-
Αντιγράφω απο διαφήμιση της FORD:
ford focus No1
κατακτά άλλη μια κορυφή
και δείχνει πραγματικά τι σημαίνει
γερμανική αξιοπιστίαΑπό την έκθεση AUTO REPORT 2002 too TUV:
Κατάταξη βάσει ποσοστού βλαβών (αύξουσα)
- ford focus
- toyota avensis
- toyota starlet
- toyota picnic
- toyota corolla
6 porsche 911
6 porsche boxter
6 toyota carina
6 mitsubishi sapce wagon
10 subaru impreza
10 mazda 626
12 mercedes slk
13 mercedes cclass
13 daihatsu grand move
13 mazda mx5
16 toyota rav4
17 subaru legacy
17 mazda 323
19 vg golf
19 mercedes aclass
19 daihatsu cuore
19 subaru justy
23 opel astra
23 audi a3
25 nissan almera
Kι αυτο το βαφτισαν γερμανική αξιοπιστία? Μετρήστε γερμανικά και γιαπονέζικα, παρατηρήστε την αξιοπιστία του α3 που είναι κάτω ακομα κι απο το κουορε και το τζαστυ, δειτε πιοι ειναι πρωτοι και μετα τα ξαναλεμε.
-
Αντιγράφω απο διαφήμιση της FORD:
ford focus No1
κατακτά άλλη μια κορυφή
και δείχνει πραγματικά τι σημαίνει
γερμανική αξιοπιστίαΑπό την έκθεση AUTO REPORT 2002 too TUV:
Κατάταξη βάσει ποσοστού βλαβών (αύξουσα)
- ford focus
- toyota avensis
- toyota starlet
- toyota picnic
- toyota corolla
6 porsche 911
6 porsche boxter
6 toyota carina
6 mitsubishi sapce wagon
10 subaru impreza
10 mazda 626
12 mercedes slk
13 mercedes cclass
13 daihatsu grand move
13 mazda mx5
16 toyota rav4
17 subaru legacy
17 mazda 323
19 vg golf
19 mercedes aclass
19 daihatsu cuore
19 subaru justy
23 opel astra
23 audi a3
25 nissan almera
Kι αυτο το βαφτισαν γερμανική αξιοπιστία? Μετρήστε γερμανικά και γιαπονέζικα, παρατηρήστε την αξιοπιστία του α3 που είναι κάτω ακομα κι απο το κουορε και το τζαστυ, δειτε πιοι ειναι πρωτοι και μετα τα ξαναλεμε.
-
Αντιγράφω απο διαφήμιση της FORD:
ford focus No1
κατακτά άλλη μια κορυφή
και δείχνει πραγματικά τι σημαίνει
γερμανική αξιοπιστίαΑπό την έκθεση AUTO REPORT 2002 too TUV:
Κατάταξη βάσει ποσοστού βλαβών (αύξουσα)
- ford focus
- toyota avensis
- toyota starlet
- toyota picnic
- toyota corolla
6 porsche 911
6 porsche boxter
6 toyota carina
6 mitsubishi sapce wagon
10 subaru impreza
10 mazda 626
12 mercedes slk
13 mercedes cclass
13 daihatsu grand move
13 mazda mx5
16 toyota rav4
17 subaru legacy
17 mazda 323
19 vg golf
19 mercedes aclass
19 daihatsu cuore
19 subaru justy
23 opel astra
23 audi a3
25 nissan almera
Kι αυτο το βαφτισαν γερμανική αξιοπιστία? Μετρήστε γερμανικά και γιαπονέζικα, παρατηρήστε την αξιοπιστία του α3 που είναι κάτω ακομα κι απο το κουορε και το τζαστυ, δειτε πιοι ειναι πρωτοι και μετα τα ξαναλεμε.
-
Ο χρήστης nikapos έγραψε:
Αντιγράφω απο διαφήμιση της FORD:ford focus No1
κατακτά άλλη μια κορυφή
και δείχνει πραγματικά τι σημαίνει
γερμανική αξιοπιστίαΑπό την έκθεση AUTO REPORT 2002 too TUV:
Κατάταξη βάσει ποσοστού βλαβών (αύξουσα)
- ford focus
- toyota avensis
- toyota starlet
- toyota picnic
- toyota corolla
6 porsche 911
6 porsche boxter
6 toyota carina
6 mitsubishi sapce wagon
10 subaru impreza
10 mazda 626
12 mercedes slk
13 mercedes cclass
13 daihatsu grand move
13 mazda mx5
16 toyota rav4
17 subaru legacy
17 mazda 323
19 vg golf
19 mercedes aclass
19 daihatsu cuore
19 subaru justy
23 opel astra
23 audi a3
25 nissan almera
Kι αυτο το βαφτισαν γερμανική αξιοπιστία? Μετρήστε γερμανικά και γιαπονέζικα, παρατηρήστε την αξιοπιστία του α3 που είναι κάτω ακομα κι απο το κουορε και το τζαστυ, δειτε πιοι ειναι πρωτοι και μετα τα ξαναλεμε.
