-
Εννοείται ότι περιμένετε για τον EP6.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εννοείται ότι περιμένετε για τον EP6.Ο Κωδικος του νεου vvti μοτερ???
-
Ναι ναι... Σόρρυ!
-
Ξέρεται καλοί και Άγιοι οι κινητήρες Turbo, με σαφώς περισσότερα τα πλεονεκτήματα τους σε σχέση με τα μειονεκτήματα τους ,, αλλά μετά από 4-5 χρόνια τι γίνεται?
Α και κάτι άλλο , ξέρεται αν τα Μίνι με αυτό το μοτέρ είναι Αξιόπιστα? -
Εν τέλει επιβεβαιώνεται μια πληροφορία σε άλλη θ.ενότητα για το ανανεωμένο C4 ότι έρχεται μέσα στον Νοέμβρη; Ξέρουμε τίποτα παραπάνω;
-
Υπάρχουν C3 ενός έτους προς πώληση κάπου 20 κομμάτια προς 7χιλιάρικα.
Κανεις? -
μερσι μπατ νο μερσι...νοικιάρικο ούτε απέξω εγώ.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
μερσι μπατ νο μερσι...νοικιάρικο ούτε απέξω εγώ.Και ο έμπορας - γιατί μάλλον εκει θα καταληξουν -που θα σου το πουλήσει 1000 ευρω παραπάνω θα λέει 'πρώτο χέρι από ιδιώτη'????
Τί νομίζετε? 8 στα 10 μετάχειρα ειναι νοικιάρικα!!!! -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
μερσι μπατ νο μερσι...νοικιάρικο ούτε απέξω εγώ.
Και ο έμπορας - γιατί μάλλον εκει θα καταληξουν -που θα σου το πουλήσει 1000 ευρω παραπάνω θα λέει 'πρώτο χέρι από ιδιώτη'????
Τί νομίζετε? 8 στα 10 μετάχειρα ειναι νοικιάρικα!!!!δεν αγοράζω μεταχείρο καρντιά μου
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
μερσι μπατ νο μερσι...νοικιάρικο ούτε απέξω εγώ.
Και ο έμπορας - γιατί μάλλον εκει θα καταληξουν -που θα σου το πουλήσει 1000 ευρω παραπάνω θα λέει 'πρώτο χέρι από ιδιώτη'????
Τί νομίζετε? 8 στα 10 μετάχειρα ειναι νοικιάρικα!!!!δεν αγοράζω μεταχείρο καρντιά μου
Γενικά μιλάω.
-
To προγούμενο αμάξι μου ήταν από νοικιάρικα. Βέβαια, γνωρίζωντας τον Γενικό Διευθυντή, διάλεξα ανάμεσα σε 30 αυτοκίνητα, το πιο προσεγμένο και φυσικά δεν είχα κανένα πρόβλημα μέχρι και την στιγμή που το πουλησα (για άσχετους λόγους). Μου ήρθε αρκετά οικονομική αγορά ενω τα χιλιόμετρα ήταν 30.000 ( ένα τακ πριν το μεγάλο σέρβις)
-
Γνωρίζει κανείς περισσότερα για την 'τρελή' προσφορά που σου ξανααγοράζει η Citroen το αυτοκίνητο στο 100% της τιμής σε δύο χρόνια; Μου φαίνεται εντελώς εξωπραγματική, μιας και στη διετία το αμάξι έχει χάσει 20-25% της μεταπωλητικής αξίας του το λιγότερο; Μήπως αυτό σημαίνει ότι τα αμάξια γενικώς θα φθηνήνουν πολύ λόγω κρίσης και η Citroen θα προεισπράξει κάποια χρήματα μεγαλύτερα της ονομαστικής αξίας που θάχει π.χ. ένα C4 σε ένα εξάμηνο;
-
κοιτα τα ψιλά γράμματα...ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων...κοινώς με το που πας λυπάμαι τελείωσαν.
-
από το jeep 2 jeep αποσπασμα του tiger
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Aν ειναι για να ξεστοκαρουν κατι C5 προφανως δεν συμφερει.Αλήθεια έχει κανείς πληροφορίες για το αν πουλάει το c5?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
κοιτα τα ψιλά γράμματα...ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων...κοινώς με το που πας λυπάμαι τελείωσαν.Τόψαξα περισσότερο και να η αλήθεια. Απλά σε μεταφέρουν σε ένα άλλο μοντέλο της επόμενης διετίας και κλειδώνεις τα λεφτά σου στην Citroen. Eννοείται χωρίς εκπτώσεις κλπ. και με περιορισμό χλμ. στα 26.000χλμ. (2ετία). Αν ήταν καμία πιο καλή γκάμα π.χ. Τοyota ή έστω VW ίσως τόκανα.
Νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα από τη Citroen
**Ένα νέο προωθητικό πρόγραμμα ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της Citroen. Σύμφωνα με αυτό οι υποψήφιοι πελάτες της γαλλικής εταιρείας μπορούν να αποκτήσουν όποιο μοντέλο θέλουν και μετά από 2 χρόνια η Citroen το ανταλλάσσει στην ίδια ακριβώς τιμή.
Click here to find out more!
Επιλέγοντας το νέο πρόγραμμα αυτό ο πελάτης μπορεί να αποκτήσει οποιοδήποτε επιβατικό μοντέλο Citroën είτε με πληρωμή τοις μετρητοίς είτε με έντοκη χρηματοδότηση. Στη λήξη της διετίας από την αγορά του αυτοκινήτου, η Citroën ‘πιστώνει’ το 100% της αρχικής αξίας του αυτοκινήτου με την προϋπόθεση ότι ο αρχικός πελάτης θα επιλέξει καινούργιο αυτοκίνητο της εταιρείας ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
Η προσφορά ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων με την προϋπόθεση ότι με την λήξη της διετίας το αυτοκίνητο δεν θα πρέπει να έχει υπερβεί τα 26.000 χλμ και η συντήρηση και η επισκευή του θα πρέπει να έχει γίνει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Citroen**
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
κοιτα τα ψιλά γράμματα...ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων...κοινώς με το που πας λυπάμαι τελείωσαν.
Τόψαξα περισσότερο και να η αλήθεια. Απλά σε μεταφέρουν σε ένα άλλο μοντέλο της επόμενης διετίας και κλειδώνεις τα λεφτά σου στην Citroen. Eννοείται χωρίς εκπτώσεις κλπ. και με περιορισμό χλμ. στα 26.000χλμ. (2ετία). Αν ήταν καμία πιο καλή γκάμα π.χ. Τοyota ή έστω VW ίσως τόκανα.
άντε την VW να το καταλάβω...αλλά η Τογιότα γιατί έχει καλύτερη γκάμα από την Σιτροέν;
-
Το πρόγραμμα τρέχει και σε συνδυασμό με εκείνες τις 'υποτιθέμενες' άτοκες ή ζητάμε πολλά; Παιδιά κάντε υπομονή. Με την κρίση που ενέσκηψε έχουμε να δούμε πολλά, απλά να μην επιβεβαιωθεί το ρητό 'φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας.......'
-
-Για δοσεις δεν ξερω,αλλα απο αντιπροσωπεια μου ειπαν πως εξαιρουνται οποιεσδηποτε προσφορες/εκπτωσεις.Δλδ μιλαμε για τιμες καταλογου
-Επισης περα απο τις επισκευες στα εξουσιοδοτημενα,το αυτοκινητο θα επιθεωρηθει και οποιεσδηποτε μικρογρατζουνιες,βαθουλωματα,μερεμετια (η ακριβης λεξη που χρησιμοποιηθηκε) θα επιβαρυνουν τον ιδιοκτητη πριν την ανταλλαγη
ακομα κι ετσι ομως αν λαβεις υποψιν τα 2 χρονια και το ρυθμο απαξιωσης της υπολλειματικης αξιας των Citroen ειναι πολυ καλη προσφορα κατα τη γνωμη μου.
Τo κακο ειναι οτι θα πρεπει να αγορασεις οχι ενα,αλλα δυο Citroen για επωφεληθεις απο αυτην...
-
Προσπαθούν με παυσίπονα να κρατηθούν στην αγορά.
-
μαθαινω οτι θα ακολουθησουν παροιμοιες πρακτικες κι αλλες εταιρειες.εντος των ημερων θα μαθουμε νεοτερα
CITROËN FORUM