Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HANS
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. HANS
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 24
    • 25
    • 3 / 25
    Ελληνικοί Αγώνες
    83
    486
    1616
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Ο χρήστης Lambis έγραψε:
      Που πρώτα σκοτώθηκε ο Roggia (σε ατύχημα 'καρμπόν' με αυτό του Βωβού) και μετά επέβαλαν το HANS στο Πρωτάθλημα ?

      Νάσο, το σίγουρο είναι ότι στην Ιταλία , τουλάχιστον μέχρι και το 2007, δεν είναι υποχρεωτικό (το HANS) .

      Λάμπης Κουρτέσης

      Οχι σε όλους τους αγώνες αλλά στο πρωτάθλημα ράλι ναι. Τουλάχιστον αυτή την πληροφόρηση έχω από τους Ιταλούς τεχνικούς εφόρους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gf last edited by

        APR, αν πράγματι αγαπάς τους οδηγούς/πελάτες σου, πείσε τους να πάρουν HANS και ας τρέξουν με το παλιό σαζμάν ή αναρτήσεις.
        Δεν 'χάνεις' αγώνα, αλλά 'χάνεις' ζωή.

        Εστω και σε μία περίπτωση στο εκατομμύριο να χρειαστεί, αξίζει τον κόπο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          apr last edited by

          Ο χρήστης GF έγραψε:
          APR, αν πράγματι αγαπάς τους οδηγούς/πελάτες σου, πείσε τους να πάρουν HANS και ας τρέξουν με το παλιό σαζμάν ή αναρτήσεις.
          Δεν 'χάνεις' αγώνα, αλλά 'χάνεις' ζωή.

          Εστω και σε μία περίπτωση στο εκατομμύριο να χρειαστεί, αξίζει τον κόπο.

          Να σου απαντησω αγαπητε μου GF γιατι με καβαλημενα μπαμπου θα πρεπει να χρησιμοποιει κανεις αλλη μεθοδο αφου δεν προκειτε με τιποτα πρωτα να καταλαβουν τι τους λες και δευτερον να παραδεχτουν οτι οι σοφιες τους χολενουν .....