Ε! τώρα κακίες! Εγώ έχω χειροπιαστές αποδείξεις περί Γερμανικής αξιοπιστίας.
Πρώτον, η θειά μου η Λίτσα έχει μιά ηλεκτρική κουζίνα της AEG αγορασμένη κάπου στα 1955. Της την είχε πάρει ό άντρας της όταν παντρέυτηκε. Διστυχώς ο σύζυγος έφυγε αλλά η κουζίνα παρέμινε και εξακολουθεί και εργάζεται!
Δεύτερον, η μητέρα μου Κατερίνα έχει έ πλυτνήριο Siemens Siwamat αγορασμένο το 1972. Λοιπόν Ακόμη εργάζεται χωρίς κανένα μα κανένα service, και βέβαια και το πλυντήριο εξακολουθεί και κάνει τη δουλειά του αλλά και ο πατέρας μου είναι περίφανος που δεν χρειάστικε να αγοράσει άλλο! (μέχρι στιγμής τουλάχιστο)
Αυτή είναι η Γερμανική αξιοπιστία, όχι τουρλουμπούκι!
-
Η γυναικα μου αγορασε ενα πλυντηριο πιατων Miele το οποιο εκανε 3 φορες ποιο ακριβα απο τα υπολοιπα!
Μετα απο 8 χρονια και αφου πληρωσαμε το 3/4 της τιμης του για επισκευες, πηγε στον σκουπιδιαρη!Χαλασε αλλη μια φορα και θελανε αλλο ενα 1/3 της τιμης του για να το φιαξουν!
Η μητερα μου εχει ενα Ιταλικο πλυντηριο ρουχων απο το 1970 , San Giorgio, το οποιο δεν εχει χαλασει ποτε! -
Η τρανότερη μάλιστα απόδειξη περί γερμανικής αξιοπιστίας είναι πως στα 10 πρώτα τα 7 είναι γιαπωνέζικα και τα 2 Πόρσε, δηλαδή καθημερινά αυτοκίνητα, ενώ από το τοπ 10 αυτό τα μισά είναι Τογιότα.
Αν πούμε για όλα τα αυτοκίνητα που παρατίθενται, τα γιαπωνέζικα είναι 16/25.
Πάντως ο μπατζανάκης της κολλητής του θείου του κολλητού της ξαδέρφης μου είχε ένα σεσουάρ AEG. Έκανε φαλάκρα, αλλά το σεσουάρ δεν είχε πάθει τίποτα μέχρι τότε!!! Ήταν δε τόσο καλό που σκέφτηκε να αφήσει μούσι για να έχει κάτι να στεγνώνει!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πάντως ο μπατζανάκης της κολλητής του θείου του κολλητού της ξαδέρφης μου είχε ένα σεσουάρ AEG. Έκανε φαλάκρα, αλλά το σεσουάρ δεν είχε πάθει τίποτα μέχρι τότε!!! Ήταν δε τόσο καλό που σκέφτηκε να αφήσει μούσι για να έχει κάτι να στεγνώνει!!
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
-
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
-
META THN ΤΟΥΟΤΑ ΤΟ ΧΑΟΣ????
-
ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!
αφου εχω ανοιξει σχετικο τοπικ, γραφτε τα εκει...
Ξερω, Δευτερα σημερα.......προς Ιταλους: η 147 που κοστιζει κατι λιγο λιγοτερο απο το Α3 που ειναι στη λιστα???
Όχι πάλι ρε παιδιά! Έλεος!!!
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!αφου εχω ανοιξει σχετικο τοπικ, γραφτε τα εκει...
Ξερω, Δευτερα σημερα.......προς Ιταλους: η 147 που κοστιζει κατι λιγο λιγοτερο απο το Α3 που ειναι στη λιστα???
Εδω καπου γραφτηκε οτι το Α3 ειναι κατω απο το κουορε και το τζαστυ. ΕΕ ας παρει το κουορε και το τζαστυ τοτε!!!!
-
Εσύ ακόμα δεν έχεις καταλάβει ότι αυτή η λίστα δεν μας πολυενδιαφέρει! Η Αlfa μας, μας αποζημιώνει με τρόπους που εσύ προφανώς δεν μπορείς να καταλάβεις !
-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Εσύ ακόμα δεν έχεις καταλάβει ότι αυτή η λίστα δεν μας πολυενδιαφέρει! Η Αlfa μας, μας αποζημιώνει με τρόπους που εσύ προφανώς δεν μπορείς να καταλάβεις !Ηταν ακριβως η απαντηση που περιμενα απο ενα ιταλοφιλο. Οτι δεν τον νοιαζει η λιστα.
Αν ηταν ομως πρωτη η 147 να δω τι θα γραφατε???? ε??
-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Εσύ ακόμα δεν έχεις καταλάβει ότι αυτή η λίστα δεν μας πολυενδιαφέρει! Η Αlfa μας, μας αποζημιώνει με τρόπους που εσύ προφανώς δεν μπορείς να καταλάβεις !ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ!
με αυτο που ειπα ηθελα να επισημανω τη μ@λ@..ια να παιρνουμε τη λιστα σαν Βιβλο.
Αυτο ακριβως ηθελα να επισημανω
Το αμαξι ειναι η πραγματωση της ευχαριστης για τον καθενα μας! Ο καθενας με τα γουστα του λοιπον...
Και ψυχραιμια πανω απο ολα -
Αγαπητέ nikapos, δεν έχω καμμία διάθεση να τσακωθώ μαζί σου, αλλά μόλις εχθές μιλούσα με την κυρία Τουρλουμπουκίδου και τον κύριο Γκλαμουρόπουλο οι οποίοι είναι κάτοχοι Μερσεντέ. Και οι δύο, μετά από ερώτησή μου, μου απάντησαν το ίδιο: 'Μα τί λες....Οι Μερσεντέ είναι τα πιο γερά αυτοκίνητα του κόσμου... Ποιός είναι αυτός ο κύριος ΤΟΥΒ που θα μας πει από αυτοκίνητα, και είναι και Γερμανός τρομάρα του...'
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!
αφου εχω ανοιξει σχετικο τοπικ, γραφτε τα εκει...
Ξερω, Δευτερα σημερα.......προς Ιταλους: η 147 που κοστιζει κατι λιγο λιγοτερο απο το Α3 που ειναι στη λιστα???
Εδω καπου γραφτηκε οτι το Α3 ειναι κατω απο το κουορε και το τζαστυ. ΕΕ ας παρει το κουορε και το τζαστυ τοτε!!!!
Α3 - cuore......ΔΙΠΛΟ
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ!
με αυτο που ειπα ηθελα να επισημανω τη μ@λ@..ια να παιρνουμε τη λιστα σαν Βιβλο.
Αυτο ακριβως ηθελα να επισημανω
Το αμαξι ειναι η πραγματωση της ευχαριστης για τον καθενα μας! Ο καθενας με τα γουστα του λοιπον...
Και ψυχραιμια πανω απο ολαΑνδρέα, προφανώς δεν πρόκειται για 'Βίβλο', 'Κοράνι' ή 'Ταλμούδ' αλλά σίγουρα είναι ενδεικτική, έτσι δεν είναι? Μην ξεχνάς ότι το αυτοκίνητο είναι για κάποιον άλλο κάτι τελείως διαφορετικό απ'ότι για σένα (για μας ) και μπορεί η αξιοπιστία γι'αυτόν να είναι το άλφα και το ωμέγα. Δικαίωμά του, ή 'ο καθένας με τα γούστα του', όπως λες
-
ωχ (ξανα)αρχισαμε...
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ!
με αυτο που ειπα ηθελα να επισημανω τη μ@λ@..ια να παιρνουμε τη λιστα σαν Βιβλο.
Αυτο ακριβως ηθελα να επισημανω
Το αμαξι ειναι η πραγματωση της ευχαριστης για τον καθενα μας! Ο καθενας με τα γουστα του λοιπον...
Και ψυχραιμια πανω απο ολαΑνδρέα, προφανώς δεν πρόκειται για 'Βίβλο', 'Κοράνι' ή 'Ταλμούδ' αλλά σίγουρα είναι ενδεικτική, έτσι δεν είναι? Μην ξεχνάς ότι το αυτοκίνητο είναι για κάποιον άλλο κάτι τελείως διαφορετικό απ'ότι για σένα (για μας ) και μπορεί η αξιοπιστία γι'αυτόν να είναι το άλφα και το ωμέγα. Δικαίωμά του, ή 'ο καθένας με τα γούστα του', όπως λες
συμφωνω απολυτα
αλλα για μενα ειναι απορια το πως αξιολογουνται τα αυτοκινητα σε αυτα τα 'τεστ'Προσωπικα για μενα ειναι εντελως ενδεικτικα, κατι σαν τις δημοσκοπησεις....
