Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI RS3...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI RS3...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 14
    • 15
    • 1 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    71
    283
    327
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Λοιπόν, λοιπόν...
      Αυτοί οι κύριοι από το μακρινό Ingolstadt της Γερμανίας, έχουν τρελαθεί !
      Μετά την ''πολεμίστρα'' RS2 με τα φρένα της PORSCHE, το ''πολεμικό'' RS4 και το λιγότερο ετοιμοπόλεμο, αλλά δρομέα μεγάλων, μεγάλων αποστάσεων RS6, ήρθε η ώρα για ένα ''μικρό'' όπλο...
      Το RS3.
      Απ' ότι γνωρίζω, θα παρουσιαστεί τον Οκτώβρη του 2004 περίπου και θα αποτελεί τη ναυαρχίδα της σειράς Α3, με τα παρακάτω χαρακτηριστικά :

      -Υιοθετεί τη νέα γρίλια της AUDI στο μπροστινό μέρος.
      -Κινητήρας 3.2 V6 biturbo, 350 ίππων με 49,5 NM ροπής.
      -6 τάχυτο κιβώτιο DSG, ζάντες 18 ιντσών.
      -Βάρος 1500 κιλά
      -Quattro
      -0-100 σε...λιγότερο από 5''
      -Και κόστος, περίπου 40% λιγότερο από το RS6, δηλαδή περίπου 60 με 65 χιλ. euro ;;;

      Άντε να δούμε...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        technik last edited by

        Λοιπόν, λοιπόν...
        Αυτοί οι κύριοι από το μακρινό Ingolstadt της Γερμανίας, έχουν τρελαθεί !
        Μετά την ''πολεμίστρα'' RS2 με τα φρένα της PORSCHE, το ''πολεμικό'' RS4 και το λιγότερο ετοιμοπόλεμο, αλλά δρομέα μεγάλων, μεγάλων αποστάσεων RS6, ήρθε η ώρα για ένα ''μικρό'' όπλο...
        Το RS3.
        Απ' ότι γνωρίζω, θα παρουσιαστεί τον Οκτώβρη του 2004 περίπου και θα αποτελεί τη ναυαρχίδα της σειράς Α3, με τα παρακάτω χαρακτηριστικά :

        -Υιοθετεί τη νέα γρίλια της AUDI στο μπροστινό μέρος.
        -Κινητήρας 3.2 V6 biturbo, 350 ίππων με 49,5 NM ροπής.
        -6 τάχυτο κιβώτιο DSG, ζάντες 18 ιντσών.
        -Βάρος 1500 κιλά
        -Quattro
        -0-100 σε...λιγότερο από 5''
        -Και κόστος, περίπου 40% λιγότερο από το RS6, δηλαδή περίπου 60 με 65 χιλ. euro ;;;

        Άντε να δούμε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Λοιπόν, λοιπόν...
          Αυτοί οι κύριοι από το μακρινό Ingolstadt της Γερμανίας, έχουν τρελαθεί !
          Μετά την ''πολεμίστρα'' RS2 με τα φρένα της PORSCHE, το ''πολεμικό'' RS4 και το λιγότερο ετοιμοπόλεμο, αλλά δρομέα μεγάλων, μεγάλων αποστάσεων RS6, ήρθε η ώρα για ένα ''μικρό'' όπλο...
          Το RS3.
          Απ' ότι γνωρίζω, θα παρουσιαστεί τον Οκτώβρη του 2004 περίπου και θα αποτελεί τη ναυαρχίδα της σειράς Α3, με τα παρακάτω χαρακτηριστικά :

          -Υιοθετεί τη νέα γρίλια της AUDI στο μπροστινό μέρος.
          -Κινητήρας 3.2 V6 biturbo, 350 ίππων με 49,5 NM ροπής.
          -6 τάχυτο κιβώτιο DSG, ζάντες 18 ιντσών.
          -Βάρος 1500 κιλά
          -Quattro
          -0-100 σε...λιγότερο από 5''
          -Και κόστος, περίπου 40% λιγότερο από το RS6, δηλαδή περίπου 60 με 65 χιλ. euro ;;;

