-
Ενώ οι έλληνες αγοραστές Peugeot ή Lancia δεν κάνουν το ίδιο. Απλώς δεν έχουμε (σαν σύνολο) καταναλωτική συνείδηση.
Τις μετρήσεις που λες όλοι τις έχουν δει και τις ξέρουν, ο καθένας αγοράζει αυτό που νομίζει όμως (και καλά κάνει).
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ενώ οι έλληνες αγοραστές Peugeot ή Lancia δεν κάνουν το ίδιο. Απλώς δεν έχουμε (σαν σύνολο) καταναλωτική συνείδηση.+αξιοπιστο lexus hybrid ειδικα στο bold
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Ενώ οι έλληνες αγοραστές Peugeot ή Lancia δεν κάνουν το ίδιο. Απλώς δεν έχουμε (σαν σύνολο) καταναλωτική συνείδηση.
+αξιοπιστο lexus hybrid ειδικα στο bold
Χθες ανέβαινα στο χωριό μετά τη δουλειά ανεβαίνοντας με καμιά 80αριά (ειχα άλλον μπροστα και πήγαινα χαλαρά) βλέπω πίσω μάσκα L
GS450H
Ακολουθεί.....ακολουθει......ακολουθει.......ΚΑΤΑΙΓΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ και ----------> -
δε ξερω φυσικα τον υποψηφιο αγοραστη αλλα επειδη φανταζομαι ατομο μιας καποιας ηλικιας η c63 μου φαινεται τρελο overkill για να κανει ταξιδια στην ελλαδα...
εκτος απο την 335 υπαρχει και c350 και η φοβερη και τρομερη c250 cdi (αν προλαβει την ειδικη εκδοση)
για τις υπολοιπες προτασεις δε λεω τπτ γιατι δε πιστευω ελληνας να αφησει τη μερκ και τις μπιμμερς να παει σε κατι αλλο
-
Και η c250 overkill είναι, γιατί να μην πάρει ένα yaris?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Και η c250 overkill είναι, γιατί να μην πάρει ένα yaris?τωρα που το προτεινες εσυ θα το σκεφτει!
200 ιπποι ντιζελ μερκ με 41 χιλιαρικα στη γερμανια δε το βλεπω overkill...η c63 αμφιβαλλω αν θα ισιωσει ποτε και για να κανεις 500χλμ προς αθηνα και 500 προς θεσσαλονικη δε νομιζω οτι χρειαζεται να παρεις το θηριο
-
δίνει cls55 για την c63. ο κόσμος γίνεται λίγο ακόμα χειρότερος. (πόσο θα την σκοτώσει πες να έχουμε πηχη στα όνειρα)
το μόνο κοντινό που μπορώ να σκεφτώ έιναι cl500 αλλά ξεφεύγει... -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
δίνει cls55 για την c63. ο κόσμος γίνεται λίγο ακόμα χειρότερος. (πόσο θα την σκοτώσει πες να έχουμε πηχη στα όνειρα)
το μόνο κοντινό που μπορώ να σκεφτώ έιναι cl500 αλλά ξεφεύγει...πραγματικά αυτο που σκέφτομαι κ εγώ..
δλδ φαντάζομαι τη φατσα του αντιπροσωπου οταν θα ακούσει για αλλάγη του γλυπτού με την C...........
-
Να πω την αμαρτία μου δε με ενθουσιάζει και ιδιαίτερα σαν σχήμα η W219...οπότε κρίνοντας αποκλειστικά με τα δικά μου γούστα, θα την έδινα ευχαρίστως για μια 204 (αν και όχι για c63, μάλλον για κάποια 350)...
