Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέα C5 1.6 Diesel - Έχει νόημα;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέα C5 1.6 Diesel - Έχει νόημα;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 3 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    37
    104
    392
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      http://uk.cars.yahoo.com/26032008/60/ci ... ini-0.html

      Λες να....;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        d-jet last edited by

        +1 στον leonp

        Κάποια πράγματα δεν μπορούν να εκφραστούν μέσω των αριθμών.
        Ανάλογα με το οδηγικό στυλ του καθενός μπορεί το diesel να είναι ευχάριστο ή βαρετό. Η οικονομία στο καύσιμο (με την αντίστοιχη αυτονομία που συνεπάγεται) είναι ένα πολύ ευχάριστο γεγονός αλλά δεδομένης της αυξημένης τιμής απόκτησης (και φοβάμαι κάποιων 'εκτάκτων' εξόδων λόγω κακής ποιότητας καυσίμου) δεν θα έμπαινε στα λίστα με τα βασικά πλεονεκτήματα αυτής της επιλογής.
        Η προσωπική άποψή μου είναι ότι οι diesel κινητήρες ταιριάζουν καλύτερα στα μεγάλα και βαριά αμαξώματα που αφενός μεν δεν είναι κατάλληλα σαν πλατφόρμες για σπορ χρήση, αφετέρου εξαιτίας της αυξημένης αδρανείας τους απαιτούν ομαλότερη και πιο ομοιόμορφη απόδοση ροπής σε όλη την κλίμακα στροφών. Σκεφτείτε πως θα ήταν ένα αυτοκίνητο με κινητήρα μοτοσυκλέτας και ένα συμβατικό για να καταλάβετε με το (ακραίο) αυτό παράδειγμα ποιο είναι το κύριο στοιχείο διαφοροποίησης των δύο επιλογών.
        Τέλος, ο diesel συνδυάζεται θαυμάσια με αυτόματο κιβώτιο και γίνεται εξαιρετική επιλογή για οικογενειακό αυτοκίνητο.

        Αν μπορούσα (οικονομικά κυρίως αλλά και αν έμενα σε μια πιο πολιτισμένη περιοχή της χώρας μας) θα έπαιρνα την diesel C5, όχι επειδή είναι σώνει και καλά καλύτερη αλλά επειδή μου ταιριάζει καλύτερα σαν στυλ οδήγησης ...

        Ούτως ή άλλως, βέβαια, η καινούργια C5 είναι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          markvag last edited by

          Και φυσικά, αν (όπως εγώ) κανείς κάνει 40Κ χλμ το χρόνο, τότε η επιλογή του ντήζελ είναι μονόδρομος, κι ας (όπως εγώ) μένει στη Θεσσαλονίκη... Στη γειτονιά μου (Καλαμαριά) έχω ήδη εντοπίσει αρκετά ντήζελ (κυρίως Suvλάκια) και το κορυφαίο είναι ότι σ' ένα μπλόκο που στήνει η τροχαία στην Κηφισιά (κάτω από τη γέφυρα) είχαν μία μέρα σταματήσει 2 ντηζελάκια (ένα Q7 κι ένα nissan Pathfinder), τα οποία δεν μου φάνηκε να τσιμπήσαν τίποτα (ο οδηγός του nissan την ώρα που περνούσα απλά μάζευε τα χαρτιά του, χωρίς το όργανο να έχει ανοίξει μπλοκάκι... Βέβαια τα χλμ που κάνω στην πόλη είναι το 5% των συνολικών μου, οπότε το ρίσκο είναι πολύ μικρό...

          Έχετε ακούσει ποτέ κανείς να έχει φάει κλήση για ντήζελ σε Αθήνα - Θεσσ/νίκη;;; Εγώ όχι...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ναι, αλλά...

            Μια σύντομη έρευνα, αποκαλύπτει ότι το φίλτρο FAP, χρειάζεται αλλαγή κάθε μερικές (αρκετές?) δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, αλλά και επαναπλήρωση με ειδικό πρόσθετο (Eolys?) σε ειδικό ρεζερβουάρ, με καθόλου ευκαταφρόνητο κόστος ...

            Αυτός λοιπόν είναι ο λόγος που δεν υπάρχουν συγχρονα PSA group ταξί στην Ελλάδα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              takisb last edited by

              Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
              ...
              Αυτός λοιπόν είναι ο λόγος που δεν υπάρχουν συγχρονα PSA group ταξί στην Ελλάδα?