          Άντε να δούμε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            funkyreverend last edited by

            Ακούγεται πολύ εντυπωσιακό! Αν και δεν θα έχω ποτέ τα χρήματα να το αγοράσω, μπαίνει στα υποψήφια όνειρά μου για τους επόμενους μήνες!!!
            Η λίστα περιλαμβάνει 350Ζ, Τype-R, GTA, Clio Williams και άλλα πολλά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Περίεργο μου φαίονεται πάντως να βγεί πρώτα το RS3 απο το S3 και ακόμα πιο περίεργο μου φαίνεται το πώς θα χωρέσουνε 2 τούρμπο μαζί με τον VR6 σε τόσο μικρό χώρο.

              Σίγουρα πάντως θα είναι πολύ καλό όπως όλα τα αντίστοιχα Audi

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                frogy last edited by

                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                Περίεργο μου φαίονεται πάντως να βγεί πρώτα το RS3 απο το S3 και ακόμα πιο περίεργο μου φαίνεται το πώς θα χωρέσουνε 2 τούρμπο μαζί με τον VR6 σε τόσο μικρό χώρο.

                Σίγουρα πάντως θα είναι πολύ καλό όπως όλα τα αντίστοιχα Audi

                Δεν ειναι μικρος ο χωρος. Φιλος εχει το 2λιτροFSi και αν κοιταξεις κατω απο τα τεραστια πλαστικα καλλυματα υπαρχει αρκετος χωρος. Ασε που μπορει και να εξοικονομησουν χωρο βαζοντας την μπαταρια πισω...?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  a4-turbo last edited by

                  Ο χρήστης technik έγραψε:
                  Λοιπόν, λοιπόν...
                  Αυτοί οι κύριοι από το μακρινό Ingolstadt της Γερμανίας, έχουν τρελαθεί !
                  Μετά την ''πολεμίστρα'' RS2 με τα φρένα της PORSCHE, το ''πολεμικό'' RS4 και το λιγότερο ετοιμοπόλεμο, αλλά δρομέα μεγάλων, μεγάλων αποστάσεων RS6, ήρθε η ώρα για ένα ''μικρό'' όπλο...
                  Το RS3.
                  Απ' ότι γνωρίζω, θα παρουσιαστεί τον Οκτώβρη του 2004 περίπου και θα αποτελεί τη ναυαρχίδα της σειράς Α3, με τα παρακάτω χαρακτηριστικά :

                  -Υιοθετεί τη νέα γρίλια της AUDI στο μπροστινό μέρος.
                  -Κινητήρας 3.2 V6 biturbo, 350 ίππων με 49,5 NM ροπής.
                  -6 τάχυτο κιβώτιο DSG, ζάντες 18 ιντσών.
                  -Βάρος 1500 κιλά
                  -Quattro
                  -0-100 σε...λιγότερο από 5''
                  -Και κόστος, περίπου 40% λιγότερο από το RS6, δηλαδή περίπου 60 με 65 χιλ. euro ;;;

                  Άντε να δούμε...

                  Καινουργια στοιχεια...
                  S3 με κινιτηρα 3,2 V6 FSI και 280 αλογα.
                  0-100 σε 6¨.
                  Το μπροστινο μερος θα εχει αλλη μασκα, στυλ του καινουργιου Α6.

                  Για το RS3 το σκεφτοντε ακομα. Λενε για 2,0 FSI Turbo 280 αλογα, αλλα
                  ελαφροτερο κατα 150-200 κιλα 0-100 κοντα στα 5¨!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    technik last edited by

                    Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:

                    Λοιπόν, λοιπόν...
                    Αυτοί οι κύριοι από το μακρινό Ingolstadt της Γερμανίας, έχουν τρελαθεί !
                    Μετά την ''πολεμίστρα'' RS2 με τα φρένα της PORSCHE, το ''πολεμικό'' RS4 και το λιγότερο ετοιμοπόλεμο, αλλά δρομέα μεγάλων, μεγάλων αποστάσεων RS6, ήρθε η ώρα για ένα ''μικρό'' όπλο...
                    Το RS3.
                    Απ' ότι γνωρίζω, θα παρουσιαστεί τον Οκτώβρη του 2004 περίπου και θα αποτελεί τη ναυαρχίδα της σειράς Α3, με τα παρακάτω χαρακτηριστικά :

                    -Υιοθετεί τη νέα γρίλια της AUDI στο μπροστινό μέρος.
                    -Κινητήρας 3.2 V6 biturbo, 350 ίππων με 49,5 NM ροπής.
                    -6 τάχυτο κιβώτιο DSG, ζάντες 18 ιντσών.
                    -Βάρος 1500 κιλά
                    -Quattro
                    -0-100 σε...λιγότερο από 5''
                    -Και κόστος, περίπου 40% λιγότερο από το RS6, δηλαδή περίπου 60 με 65 χιλ. euro ;;;

                    Άντε να δούμε...

                    Καινουργια στοιχεια...
                    S3 με κινιτηρα 3,2 V6 FSI και 280 αλογα.
                    0-100 σε 6¨.
                    Το μπροστινο μερος θα εχει αλλη μασκα, στυλ του καινουργιου Α6.

                    Για το RS3 το σκεφτοντε ακομα. Λενε για 2,0 FSI Turbo 280 αλογα, αλλα
                    ελαφροτερο κατα 150-200 κιλα 0-100 κοντα στα 5¨!

                    Αν βγάλουν και τις δύο εκδόσεις, αποκλείεται να έχουν την ίδια ιπποδύναμη (280 άλογα)
                    Υποτίθεται ότι η σειρά RS είναι ακόμα πιο σπόρ και πάνω από την S

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      a4-turbo last edited by

                      Ο χρήστης technik έγραψε:

                      Αν βγάλουν και τις δύο εκδόσεις, αποκλείεται να έχουν την ίδια ιπποδύναμη (280 άλογα)
                      Υποτίθεται ότι η σειρά RS είναι ακόμα πιο σπόρ και πάνω από την S

                      Σωστα, αλλα θα ειναι πιο σπορτιβ. Βλεπε Μ3 CLS η οποια ειναι πιο λιτη και ελαχιστα αλογα παραπανω.
                      Λενε παντως οτι δεν τους συμφερει η μετατροπη του 3,2 V6 σε Biturbo.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        technik last edited by

                        Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:

                        Αν βγάλουν και τις δύο εκδόσεις, αποκλείεται να έχουν την ίδια ιπποδύναμη (280 άλογα)
                        Υποτίθεται ότι η σειρά RS είναι ακόμα πιο σπόρ και πάνω από την S

                        Σωστα, αλλα θα ειναι πιο σπορτιβ. Βλεπε Μ3 CLS η οποια ειναι πιο λιτη και ελαχιστα αλογα παραπανω.
                        Λενε παντως οτι δεν τους συμφερει η μετατροπη του 3,2 V6 σε Biturbo.

                        Δεν τους συμφέρει ?
                        Οπότε στο S3 θα βάλουν 2λιτρο FSI turbo ?
                        Eγω ήξερα για το RS3 ότι θα είχε 350 άλογα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          meco last edited by

                          Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:

                          Σωστα, αλλα θα ειναι πιο σπορτιβ. Βλεπε Μ3 CLS η οποια ειναι πιο λιτη και ελαχιστα αλογα παραπανω.
                          Λενε παντως οτι δεν τους συμφερει η μετατροπη του 3,2 V6 σε Biturbo.

                          Πιο σπορτίβ αλλά και στο ίδιο πνεύμα με τα RS2 και RS4.
                          Θα είναι 5θυρο και μάλιστα σε look station wagon...
                          Είχα δει κάπου μια φώτο (photoshop) αλλά δεν μπορώ να την ξαναβρώ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            technik last edited by

                            Ο χρήστης meco έγραψε:

                            Σωστα, αλλα θα ειναι πιο σπορτιβ. Βλεπε Μ3 CLS η οποια ειναι πιο λιτη και ελαχιστα αλογα παραπανω.
                            Λενε παντως οτι δεν τους συμφερει η μετατροπη του 3,2 V6 σε Biturbo.

                            Πιο σπορτίβ αλλά και στο ίδιο πνεύμα με τα RS2 και RS4.
                            Θα είναι 5θυρο και μάλιστα σε look station wagon...
                            Είχα δει κάπου μια φώτο (photoshop) αλλά δεν μπορώ να την ξαναβρώ.

                            Eγώ βρήκα αυτή την εκδοχή για το RS3, η οποία ακολουθεί τη λογική των RS2, RS4, RS6 , ολίγον σπόρ station.
                            Κάτι τέτοιο είχες κατά νού ;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              a4-turbo last edited by

                              Ο χρήστης technik έγραψε:

                              Σωστα, αλλα θα ειναι πιο σπορτιβ. Βλεπε Μ3 CLS η οποια ειναι πιο λιτη και ελαχιστα αλογα παραπανω.
                              Λενε παντως οτι δεν τους συμφερει η μετατροπη του 3,2 V6 σε Biturbo.

                              Πιο σπορτίβ αλλά και στο ίδιο πνεύμα με τα RS2 και RS4.
                              Θα είναι 5θυρο και μάλιστα σε look station wagon...
                              Είχα δει κάπου μια φώτο (photoshop) αλλά δεν μπορώ να την ξαναβρώ.

                              Eγώ βρήκα αυτή την εκδοχή για το RS3, η οποία ακολουθεί τη λογική των RS2, RS4, RS6 , ολίγον σπόρ station.
                              Κάτι τέτοιο είχες κατά νού ;

                              Αυτο θα ειναι το Sportback που ερχετε τον Μαιο.
                              Στο http://www.autozeitung.de/heft/home.php
                              ειναι το S3 στο πρωτοσελιδο.
                              Ερωτηση: πως μπορω να φορτωσω φωτο εδω η δεν γινετε;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                technik last edited by

                                Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:

                                Σωστα, αλλα θα ειναι πιο σπορτιβ. Βλεπε Μ3 CLS η οποια ειναι πιο λιτη και ελαχιστα αλογα παραπανω.
                                Λενε παντως οτι δεν τους συμφερει η μετατροπη του 3,2 V6 σε Biturbo.

                                Πιο σπορτίβ αλλά και στο ίδιο πνεύμα με τα RS2 και RS4.
                                Θα είναι 5θυρο και μάλιστα σε look station wagon...
                                Είχα δει κάπου μια φώτο (photoshop) αλλά δεν μπορώ να την ξαναβρώ.

                                Eγώ βρήκα αυτή την εκδοχή για το RS3, η οποία ακολουθεί τη λογική των RS2, RS4, RS6 , ολίγον σπόρ station.
                                Κάτι τέτοιο είχες κατά νού ;

                                Αυτο θα ειναι το Sportback που ερχετε τον Μαιο.
                                Στο http://www.autozeitung.de/heft/home.php
                                ειναι το S3 στο πρωτοσελιδο.
                                Ερωτηση: πως μπορω να φορτωσω φωτο εδω η δεν γινετε;

                                Aυτό εννοείς ;

                                Πάντως το RS3 θα μοιάζει αρκετά με το sportback.
                                Θα είναι αν δεν κάνω λάθος μια σπόρ station εκδοχή

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thodwris last edited by

                                  Ο χρήστης technik έγραψε:
                                  -Και κόστος, περίπου 40% λιγότερο από το RS6, δηλαδή περίπου 60 με 65 χιλ. euro ;;;

                                  Audi με ποσοοο???

                                  Το καινουργιο Evolution VIII κανει 50.000 και περιπου 65.000 εχει η εκδοση Extreme απο την Ralliart UK (Extreme automoblies) με 360 αλογα 6πιστονα Α.P. Racing φρενα και 3 χρονια εγγυηση...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    technik last edited by

                                    Ο χρήστης Thodwris έγραψε:

                                    -Και κόστος, περίπου 40% λιγότερο από το RS6, δηλαδή περίπου 60 με 65 χιλ. euro ;;;

                                    Audi με ποσοοο???

                                    Το καινουργιο Evolution VIII κανει 50.000 και περιπου 65.000 εχει η εκδοση Extreme απο την Ralliart UK (Extreme automoblies) με 360 αλογα 6πιστονα Α.P. Racing φρενα και 3 χρονια εγγυηση...

                                    Κοίτα ότι θέλει ο καθένας παίρνει.
                                    Άλλος μπορεί να είναι το όνειρό του ένα απόλυτο EVO, και άλλος μπορεί να μή θέλει να το βλέπει λόγω εμφάνισης.
                                    Άλλος θέλει και τις ανέσεις, την πολυτέλειά του και άλλος όχι.
                                    Άλλος θέλει πρεστίζ και άλλος όχι
                                    Είναι θέμα επιλογής.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      meco last edited by

                                      Ο χρήστης technik έγραψε:

                                      Eγώ βρήκα αυτή την εκδοχή για το RS3, η οποία ακολουθεί τη λογική των RS2, RS4, RS6 , ολίγον σπόρ station.
                                      Κάτι τέτοιο είχες κατά νού ;

                                      http://bilder.autobild.de/bilder/1/28074.jpg

                                      Ναι...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        samael last edited by

                                        Ο χρήστης frogy έγραψε:
                                        Ασε που μπορει και να εξοικονομησουν χωρο βαζοντας την μπαταρια πισω...?

                                        Ναι αυτο οντος γινετε πολλες φορες και ειχα δει πρωτη φορα στο S2 που ειχε ο πατερας μου.Την μπαταρια την ειχε κατω απο το πισω καθησμα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • V
                                          virss last edited by

                                          Καινουργια στοιχεια...S3 με κινιτηρα 3,2 V6 FSI και 280 αλογα

                                          Να υποθέσω οτι αυτά τα στοιχεία προέρχονται από την Auto Zeitung και είναι πλέον επίσημα και 'τελικά';

                                          Από τη στιγμή πάντως που το απλό 'S' θα φοράει έναν 6-κύλινδρο 3.2 κινητήρα δε μου φαίνεται και πολύ λογικό το 'RS' να περιοριστεί σ'έναν δίλιτρο. Θα ήταν πολύ μεγάλο λάθος αν η Αudi έκανε τελικά κάτι τέτοιο. Πιο λογική (και πιθανή) μου φαίνεται η λύση του 3.2 biturbo (ή έστω του 3.2 με ένα τούρμπο) αν και κάτι έχει ακουστεί για τον 4.2 V8.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            technik last edited by

                                            Ο χρήστης VIRSS έγραψε:

                                            Καινουργια στοιχεια...S3 με κινιτηρα 3,2 V6 FSI και 280 αλογα

                                            Να υποθέσω οτι αυτά τα στοιχεία προέρχονται από την Auto Zeitung και είναι πλέον επίσημα και 'τελικά';

                                            Από τη στιγμή πάντως που το απλό 'S' θα φοράει έναν 6-κύλινδρο 3.2 κινητήρα δε μου φαίνεται και πολύ λογικό το 'RS' να περιοριστεί σ'έναν δίλιτρο. Θα ήταν πολύ μεγάλο λάθος αν η Αudi έκανε τελικά κάτι τέτοιο. Πιο λογική (και πιθανή) μου φαίνεται η λύση του 3.2 biturbo (ή έστω του 3.2 με ένα τούρμπο) αν και κάτι έχει ακουστεί για τον 4.2 V8.

                                            Κι εγώ αυτό πιστεύω.Το S3 θα έχει-λογικά-μικρότερο κινητήρα, όχι μόνο σε ισχύ, αλλά και σε κ.εκ σε σχέση με το RS3, το οποίο φημολογείται ότι θα έχει ισχύ, 350 ίππους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 1 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr