-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
...θα περίμενα να ακούσω τεκμηριωμένες απόψεις με μετρήσεις, θεωρία και γνωματεύσεις.Όσα αμάξια βλέπεις να κυκλοφορούν στο δρόμο τόσα είδη στρωσίματος υπάρχουν.
Μερικά στρωσίματα είναι καλύτερα από τα άλλα, πάντως δεν υπάρχει σίγουρος νικητής.Ακόμα και μεγάλοι κατασκευαστές κάνουν λάθη. Ιδιαίτερα αξιόπιστος κατασκευαστής (ιάπων, όχι ο κατασκευαστής των γνωστών 1.4) έκανε λάθος στο φινίρισμα της επιφάνειας του κυλίνδρου σε σχέση με τα ελατήρια που χρησιμοποιούσε και η παρτίδα των κινητήρων του έκαιγαν αρκετά περισσότερο λάδι απ' ότι συνήθως.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Φοιτητή άκουσε ένα καθηγητή! ΣΤΑ εξτριμ μοτέρ διαβάζουμε τον κατασκευαστή αλλιώς είμαστε ΜΑΚΑΚΕΣ!. 5/50 χρησιμοποιεί η Πόρσε σε ορισμένα μοτέρ!. 0/30 και 5/30 είναι ιδικά λαδιά για ιδικά μοτέρ. Εάν ο μηχανικός τους είπε 10/40 …. ΜΑΛΩΝ ΞΥΠΝΗΣΕΣ ΣΤΡΑΒΑ!. Το 5/40 έχει μόνον θερμική διάφορα και βοηθάει σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος Πάνο από 40βαθμους, άρα μπορεί να μπει!.
Είσαι πολύ μικρός και άπυρος για να κρίνεις 16000 ιδιοκτήτες συνεργείων στην Ελλάδα.
«..επιτείνουν την άσχημη εικόνα που έχω για τον κλάδο των μηχανικών στην Ελλάδα» ΣΙΓΑ ΤΑ ΟΑ! Ακου βρέφος, ο πλουριταρισμος , η δημοκρατική ευαισθησία αυτού του φόρουμ, καθώς και η υπέρμετρη ανοχή τους (συγγνώμη 4Τ), δεν δίδει το δικαίωμα σε κανέναν ‘ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ’ να λέει στον άνθρωπο που ανέδειξε με τα χέρια του και τα χέρια τους, έναν ΛΙΚΑΚΙ, ΨΑΛΤΑΚΙ, ΦΩΤΕΙΝΟ, ΦΩΤΙΝΕΛΗ, ΚΑΠΛΑΝΙΔΗ, ΔΡΑΓΟΝΑ και άλλους παρά πόλους κυπελλούχους ότι λέει ‘αρλούμπες’. ΕΙΜΑΙ Ο ANTONIS-TEAM
ΥΓ θαλεγα ότι θέλεις στο PM.Εγώ θα τα γράφω
Και εσείς ας βαράτε
Μεγάλο το ΟΝΕΙΡΟ
Και δεν με πονάτεΠειτε μου οτι ειναι στο Funniest!
-
Αν προσβλήθηκες, συγγνώμη. Αλλά εμμένω στην άποψή μου ότι το ρητό 'για Ελλάδα 10-40 ή 5/50' δεν είναι σοβαρή συμβουλή. Αν θέλεις κοίτα πιο πίσω την απάντησή μου, έχω ρωτήσει κάτι.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
ΣΥΜΦΩΝΩ ας κουλαρουμε!. Antonis-team+1
τα γραπτά μένουν.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Φοιτητή άκουσε ένα καθηγητή! ΣΤΑ εξτριμ μοτέρ διαβάζουμε τον κατασκευαστή αλλιώς είμαστε ΜΑΚΑΚΕΣ!. 5/50 χρησιμοποιεί η Πόρσε σε ορισμένα μοτέρ!. 0/30 και 5/30 είναι ιδικά λαδιά για ιδικά μοτέρ. Εάν ο μηχανικός τους είπε 10/40 …. ΜΑΛΩΝ ΞΥΠΝΗΣΕΣ ΣΤΡΑΒΑ!.Δεν ξεκίνησα θυμωμένος, μα με πρόσβαλε στυγνά, και έπρεπε να απαντήσω. Τα 50 χρόνια στο αντικείμενο, με ότι χαρτιά έχω μαζέψει, είναι ικανά να βοηθήσουν νέους ανθρώπους να μάθουν κάτι.
Φίλε antonis-team, για να υπάρχει περίπτωση να μάθουν κάτι που δεν ξέρουν οι νέοι άνθρωποι πρέπει κι εσύ ν' αρχίσεις να αιτιολογείς τις όποιες απόψεις σου. Με το 'είναι έτσι επειδή το λέω εγώ, που είμαι 50 χρόνια στο χώρο' κανείς δεν πρόκειται να μάθει τίποτα. 'Καθηγητής' είναι αυτός που ανά πάσα στιγμή είναι σε θέση να εξηγήσει και να τεκμηριώσει αυτά που υποστηρίζει. Δεν πιστεύω να διαφωνείς. Από τη στιγμή λοιπόν που αποφάσισες να μπεις κι εσύ στο χορό για να βοηθήσεις, κάνε έναν κόπο και εξήγησε.
Πάντα φιλικά.
-
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Συμφωνώ με το 100%, nidosan, στην διάθεση σας ότι ξέρω, και αναλυτικά, χαρά μου!. Τόσα χρόνια και διδασκαλεία με ‘ποροσε’. Καιρός μαζί σας να ξαναγινώ αυτό που ήμουνα παλιά, ευχαριστώ. Antonis-teamΟπότε; Γιατί προτείνουν πλέον όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ευρείας κυκλοφορίας 5-30; Και απ' ότι φαίνεται λιγότερα προβλήματα αντιμετωπίζουν όσοι το ακολουθούν αυτό, είτε έχουν τουρμπάτα, είτε ατμοσφαιρικά, είτε ιαπωνικά είτε ευρωπαϊκά...
-
Καλησπέρα.... Εγώ πάλι ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω για ποιόν λόγο να μην ακολουθώ τις οδηγίες του κατασκευαστή για το μοτέρ μου (1,6 16βου, ατμόσφαιρα με 11:1 συμπίεση και υδραυλικές βαλβίδες) που προτείνει και 5-30 για Ελλάδα, ή ακόμα και για το turbo 1,6 που έλεγα πιο πριν, για το οποίο δέχεται ΜΟΝΟ 0-30 για ψυχρά ή 5-30 για θερμά. Πάντως τα λεπτόρρευστα πλέον δεν είναι σπάνια πλέον.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Υπάρχουν πάρα πολλές κατηγορίες λαδιών. Κάποτε που πήρα ένα εκκεντροφόρο από τον ΑΒΑΡΘ, κουπέ να τον ποτίσω με 0/10!. Ανατρίχιασα, μα ακολούθησα την συμβουλή του δάσκαλου. Το αυτοκίνητο έκανε 15 αγώνες και πήγαινε ‘γκανιάν’. Στο ρελαντί 1300 στροφές άναβε ανατριχιαστικά λαμπάκι!.
Αν σήμερα Βάλης στα αυτοκίνητα βόλτας 0/10 θα καούν!. Στην διάθεση σου.
Antonis-teamΈχει η Redline τέτοια λάδια (και λεπτότερα) αλλά το αλλάζουν όπως μας λέει η εταιρεία, σε 10-12 περάσματα, δηλαδή 150 δευτερόλεπτα (συνολικής) λειτουργίας του κινητήρα.
http://www.redlineoil.com/products_motoroil.asp?productID=12&subCategoryID=2&categoryID=2Προφανώς αν το βάλεις στο αμάξι σου και κάνεις βόλτες θα καεί (το αμάξι).
-
Antonis-team, επειδή αναφέρθηκες σε λάδια αγωνιστικών, υπάρχει μια σημαντική διαφορά ανάμεσα στα λάδια που προορίζονται αποκλειστικά για αγωνιστικά και αφορούν μια συγκεκριμένη ιδιαίτερα απαιτητική χρήση, και σε αυτά για πιο απλά αυτοκίνητα που ο κινητήρας θα δουλέψει σε εντελώς διαφορετικές συνθήκες (που μπορεί να ποικίλουν σημαντικά).
Αν όπως λες δεν έχει νόημα να πηγαίνουμε σε /40 /50, τότε ποιο το νόημα αυτά τα λιπαντικά να υφίστανται και πολύ περισσότερο να τα προτείνουν οι ίδιοι οι κατασκευαστές (όχι οι αντιπροσωπείες αλλά τα ίδια τα εργοστάσια); Αυτό που κάνεις εσύ με το να ελέγχεις τι λάδι ταιριάζει καλύτερα σε κάθε κινητήρα αγωνιστικού, προφανώς γίνεται και στα εργοστάσια των εταιριών προκειμένου να δουν και εκείνες ποια είναι τα κατάλληλα λιπαντικά για τους κινητήρες τους. Όταν λοιπόν μας προτείνουν έναν συγκεκριμένο τύπου λιπαντικού, ποιος ο λόγος να τον αμφισβητήσουμε;
-
Αντώνη μου κάνει εντύπωση που μια ιδιωτική συμμετοχή χρησιμοποιεί τόσο λεπτό λάδι. Ξέρω ιδιώτη που χρησιμοποιεί 15W50 για να μεγιστοποιήσει τη ζωή του κινητήρα του, το πολύ να χρησιμοποιήσουν (ιδιώτες) 5W30 αν κυνηγάνε τίποτε. Νόμιζα ότι μόνο εργοστασιακές ομάδες χρησιμοποιούν τόσο λεπτά λάδια γιατί τους ενδιαφέρει μόνο η απόδοση του κινητήρα και δεν τους ενδιαφέρει να βγάλει τη σεζόν (τουλάχιστον) το μοτέρ.
-
Επανερχόμενος στο αρχικό θέμα, μάλλον καταλήγουμε ότι ορισμένα καλά ανοίγματα δε θα κάνουν κακό, προϋποθέτοντας βέβαια πολύ καλό ζέσταμα προηγουμένως.
Τα πρώτα λάδια πότε περίπου λέτε να τα αλλάξω;
-
λιωστω απ την αρχη αυτο ειναι το συνθημα μοθ
-
Εγω τοσο στο παλιο (140.000) οσο και το νεο το παω by the book (οτι λεει μεσα και στρωσιμο και αλλαγες λαδια ) 1000 πρωτα μέχρι 3000 στρ (και μετα σταδιακα ανοιγμα μεχρι τα 1500 και μετα κανονικα. Α και οχι πολυ βαρος και γενικα αποτομη βυθιση του γκαζιου μεχρι τερμα. Το 1ο μετα παο τοσα χλμ, δεν εκαψε ποτε λαδι , διαρροη η κατι μηχανικο ελπιζω να παει ετσι και το νεο
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Πάντα χωρίς την γυναίκα σου και την πεθερά σου!!!!!!!!!!!!!!!!!…….
Antonis-team.Αστα να πανε μαστορα...
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Εγω τοσο στο παλιο (140.000) οσο και το νεο το παω by the book (οτι λεει μεσα και στρωσιμο και αλλαγες λαδια ) 1000 πρωτα μέχρι 3000 στρ (και μετα σταδιακα ανοιγμα μεχρι τα 1500 και μετα κανονικα. Α και οχι πολυ βαρος και γενικα αποτομη βυθιση του γκαζιου μεχρι τερμα. Το 1ο μετα παο τοσα χλμ, δεν εκαψε ποτε λαδι , διαρροη η κατι μηχανικο ελπιζω να παει ετσι και το νεο
Συμφωνώ με το 100% σε αυτά που γραφής φίλε μου!!!. Ότι γράφει ο κατασκευαστής, που δεν είναι Μ@Λ@ΚΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!. ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ, μην δέχεσαι από τους ντόπιους αντιπροσώπους, αντιπροσώπους του προσωπικού τους συμφέροντος!, να σου δίδουν πράγματα που δεν γράφονται μέσα στο ‘μανιουαλ’ του κατασκευαστή!.
Τα 1500 ΚΑΝΤΑ 2500 και 4500 στρο., κουράγιο!. Μετά προοδευτικά , για 1000 κμ μέχρι 5500 στροφές, και τέλος αν σου αρέσει το πλάκωμα!, η στον δρόμο μετά το τούνελ της Τρίπολης προς αυτήν , η μετά την Υλίκη, για 5 λεπτά ‘σανιδά!’. Ότι δεις στο κοντέρ σου, δεν θα το δεις παραπάνω μέχρι να ‘ψοφήσει’, ούτε ένα χιλιόμετρο παρά πάνω!!.
Πάντα χωρίς την γυναίκα σου και την πεθερά σου!!!!!!!!!!!!!!!!!…….
Antonis-team.Βιάζεστε παιδιά.
Κάποια αυτοκίνητα στρώνουν μέχρι και τα 30.000km.
-
Νομιζω πως με ενα ζεσταμα του μοτερ και νορμαλ οδηγηση για 5 αντε 10,000 χλμ τελειωνει η υποθεση του στρωσιματος.Στα 5,000 ειχα κανει την πρωτη αλλαγη λαδιων,μετα ενα ταξιδακι θεσσαλονικη,και απο κει και περα αρχισα να το ταλαιπωρω.Παντα εννοειται καλο ζεσταμα και μεχρι τωρα που εχει 95,000χλμ δεν καιει λαδι σχεδον καθολου.
-
Παράγγειλα την προηγούμενη βδομάδα (πριν 5 μέρες) ένα Cuore LG, την Παρασκευή εκτελωνίστηκε απ'ότι έμαθα και μάλλον αυτή την βδομάδα παραλαμβάνω.
Οι απορίες μου είναι:
- Τι να προσέξω κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου ? (και γενικά για οποιοδήποτε αυτοκίνητο, όχι μόνο για το cuore)
- Τι να προσέξω κατά το στρώσιμο ? (δεν έχει και στροφόμετρο)
- Προτείνετε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Αττική (Δυτική Αττική) ?
Το αυτοκινητάκι θα εκτελεί χρέη 2ου αυτοκινήτου πόλης και σκοπός μου είναι σε 10-15-20 χρόνια να το αφήνω ξεκλείδωτο χωρίς φόβο να μου το κλέψουν. Απλά θέλω όσα χρόνια ζήσει να κάνει με αξιοπρέπεια την δουλειά του. (γι' αυτό και απορίφθηκαν getz, pikanto, panta, c1/aygo/107, i10 κλπ)
Υ.Γ. : Καλώς σας ξανά-βρήκα.
-
-Κατά την παραλαβή κοιτάς μόνο μην έχει κανένα εμφανές χτύπημα. Τα υπόλοιπα τα αφήνεις στην τύχη. Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο.
-Στο στρώσιμο δεν προσέχεις τίποτα. Δεν χρειάζεται στρώσιμο. Το τσιτώνεις με το καλημέρα μη μείνει σφιχτό.
-Με τα εξουσιοδοτημένα, καλή τύχη! (Γιά τυχόν περίεργους μαστόρους και περίεργες συμπεριφορές, να ενημερώνεις το forum...)Αντε, καλοτάξιδο!
-
'μείνει σφιχτό' ??? το εξηγείς λίγο ....
Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....