Π.χ. πως αξιολογουν τις βλαβες? Ιδιο να χαλαει διακοπτακι και ιδιο να μετα απο καποια χλμ σκληρης οδηγησης να χαλαει η 2α στο σασμαν???
Τετοια πραγματα.... -
Για να βάλουμε λίγο τα πράγματα στη θέση τους. Κύριοι όταν κάποτε μιλάγαμε για Γερμανικό προϊόν, αυτό ήταν συνώνυμο της αντοχής και αξιοπιστίας. Η Γερμανική φιλοσοφία και σχεδίαση κάθε προϊόντος βασιζόταν πρώτα στην εργονομία και την αντοχή και λιγότερο στο εξωτερικό design. Παραδείγματα, κατά το παρελθόν άπειρα. Από ηλεκτρολογικό εξοπλισμό επαγγελματικά εργαλεία, οικιακές συσκευές, ιατρικά μηχανήματα και ότι ακόμη μπορούμε να φανταστούμε. Και μια και το site είτε περί των αυτοκινήτων, θα ήταν άδικο να μην παραδεχτούμε ότι και στον τομέα αυτό είχαν κάποτε τα πρωτεία. Μπορεί τα κατασκευάσματά τους να ήταν χοντροκοπιές, να μην είχαν τη σωστή οδική συμπεριφορά και άλλα πολλά που θα ζητούσε ένας εραστής του αυτοκινήτου και λάτρης της ταχύτητας. Αλλά ήταν γερά, πολύ γερά και δεν παρουσίαζαν συχνά βλάβες. Είπαμε η φιλοσοφία τους ήταν η εργονομία του προϊόντος και όχι το look. Το αυτοκίνητο το βλέπανε σαν ένα μέσο μεταφοράς κάτω από λογικές ταχύτητες και μέχρι εκεί. Έτσι λοιπόν κέρδισαν τη φήμη του “Made In Western Germany” Όμως οι καιροί άλλαξαν, το ίδιο και οι απαιτήσεις των καταναλωτών. Και το αυτοκίνητο έχασε την πραγματική του ταυτότητα και μετατράπηκε σε αξεσουάρ της καθημερινής μας ζωής. Έτσι λοιπόν έπρεπε και αυτοί να ακολουθήσουν αυτό το ρεύμα. Σήμερα λοιπόν κατασκευάζουν αυτοκίνητα, όπως και τα υπόλοιπά τους προϊόντα όπως όλοι οι ανά τον κόσμο κατασκευαστές. Λουσάτα με επιδόσεις, αλλά και αυστηρά κάτω από τους νόμους του marketing. Δηλαδή, προϊόν που θα είναι προς αντικατάσταση σε μικρό χρονικό διάστημα. Κάποτε η Peugeot στις αρχές της 10ετίας του 1960 παρουσίασε ένα καταπληκτικό μοντέλο, το 403. Όμως το μοντέλο αυτό την οδήγησε σε οικονομικά προβλήματα, αφού οι πωλήσεις ανταλλακτικών του ήταν σχεδόν μηδενικές. Και είναι γνωστό ότι μια αυτοκινητοβιομηχανία δεν βασίζεται μόνο στις πωλήσεις κάποιου μοντέλου της αλλά και σε μεγάλο βαθμό στις πωλήσεις ανταλλακτικών. Έτσι λοιπόν και η Γερμανική βιομηχανία πέρασε στην σημερινή πραγματικότητα και κατασκευάζει ότι και οι άλλοι. Όχι ότι δεν μπορούν να κατασκευάσουν κάτι το εξαιρετικό, το αθάνατο όπως θα λέγαμε. Αλλά τόσο το κόστος κατασκευής, όσο και η μεγάλη διάρκεια ζωής του προϊόντος το καθιστούν από την μια μη προσιτό στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, αλλά και αντιεμπορικό για τον ίδιο τον κατασκευαστή του. Απλά οι Γερμανοί εξακολουθούν για την ώρα να εκμεταλλεύονται το εξαίρετο όνομα που απέκτησαν κατά το παρελθόν όσον αφορά τα προϊόντα τους. Κοιτάξτε, εμείς οι κάπως παλαιότεροι που γνωρίσαμε κατά το παρελθόν την Γερμανική ποιότητα, ακόμη μετρά, έστω και υποσυνείδητα το Made In Western Germany. Αλλά σίγουρα για τις επερχόμενες γενεές ο όρος Γερμανική τεχνολογία δεν θα τους λέει τίποτα απολύτως τίποτα, αφού το Γερμανικό προϊόν δεν θα διαφέρει σε τίποτα από το αντίστοιχο Ταλιμπανέζικο.
Γερμανική Αξιοπιστία :)