Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 71
    • Best 0
    • Groups 0

    i10kate

    @i10kate

    Manager - Driving my brand new pleasing Hyundai i10 while watching Henk!

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    71
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    i10kate Unfollow Follow

    Latest posts made by i10kate

    • RE: ford fiesta 2013

      Φίλε Θέμη επειδή πήγα την Παρασκευή στη Φορδ, έβγαλαν νέο τιμοκατάλογο με έξτρα εκπτώσεις για ταξινομίσεις εως 30/6 και παίρνεις το 100αρι 11.500 μπλε ή κοκκινο που δεν τα λογίζει ως μεταλλικά. (ελπίζω να μην θεωρηθεί ως διαφήμιση αυτό) - δεν έχω τέτοιο σκοπό.

      drdino είχα διαβάσει σε σοβαρή πηγή στο ιντερνετ (έψαξα μα δεν βρήκα το άρθρο) όταν το 06 αν δεν κάνω λάθος αρχισε τη κατασκευή των μικρό τουρμπο το γκρουπ, πρόσθεσε περιφερειακά τούρμπο κ οτιδήποτε άλλο φέρει ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας, ενίσχυσε όπου μπορούσε το ήδη υπάρχον μοτέρ και το έβγαλε σε παραγωγή. Μάλιστα κάποιο κακεντρεχή σχόλιο απο κάτω έλεγε πως έφτιαξαν πολλά 1400αρια κ τους έμειναν αμανάτι, γι αυτό και στράφηκαν στην επιλογή βάζω τούρμπο κ πουλάω..

      Εξάλλου πολλά απ αυτά (τα πρώτα) είχαν κ σχετικά νωρίς θέματα με καταναλώσεις ελαίου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      i10kate
    • RE: ford fiesta 2013

      Ο χρήστης koubeast έγραψε:

      Δεν ήταν ένας ατμοσφαιρικός που μετά του έβαλαν τούρμπο κ.ο.κ όπως στα tsi.

      Όχι λάθος, έχασα μια λέξη, καθόλα σημαντική.

      Όπως στα **πρώτα **tsi .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      i10kate
    • RE: ford fiesta 2013

      Εγώ που το οδήγησα, θεωρώ πως εντός πόλης θα είσαι γύρω στο 6,5.

      Αν κάνεις κ διαδρομές εκτός, σίγουρα θα δεις κ ταλιράκια..

      Βέβαια καθότι τούρμο, αν του πίνεις το αίμα, το δεκαράκι δεν είναι μακριά...

      Επίσης, είχε υποδειγματική συμπεριφορά στο δρόμο και ακριβέστατο τιμόνι, δεν καταλαβαίνεις οτι είναι 3κύλινδρο, εκτός αν στροφάρεις πάνω απο τις 4500rpm και γενικότερα τραβούσε καλά με 3 άτομα κ ερ κοντίσιον που το πλακώναμε. (εεε οδηγούσαμε εννοώ)

      Επειδή δεν σου κρύβω οτι το έψαξα, ο μόνος λόγος που θα το προτιμούσα σα μοτέρ (γιατί σαν αμάξι - δεν το συζητώ πως είναι εξαιρετικό κ ποιοτικό) είναι οτι ο Εκομπουστ κινητήρας, σχεδιάστηκε απο το μηδέν για να βγεί έτσι. Δεν ήταν ένας ατμοσφαιρικός που μετά του έβαλαν τούρμπο κ.ο.κ όπως στα tsi. Και γι αυτό έχει σωθηκά, ενισχισχυμένα (εκεί που θα πονάνε/ που θα ζοριστούν/ θα πιεστούν) για να βγάλει περισσότερα χλμ καθώς και λιγότερες τριβές κτλ κτλ.

      Εξάλλου βρήκα τη τιμή του καλή, νομίζω 11.500κατι βγήκε, πράγμα που το καθιστά πιο οικονομικό στην αγορά σε σχέση με το ντίζελ.. Οπότε αρχίζεις κ μετράς μετά.. Χλμ που θα κάνεις κ αποσβέσεις...

      Αντλίες, Μπεκ, DPF φίλτρα.. Ντίζελ καύσιμο.. Νοθείες.. Τιμές.. Φτιάξε μια συνάρτηση κ βρες τι σου ταιριάζει καλύτερα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      i10kate
    • RE: Αυτοκίνητο με 5.000-6.000 ευρώ?

      Ναι το 09 ήρθε το ι20.

      Και ναι, το Jazz είναι μακράν η καλύτερη επιλογή που μπορεί να κάνει κάποιος.

      Το μόνο πρόβλημα είναι πως ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Jazz μεταχειρισμένα, όσα υπάρχουν ή είναι πανάκριβα ή προέρχονται απο στούκες.

      Γεγονός είναι δε, πως επειδή είναι ακριβά δεν πωλούνται πολλά, αλλά και πως όσοι τα παίρνουν δεν θα τα δώσουν στην 10ετία για κανένα π@@@@ λόγο. Συνήθως είναι απο τα αμάξια που μένουν στην οικογένεια μια ολόκληρη ζωή...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      i10kate
    • RE: KIA RIO DIESEL

      Έτσι είναι τα πράγματα παιδιά, πλέον ελάχιστα αυτοκίνητα τουλάχιστον φέρουν τον δείκτη θερμοκρασίας.
      Προφανώς έχουν λυχνία, που ανάβει όταν επέλθει υπερθέρμανση.
      Δεν ξέρω αν κερδίζουν κάτι χρηματικά με έναν δείκτη λιγότερο, αλλά συμφωνώ προς καλό θα ήταν να υπάρχει.
      Σημαντικό είναι να βλέπουμε αναλογικά κ το αντίστροφο, δηλαδή πότε ζεστάθηκε το αυτοκίνητο, ώστε εφόσον κριθεί απαραίτητο να το πιέσουμε λίγο παραπάνω δίχως τύψεις.

      Κ δη σε σε ένα πετρελαιοκίνητο, θα ήταν σημαντικές οι πληροφορίες αυτές, μαζί με ΚΑΙ με τη θερμοκρασία κ τη πίεση λαδιού.

      Κ αν δεν γουστάρουν να βάλουν δείκτη, ας υπάρχουν ψηφιακά οι πληροφορίες μέσα στο trip computer, εδώ κάπου διάβασα οτι στα αυδι, μπορείς να δεις τη στάθμη του λαδιού απο την οθόνη του ραδιοφώνου!!!! woooooooooooot ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      i10kate
    • RE: KIA RIO DIESEL

      Απ ότι θυμάμαι πρέπει να έγραφε 220.

      Αυτό όμως που μου έκανε αρνητική εντύπωση στα κοντέρ μιας κ το ανεφερες δηλαδή, μα κ στο αυτοκίνητο γενικότερα είναι η έλλειψη του δείκτη θερμοκρασίας, αυτό το θυμάμαι σίγουρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      i10kate
    • RE: CITROËN FORUM

      Ο χρήστης nonos έγραψε:
      Τα saver ειναι απο τα καλυτερα στην 'οικολογικη' σειρα και σε συνδυασμο κοστους κτλπ.. για το τροπο που οδηγαω θα θελα κατι παραπανω σιγουρα και οταν ερθει η ωρα για 185/60/14 που θελω θα το ψαξω λιγο παραπανω. Η xantia του Αρη εναι η 1.8.
      Αρη παρε κανα τασι ρε αγορι μου..

      Άρη μην τους ακούς, άφησε τα έτσι, ταλαιπωρημένα, είναι πιο ρετρό!

      Πάντως τα γικοχάμα θεωρώ πως είναι φοβερά λάστιχα.. (Φοράω κ εγώ!)
      Σίγουρα καλύτερο VFM απο τα μισελέν..
      Αλλά δε νομίζω να βγάζουν οικολογική σειρά, όπως έψαχνε ο φίλος..

      Είναι λίγο πιο ανόθευτο Ιαπωνικό ελαστικό.. 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      i10kate
    • RE: CITROËN FORUM

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Τα Νοκιαν είναι Φινλανδικά και είναι αξιοπρεπέστατα.
      Ο δείκτης ταχύτητας δεν έχει σχέση με την σκληρότητα της γόμας οπότε είναι άτοπο το ότι ζεσταίνονται πιο γρήγορα. Μόνο έμμεσα μπορείς να πεις πως επηρεάζει καθώς ο πιο εύκαμπτος σκελετός επιτρέπει μεγαλύτερες παραμορφώσεις. Η διαφορά όμω είναι αμελητέα και σίγουρα μη αντιληπτή.
      Το ότι θα ακούγαμε πως είναι η πιο καλή επιλογή το Saver πάντως δεν το φανταζόμουν...

      Οι εποχές αλλάξαν φίλε Ρίαλζους..

      Και μαζί τους κ οι ανθρώποι.
      Πλέον θα μάθουμε να ακούμε πολλά που πριν χρόνια, θα μας φαινόντουσαν χαζά ή ακόμα αστεία.

      Το οτι τα Τ θα ζεσταίνονται πιο γρήγορα απο τα V κ τα H, έμμεσα ή άμεσα.. Είναι γεγονός.
      Όπως κ οτι τα νόκιαν είναι αξιοπρεπή ελαστικά.. ΟΚ, ας είναι.. Μισελέν δεν είναι πάραυτα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      i10kate
    • RE: CITROËN FORUM

      Τίποτα δεν θα γίνει! Έκανες εξαιρετική επιλογή. Καλοτάξιδα!
      Τα ελαστικά είναι μισελέν κ οχι νοκιαν ή άλλα κινέζικα, οπότε δεν θα συναντήσεις κανένα θέμα κινούμενος στο όριο.. (φυσικά όχι συνέχεια)
      Το θετικό είναι οτι ως Τ, είναι μαλακά κ θα ζεσταίνονται γρήγορα μες την πόλη, οπότε θα πιάνεις καλό έλεγχο του αυτοκινήτου συντομότερα, πράγμα που εφόσον μένεις σε πόλη, θεωρώ πως είναι το σημαντικότερο.

      Ειλικρινά το μόνο αρνητικό που υπάρχει είναι η τιμή τους (ό,τι πληρώνεις παίρνεις, πάντως).
      Και στο ότι τα ενερτζυ σέιβερ, έχουν μεγάλες αυλακώσεις κ συχνά πυκνά θα μαζεύεις χαλικάκια.. ( Σιγά το πράγμα δηλαδή.. )

      Κατά τα άλλα σαν ελαστικό είναι η καλύτερη επιλογή και θα το βλέπεις κάθε φορά που θα οδηγείς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      i10kate
    • RE: Αυτοκίνητο με 5.000-6.000 ευρώ?

      Αξιοπρεπές το ι20, απλώς επειδή έτυχε ως κάτοχος ι10 να είμαι σε ένα φορουμ της χιουντάι, πολλοί κάτοχοι ι20 της πρώτης φουρνιάς που ήρθε στην Ελλάδα αντιμετωπίσανε μικροπροβλήματα με την κολώνα του τιμονιού και τον συμπλέκτη, μικρο-χαζο-θορύβους κτλ, φυσικά τους τα έφτιαξαν στην εγγύηση κ όλα καλά...

      Απλώς επειδή το ι20 ήταν η 1η υλοποίηση της κατηγορίας για τη κορεάτικη μάρκα, ίσως συναντήσεις μικροατέλειες.. ( σίγουρα όχι κάτι το σοβαρό ) κατά τα άλλα είναι ένα πολύ τίμιο αυτοκίνητο, σε συντήρηση αλλά κ σε κινητήρες, καθώς το 'βασικός' του 1200αρης είναι αρκετά δυνατός και 4κύλινδρος σε σχέση με τον 3κύλινδρο γερμανικό ανταγωνισμό σου στα ίδια κυβικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      i10kate
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr