-
Με 1-2 πρώτες φωτογραφίες το αποθεώσαμε και με 1-2 δεύτερες το θαψαμε.
Μισο λεπτο ρε παιδια να γίνει η παρουσίαση και μετα κρίνουμε.
Στο google βρισκεις διαφορετικές φωτογραφίες..........
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Με 1-2 πρώτες φωτογραφίες το αποθεώσαμε και με 1-2 δεύτερες το θαψαμε.Μισο λεπτο ρε παιδια να γίνει η παρουσίαση και μετα κρίνουμε.
Στο google βρισκεις διαφορετικές φωτογραφίες..........
Αν εννοείς εκείνες σε μαύρο χρώμα , είναι φώτοσοπ.
-
η φάτσα του θα μπορούσε να είναι καλύτερη αλλά το προφίλ του είναι καλό έως πολύ καλό. Ελπίζω βέβαια να μην είναι μαούνα! (ως προς όλα τα μεγέθη)!
-
δεν μου αρεσει...κριμα....
αλλα θα το δω και απο κοντα...
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
η φάτσα του θα μπορούσε να είναι καλύτερη αλλά το προφίλ του είναι καλό έως πολύ καλό. Ελπίζω βέβαια να μην είναι μαούνα! (ως προς όλα τα μεγέθη)!Ποιο δεν ειναι σε αυτη την κατηγορια τεράστιο??
Τα έχουν πλεον φτάσει στα 4,8 μετρα , αυτο θα ειναι περίπου 4,71.......
-
Αν το τελικό είναι όντως έτσι απο μπροστά,κρίμα. Δεν συμβαδίζει σε καμιά περίπτωση με το πίσω μέρος το οποίο το βρίσκω πολύ ωραίο. Ας το δούμε κι απο κοντά όμως. Το εσωτερικό μου άρεσε
Ο χρήστης pik. έγραψε:
:sorry:δεν μου αρεσει...κριμα....
αλλα θα το δω και απο κοντα...
Φίλτατε,θα πας Γαλλία??
-
@ GFON και georgetz
Μιλάμε για το τελικό αυτοκίνητο. Αυτές οι φωτογραφίες είναι επίσημες, ότι άλλο έχετε δει ξεχάστε το.
@νδρέας
-
περισσοτερες ακμες και γωνιες αντι καμπυλων
καπως αγριο στο ματι τη στιγμη που ο ανταγωνισμος κινειται σε πιο ισορροπημενες φορμες(6,Insignia,Passat)
θα θελει να το παιξει sport ισως? και γιατι τοσο μεγαλο χασμα μεταξυ των σχεδιατικων φιλοσοφιων toyota-lexus?Τι περιμενουν
εκτος κι αν ειναι σιγουροι για το 'πακετο' και πως αυτο θα πουλησει αλλη μια φορα
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Yποκλίνομαι!
Περίμενα πως το Auris θα θέσει τον απόλυτο πήχη ασχήμιας για την Toyota, αλλά τελικά οι άνθρωποι είναι πολύ μπροστά: το νέο Avensis ξεπέρασει ΑΚΟΜΗ και το Auris.
Μπράβο. Και λίγα λέω.Και όχι , δεν είναι μόνον η μούρη, που μοιάζει λες και την σχεδίασε η εξωγήινη της διαφήμισης: είναι και το καταπληκτικό vintage ταμπλό, μια αναφορά μνήμης στην Carina του ταρίφα που όλοι αγαπήσαμε, και πλεόν με θέση 2 din για το ταξίμετρο-GPS.
Toyota, ευχαριστούμε που ομορφαίνεις τους δρόμους μας.
Βέβαια, δεν έχω καμία αμφιβολία, πως αν δεν παίξει κάτι κουλό με τα τεκμήρια (επομένως όλοι θ'αγοράζουν Passat...), στην Ελλάδα θα βρεθεί στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων. Όπου βρίσκεται και ο Αρούρης δηλαδή.
καπου ακουσα για επιμηκημημενο πατωμα του αουρις παντως
-
έχουμε λοιπόν.
Ένα πολυ ωραίο (ΙΜΗΟ) SW που δικαιολογεί και την επιλογή των πίσω φώτων.
1.6 λίτρα με 132 άλογα, 1.8 με 147 και 2.0 με 152 άλογα. Εννοείται ότι για ατμοσφαιρικό το 1.6 είναι επαρκέστατο.
Το μήκος για το sedan θα είναι 5 χιλιοστά κάτω από τα 4.70 μέτρα. Το μεταξόνιο είναι στα 2.70 και πάλι. Λαμβάνοντας υπόψη τις δηλώσεις περί πολύ χαμηλών καταναλώσεων, του γεγονότος ότι το παλαιό Avensis ήταν το 1ο 5άστερο της Toyota εκτιμώ ότι θα δούμε ένα όχημα που θα πρέπει να είναι ως προς το βάρος περίπου το ίδιο με το παλαιό. Αυτό σε συνδυασμό με το νέο κινητήρα και το 6άρι κιβώτιο μόνον καλό μπορεί να είναι.
Περισσότερα εδώ
http://www.autoblog.com/2008/10/03/pari ... a-avensis/
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
έχουμε λοιπόν.Ένα πολυ ωραίο (ΙΜΗΟ) SW που δικαιολογεί και την επιλογή των πίσω φώτων.
1.6 λίτρα με 132 άλογα, 1.8 με 147 και 2.0 με 152 άλογα. Εννοείται ότι για ατμοσφαιρικό το 1.6 είναι επαρκέστατο.
Το μήκος για το sedan θα είναι 5 χιλιοστά κάτω από τα 4.70 μέτρα. Το μεταξόνιο είναι στα 2.70 και πάλι. Λαμβάνοντας υπόψη τις δηλώσεις περί πολύ χαμηλών καταναλώσεων, του γεγονότος ότι το παλαιό Avensis ήταν το 1ο 5άστερο της Toyota εκτιμώ ότι θα δούμε ένα όχημα που θα πρέπει να είναι ως προς το βάρος περίπου το ίδιο με το παλαιό. Αυτό σε συνδυασμό με το νέο κινητήρα και το 6άρι κιβώτιο μόνον καλό μπορεί να είναι.
Περισσότερα εδώ
http://www.autoblog.com/2008/10/03/pari ... a-avensis/' target='_blank' target='_blank
Οι φωτό από το link που παραθέτεις, που είναι 'ρεαλιστικές', το κολακεύουν αρκετά -ιδίως αν αναλογιστεί κανείς την κατηγορία που 'παίζει' το Avensis- και οι φωτό από το ταμπλό(και γενικότερα του εσωτερικού) αποκαθιστούν την χαμένη υπόληψη όσον αφορά στην ποιότητα, από τις αρχικές που είχαν διαρεύσει!
Αρκούντως δυναμικό -σε σχέση με τα όσα μας είχε συνηθίσει σχεδιαστικά η τουότα- αντιμετωπίζει με αξιώσεις πιο 'premium' αντιπάλους (αφήνοντας πίσω κάτι σκόντα, σέατ και δεν συμμαζεύεται...) ειδικά με τον εξοπλισμό που ακούγεται ότι θα διαθέτει!!!
Αν έχει και ανάλογη (λεγε καλή) οδική συμπεριφορά... τότε θα πώ το μπράβο! ....οψόμεθα! -
Το τιμονάκι, που αν δεν κάνω λάθος ξεκίνησε από το civic, υιοθετείται και από άλλους κατασκευαστές.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Το τιμονάκι, που αν δεν κάνω λάθος ξεκίνησε από το civic, υιοθετείται και από άλλους κατασκευαστές.Και μοιάζει και μ'αυτό του νέου colt ! ;
-
Κομψοτατο το βρίσκω απο όλες τις πλευρές.
Ειδικά ο εξοπλισμός του είναι πολύ πλούσιος .....αλλα αυτές οι 18αρες ζαντες μεγάλες δεν είναι?
-
Απο μπροστά θέλει λίγο συνήθεια αλλά σίγουρα πρόκειται για αξιόλογο αυτοκίνητο.
-
-
Ε αφου τους τα χωσανε για το σχεδιασμο ειπαν να το συμαζεψουν λιγακι.
-
Αυτή η εικόνα είνια photoshop που λογικά έγινε πριν παρουσιαστεί επίσημα. Οι προηγούμενες φωτογραφίες είναι οι κανονικές.
-
δυστυχως....
δεν μου αρεσει...κριμα...
οχι που με ενδιαφερει αλλα περασαμε και απο ΤΟΥΟΤΑ και ειναι στην καρδια μας... -
ελπιζω να μην ειναι τοσο ΑΧΡΗΣΤΟ σαν αυτοκινητο οσο ο προγονος του
Toyota Avensis 2009