Αντε βαλαμε και φορμες
αντε βαλαμε γαντια
αντε και παπουτσια
αντε και μπαλακλαβα
αντε μετα τα αλλαξαμε ολα αυτα με αλλα ομολογκαρισμενα
αντε μετα βαλαμε και εσωρουχα
αντε και καλτσες
αντε και καινουργια καθισματα και ζωνες
ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ HANS
Αντε και τα καναμε ολα αυτα επειδη εγιναν υποχρεωτικα και οχι επειδη (οι περισσοτεροι) πιστευουμε οτι κανουν δουλεια
Ο γαμος θελει νυφη και γαμπρο
ΟΙ αγωνες θελουν οδηγους και οργανωση
Αντε λοιπον τον οδηγο τον καναμε ασφαλη (πιο ασφαλη δεν γινεται!!)
Για την νυφη (οργανωση αγωνων) τι κανατε κυριοι της ελπα? ποια ειναι τα υποχρεωτικα θεματα που πρεπει να κανουν οι οργανωτες για να γινουν ασφαλεις οι αγωνες .Ποιοι ειναι οι θεσμοι που υποχρεωνουν τους οργανωτες να σηματοδοτουν καποια επικινδυνα σημεια των διαδρομων,ποιοι κανονισμοι οριζουν την τοποθετηση επιβραδυνσεων στις μεγαλες ευθειες με ποιον τροπο πρεπει να σηματοδοτουνται και ποιες ακριβως αποστασεις πρεπει να τηρουνται και απο τι υλικο πρεπει να φτιαχνονται?ΠΟια ειναι η εκπαιδευση των κριτων σε περιπτωση ατυχηματος ? ξερουν να χρησιμοποιουν τους πυροσβεστηρες? Ξερουν ποιος ειναι ο διακοπτης τοης πυροσβεσης και ποιος του ηλεκτρικου κυκλωματος στο αυτοκινητο?
Εχω να αναφερω πολλα -παρα πολλα σημεια που θα επρεπε πρωτα να οργανωθουν _θεσμοθετηθουν στο επιπεδο της οργανωσης ,που θα εγραφα βιβλιο...
Μηπως αν ελεγχαν τα πληρωματα στις αφετηριες για καλα σφιγμενες ζωνες και δεμενα κρανη η ενημερωναν τους νεους οδηγους για την συμπεριφορα τους σε περιπτωση προβληματος στις ειδικες κτλ.κτλ.....γλυτωναμε πολλα απο τα συμβαντα??
Φιλοι nass και Λωρη κανεις δεν αμφισβητει την χρησιμοτητα του hans ..αφηστε ομως τους οδηγους να αποφασισουν ποτε μπορουν να το παρουν .Θα ηταν πιο χρησιμο αυτη την στιγμη να επικεντρωθουμε στο να βελτιωσουμε το γενικοτερο πλαισιο που κανουμε αγωνες ,να αυξησουμε την οργανωτικη ασφαλεια,την προβολη αλλα και τον αριθμο των αγωνιζομενων που θα φερει σιγα σιγα χορηγους στους αγωνες για να μπορουν ολοι να παρουν οχι ενα αλλα δυο hans.
Κλεινω με την σημειωση οτι ενα μεταχειρισμενο αγωνιστικο μικρης κατηγοριας μπορει να βρεθει με 3-5000 Ε. Ο αναγκαιος εξοπλισμος οδηγου -συνοδηγου ξεπερνα τις 5000 Ε
Μετρα λοιπον το κοστος αυτο ? για καποιυς απο εμας που μολις τωρα ξεκιναμε για την πρωτη αναβαση η ραλλυ σπριντ?
Μηπως επειδη δεν εχουν αυτα τα δευτερα 5000 δεν ερχονται στους αγωνες ? αλλα πηγαινουν στα drift kaiGTCC και τα λοιπα!!
Εκτος αν ειστε και εσεις οπαδοι του ' οποιος δεν εχει ΠΟΛΛΑ λεφτα να μην τρεχει' που ειλικρινως ειπε ο Α. Μανιατοπουλος ,οταν ηταν Προεδρος της εθεα...(η οπως αλλιως ειχε ονομασει την θεση που κατειχε....επικεφαλης του σπορ....νομιζω)
Υπαρχουν λυσεις.....
dimos