Απο την άλλη πλευρά, η 219 είναι ιδιαίτερα προσεγμένη σε κάποια πράγματα που αφορούν την ποιότητά της (και ας βασίζεται στην 211) και πιστεύω ότι πέφτοντας μια κατηγορία κάτω ίιιισως σου λείψουν (όταν συνέλθεις από την επαφή διαρκείας του συνδυασμού αυτού του θηριώδους κινητήρα σε τόσο μικρό πλαίσιο, όπως αυτό της 204, φυσικά ). Δοκίμασε, προτού την πάρεις, να την πας από κανένα καρόδρομο ελληνικό... προσωπικά, οδηγώντας το μικρότερο εξακύλινδρο και πιο σοφτ μοντέλο μου άφησε μια αίσθηση πλαστικούρας πολύ 'μη-ΜΒ' (κάθε χρόνο και χειρότερα...) που ναι μεν στα 35-40 χιλιάρικα μπορεί να δικαιολογείται, στις ακριβές εκδόσεις όχι, κατά τη γνώμη μου πάντα.Από την άλλη η 204 amg είναι ειδικό αυτοκίνητο (παιχνίδι δλδ) και για να το σκέφτεσαι προφανώς έχεις κατασταλάξει στο ποια προσόντα κάνουν τη διαφορά σε ένα αυτοκίνητο για εσένα. Οι περισσότεροι με το οικονομικό σου υπόβαθρο πάντως θα σκέφτονταν τη ...219 ή μια S-Klasse ( αλλά μάλλον για λόγους γοήτρου, ειδικά αν δεν ήταν συνειδητοποιημένοι Σερεμεντέδες).
Η γνώμη μου είναι να ξεκαθαρίσεις καλύτερα τι θέλεις για να μη χάσεις άσκοπα χρήματα και στεναχωρηθείς αργότερα... Έχεις ήδη ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, οικογενειακό μεν ανήσυχο δε...δοκίμασε να το πλύνεις και να το γυαλίσεις καλά (αστείο είναι αυτό ) και ίσως να αλλάξεις γνώμη που θέλεις να το δώσεις!
Η 204amg είναι μια αλητεία και μισή και ενδεχομένως να έρθουν στιγμές που θα νιώσεις αμήχανα με αυτά που θα κάνεις στο δρόμο... σου πάει; go for it... Επίσης, καλές και οι εναλλακτικές αλλά οι μεγάλες ΜΒ είναι κακή συνήθεια για όποιον τις έχει μάθει... όμορφα και αντάξια τα lexus, caddy, Jag κλπ κλπ αλλά δυστυχώς εσύ έχεις 'ψηθεί' ήδη με την αμαξάρα που ήδη έχεις. Θα σε ενθουσιάσει η περισσότερη εμπλοκή σου στη διαδικασία της οδήγησης με κάποια από αυτά τα αυτοκίνητα αλλά θα σκέφτεσαι συχνά τη 219 σου... -
Για ταξίδια καλύτερα μια Ε ή 5άρα. Ειδικά μια καλή 5άρα ίσως να έχει αυτό που λείπει από την CLS, πιο σπορτίφ αίσθηση.
Οι σειρές C, 3 και αντίστοιχα μοντέλα υστερούν σε χώρους (και μεταξόνιο που μετράει στα ταξίδια) οπότε ίσως δεν του φτάσουν. Και εγώ θα αναφερθώ στην συνολική ποιότητα που δεν θα έχει η μια κατηγορία κάτω.
Και δεν χρειάζεται M3, C63, υπάρχουν ωραιότατες εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου με ροπές άφθονες για να εντυπωσιάσουν, άνεση για να μην κουράσουν και με κατανάλωση τέτοια που να γυρίζεις την Ελλάδα με ένα ντεπόζιτο (τα diesel). Diesel πολυκύλινδρο, αυτόματο, πολυτελές και ήσυχο, ο τέλειος χιλιομετροφάγος.
Ας οδηγήσει μερικά από όσα λέμε να δούμε πως θα του φανούν. -
Παίδες σας ευχαριστώ όλους!
Αυτό που θα ήθελα δεδομένου ότι στις ΕΟ δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, είναι ένα πιο συμμετοχικό αυτοκίνητο στους επαρχιακούς τύπου β .... τώρα με το παραμικρό γκάζωμα για να μην έχεις υπερστροφή επεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά και σε φιμώνουν, από την άλλη δεν μπορείς να τα κλείσεις γιατί φλερτάρεις με την έξοδο....
Το ιδανικό θα ήταν κάτι πιο συμμετοχικό με τα ηλεκτρονικά on με λίγο πιο compact διαστάσεις! Μια 997 4s την ευχαριστιέσαι καλύτερα σε επαρχιακούς τύπου β, αλλά δεν έχει χώρους -
Δεν έχω να προτείνω κάτι, αλλά δεν βρίσκω τον λόγο να μη πουληθεί η merc. 120Κ χλμ έχει τώρα, κάνα χρόνο ακόμα θα την έχετε, άρα θα την έχετε χαρεί αρκετά. Και είναι όντως πλοίο ατελείωτο, καιρός για κάτι πιο μαζεμένο.