              Υπάρχουν αρκετά 407 νομίζω...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Με φίλτρο FAP όμως??
                Αυτό νομίζω ότι δεν έχει και πολύ που μπήκε...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Yπάρχουν ταξί 406 και τα 407 με FAP.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    antonis-papas last edited by

                    Συμπέρασμα: 2 τινά μπορεί να συμβαίνουν.
                    1.όλοι οι Ευρωπαίοι είναι ¨κουτόφραγκοι¨.
                    2.μόνο οι 'Ελληνες ξέρουμε από αυτοκίνητα, κ επιπλέον διατηρούμε τη πρωτεύουσα χωρίς καυσαέρια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
                      Συμπέρασμα: 2 τινά μπορεί να συμβαίνουν.
                      1.όλοι οι Ευρωπαίοι είναι ¨κουτόφραγκοι¨.
                      2.μόνο οι 'Ελληνες ξέρουμε από αυτοκίνητα, κ επιπλέον διατηρούμε τη πρωτεύουσα χωρίς καυσαέρια.

                      Αν εδώ επικρατούσαν οι συνθήκες των κουτόφραγκων σχετικά με το ντήζελ ('καθαρό'/ασφαλές ντήζελ ΠΑΝΤΟΥ, γνώση των συνεργείων για τους κινητήρες, περιαστικοί οδοί, μη συστηματική χρήση σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος λόγω καλών ΜΜΜ κλπ κλπ) ούτε που θα το συζητούσα για το κόστος Eolys/FAP.

                      Yπάρχουν ταξί 406 και τα 407 με FAP.

                      Αν τα λειτουργούν σωστά (με το FAP σε λειτουργία και όχι 'κομμένο'), δεν μένει παρά να ρωτήσω τον πρώτο που θα δω! Thx!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mirage last edited by

                        Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
                        Με φίλτρο FAP όμως??
                        Αυτό νομίζω ότι δεν έχει και πολύ που μπήκε...

                        Έχει πάρα πολύ καιρό που μπήκε για την ακρίβεια 8 χρόνια. Θεωρείται δοκιμασμένη τεχνολογία και έχει υιοθετηθεί από όλους σχεδόν τους Ευρωπαίους και μη κατασκευαστές.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Οκ. Έστειλα mail στην Citroen Ελλάδος, ρωτώντας για την συχνότητα και το κόστος αλλαγής FAP/Eolys. Μόλις έχω νέα θα τα μάθετε και εσείς.

                          Πάντως, η Fiat με τον Mjet 1.6 120 πιάνει Euro 5 χωρίς FAP...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gez last edited by

                            Το FAP δεν αλλαζεται,αλλά καθαριζεται καθε 100.000 χλμ απο το συνεργειο και αυτοκαθαριζεται καθε 500 χλμ χάρη στο προσθετο Eolys. Τα πολυ παλια FAP χρειαζοντουσαν αλλαγή
                            http://www.citroen.com/CWW/fr-FR/TECHNO ... NMENT/FAP/' target='_blank
                            http://www.psa-peugeot-citroen.com/modu ... index.html' target='_blank
                            edit: αναφερει οτι από το 2004 και μετα το FAP δεν χρειαζεται συντηρηση!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Κάπως έτσι φαίνεται να είναι, δυστυχώς από γαλλικά ..δεν, οπότε δεν μπορώ να παρακολουθήσω αξιόπιστα το θέμα στο διαδίκτυο...

                              Ας δούμε τι θα πει και η Citroen Hellas.... ( )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Δεν τη βλέπω ζωηρή τη Citroen...(Ελλάδος, ενν.)

                                Ωστόσο, μιας και το ψάχνουμε:
                                http://www.peugeot.com/en/innovation/en ... work-.aspx

                                όπου λέει ότι οι HDi FAP τώρα πλέον έχουν 180.000 km διάστημα για το σέρβις του FAP.

                                Κάτι πάει να γίνει...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Όλοι οι Hdi?, και με τι ποιότητα πετρελαίου (ppm θείου) ? Και μέχρι τότε, τα 180.000 χλμ. την βγάζεις με τα 5 λίτρα του πρόσθετου που έχει μέσα το αυτοκίνητο από την αρχή, ή προσθέτεις κι άλλο κάθε λίγο?
                                  Πάντως τώρα δεν αλλάζει το μικροφίλτρο όπως στις προηγούμενες C5 αλλά το αφαιρεί, το καθαρίζει στο συνεργείο και στο ξαναβάζει.
                                  Συνηθισμένη βλάβη στις παλιές C5 και ιδιαίτερα σε αυτούς που έκαναν μικρές διαδρομές με λίγα χλμ. ήταν να ανάβει η ειδοποίηση βλάβης στο σύστημα κάθε τόσο, και να πηγαίνουν για έλεγχο και reset στο συνεργείο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ε, καλά, δεν περιμένουμε και να κρατάει το πρόσθετο τόσο, μόνο για το φιλτρο λέμε...
                                    Και 1 φορά στα 100.000 (πραγματικά) χλμ να θέλει καθάρισμα το φιλτρο, πολύ καλά είναι...
                                    Το πιο 'σπαστικό' φαίνεται να είναι η ανάγκη για καθαρισμό με 'μετάκαυση' κάθε 400-500 χλμ.
                                    Τα warning και τα reset, θα τα καταπιούμε κι αυτά...

                                    Μέχρι τώρα, δεν φοβήθηκα!!Μένει μόνο να περάσει λίγο καιρό στην αγορά το μοντέλο για να βγάλει τις χαζομάρες...
                                    Αν και μ'αυτά που διαβάζω, πολύ φοβάμαι ότι τα επόμενα ΜΥ θα είναι λιγότερο καλοκατασκευασμένα ...
                                    έχουν φοβηθεί τον ανταγωνισμό τόσο πολύ που σίγουρα το έχουν παρακάνει σε πολλά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Πρόσθετο βάζουν στα μεγάλα σέρβις. Το θεμα με τα βουλωμένα φίλτρα βασικά είναι ότι το αμάξι ήθελε λίγο πάτημα διαρκείας για να αυτοκαθαριστεί. Ε, σε αυτά που κάναν κατά βάση δρομολόγια εντός πόλης των 10 λεπτών δεν επιτυγχάνονταν σωστές θερμοκρασίες για να λειτουργήσει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Η C5 1.6D που πωλείται εδώ χρειάζεται αυτό το πρόσθετο ή ο κινητήρας της είναι από αυτούς που δεν το χρησιμοποιούν;

                                        @drdino
                                        Αν τα ντίζελ έχουν πολύ μακριές σχέσεις ούτε και σε περιαστικές διαδρομές ζεσταίνεται/καθαρίζει το φίλτρο. Χρειάζεται να το δουλεύεις με 1-2 σχέσεις κάτω.

                                        Νομίζω ανάβει λαμπάκι αν βουλώσει 50% και δεν έχει κάνει μέχρι τότε γρήγορες διαδρομές για να καθαρίσει. Αν το αμελήσεις και συνεχίσεις τις διαδρομές με χαμηλές στροφές/φορτία και βουλώσει περισσότερο στο 75% πρέπει να πας στην αντιπροσωπεία να το καθαρίσουν. Αν βουλώσει ακόμα περισσότερο ούτε στην αντιπροσωπεία μπορούν να το καθαρίσουν = €€€€.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Είναι FAP. Αρα θέλει και το πρόσθετο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            leonp said
                                            'Αν τα ντίζελ έχουν πολύ μακριές σχέσεις ούτε και σε περιαστικές διαδρομές ζεσταίνεται/καθαρίζει το φίλτρο. Χρειάζεται να το δουλεύεις με 1-2 σχέσεις κάτω.'

                                            O αυτοκαθαρισμός (αναγέννηση) του μικροφίλτρου γίνεται αυτόματα κάθε 500 με 1.000 χλμ. ανεξαρτήτως του τρόπου οδήγησης δηλαδή χαμηλές ή ψηλές στροφές. Η διαδικασία διαρκεί 2 - 4 λεπτά και ο οδηγός είναι αμέτοχος. Το πρόσθετο eolys, που βρίσκεται σε ξεχωριστό ρεζερβουάρ 5 λίτρων, πέφτει μέσω δοσομετρικής αντλίας και μπεκ μέσα στο ρεζερβουάρ καυσίμου σε συγκεκριμένη αναλογία την οποία προσδιορίζει ο εγκέφαλος παίρνοντας σήμα από το δείκτη καυσίμου. Τα καυσαέρια έχουν αρχικώς θερμοκρασία περί τους 350 Κελσίου. Τα παγιδευμένα μικροσωματίδια αποτεφρώνονται σε θερμοκρασία περίπου 500 με 550 Κελσίου. Το πρόσθετο της PSA έχει την ιδιότητα να κατεβάζει τη θερμοκρασία αποτέφρωσης των μικροσωματιδίων στους 400 - 450 Κελσίου και χρησιμοποιείται για το λόγο ότι παραπάνω θερμοκρασία είναι επικίνδυνη και καταστροφική για τα μέταλλα του καταλύτη.
                                            Όμως επειδή δεν υπάρχει γνώση στην ελλ. αγορά για το σύστημα, άποψή μου είναι να ψάξει κανείς εντατικά τα ψιλά γράμματα των τεχνικών προδιαγραφών, εγγυήσεων και τιμοκαταλόγων.

                                            Πάντως παρόλη την ύπαρξη του μικροφίλτρου, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι οι ρύποι της C5 είναι επιπέδου euro 4. Σε λίγους μήνες μπαίνουν σε εφαρμογή οι προδιαγραφές euro 5 που σημαίνει υποπενταπλασιασμός των ορίων στα μικροσωματίδια. Πως θα πιάσει τα νέα όρια? Μήπως επίκειται αναβάθμιση του συνόλου ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 3 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr