-
Κοιταξε όταν η μπρέρα έχει μαλακή ανάρτηση που την χαίρεσαι στο ταξίδι και το 3 μαλακή ανάρτηση που απογοητεύει στις στροφές ε ναι είναι θάψιμο...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Κοιταξε όταν η μπρέρα έχει μαλακή ανάρτηση που την χαίρεσαι στο ταξίδι και το 3 μαλακή ανάρτηση που απογοητεύει στις στροφές ε ναι είναι θάψιμο...Το mps όμως το έκριναν σαν gti ενώ τη brera σαν GT. Eπίσης στο συγκεκριμένο συγκριτικό οι αντίπαλοι ήταν το S3 και το leon cupra τα οποία όπως και να το κάνουμε είναι σημεία αναφοράς της κατηγορίας.
Επιπλέον δεν είναι μόνο η ανάρτηση. Τα χαρακτηριστικά του επιλογέα είναι λίγο αποκαρδιωτικά. -
Εγώ δοκιμαστής δεν είμαι αλλά εάν υπάρχει ένα κοινο καλό χαρακτηριστικό στα μάζντα της τελευταίας 15ετίας είναι για μένα το κιβώτιο. Τώρα το πως το καλό κιβώτιο του απλού 3αριού έγινε τόσο χάλι στο μπς όταν στην αγορά υπάρχουν σουποκιβώτια όπως του μεγκάν που δεν σχολιάζεται αναλόγως, δεν το καταλαβαίνω. Η θέση οδήγησης του 3 μου φαίνεται επίσης πολύ καλή οπότε και εκεί δεν βρίσκω πρόβλημα...
Το μπς έκανε ένα πολύ καλό χρόνο (ίσο με το κούπρα και λίγο χειρότερο από το ς3 που τρύπωσε με μυστηριώδη τρόπο στο συγκριτικό όντας 50% ακριβότερο από τα άλλα) με τραυματισμένο αμορτισέρ ή λάστιχο στην πίστα οπότε από επιδόσεις δεν μου φαίνεται και τόσο χάλι.
-
Προσφατως (δεν θυμαμαι το τευχος) οι 4Τ ειχαν ενα DVD με τα '200+αλογα' και αποκαλουσαν το MPS ως 'το αυτοκινητο για τους γνωστες, τους ψαγμενους' κατι που βλεπουμε και στο αρθρο που μας παραθετει ο meco. Επισης με βγαζει και απο τον κοπο να πω στον Krus οτι η προσφυση του ηταν κορυφαια (το ESP παρενεβαινε στην συγκεκριμενη διαδρομη ισως λιγοτερο απ' οτι με το Fiesta!). Εξαλλου με οποιοδηποτε τετοιο αυτοκινητο με το ESP off και κακη ασφαλτο μπορεις να προκαλεσεις ανετα...τοπικες ομιχλες αν εισαι ξυλοκοπος και οχι οδηγος. Τωρα τα περι τιμονιου δεν μπορω να τα αντικρουσω μιας και δεν εχω οδηγησει golf/leon/focus παρα μονο το type-R πρωτης γενιας και οχι γρηγορα. Σιγουρα ομως το τιμονι του ηταν 'αλλου' σε σχεση με το Fiesta ST που εχει ενα παρα πολυ καλο τιμονι, οποτε ποση διαφορα να εχει πια απο τον δικο του ανταγωνισμο; Στον επιλογεα θα διατυπωσω μια ενσταση στο κουμπωμα των σχεσεων -κομματακι σφιχτο- αλλα για να ειμαι ειλικρινης δεν εκανα και τα σουπερ πισταδικα κατεβασματα. Τελος το οτι επαιξε στα ισια στις Σερρες αν και με τραυματισμενο πισω αμορτισερ (δεν θυμαμαι πιο) νομιζω λεει πολλα.
Αν δεν κανω λαθος ειναι ενα μοντελο που βαδιζει σιγα-σιγα προς την δυση του. Ισως τελικα το...υποψιασμενο κοινο που επικαλειται στο αρθρο του το περιοδικο να ειναι τοσο μικρο που αυτο να φταιει για την σπανιοτητα του. Εγω παντως νιωθω τυχερος που το οδηγησα, γιατι ειναι ενα 'γεματο αυτοκινητο' και ποιος ξερει, μπορει του χρονου στις Σερρες να τυχει να διαπιστωσουμε τι μπορει να κανει και...με τα 4 ποδια του ΟΚ και οχι με 'διαστρεμμα'. -
Εγώ πάντως είμαι πεπεισμένος ότι δεν υπήρξε καμία συνωμοσία για το αυτοκίνητο.
Ούτε τα κυβικά του έφταιγαν ούτε τίποτα. Ακόμα και να υστερούσε σε οδική συμπεριφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό (που δεν υστερούσε φυσικά) τα 260 άλογα και το μπλοκέ θα του έδιναν ώθηση στις πωλήσεις.
Τα μειονεκτήματα που αναφέρουν οι 4Τροχοί σίγουρα θα υπήρχαν αλλά θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν και λεπτομέρειες. Ο johanndelta δεν τα πρόσεξε καν.
Το πρόβλημα είναι ότι είναι από τα λίγα σύγχρονα αυτοκίνητα που μπορούν να χαρακτηριστούν άσχημα. Το πίσω μέρος ήταν άθλιο. Δεν βλεπόταν.
Πιστεύω ότι αν είχε μπει αυτό το μοτέρ στο sedan θα τα είχε πάει πολύ πολύ καλύτερα. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Εγώ πάντως είμαι πεπεισμένος ότι δεν υπήρξε καμία συνωμοσία για το αυτοκίνητο.
Ούτε τα κυβικά του έφταιγαν ούτε τίποτα. Ακόμα και να υστερούσε σε οδική συμπεριφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό (που δεν υστερούσε φυσικά) τα 260 άλογα και το μπλοκέ θα του έδιναν ώθηση στις πωλήσεις.
Τα μειονεκτήματα που αναφέρουν οι 4Τροχοί σίγουρα θα υπήρχαν αλλά θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν και λεπτομέρειες. Ο johanndelta δεν τα πρόσεξε καν.
Το πρόβλημα είναι ότι είναι από τα λίγα σύγχρονα αυτοκίνητα που μπορούν να χαρακτηριστούν άσχημα. Το πίσω μέρος ήταν άθλιο. Δεν βλεπόταν.
Πιστεύω ότι αν είχε μπει αυτό το μοτέρ στο sedan θα τα είχε πάει πολύ πολύ καλύτερα.απο την αλλη και το 6 mps δεν τα πηγε καλα,το οποιο και ομορφο ειναι και αξιολογο αυτοκινητο και ολα αυτα γιατι στο μυαλο πολλων και καποιων δημοσιογραφων ερχοταν σε αντιπαραθεση με τα evo/sti μονο και μονο επειδη ηταν 4κινητο και ιαπωνικο....
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
απο την αλλη και το 6 mps δεν τα πηγε καλα,το οποιο και ομορφο ειναι και αξιολογο αυτοκινητο και ολα αυτα γιατι στο μυαλο πολλων και καποιων δημοσιογραφων ερχοταν σε αντιπαραθεση με τα evo/sti μονο και μονο επειδη ηταν 4κινητο και ιαπωνικο....
Αυτό είναι σωστό. Αν είχε παρουσιαστεί σαν ένα φθηνό 4κίνητο Audi ίσως να το έβλεπε διαφορετικά ο κόσμος. Όμως σε αυτή τη κατηγορία αυτός που έχει να δώσει 40Κ θα προτιμούσε ένα 1.8Τ audi έστω και δικίνητο.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Γρηγορο focus δεν εχω οδηγησει,αλλα το τιμονι του gti(που εχω οδηγησει) μου φαινεται χειροτερο σε αισθηση και ταχυτητα ακομα και απο ενος απλου focus 1.6(που εχω οδηγησει επισης )τρομερο σε αισθηση απο ολη αυτη τη συνομοταξια,το τιμονι του cupra(leon)
Μα δεν υπαρχει χειροτερο σε αισθηση τιμονι απο αυτο μιας Γκολφω. Απορω πως δεν το εχεις καταλαβει ακομη στο Αυδι.............................
-
Θα συμφωνησω σχεδον με ολους σας.Το MPS ειναι κλασικη περιπτωση αυτοκινητου που χωρις κανενα προφανη λογο δεν πετυχε. Ενταξει μπορει να μην ειναι τοσο ομορφο, να ειναι πενταθυρο και στο εσωτερικο να απογοητευει πολλους... Αλλα ρε παιδια εσεις οι πολλοι που απογοητευεστε απο το εσωτερικο του, εχετε μπει σε Golf GTI του οποιου το εσωτερικο ειναι μεν ποιοτικοτατο αλλα ειναι τραγικα αχρωμο και αδιαφορο... Τωρα με τα χρηματα που εκανε και εχοντας εκληκτικο γκαζι, προσφυση και μπλοκε θα επρεπε να κανει οχι μονο πωλησεις αλλα κηδιες, εμεις ομως συνεχιζουμε να διαβασουμε 4 χρονια μετα οτι το Golf ειναι το πιο all around, ομοιογενες, ρυθμισιμο και γενικα το καλυτερο GTI. Δεν διαφωνω οτι το Golf ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο αλλα το MPS εκανε κηδιες και στις Σερρες και στη Θισβη ακομα και στο Edition 30 των 35000 ευρω σε ενα συγκριτικο του DRIVE με 10 καυτα GTI... Ομολογουμενως λοιπον ειναι ενα ΠΟΛΥ αδικημενο αυτοκινητο...
-
παιδια,αποψη μου οτι το αμαξι ειναι καταπληκτικο ενω το θεμα ομορφιας ειναι καθαρα υποκειμενικο
αλλοι ξετρελλαινονται και αλλοι δεν το βρισκουν καθολου ομορφο!εγω προσωπικα το βρισκω...το νεο 3αρι μαλιστα απο οτι δειχνει θα ειναι καθολικα αποδεκτο!
στο θεμα των κυβικων δεν νομιζω οτι ηταν τα 2,3 κ.εκ τοσο οσο καποια αλλα πραγματα που ο καθενας εχει στο μυαλο του...με την ιδια λογικη και το 6 mps δεν πουλησε και δεν υπερβαινουμε τους 200-300 σε ολη την Ελλαδα,το οποιο δεν νομιζω οτι και αυτο ειναι τοσο ασχημο πια
το cx 7 γιατι πουλαει με τα ιδια κυβικα και πιο ακριβο απο το 3αρι?
εκτος του οτι ειναι πανεμορφο η Μαζντα εκανε διανα στην μοδα των suv ,crossover!
το αν ειναι αδικημενο η οχι αυτο θα το κρινει η ιστορια,αλλα και το μονιμο χαμογελο απο οσα παιδια που γνωριζω και το οδηγουν
επειδη μαλιστα η δουλεια μου εχει να κανει με αυτοκινητα καθε μαρκας θα τολμησω να πω οτι το golf πχ που συγκρινεται εδω,ναι μεν καλο,ομορφο,μια χαρα,αλλα μην υπερτιμαται κιολας...το γκολφ βασιστηκε στο πολυ καλο πλαισιωμα απο διαφημιση και το γεγονος οτι εδραιωθηκε σε μια εποχη που εκανε διανα στις καρδιες ολων...τωρα πια πουλαει το ονομα και οχι αυτα που δινει...προβληματα ηλεκτρολογικα,μηχανικα παρα πολλα,αλλα και ποιοτητ υλικων μη ανθεκτικη στον χρονο!! -
Πιστεύω ότι αν είχε μπει αυτό το μοτέρ στο sedan θα τα είχε πάει πολύ πολύ καλύτερα
το ειχα σκεφτει και εγω αυτο καποτε
ναι,νομιζω οτι ισως τα πηγαινε πολυ καλυτερα -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Γρηγορο focus δεν εχω οδηγησει,αλλα το τιμονι του gti(που εχω οδηγησει) μου φαινεται χειροτερο σε αισθηση και ταχυτητα ακομα και απο ενος απλου focus 1.6(που εχω οδηγησει επισης )
τρομερο σε αισθηση απο ολη αυτη τη συνομοταξια,το τιμονι του cupra(leon)
Μα δεν υπαρχει χειροτερο σε αισθηση τιμονι απο αυτο μιας Γκολφω. Απορω πως δεν το εχεις καταλαβει ακομη στο Αυδι.............................
το εχω πει αγαπητε οτι εχω ασχημο τιμονι,οχι τοσο λογω αισθησης,αλλα κυριως λογω κακης επαναφορας.
το θεμα ειναι πως κατι το κοιτας σαν συνολο και στους υπολοιπους τομεις ειμαι υπερευχαριστημενοςαλλωστε ο καλος ο μυλος που λενε......
παντως τα Α3 και golf δεν ειναι τιποτα μπροστα στα skoda εκει να δεις τι παει να πει κακο τιμονι
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Μα δεν υπαρχει χειροτερο σε αισθηση τιμονι απο αυτο μιας Γκολφω. Απορω πως δεν το εχεις καταλαβει ακομη στο Αυδι.............................
Λάθος κάνεις. Το Golf έχει το καλύτερο τιμόνι στο VAG (τουλάχιστον στη κατηγορία του) και επιπλέον το καλύτερο στη κατηγορία (αν εξαιρέσουμε την 147) με ελάχιστη διαφορά από το focus. Αυτό έχει διαφορά από το να λες ότι δεν υπάρχει χειρότερο τιμόνι από αυτό του Golf.
-
Οι λόγοι που οδήγησαν στην εμπορική αφάνεια του Mazda 3 MPS περισσότερο στην Ελλάδα και λιγότερο στην Ευρώπη είναι πολλοί και δεν μπορούν να αναλυθούν εύκολα. Παρόλο αυτά νομίζω πως οι βασικότεροι είναι οι εξής:
-
Αμφιλεγόμενη εμφάνιση για πολλούς, σε συνδυασμό με τη μη ύπαρξη τρίθυρης έκδοσης (πολύ βασική παράμετρος για την κατηγορία)
-
Μικρή προώθηση από αντιπροσωπία(ελάχιστη διαφήμιση) και ειδικό τύπο(λίγες δοκιμές σε σχέση με την ανταγωνιστικότητα του μοντέλου στην κατηγορία) με αποτέλεσμα πολλοί να μην γνώριζαν καν την ύπαρξη του.
-
Έλλειψη background σε αντίθεση με βασικά ανταγωνιστικά μοντέλα. (H Mazda δεν είχε εκπρόσωπο στη κατηγορία των GTi έπειτα από τα 323 GTX, GTR, τα οποία και για τους περισσότερους αποτελούν άγνωστη ποσότητα.)
-
Έλευση της έκδοσης MPS έπειτα από 3 χρόνια παρουσίας των άλλων εκδόσεων του Μazda 3 στην αγορά.
Για μένα το MPS στα χρήματα που κοστίζει δεν έχει αντίπαλο και σίγουρα αδικείται από τα νούμερα των πωλήσεων, αλλά έτσι είναι οι «νόμοι» της αγοράς και σε μία τόσο ανταγωνιστική κατηγορία μετράνε και άλλα πράγματα εκτός του να έχεις ένα καλό προϊόν(ίσως το καλύτερο), οι παραπάνω λόγοι πιστεύω πως είναι αρκετοί για να εξηγήσουν τα μικρά νούμερα των πωλήσεων.
Αντίθετα πάντως με την κατάσταση που επικράτησε εδώ, στις υπόλοιπες αγορές του κόσμου και ειδικότερα σε αυτή των Η.Π.Α, το 3άρι στις απλές εκδόσεις του και κατ’επέκταση στην έκδοση MPS, σημείωσε μεγάλη εμπορική επιτυχία και για αυτό τον λόγο η Mazda στο νέο 3άρι έχει κρατήσει πολλά στοιχεία του απερχόμενου μοντέλου.(εδώ βλέπουμε και τι βαρύτητα έχει η αγορά των Η.Π.Α για την Mazda) Επιπλέον η αναγνώριση που κατέκτησε το MPS από τον ειδικό τύπο των Η.Π.Α ήταν καθολική. Το αμερικάνικο Car & Driver θυμάμαι συγκεκριμένα πως στο ετήσιο review του (κάτι σαν τα Αριστεία των 4Τ) είχε το MPS μέσα στη 10άδα των καλύτερων αυτοκίνητων για τα έτη 2007 και 2008.
Πρόσφατη συγριτική δοκιμή στις Η.Π.Α:
Mazda3 MPS – Mitsubishi Lancer Ralliart – Subaru Impreza WRX (video)Mazda3 MPS – Subaru Impreza WRX – Subaru Legacy GT – BMW 130i (Best motoring – tsukuba – video)
*Προσέξτε την κάρτα με τους χρόνους στο τέλος του video. -
-
Δεν ξέρω αυτό το αυτοκίνητο, όμως ξέρω ότι η αγορά δεν κάνει ποτέ 'λάθος'. Για του λόγου το αληθές, σταχυολογώ μερικές επικριτικές αποστροφές από τα προηγούμενα ποστ και οι οποίες σημειωτέον, ουδέποτε αμφισβητηθηκαν από κανένα μέλος του φόρουμ.
'μόνο 5θυρο'
'2.300 κυβικά'
'κατανάλωση'
''ανεση'
'εμφάνιση'
'θάψιμο από ειδικό τύπο'
'απλά είναι άσχημο και με κακής ποιότητας πλαστικά'
'το εσωτερικό του με έχει απογοητεύσει'
'το τιμόνι του είναι χειρότερο από Γκολφ, Λεόν, Φόκους'
'ένα μοντέλο που βαδίζει σιγά σιγά στη δύση του'
'το πίσω μέρος ήταν άθλιο'
'μικρή προώθηση από αντιπροσωπεία'
κ.ο.κ.ΕΛΕΟΣ. Μόνο για τους μαρσπιέδες μέχρι στιγμής δεν γράφτηκε κάτι αρνητικό. Είναι δυνατόν μετά από αυτό το κατεβατό των επικρίσεων να έχει κανείς σε σοβαρή υπόληψη αυτό το αυτοκίνητο?
Είδατε ότι ορθώς λοιπόν δεν πούλησε και δεν είναι σε καμία περίπτωση αδικημένο?ΥΓ. 1 Δεν μπαίνω καν σε κόπο να δω το συγκριτικό με Εβο και Ιμπρέζα. Είναι άλλου στυλ αυτά τα αυτοκίνητα.
ΥΓ. 2 Παραδέχομαι γενικώς το αμερικάνικο Car & Driver όμως ουκ ολίγες φορές έχει αναγάγει σε μορφή τη σειρά 3 της Mazda, μία σειρά που νομίζω έπαιζε απλά στο χρυσό μέσο όρο της κατηγορίας της. Θυμάμαι π.χ. έναν τίτλο σε ένα συγκριτικό πριν από 5 περίπου χρόνια με όλα τα μικρά (Corolla, civic, jetta, 323, focus, accent κ.α., σύνολο καμμιά δωδεκαριά) που το έβγαζε καλύτερο με επιμύθιο no cracks, no rattles, no suprises, the only one small car that makes you feel like a king . -
Oταν ομως με σπρωχνουν 260 αλογα, παω 250 με ενα hatch των 'ουτε 30.000Ε', μπορω σε επιταχυνσεις (κυριως εν κινησει) να κοιταξω στα ματια τις φτερουγες, μπορω να στριβω τρομερα και να φρεναρω ακομα καλυτερα, τοτε πολυ απλα δεν με ενδιαφερουν οι πιο πανω αποστροφες. Χεστηκα για την εμφανιση αφου ουτε προλαβαινω να την δω στις βιτρινες, ουτε προλαβαινουν να την δουν οι αλλοι, αν ηθελα να καιει πιο λιγο θα επαιρνα 1100αρι, ανεση, ποια ανεση; Αμα θελω ανεση παιρνω το 2ο της γυναικας μου (λεμε τωρα) και αυτο το εχω για να εχω λογο να πηγαινω στα πεθερικα στο κωλοχωρι και να χωρανε παιδια, σκυλια, γατια μεσα.
Υποτιθεται πως αφου αγοραζω ενα GTi πρεπει να δωσω βαρυτητα σε ολα τα παραπανω και οχι σε οσα παραθεσαμε αφου 1) Πλεον τα αυτοκινητα δεν εχουν τις χαωδεις διαφορες του παρελθοντος στην ποιοτητα/αξιοπιστια απο εταιρια σε εταιρια και 2) τα παραθεσαμε σε μια προσπαθεια να δικαιολογησουμε την εμπορικη και οχι την ουσιαστικη αποτυχια, που εχουν GTi οπως το Yaris TS πχ που δεν εχει τις προδιαγραφες ουτε το VFM για να συγκινησει καποιον.Στο φιναλε, ποσοι ειναι αυτοι που οδηγουν τα αυτοκινητα τους -οποτε το επιτρεπουν οι συνθηκες- τοσο πολυ στα ορια τους ωστε να εχουν νοημα οι οποιες προδιαγραφες τους;
Σιγουρα οχι η συντριπτικοτατη πλειοψηφια των οδηγων/αγοραστων. Διπλα απο τη δουλεια μου εχω εναν συνομιληκο με ενα type-R, κλασικο δειγμα του μεσου ορου. Δεν ξερει γιατι το εχει, το 'γλυφει' απο το πρωι μεχρι το βραδυ και το γκαζωνει μονο 1η-2η, για να μας δειξει οτι ηρθε/εφυγε.
Α ναι, 'εγω εχω 200 αλογα. Σε παω και μια Ριτσωνα αμα θες, που εχεις και αγωνιστικο. Και τι εγινε; 1300 ειναι. Σιγα.'
Τι να πεις σε αυτο τον ανθρωπο; Απλα προσπερνας και τον αφηνεις στον ταγαροκοσμο του. Απορω πως δεν πηρε το (γλ)αστρα, που ειναι και πιο καγκουρι. -
Ε αντε αγορασε το και σταματα να μας πριηζεις τα συκωτια
-
Εγώ έχοντας οδηγήσει ένα 3άρι sedan, έχω να πω τα απολύτως καλύτερα.
Πλαίσιο/οδηγική απόλαυση ανώτερη από το 90% του σημερινού ανταγωνισμού της κατηγορίας αυτής.
Κάπου διάβασα και κάτι κουλά πιο πάνω, ότι το αυτοκίνητο πάσχει σε θέματα ποιότητας κατασκευής/υλικών.Εντάξει ό,τι νά'ναι...
Εγώ έχω να πω, εν προκειμένω για το χατς 3 εμ πι ες , πως θάφτηκε από την ίδια την Ελληνική εισαγωγική εταιρία (ΕΛ.ΜΑ).
Δείτε απλώς τα 2,5άρια Focus,πως έχουν πουλήσει (αρκετά πιο ικανοποιητικά από το Μάζντα) και θα αντιληφθείτε την πολιτική στο marketing της μιας και της άλλης εταιρίας.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Ε αντε αγορασε το και σταματα να μας πριηζεις τα συκωτιαΘα μπορουσα με λιγο ζορι, αλλα...
Το topic το εγραψα πιο πολυ για να τονισω 'το αδικημενο' του πραγματος.
Εξαλλου αμα θελω καμια γκαζια Χριστουγεννα/καλοκαιρι θα μου το δινει ο Αντωνης.
Ωχ, θα θελει ομως το 106 και αυτος...
Mazda 3 MPS: Το αδικημενο...