει να σκεφτομαστε οταν το αμαξι αρχιζει να ζηταει.
Για παραδειγμα στην οκταβια μου με 160.000 χλμ εχω αλαξει 2 πολλαπλασιαστες Χ50 ευρω και 2 γρυλους παραθυρων Χ 100 ευρω,ητοι συνολο 300 ευρω. -
Εγω Πιστευω αλλαγη οταν το αμαξι αρχιζει και ζηταει και οταν δεν καλυπτει τις αναγκες μας, απο εκει και περα οσο αντεξει.
Το Clio μου αντεξε 8 χρονια και 150.000 και με ενα σουλουπωμα (2000 ευρω) εβγαζε αλλα 3 χρονια και (κατλαυτες , ιμαντες, ζουξου μουξου) αλλα ηρθε ο μπομπιρας και 3 πορτες ηταν ζορι. Το Roomster που πηραμε ελπιζω (ειμια σοθγουρος δλδ) οτι και αλλος μπομπιρας να ερθει αντεχουμε οποτε αλλαγη οταν αρχισει να ζηταει παπαδες. ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
είμαι σχεδόν σίγουρος ότι υπάρχει παρόμοιο θέμανια, το είχα βάλει εγώ κάποτε αν θυμάμαι καλά...
-
'Εξαρτάται από τα οικονομικά μου' είναι σίγουρα ένας παράγοντας αλλαγής αυτοκινήτου αλλά πιστεύω πως μέχρι 7-8 χρονάκια είναι το καλύτερο για αντικατάσταση. Βέβαια παίζουν ρόλο και πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει το αμάξι.
Π.χ. το δικό μου, κλείνει 5 χρόνια τον Ιανουάριο και έχει στην πλάτη του μόνο 42.500 χιλ
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Διαφωνω καθετως και οριζοντιως
100.000 ειναι τιποτα για τα συγχρονα αυτοκινητα.
ποιο σωστο κριτηριο θα ηταν να λεγαμε οτι αλλαγη πρεπει να σκεφτομαστε οταν το αμαξι αρχιζει να ζηταει.
Για παραδειγμα στην οκταβια μου με 160.000 χλμ εχω αλαξει 2 πολλαπλασιαστες Χ50 ευρω και 2 γρυλους παραθυρων Χ 100 ευρω,ητοι συνολο 300 ευρω.Εξαρταται απο τη χρηση. Ενα Gti παντως που οδηγειται 'οπως πρεπει' μετα τα 100.000km αρχιζει να σκορπαει/ζηταει, ανεξαρτητως μαρκας. Και λεω 100.000km για να εχεις πιθανοτητες να το 'σπρωξεις' σε οσο το δυνατον αξιοπρεπη (λεμε τωρα) τιμη.
Εγω παντως εως και τα 120.000 το δικο μου το εσκιζα κυριολεκτικα(μετα ησυχασα λιγο )
-
Πάντως όσο ...γερνάνε τα αυτοκίνητα, βγάζουν και ανόητα προβλήματα, που μπορεί να σου κοστίσουν ακριβά. Το προηγούμενο ΣΚ, άλλαξα το φίλτρο αέρα μόνος μου και ανακάλυψα τα εξής 2 προβλήματα:
Από τις 3 βάσεις του κουτιού του φίλτρου αέρα, έχει σπάσει η μία, με αποτέλεσμα να μην εφαρμόζει καλά. Μικρό το κακό πάντως, υπάρχουν οι άλλες 2 (ακόμη... )
Αν κάποιος ήθελε να το αντικαταστήσει λόγω αυτού, θα ήταν....παλαβός: πρέπει να έχει κάνα 160άρι το κουτί!Αλλά κι αν το αντικαθιστούσε, πάλι δεν θα έκανε δουλειά... Γιατί, από το κουτί για να πάει στην εισαγωγή, υπάρχει μια λαστιχένια κούρμπα που πάει και εφαρμόζει στο μοτέρ με κάτι διακλαδώσεις... Ε , κι αυτό έχει γίνει ένα χάλι, αφού το λάστιχο έχει σκάσει και σχιστεί σε πολλά σημεία, είτε λόγω θερμότητας, είτε λόγω πολυκαιρίας , είτε λόγω....καταγωγής...
Άλλο κάνα 40άρι (τιμές όπως τις θυμάμαι πάνω κάτω από το Eper)Άρα, θες μια 200άρα, για τέτοιες μαλατσίες, αν πας για την πλήρη...αποκατάσταση! Εγώ όπως καταλαβαίνετε το έχω αφήσει ως έχει και ίσως σήμερα, αντικαταστήσω με πατέντα το λάστιχο με κάτι άλλο, αν καταφέρω να βρω. Προφανώς και πρέπει να το λύσω, αλλά δεν λέει να πληρώνεις κερατιάτικα συνεχώς...
Θέλω να καταλήξω πως όσο παλιώνει, όλο και κάτι βγάζει, αλλά κι εμείς όλο και περισσότερα ...δεν φτιάχνουμε, ή τα φτιάχνουμε κακήν κακώς... Τώρα θα μου πει κάποιος, 'εμένα φιλάρα το δικό μου δεν βγάζει τίποτε, λάδια - ξύδια και είναι σαν καινούριο!'... Ωραία, συγχαρητήρια, αλλά κοίτα προσεκτικότερα!
-
sv2 πως γινεται να μην δενεσαι με μια 430 εξηγησεεεεεεεεεεεεε μου!
-
μπορει να ειναι πλαστικα και λαμαρινες!αλλα αυτο που νιωθεις ειναι επιταχυνση-ηχος-ομορφια!βασικα τετοια αυτοκινητα οχι δενεσαι αλλα ερωτευεσαι!
-
Ψηφίζω μέχρι 5 - 6 χρόνια. Είναι ωραίο να το αλλάζεις με κάτι καινουργιο (ή και μετάχειρο) με εκνευρίζει η μονοτονία. Τώρα αν είσαι τόσο ευχαριστημένος με αυτό και έχεις δεθει κλπ κλπ καλά θα κάνεις να το κρατήσεις όσο θες.
-
Τα τρια τελευταια αυτοκινητα που ειχα τα πουλησα στα 4 χρονια το πολυ και πριν περασουν τα 100.000χιλ εκτος απο το Seat Leon 1 που εκανε 120.000 χιλ μαζι μου και εσω περναει ο καιρος πιστευω οτι θα μπορουσε να εχει μεινει για αλλα τρια τεσσερα απροβληματιστα χρονια και καθε μερα μετανιωνω που το πουλησα.... Το τωρινο εχει φτασει τα 78.000χλμ και σκοπευω να το κρατησω για μερικα χρονια ακομα...γιατι πιστευω δεν αξιζει να το πουλας για ενα κομματι ψωμι εαν δε σου δημιουργει προβληματα...
-
5-6 χρόνια και εξαρτάται κ από το τι παίζει στην αγορά και τα οικονομικά μου.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
60....Δε ρώτησε πόσων ετών αυτοκίνητο θέλεις να αγοράσεις.
Στο θέμα τώρα.
Παλαιότερα σκεφτόμουν μόνο το αυτοκίνητο (το άλλαξα στα 4,5 χρόνια), τώρα οι προτεραιότητες έχουν αλλάξει, οπότε και το αυτοκίνητο θα αλλάξει όταν πάψουν να ισχύουν οι προτεραιότητες αυτές.
Αν όμως μπορώ να κρατήσω και τα παλιά και να πάρω και νέο θα το κάνω. -
δέθηκες με το Κολτάκι Φραγκίσκο;
Πόσο κρατάμε το αμάξι;;;