          Ολα ξεκινανε απ'την παροιμια ..... βρακι δεν εχει ο κωλος μας, γιρλαντες στο πουλι μας ....
          Οι τυποι σαν τον Ναςς που για να δικαιολογησουν τα ευρω που τους δινει η ελπα απ'την τσεπη μας , και τριβουν τα χερια τους , για οποιαδηποτε νεα αποφαση βγαλει η fia για υποχρεωση αγορας .
          Απο καποια ηλιθιοτητα (βλεπε προστατευτικα σκληρου αφροδους γυρω απ'τα κρανη , ειδικα για μικρα αυτοκινητα που ειναι απαραδεκτο ως εγκληματικο ,(πολυ καλυτερη δουλεια εκαναν τα αρμαφλεξ , παλαιοτερα ) γιατι αυτος ο ανιδαιος πιστευει oτι ειναι πολυ απλο να εφαρμοστουν ολοι οι νεοτερισμοι σε ολα τα αυτοκινητα που υπαρχουν και θα εχουν το ιδιο αποτελεσμα μ'αυτο που σκεφτηκαν για τα wrc η τα S2000 , το 2007 η fia ) ,ακομα και αλλα πραγματα ασφαλειας οπως οι ζωνες που την μια χρονια βαζουν τον κοσμο να αγορασει φαρδιες και τωρα το βαζουν να αγορασει στενοφαρδες για να ταιριαζουν στα xans , τις πυροσβεσεις που εχουν αλλαξει 40 φορες μεσα σε 15 χρονια , για να μην πω τις αλλες παπαριες με τα αφλεκτα σωβρακα και κυλωτες , που τις εχουν αναγαγει σε μειζων θεμα ελεγχου , την ιδια ωρα που στις διπλανες χωρες που το αθλημα ειναι ετη φωτος μπροστα και τρεχουν με , φορανε ακομα Τ σερτς απο μεσα .
          Αντι να βοηθησουν και να φωναξουν για ασφαλεις αγωνες απ'την σχεδιαση τους μεχρι τις λεπτομεριες της επικινδυνοτητας σημανσης ,κ.α. που εχουμε χιλιοπει , βρησκουν την ευκολη λυση που δεν στοιχιζει τιποτα σ'αυτους , αλλα χιλιαδες ευρω στους αγωνιζομενους για να τους επιφορτηζουν με ακομα μεγαλυτερα κοστη ( να δικαιολογουν την απραξια τους ) και να επαναπαυοντε σε λογιδρια ...ειδες αν φοραγε χανς και χουνς θα σωνοταν , οταν πηγε 250 μετρα κατω .
          Ακου τωρα , γιατι εχω ντοκουμεντα απο ισχυρες καταστροφες και δεν αντιγραφω οτι μαλακια μου πασαρουν αυτοι που δεν τους ποναει η τσεπη των οδηγων ,αλλα και νιαζομαι για την ζωη τους περισσοτερο απ'αυτους .
          Στο ελπα του συγχωρεμενου Κολιοπανου , την μεγαλυτερη ταχυτητα προσκρουσης απ'τα τρια αυτοκινητα που βγηκαν (το μονο που εσκασε σε ακινητο σημειο) ειχε το 106 το δικο μας με τον Εξαδακτυλο με τεταρτη και 138 χλμ στην διπλη κολωνα (κατευθειαν απο απογειωση), παραμορφωση ολικη εμπροσθιου μερους καροτσας , μοτερ σαζμαν ποδια με κλιση 30μοιρες κατω , κατασταση πληρωματος αριστη με ελαφρα ενοχληση στα παπαρια οδηγου συνοδηγου απο τις κατω ζωνες .Φοραγαν κολαρα στο λαιμο .
          Στο ελπα του 2005 , ο Πανιξ και καρφωνεται στην μαντρα της αριστερης στην Φτερη με...145 χλμ πλαγιομετωπικα , οι παραμορφωσεις του αυτοκινητου ιδιες με το προηγουμενο , το πληρωμα αλοβητο , ο συνοδηγος φοραγε κολαρο και ειχε ελαφρια ενοχληση στα παπαρια 2δυο μερες απ'τις κατω ζωνες .....
          Οπως εχεις καταλαβει (και μερικοι αλλοι) αυτο που θελω να σου πω , ειναι οτι οι επιπτωσεις απο μια προσκρουση σε ακινητο σταθερο στοχο , ειναι αναλογες απ' τις σταδιακες παραμορφωσεις-αποροφησεις της μαζας που προηγηται του θαλαμου του πληρωματος ... και αυτα τα γνωριζουν οι ανθρωποι που ασχολουντε στις διπλανες χωρες με τους αγωνες , καθως και την οικονομικη κατασταση των εμπλεκομενων και νομοθετουν αναλογως με την βαρυτητα των πραγματων .
          Τα αστερια μας εδω που εχουν την λυση του .... δεν πληρωνω εγω , αστους να πανε να κουρευτουν .... και γιατι φροντιζουν να μην εχουν καμια ευθυνη για τιποτα , παντα , ειναι πολυ απλο να πουλανε με ξενες τσεπες .
          Δεν ειναι πανακια και εχει χιλιουποθει το θεμα χανς , διεθνως . Εχει αποτελεσμα εκει που οι παραμορφωσεις προσκρουσης ειναι σχεδον μηδενικες , και προκειτε να εξασκηθουν πανω στο σωμα του πληρωματος .
          Στα ηδη στριμοκωλα μικρα μας με ακαμψια καρωτσας μαντολατου , τα θεωρω πολυτελεια οχι οτι θα απετρεπα καποιον που μπορει και διαθετει χρηματα να τα αγορασει , αλλα οπωσδηποτε θα του προτεινα να φροντισει πρωτα την ενεργη του ασφαλεια που ειναι τουλαχιστον η προσφυση και μετα τα χανς και χουνς .
          Ο χοντρουλης μας τωρα που εχει την ταση της μπατσομανιας , δεν βλεπει την ωρα να αρχισει να βλεπει την ημερομηνια ληξης για να βγαλει τα εσωψυχα του κομπλεξ .

          Αν ετσι μπορουμε να φτιαξουμε το επιπεδο των αγωνων , τρεχατε η λυση σας ειναι μια , και θα μοιαζετε με τους παγκοσμιους .... αυτο μας μαρανε .