Παίζει να χει βγει κάνα γρήγορο audi μέχρι τότε; rs4 πχ δλδ -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
..120Κ χλμ έχει τώρα...'Ισα ίσα που την έχει στρώσει δλδ...
( )
-
Το ξανασκέφτηκα. Θεωρώ αδύνατο να πάς απο εσωτερικό διάκοσμο Mercedes σε ΒΜW.
Προτείνω την C!
-
Βασικά έχεις ένα από τα καλύτερα, αν όχι το καλύτερο, οικογενειακά αυτοκίνητα που παίζουν στην αγορά. Σχεδόν ό,τι μπορείς να πάρεις downgrade θα είναι εκτός αν πας σε πολύ πολύ ακριβότερες κατηγορίες.
Όμορφη και ιδιαίτερη εναλλακτική που μπορεί να δικαιολογήσει άξια την αλλαγή της CLS είναι η Maserati Quattroporte. Οποιοδήποτε άλλο τετράπορτο κοντά στα 100.000 ευρώ είναι downgrade... -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
..120Κ χλμ έχει τώρα...
'Ισα ίσα που την έχει στρώσει δλδ...
( )
Ναι, μόνον κάτι γιαπωνέζικα, στρώνονται μέχρι τα 250Κ και μετά τα δίνουν όλα... Γκατζεκαλέν καταστάσεις, εντελώς!
-
Ωραία,το Volvo S80 και η Cadillac CTS δεν είναι ανήσυχα αυτοκίνητα αλλά η Jaguar XF;Δεν έχει καμιά σχέση με την S-type....H μόνη Mercedes που μπορεί να χαρακτηριστεί sport είναι η C-class...διαφορετικά μια δυνατή 5άρα ή να περιμένεις μια BMW a la CLS....
Εγώ συνεχίζω να λέω Jaguar...αλήθεια συγκρίνεται η Jaguar με τη Mercedes;Ακόμη και στο πουλ μουρ είναι πολύ πιο πάνω...και ιδιαίτερα με τη νέα XF.... -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Βασικά έχεις ένα από τα καλύτερα, αν όχι το καλύτερο, οικογενειακά αυτοκίνητα που παίζουν στην αγορά. Σχεδόν ό,τι μπορείς να πάρεις downgrade θα είναι εκτός αν πας σε πολύ πολύ ακριβότερες κατηγορίες.
Όμορφη και ιδιαίτερη εναλλακτική που μπορεί να δικαιολογήσει άξια την αλλαγή της CLS είναι η Maserati Quattroporte. Οποιοδήποτε άλλο τετράπορτο κοντά στα 100.000 ευρώ είναι downgrade...Συμφωνώ για την Quattroporte αλλά δεν την ανέφερα γιατί ξεκινάει από τα 150χιλιάρικα...
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Ωραία,το Volvo S80 και η Cadillac CTS δεν είναι ανήσυχα αυτοκίνητα αλλά η Jaguar XF;Δεν έχει καμιά σχέση με την S-type....H CTS-V με τα 550 άλογα δεν είναι 'ανύσηχη' ?
Μου φαίνεται πως όταν ακούτε cadillac φαντάζεστε τα ροζ ποταμόπλοια του elvis και μόνο.Επίσης η XF έχει όλα τα μηχανικά μέρη και το πλαίσιο της S-type, όχι πως είναι κακό αυτοκίνητο αλλά σε σχέση με όσα συζητιούνται εδώ έχει πολύ πιο οικογενειακό χαρακτήρα.
-
Αγοράζεις μετοχές αυτή τη περίοδο.
Το καλοκαίρι ξεπουλάς κ παίρνεις ενα απο αυτά τα Cayenne τα Turbo.Επίσης σου μένουν χρήματα για να κάνεις ανακαίνιση στο σπίτι. (κ στο γκαράζ - αν ήμουν στη θέση σου )
Στα €90,000 τι ανήσυχο οικογενειακό παίζει?