Ο χρήστης dim8 έγραψε:
dim8 δεν μας το αναλυσεις λιγο;
Ωχ, ωχ, ωχ!
Έρχεται σεντόνι!
δεν χρειαζεται σεντονι,ειναι κατι που η πλειοψηφια των Ν εβο το κανει εδω και πανω απο 10ετια σε Ελλαδα και εξωτερικο.
η μαμα σκαστρα δεν αντεχει πανω απο μια ορισμενη πιεση,το ελατηριο υποχωρει,με αποτελεσμα να διοχετευει συμπιεσμενο αερα,ξανα στην εισαγωγη πριν το τουρμπο(αγελαδα) αρα εχεις απωλειες συμπιεσμενου αερα προς το μοτερ.
Οποιος θελει να παρει το μαξιμουμ της αποδοσης πρεπει να βρει τροπο να αποφυγει αυτη την διαφυγη,και δυστυχως νομιμος τροπος δεν υπαρχει.
Βαζουν την σκαστρα λοιπον αναποδα(υπαρχουν και αλλοι τροποι*) και ετσι οσο υψηλη πιεση και να δουλεψεις το ελατηριο δεν υποχωρει.
Το κερδος ειναι στη ροπη εκει που το τουρμπο με τον περιοριστη μπορει να δουλεψει στην ''απαγορευμενη'' απο αποψη σωστης λειτουργιας της μαμα σκαστρας πιεση,δλδ το 1,7-1,8,1,9 bar.
Στις υψηλοτερες στροφες η πιεση που μπορει να κρατησει το τουρμπο ειναι μικροτερη απο την πιεση που μπορει να δουλεψει σωστα η μαμα σκαστρα οποτε δεν εχεις να κερδισεις κατι.Ψηλα μπορουν να κρατανε γυρω στο 1,4 στην καλυτερη οποτε εκει δεν χρειαζεται να εχεις αναποδα την σκαστρα και δεν εχεις να κερδισεις κατι.
Ροπη και αποκριση λοιπον σε χαμηλομεσαιες στροφες.
Για μενα πολυ κακως το εκαναν,γιατι οπως φανηκε και απο τους χρονους του Σαββατου, δεν υπηρχε λογος να κανει κατι τετοιο.
Σε καθε περιπτωση ο αποκλεισμος ειναι δικαιοτατος.
- αποτι ακουσα η καταγγελια εγινε με φωτογραφια απο το μηχανοστασιο του συγκεκριμενου εβο οπου φαινοταν η αναποδη τοποθετηση.Με καποιους αλλους τροπους αυτο δεν θα ηταν δυνατον να πιστοποιηθει απλα με μια φωτο...
Δυο ερωτησεις: Εφοσων την κανουν που την κανουν την παρανομια, τοσο δυσκολο ειναι στο σερβις να αλλαχτει εκ νεου η 'φορά' της σκαστρας ωστε να μην φαινεται?
Και δευτερον: δεν εχω ιδεα καθολου, αλλα το ελλατηριο που λες στην σκαστρα, δεν μπορει να αλλαχθει με σκληρωτερο πχ?