          Το οτι η υποχεωτικη τοποθετηση , θα κανει τα περισσοτερα πληρωματα να κανουν τους μισους αγωνες (αφου θα δειτε οτι θα δανιζοντε μεταξυ τους οι γνωστοι) αρα η εμπλοκη καταρτηση του σπορ θα παραμεινει αγνωστη υποθεση ... δεν υπαρχει για τα βληματα του και εχω παροπιδες .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            apr last edited by

            Φωσκολε .... και στις δυο περιπτωσεις των θανατηφορων ηταν απο ζωνες και κρανη ...εχω ντοκουμεντα που εσυ δεν εχεις , οσο κι αν εκανες τον επιστημονα ...τοτε .

            Το οτι δεν εχετε παει φυλακη αρκετοι απο εσας τους υπευθηνους , ηταν λογο της τακτικης του συνδεσμου , γιαυτο μην καβαλατε τα καλαμια τοσο , και βαλτε τα μυαλα σας εκει που πρεπει .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              amaxopoulos last edited by

              Ο χρήστης nass έγραψε:

              Που πρώτα σκοτώθηκε ο Roggia (σε ατύχημα 'καρμπόν' με αυτό του Βωβού) και μετά επέβαλαν το HANS στο Πρωτάθλημα ?

              Νάσο, το σίγουρο είναι ότι στην Ιταλία , τουλάχιστον μέχρι και το 2007, δεν είναι υποχρεωτικό (το HANS) .

              Λάμπης Κουρτέσης

              Οχι σε όλους τους αγώνες αλλά στο πρωτάθλημα ράλι ναι. Τουλάχιστον αυτή την πληροφόρηση έχω από τους Ιταλούς τεχνικούς εφόρους.

              οσον αφορα τι κανουν στην Ιταλια(οχι πως μας ενδιαφερει και τοσο αμεσα,αφου ισως τελικα καλο ειναι καθε φορα να σκεφτονται οι ανθρωποι και με τις εκαστοτε αναγκες,στην προκειμενη τις αναγκες της ελληνικης πραγματικοτητας)

              ισχυει το 2008 χανς υποχρεωτικο οι οδηγοι προτεταιοτητας με οτι αυτοκινητο τρεχουν ,οπου τρεχουν (καμια 25αρια δλδ),
              ταυτοχρονα οι ιδιοι σε αγωνες εκτος πρωταθληματος,εκτος ΦΙΑ,επιτρεπεται να ΜΗΝ φορουν εσωρουχα ΦΙΑ(οπως και ολοι οι υπολοιποι)

              γεγονος εγραψα για να υπαρχει σαφης εικονα ,οσον αφορα το χανς υποχρεωτικα ΘΑ κανουμε οτι υποδειξουν οι κανονες του παιχνιδιου τουλαχιστον.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nass last edited by

                Ο χρήστης APR έγραψε:
                Φωσκολε .... και στις δυο περιπτωσεις των θανατηφορων ηταν απο ζωνες και κρανη ...εχω ντοκουμεντα που εσυ δεν εχεις , οσο κι αν εκανες τον επιστημονα ...τοτε .

                Α συγνώμη, δε σε είχα δει εκεί πάνω στο γκρεμό στο Δροσοχώρι που είχα ανέβει μαζί με την ΕΜΑΚ. Μάλλον θα είχες κρυφτεί κάπου απόμερα, να παίζεις με τις λάσπες, όπως το συνηθίζεις.

                (Ξύπνα ρε!!! Δε μιλάω για το Δροσοχώρι τόση ώρα, για το Σπαθοβούνι μιλάω!)

                Οσο για αυτό:

                Οι τυποι σαν τον Ναςς που για να δικαιολογησουν τα ευρω που τους δινει η ελπα απ'την τσεπη μας

                δείχνει πόσο φτηνιάρης είσαι. Από την τσέπη μου βάζω, αν δεν το ξέρεις. Δε ζω εγώ από τους αγώνες και δεν κονομάω από τους αγωνιζόμενους εγώ, εσύ (προσπαθείς να) τα κάνεις αυτά, ο Ελληνας Colin Chapman...

                Ζήτα πρώτα συγνώμη από τον αγωνιζόμενο που κατέστρεψες με τη μαλακία σου και μετά ασχολήσου με άλλους, δεν σου φταίνε. Αιντε, Ελληνάρα...

                Συγνώμη στους λοιπούς συνφορουμίστες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  @Amaxopoulos και @Lambis: εάν πληροφόρησα λάθος, ζητώ συγνώμη. Σε ένα μήνα που θα βρεθώ με τους Ιταλιάνους Τ.Ε. θα τους ρωτήσω τι ακριβώς ισχύει και θα επανέλθω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    apr last edited by

                    τι εγινε εχασες την ψυχραιμια σου μεγαλο....... και γραφεις ανεκδοτα τωρα ? και ρε... ? μπραβο λακη !

                    Πολλα δεν μπορει να πιασει το τεραστιο αλλα κλουβιο ακαλυπτο σου , γιατι μονον μεχρι εκει φτανει .
                    Αντε πηγαινε κανενα ταξιδακι(απ'την τσεπη σου, οπως παντα ) να κι αλλο γιατι με μουτζουριδες .... δεν εχεις μελλον , επιστημονα .

                    Να ζητησω συγνωμη ειπες ? οπως εχει ηδη γραφτει εδω μεσα ο αμεσα θιγομενος ξερει πολυ καλα πως προεκειψε αυτο τα σφαλμα , και εδωσε την απαντηση του ηδη .

                    Εσυ μεγαλε και αψογε εγραψες πουθενα οτι , ελεγξες σχεδον ολο το αυτοκινητο και ηταν νομιμοτερο του νομιμου ? οταν μας δωσατε το αυτοκινητο στο ζιμπιλι ?

                    Μου την εχετε στημενη επειδη σας ξεφωνιζω με τα κατορθωματα σας ? η ειστε το συνδικατο των αμερολιπτων που πασχιζετε για το αψογο του σπορ με την ανιδιοτελια σας ?
                    Σε καρτερουμε με αγωνια , εθνοσπορσωτηρα κι εσενα .Εδω θα ειμαι ωσπου να πεθανω

                    Εγω αγαπητε μου , εκανα ενα λαθος απο αμελεια και το πληρωνω με το στομαχι μου , εσεις αν κατσω να γραψω ολα αυτα που εχω δει να κανετε τοσα χρονια .... υπαρχει ευθιξια για να περασουν στο στομαχι σας ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pskarm last edited by

                      περα απο το αν ειναι και τι ειναι και πως ειναι το hans

                      εγω κανω μια αλλη χαζη ερωτηση.
                      αν ενδιαφεροντουσαν τοσο πολυ στην εθεα-ελπα για τη σωματικη ακεραιοτητα των αγωνιζομενων γιατι τοσα χρονια δεν τους εχουν αναγκασει να τρεχουν παντου με κολλαρο
                      που και παμφθηνο ειναι σα κοστος σε σχεση με χανς και αποδεδειγμενα κανει κατα ενα μεγαλο μερος παρομοια δουλεια με το χανς.

                      και απο την αλλη οι οδηγοι που το πρωτο και κυριοτερο που πρεπει να τους καιει σε ενα αγωνα ειναι Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ γιατι τα βοδια τα ορθια δεν εχουν μονοι τους παρει ενα κολλαρο τοσα χρονια να φορανε οπως περιπτωσεις που αναφερονται παραπανω που τη γλυτωσαν πραγματικα απο το κολλαρο - ασχετα αν με χανς θα ειχαν ακομα λιγοτερη καταπονηση-

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikors last edited by

                        To κολλαρο τον οδηγο δεν βοηθαει καθολου καθως δεν μπορεις να κουνησεις καθολου το κεφαλι σου μπρος πισω. Επειδη το εχω δοκιμασει σου λεω. Αν και λενε οτι το χανς ειναι το ιδιο (παρολο που δεν το εχω δοκιμασει).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fontasierrars500 last edited by

                          HANS mitso mou HANS!!!...APR θα σε ρίξουν στον κεάδα με αυτα που λές!...ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Y
                            yiannis2002 last edited by

                            Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                            περα απο το αν ειναι και τι ειναι και πως ειναι το hans

                            εγω κανω μια αλλη χαζη ερωτηση.
                            αν ενδιαφεροντουσαν τοσο πολυ στην εθεα-ελπα για τη σωματικη ακεραιοτητα των αγωνιζομενων γιατι τοσα χρονια δεν τους εχουν αναγκασει να τρεχουν παντου με κολλαρο
                            που και παμφθηνο ειναι σα κοστος σε σχεση με χανς και αποδεδειγμενα κανει κατα ενα μεγαλο μερος παρομοια δουλεια με το χανς.

                            τι να ενδιαφερθούν αγαπητέ...
                            εδώ μπορείς να πάρεις ενα εσκορτ ΜΚ1 με 230+++ άλογα στα 900 κιλά και να τρέξεις με ενα Π και διαγώνιο μόνο...ουτε καν με κλουβί...εκεί αν κάνεις ότι έφυγες από το δρόμο, όχι hans...τίποτα δεν σε σώζει....αλλά οι ιστορικοί δεν έχουν ανάγκη.......

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              corsaclub last edited by

                              Αντε βαλαμε και φορμες
                              αντε βαλαμε γαντια
                              αντε και παπουτσια
                              αντε και μπαλακλαβα
                              αντε μετα τα αλλαξαμε ολα αυτα με αλλα ομολογκαρισμενα
                              αντε μετα βαλαμε και εσωρουχα
                              αντε και καλτσες
                              αντε και καινουργια καθισματα και ζωνες
                              ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ HANS

                              Αντε και τα καναμε ολα αυτα επειδη εγιναν υποχρεωτικα και οχι επειδη (οι περισσοτεροι) πιστευουμε οτι κανουν δουλεια

                              Ο γαμος θελει νυφη και γαμπρο
                              ΟΙ αγωνες θελουν οδηγους και οργανωση

                              Αντε λοιπον τον οδηγο τον καναμε ασφαλη (πιο ασφαλη δεν γινεται!!)

                              Για την νυφη (οργανωση αγωνων) τι κανατε κυριοι της ελπα? ποια ειναι τα υποχρεωτικα θεματα που πρεπει να κανουν οι οργανωτες για να γινουν ασφαλεις οι αγωνες .Ποιοι ειναι οι θεσμοι που υποχρεωνουν τους οργανωτες να σηματοδοτουν καποια επικινδυνα σημεια των διαδρομων,ποιοι κανονισμοι οριζουν την τοποθετηση επιβραδυνσεων στις μεγαλες ευθειες με ποιον τροπο πρεπει να σηματοδοτουνται και ποιες ακριβως αποστασεις πρεπει να τηρουνται και απο τι υλικο πρεπει να φτιαχνονται?ΠΟια ειναι η εκπαιδευση των κριτων σε περιπτωση ατυχηματος ? ξερουν να χρησιμοποιουν τους πυροσβεστηρες? Ξερουν ποιος ειναι ο διακοπτης τοης πυροσβεσης και ποιος του ηλεκτρικου κυκλωματος στο αυτοκινητο?

                              Εχω να αναφερω πολλα -παρα πολλα σημεια που θα επρεπε πρωτα να οργανωθουν _θεσμοθετηθουν στο επιπεδο της οργανωσης ,που θα εγραφα βιβλιο...

                              Μηπως αν ελεγχαν τα πληρωματα στις αφετηριες για καλα σφιγμενες ζωνες και δεμενα κρανη η ενημερωναν τους νεους οδηγους για την συμπεριφορα τους σε περιπτωση προβληματος στις ειδικες κτλ.κτλ.....γλυτωναμε πολλα απο τα συμβαντα??

                              Φιλοι nass και Λωρη κανεις δεν αμφισβητει την χρησιμοτητα του hans ..αφηστε ομως τους οδηγους να αποφασισουν ποτε μπορουν να το παρουν .Θα ηταν πιο χρησιμο αυτη την στιγμη να επικεντρωθουμε στο να βελτιωσουμε το γενικοτερο πλαισιο που κανουμε αγωνες ,να αυξησουμε την οργανωτικη ασφαλεια,την προβολη αλλα και τον αριθμο των αγωνιζομενων που θα φερει σιγα σιγα χορηγους στους αγωνες για να μπορουν ολοι να παρουν οχι ενα αλλα δυο hans.

                              Κλεινω με την σημειωση οτι ενα μεταχειρισμενο αγωνιστικο μικρης κατηγοριας μπορει να βρεθει με 3-5000 Ε. Ο αναγκαιος εξοπλισμος οδηγου -συνοδηγου ξεπερνα τις 5000 Ε
                              Μετρα λοιπον το κοστος αυτο ? για καποιυς απο εμας που μολις τωρα ξεκιναμε για την πρωτη αναβαση η ραλλυ σπριντ?
                              Μηπως επειδη δεν εχουν αυτα τα δευτερα 5000 δεν ερχονται στους αγωνες ? αλλα πηγαινουν στα drift kaiGTCC και τα λοιπα!!

                              Εκτος αν ειστε και εσεις οπαδοι του ' οποιος δεν εχει ΠΟΛΛΑ λεφτα να μην τρεχει' που ειλικρινως ειπε ο Α. Μανιατοπουλος ,οταν ηταν Προεδρος της εθεα...(η οπως αλλιως ειχε ονομασει την θεση που κατειχε....επικεφαλης του σπορ....νομιζω)

                              Υπαρχουν λυσεις.....

                              dimos

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Ο χρήστης corsaclub έγραψε:
                                Μηπως επειδη δεν εχουν αυτα τα δευτερα 5000 δεν ερχονται στους αγωνες ? αλλα πηγαινουν στα drift kaiGTCC και τα λοιπα!!

                                Πολύ πιθανό να ισχύει αυτό. Το βασικό πρόβλημα όμως είναι το ρολλ-κέιτζ διότι πέρα από το μπελά της εγκατάστασης (τρύπα αμάξωμα) μετατρέπει το καθημερινό αυτοκίνητο του καθενός έγκαυλου πιτσιρικά σε αγωνιστικό (δύσκολο μπες-βγες, πάνε οι πίσω θέσεις, 'εικόνα' στο club, ΚΤΕΟ ?). Οπότε τι πρέπει να γίνει, να γίνονται οι αγώνες χωρίς ρολλ-κέιτζ ?

                                Και εν γένει, σε όσα λογικά ρωτάς, η δική μου ερώτηση είναι: ποιά πιστεύεις ότι είναι υποχρεωτικά και ποιά προαιρετικά ? Τι ποσοστό από αυτά τα 5000 που λες θα μπορούσε να γλυτώσει κανείς ? 2000 ? Αυτά είναι η ειδοποιός διαφορά ?

                                Και εννοείται φυσικά: ό,τι είναι προαιρετικό, δεν θα χρησιμοποιηθεί από το 95% των αγωνιζόμενων. Οχι μόνο διότι δεν έχουν λεφτά. Αλλά και διότι όταν έχουν προτιμούν 'άλογα' -δεν υπάρχει κουλτούρα ασφάλειας. Και εδώ έρχεται η εκάστοτε αρχή του σπορ, να επιβάλλει αυτό που κρίνει σωστό. Με τον ίδιο τρόπο αν θέλεις που το κράτος μας επιβάλλει να ασφαλιζόμαστε. Οταν λοιπόν γίνονται ατυχήματα στα οποία κάποιο μέτρο ασφαλείας αποδεικνύεται αποφασιστικής σημασίας (και δε μιλάω μόνο για το HANS, κάποτε έτρεχαν μόνο με ρολλ-μπαρ και μετά έγινε υποχρεωτικό το ρολλ-κέιτζ, μιλάμε για τεράστια διαφορά και κόστος) ποιά πρέπει να είναι η θέση της αρχής του σπορ ? 'Δεν πειράζει που σκοτώθηκαν / γλύτωσαν σε αυτό το ατύχημα εξαιτίας του ό,τι δεν υπήρχε / υπήρχε το Χ μέτρο ασφαλείας, είναι ακριβό και δεν το επιβάλλουμε' ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  corsaclub last edited by

                                  Ο χρήστης nass έγραψε:

                                  Μηπως επειδη δεν εχουν αυτα τα δευτερα 5000 δεν ερχονται στους αγωνες ? αλλα πηγαινουν στα drift kaiGTCC και τα λοιπα!!

                                  Και εννοείται φυσικά: ό,τι είναι προαιρετικό, δεν θα χρησιμοποιηθεί από το 95% των αγωνιζόμενων. Οχι μόνο διότι δεν έχουν λεφτά. Αλλά και διότι όταν έχουν προτιμούν 'άλογα' -δεν υπάρχει κουλτούρα ασφάλειας. Και εδώ έρχεται η εκάστοτε αρχή του σπορ, να επιβάλλει αυτό που κρίνει σωστό. :

                                  η πιο σωστη κουβεντα που ακουσα μεχρι τωρα :'δεν υπαρχει (αγωνιστικη γενικα) κουλτουρα'

                                  και πως να υπαρξει?
                                  ποιος πρεπει να την εμφυσησει στους συμμετεχοντες?/
                                  με ποια εκπαιδευση?
                                  με ποιους 'καθηγητες'?
                                  με ποιες γνωσεις?

                                  ας δωθει λυση στα παραπανω ερωτηματα και δεν θα χρειαστει να γινει υποχρεωτικο τιποτα.
                                  Θα φυγουν τα κουμπουρια απο τους αγωνιστικους χωρους,θα λειψουν οι παρεξηγησεις για τα ευκολως εννοουμενα.
                                  Αγωνιστικη αδεια π0αιρνει ο οποιοσδηποτε....γνωριζει τους κανονισμους ..τους κινδυνους ?τα μεγεθη του ρισκου? ΟΧΙ !!!! η κ@υλα μας σπρωχνει ολους και μαθαινουμε στον δρομο.....αν προλαβουμε!!!

                                  Και επι τελους η αρχη του σπορ εχει κανει ποτε αγωνα με εσωρουχα ,φορμα τριπλη,hans,ζωνη φαρδεια κτλ κτλ και εξω να εχει σαραντα βαθμους ΚΑΙ ΜΕΣΑ 60!!!!!?

                                  ΚΑΙ για να το χοντρηνω λιγο......ποιος τους εχρισε 'αρχη του σπορ'?/? απο την καταντια που εχουμε φτασει ...πρεπει και αυτοι να καταλαβουν οτι εχουν αποτυχει παταγωδως σε οτι πρεσβευει το....αρχη του σπορ!!!!(εκτος απο το να κρατανε ζωντανη την οδικη βοηθεια...μεχρι προτινος)

                                  dimos

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    apr last edited by

                                    Περιμενε ... τωρα θα τραβηξει το καζανακι , και θα παρεις την απαντηση

                                    Γεια σου Γιαννη ...κουκια σπερνω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      foxtolis last edited by

                                      Ειναι σιγουρο οτι απο 1-1-09 θα πρεπει οι αγωνιζόμενοι να τρέχουν με HANS ????( στα ραλλύ και αναβασεις υποχρεωτικά και στα sprint προαιρετικά)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        el-em last edited by

                                        ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,

                                        ΛΟΓΩ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ,ΜΟΛΙΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΡΑΦΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟ HANS ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΜΟΥ.
                                        ΣΑΦΩΣ ΤΟ HANS ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΩΤΗΡΑΣ ΤΩΝ ΟΛΩΝ. Η ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΓΓΥΩΝΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΕ ΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ,ΔΙΟΤΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΧΙΛΙΟΥΣ-ΔΥΟ ΛΟΓΟΥΣ.
                                        ΑΝ Π.Χ.ΣΥΝΘΛΗΒΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΕ ΣΩΣΕΙ ΤΟ HANS?
                                        ΑΝ Π.Χ. ΣΟΥ ΚΟΠΕΙ ΜΙΑ ΑΡΤΗΡΙΑ,ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΕ ΣΩΣΕΙ ΤΟ HANS ?
                                        ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΣΑΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ,ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΣΩΣΕ ΤΗΝ ΖΩΗ,ΚΑΙ ΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ.
                                        ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ (ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΩΣΤΑ) ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΤΡΕΧΕΙΣ,ΟΤΑΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΓΩΝΑ.ΤΑ ΑΦΛΕΚΤΑ ΡΟΥΧΑ ΔΕΝ ΕΓΓΥΩΝΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ,ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΦΩΤΙΑΣ ΘΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΕΓΚΑΥΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ.
                                        ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ CAGE ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ.

                                        Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ,ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΕΙ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ.

                                        ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ (ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ) ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ.

                                        ΦΙΛΙΚΑ,

                                        'EL-EM'

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          apr last edited by

                                          OΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΦΙΛΕ ΛΩΡΗ , ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΟΣΑ ΕΙΧΑΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΟΥ , ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ , ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ .
                                          Στην κυριολεξια , ομως , αυτο εχει σημασια .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            foxtolis last edited by

                                            Θα μου απαντήσει καποιος σας παρακαλώ ?????

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 3 / 25
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr