-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
...
Γνωρίζω άτομο που έδωσε για Golf 62.000...Kαλά το R32 (αν πρόκειται περί αυτού) δεν είναι 'απλό' Golf. Δολοφόνος σε μπλε ή μαύρο χρώμα είναι !
Και πάλι όμως πολλά μαρούλια αλλά όπως έχει ειπωθεί περίπου 3.5 εκατομμύρια φορές μέσα στο φόρουμ (αυτή την εβδομάδα μόνο ! ) τα πάντα είναι υποκειμενικά (και καλά κάνει και είναι έτσι βέβαια!) ...
Υ.Γ. : ήξερε τι έκανε ο γνωστός σου μάλλον. Ψιλοσυλλεκτικό θα γίνει σε συνάρτηση με τις λιγοστές πωλήσεις του και το ότι το επόμενο μάλλον θα είναι τουρμπισμένο και όχι ατμόσφαιρα όπως αυτό που κυλάει τώρα ...
Υ.Γ. 2 : θυμήθηκα ακόμη ένα ΛΕΜΟΝΙ που ξέχασα πριν. Lexus SC430 ! Μπορεί να το σχεδίασε το πατριωτάκι μας ΑΛΛΑ 106 χιλιάρικα για 4.3 λίτρα με ιπποδύναμη πουσαρισμένου δίλιτρου TFSI (282) και τραγικό στήσιμο ακούγονται και είναι ΠΟΛΛΑ. Στο νέο λέει θα δώσουν ρέστα όμως, κάτι διάβασα για 500+ HP ...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ακριβώς και με διάφορα καλούδια πήγε 62.000Τι καλούδια έβαλε και πήγε τόσο ψηλά από τα 42.350 ( ή 44.700 με DSG ) ; -σίγουρα έβαλε τα καθίσματα που κάνουν 5.000-
Αλλά και πάλι τα υπόλοιπα τι ήταν;_
-
Ξένον, ηλιοροφή, δέρμα, navigation, πίσω αερόσακοι, μεταλλικό, πολυλειτουργικό τιμόνι, τεμπέλης και κάτι άλλα ψιλολόγια είναι περίπου στα 11+ χιλιάρικα σύνολο και ο κατάλογος έχει πολλά ακόμη. Σύν τα μπάκετ, ταξινομήσεις κλπ που αναφέρθηκαν βγαίνει ο 'λογαριασμός' !
'Άτιμη' λεπτομέρεια επίσης είναι η χρέωση της Audi για τα δύο αποκλειστικά χρώματα του S3 (το πορτοκαλί και το μπλε). Το ένα το χρεώνει 2 χιλιάρικα και το άλλο 2300 ! Μιλάμε απλά για μεταλλικό χρώμα έτσι? Επίσης οι μπαστουνογυφτοι ζητάνε και 80 ευρώ για τα πίσω πατάκια (τα μπροστά είναι δωρεάν! ) Αλλά αν μπούμε στα εξτρά βασιλιάς είναι η Πόρσε. Κάπου είχα έναν κατάλογο με τα εξτρά της 911 και δεν πίστευα τα μάτια μου λέμε, αλλά τα εξτρά μάλλον είναι άλλο θέμα ...
-
Chrysler Crossfire. Βασισμενο στην προηγουμενη SLK, νομιζω στοιχιζει 62000 Euro η καπου εκει.
-
Kατά την γνώμη μου 'άτιμα ' είναι τα αυτοκίνητα που στην μεταπώληση δεν παίρνεις τπτ...
π.χ-saab,jaguar,jeep κτλ. -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Νο 3 : ΒMW 130 + Audi S3 . H γελοιώδης τιμολόγηση τους ξεβρακώνεται όταν πάρεις στην προσφορά την έκπτωση.
θελω να μου πεις γιατι με ειχε προβληματισει τοτε...τι καλυτερο μπορεις να παρεις σε αυτα τα λεφτα???(και να χει 260 αλογα)
Επίσης οι μπαστουνογυφτοι ζητάνε και 80 ευρώ για τα πίσω πατάκια (τα μπροστά είναι δωρεάν! )
εδω εχεις δικιο,ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟΙ
A3 1,6 FSI full extra...
Κάπου 30.000...οτιδηποτε παρεις full extra κατανταει γελοια ακριβο..προσωπικα και το απλο 1,6 fsi για μενα δεν αξιζει τα λεφτα του και δε θα το αγοραζα ποτε,αλλα τα extra μπορεις εσυ να τα καθορισεις αρα δεν εχει δικιο να λεει καποιος οτι πληρωσε ενα σκασμο λεφτα αν θεωρει υποχρεωτικο να εχει δερματα θερμαινομενα,navi κτλ...
αυτοκινητο απολυτη κλεψια για μενα το smart...οχι απλα γιατι ειναι ακριβο για αυτο που ειναι,αλλα γιατι δεν ανηκει καν στη κατηγορια των αυτοκινητων.
Πραγματικα ανουσια αγορα,αν θες κατι να κινεισαι μες στη πολη παρε ενα picanto/c1/aygo... και παλι θα βρεις να παρκαρεις μια χαρα και παλι δε θα καψεις πολλη βενζινη αλλα το κυριοτερο, θα εχεις κανονικο αυτοκινητο και οχι ενα αστειο(και επικινδυνο απο πολλες αποψεις) παιχνιδι.Γενικα ειναι πολλα αυτοκινητα που μου χουν κατσει ασχημα για το ποσα δινεις και τι παιρνεις..
Πιο προσφατο το fiat 500...ειναι μικρο fiat φορ γκαντ σεικς το οποιο δεν ειναι καν σπορ(πχ mini) δεν ειναι καν ποιοτικο,παρολα αυτα καταφεραν να το πλασαρουν ως 'trendy gadget' και να πουλαει κιολαςΑυτο για το 'καταραμενο marketing' που γκρινιαζουν μερικοι.... οταν της καθεται της 'ιερης' ιταλικης αυτοβιομηχανιας ειναι θεια δικαιοσυνη και αναγνωριση ενος πραγματικα καλου αυτοκινητου,οταν οχι ο κοσμος ειναι ασχετος και πλαναται απο το marketing....
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Νο 3 : ΒMW 130 + Audi S3 . H γελοιώδης τιμολόγηση τους ξεβρακώνεται όταν πάρεις στην προσφορά την έκπτωση.
θελω να μου πεις γιατι με ειχε προβληματισει τοτε...τι καλυτερο μπορεις να παρεις σε αυτα τα λεφτα???(και να χει 260 αλογα)
...
Στα υπόλοιπα συμφωνώ. Για το quote παραπάνω δεν εννοούσα ότι είναι 'κακά' αυτοκίνητα αλλά ότι τα θεωρώ πολύ ακριβά για αυτό που δίνουν και το βλέπει κανείς αυτό στις εκπτώσεις που θα πάρει χωρίς πολύ πίεση ακόμη και όταν τα αυτοκίνητα ήταν σχετικά καινούρια. Π.χ. τον κινητήρα του S3 μπορεί κάποιος να τον πάρει στο Cupra ή στο Edition 30 (η διαφορά είναι μόνο στο εργοστασιακό πρόγραμμα, μηχανολογικά είναι ίδιοι) με 14 ή 7 χιλιάρικα λιγότερα αντίστοιχα (τόσο πολύ κάνει αυτό το ρημάδι το Haldex? Όχι φυσικά, απλά πληρώνεις την κάπως καλύτερη ποιότητα και την αίγλη που δίνει η φίρμα. Σασί όμως το ίδιο παίρνεις!). Θα χάσει φυσικά και την τετρακίνηση αλλά πολλούς τους αφήνει αδιάφορους αυτό, να μη σου πω ότι την αποφεύγουν κιόλας λόγω απωλειών και βάρους. Επίσης αν μπορεί να αποδεχτεί την ιδιόμορφη 'ομορφιά' του 3MPS θα πάρει τα ίδια άλογα πάλι μόνο μπροστά αλλά συνδυασμένα με ένα μπλοκεδάκι. Η 130 παίζει ψιλομόνη της στην πίσω κίνηση (και για αυτό κάνει όσο κάνει. Κάτσε να έρθει το Genesis της Χιουντάι να σφίξουν οι κώλοι λίγο! ) αλλά η 130 ξεκινάει από τα 44-45 χιλιάρικα και την παίρνεις με ροδές, τιμόνι, φρένα και πόρτες...Αυτά μόνο. Ακόμη και αισθητικά χωρίς το M-PAck( το οποίο αλλάζει και την ανάρτηση, δεν είναι μόνο αισθητικό δηλαδή) έχει μικροδιαφορές από τη μικρή αδελφή της που κοστίζει τα μισά λεφτά και αυτό δεν νομίζω ότι ανεβάζει ιδιαίτερα τις μετοχές σου σαν αυτοκίνητο όταν είσαι σχεδόν ίδιος με τα μικρότερα αδέλφια. Αν δεν σε ενδιαφέρει τόσο το 'νεανικό' που αποπνέουν τα hatchback, με 51 χιλιάρικα υπάρχει η σενταν 330 με τον ίδιο κινητήρα. Εντελώς άλλη κατηγορία δηλαδή με πολύ μικρή διαφορά χρημάτων. Εκτός αυτού όμως πάλι το μεγάλο κέρδος το βλέπεις στην έκπτωση που παίρνεις με κάποια πίεση.
'Αφου υπάρχουν οι μεγάλες εκπτώσεις' θα πει κάποιος 'ποιο είναι το θέμα τότε?' . Το θέμα είναι ότι αφενός ΔΕΝ τις παίρνουν όλοι τις εκπτώσεις (αν δεν τις ζητήσουν) και αφετέρου ανάφερα ποια είναι η επίσημη τιμή.
Συνοψίζοντας, πολύ καλά είναι και τα δύο που έγραψα. Απλά θεωρώ ότι ανήκουν στην κατηγορία που υπερτιμολογούνται για να διαφέρουν εκτός λόγω των προσόντων τους (που έχουν πολλά) αλλά και από την τιμή. Δηλ. δεν ανήκουν στα ντιζαινάτα αυτοκίνητα μεν (Μίνι, 500, Σμαρτ) αλλά σε αυτά τα ' είμαι ακριβό για να με λένε ακριβό '
-
Χωρίς πολλά λόγια
ΜΙΝΙ ΟΝΕ...χώρια όλα τα άλλα μειονεκτήματα που αναφέρθηκαν, είναι και από τους πρωταθλητές σε βλάβες!
-
@ Professeur
Γενικα δε διαφωνω με αυτα που λες...για την 130 συγκεκριμενα και τον εξοπλισμο της δεν εχω αποψη..
Για το s3,το οποιο εχω αποψη,ο βασικος του εξοπλισμος κρινεται για τα δικα μου γουστα επαρκης(με εξαιρεση τα πισω πατακια )Εκπτωσεις επισης θα συμφωνησω μαζι σου οτι δεν μας εδωσε κανεις,το αντιθετο μαλιστα..(μιας και επεσα στη περιδο που αυξηθηκε η τιμη του μοντελου ενω το ειχα ηδη παραγγειλει )
Επισης με βρισκεις συμφωνο με καθαρα αντικειμενικα κριτηρια οτι το cupra ειναι ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο,το οποιο αξιζει τα λεφτα του(οπως και το mps) ομως για μενα,οπως και για πολλους αλλους υπαρχουν τα εξης θεματα...
1ον Δε θελω να εχω τοσα αλογα και κινηση μπρος,ακομα και αν εχω αυτη τη ψευδοτετρακινηση για καποιους..
2ον καλο το cupra και τα λοιπα,αλλα οταν δινεις τοσα πολλα λεφτα θες να εχεις και ενα πιο αξιοσεβαστο σημα..Ξερω οτι σε πολλους αυτο μπορει να ακουγεται χαζο,αλλα σκεψου το καπως..
10 mil παλιες ελληνικες δραχμες για ενα γρηγορο seat...κι εγω πολλα ελεγα πριν τα σκασουμε χοντρα(για τα δεδομενα της οικογενειας),αλλα οταν οντως ερχεται η ωρα να τα σκασεις,μπορει να σκεφτεις πολυ διαφορετικα....
-
Kαι εγώ συμφωνώ με τα λεγομένα σου απλά ήθελα να τονίσω ότι το πριμιουμ και η ποιότητα μερικές φορές 'υπερχρεώνονται'. Όχι ότι δεν το αξίζουν για τη λογική κάποιων απο μας αλλά μιλώντας ψυχρά πέρα από μάρκες κοιτώντας κάτω από τη 'φούστα' κάθε αυτοκίνητου (μηχανολογικά και μόνο εννοώ) μερικά αυτοκίνητα δεν είναι τόσο μακρία το ένα από το άλλο.
Εντελώς υποθετικό παράδειγμα: ένα SEAT S3 (δεν θα υπάρξει για πολλά χρόνια αλλά ας το υπόθεσουμε!) με τα ίδια μηχανολογικά του Audi S3 (έστω και μ' αυτό το ταμπλαίσχος και μ' αυτό το σήμα στο καπό) χωρίς να είμαι ειδικός υποθέτω ότι δεν θα έκανε παραπάνω από 33-34 χιλιάρικα. Αυτό εννοούσα πριν ...
Συνοψίζοντας και το S3 και την 130 τα θεωρώ εξαιρετικά αυτοκίνητα σε πολλούς τομείς με σχετικά όμως χαμηλό value for money (άλλωστε ήταν 'υποψήφια' πριν αρκετούς μήνες ). Αυτό φυσικά δεν είναι στις προτεραιότητες όλων και είναι λογικό και αποδεκτό.
Υ.Γ. : γνωρίζω παράδειγμα κάποιου με πολύ χοντρό πορτοφόλι που γοητεύεται από την κατηγορία αυτή, από τον TFSI και το μερακλίδικο τιουνάρισμα. Ταυτόχρονα αδιαφορεί για το σήμα στο καπό και για το εσωτερικό. Κοιτάει μόνο τα 'αποκάτω'. Απόρριψε το S3 και αγόρασε το Cupra (αυτά τα δύο του έκαναν κλικ) με το σκεπτικό του ίδιου σασί, κινητήρα (γύρω στα 8 άλογα διαφορά έχουν στη δυναμόμετρηση. 1ο στάδιο και τα δύο είναι στα 310 άλογα) και των συν του Κούπρα στο μικρότερο βάρος και στη κίνηση μόνο στον έναν άξονα(έστω και στον μπροστινό! Αφού εκεί έχεις τις λιγότερες απώλειες από όλες τις άλλες υλοποιήσεις). Το έχει πάει ήδη πολύ ψηλα σε ιπποδύναμη (αδιαφορεί για στροφές είναι ευθειάκιας) και πραγματικά το 'Χαίρεται' εξίσου και ίσως περισσότερο αφού ικανοποιούσε πιο πολύ τις επιθυμίες του. Δεν είναι ότι δεν είχε λεφτά να πάρει το ακριβότερο αλλά ότι το ακριβότερο δεν ικανοποιούσε τα δικά του 'θέλω'.
-
1o - 316i-30.000e για νορμαλ εκδοση.
2o - elise - 50.000σχεδον
3o - cherokee -30.000ευρω το βασικο. -
2o - elise - 50.000σχεδον
για τα αλλα συμφωνω, για την elise οχι
-
Ο χρήστης dr.spiderman έγραψε:
1o - 316i-30.000e για νορμαλ εκδοση.
2o - elise - 50.000σχεδον
3o - cherokee -30.000ευρω το βασικο.Kαλά, τώρα γιατί βάζεις φυτιλιές για flame με αυτή τη δημοσίευση? Αφού συμφωνήσαμε όλοι μέσα σε αυτό το φόρουμ ότι η 316 είναι το best value for money και ταυτόχρονα το more car for your money, όλης της ελληνικής αγοράς! Εσύ τώρα γιατί το βάζεις σε αυτη τη λίστα? Μήπως είσαι τίποτα εγκάθετος ιταλόφιλος ?? (χιουμοράκι εε ?)
Το Τσερόκι έχει 30?? Για αυτά τα οχήματα κάνω τη δικιά μου αντίσταση και δεν κοιτάω καν τις τιμές και έτσι δεν ξέρω καν. Το Πατριοτ (ή κάπως έτσι) δεν είναι ο φθηνός αδελφός που ξεκινάει από 25 αλλά μόλις δεις την ποιότητα του εσωτερικού βάζεις το περίστροφο στον κρόταφο σου? Κάτι τέτοιο είχα διαβάσει κάπου εδώ. Επειδή είναι γραμμένο στο DNA του Έλληνα το Τζιπ μάλλον για αυτό βλέπω αρκετά τέτοια. Τζιπ να' ναι αδερφέ και ότι να' ναι ...
-
Πολυ BMW βλεπω ψηφιζει ο κοσμος....
Ο Νταβελης ειναι επισημος εισαγωγεας ??? -
Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
2o - elise - 50.000σχεδον
για τα αλλα συμφωνω, για την elise οχι
Η Λίζα κάνει 'ατιμιές' μόνο όταν πατήσει τις ροδίτσες της στην Ελλάδα. Στην πατρίδα της είναι κυρία...
(ακριβώς το αντίθετο με τις αγγλίδες )
-
εμένα μου φαίνεται πολύ ακριβό το HONDA CIVIC 1.4 ξεκινάει απο 18,600
-
μια γειτονισσα μου καταφερε να φτασει ενα peugeot 207cc στα 27500!!!!αλλα τι να περιμενεις οταν ο γκομενος της εχει smart brabus
-
Παρατηρώ ότι για πολλά από τα κατακριθέντα μοντέλα, η αγορά αντί να τους γυρίσει την πλάτη, τα έχει κάνει σχεδόν best sellers στις κλάσεις τους.
Π.Χ. 316, Mini, Smart , Fiat 500, Cherokee.
Μήπως οι marketeers ξέρουν πολύ καλά την δουλειά τους και τα συμπλέγματα της μάζας?
-
Φτιάξτε μία φόρμουλα (εξίσωση) να περιλαμβάνει τα κυβικά, την απόδοση, το Segment, την τιμή (και ότι άλλο θέλετε), να δείτε ποια είναι υπερτιμημένα.
-
Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
για τα αλλα συμφωνω, για την elise οχιΑν και την αγαπώ και την λατρεύω και την έχω σαν θεά μου θεωρώ και εγώ ότι είναι υπερτιμημένη. Στο Βέλγιο που έχω τσεκάρει, η βασική έκδοση (S) έχει 37000 ευρώ.. Η R πρέπει να είναι γύρω στα 10 χιλιάρικα ακριβότερη και πάλι δλδ φθηνότερη απο την βασική έκδοση εδώ.
Ποιά είναι τα πιο "άτιμα" μοντέλα;