Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eπίσημο thread: GP Σιγκαπούρης 2008
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Eπίσημο thread: GP Σιγκαπούρης 2008
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 12 / 14
    Formula 1
    57
    268
    412
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kantoniou last edited by

      Μπραβο στον Αλονζο. Δεν θα μπορουσε να τελειωσει τη σεζον με τον Πικε να εχει καλυτερο αποτελεσμα απο τον ιδιο. Μου ελειψαν και τα παπαγαλακια στους πανηγυρισμους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lord_rutherford last edited by

        Εαν είχε πάει ο Αλόνσο στη Φερράρι τώρα θα είχε 4 και θα πήγαινε για τα 8...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          charmak66 last edited by

          Τρελό respekt στη Ferrari! Καταφέρνει να μας θυμίσει τις ένδοξες εποχές του καφενείου ΜακΛάρεν επί εποχής Χάκκινεν που έκαναν πιτ στοπ με 3 λάστιχα κλπ. Μπράβο, εύγε, τιμή και δόξα.

          Αληθινά κρίμα είναι ο Μάσσα, ο οποίος φαινόταν να ελέγχει τον αγώνα.

          Εγώ πάλι δεν συμμερίζομαι καθόλου τις απόψεις περί παλτοποίησης του Κίμι. Όταν δουλεύει το μονοθέσιο (ή μάλλον τα λάστιχα), πετάει. Ειδικά σε αυτή την φάση του πρωταθλήματος δεν έχει και προσωπικό ενδιαφέρον, οπότε είναι λογικό να μην είναι 110% αφοσιωμένος. Πιστεύω πως του χρόνου θα τα πάει πολύ καλύτερα.

          Δεν θ' αντέξω να δω τον Λούη να οργανώνει παιδικό πάρτυ για το πρωτάθλημά του

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nilafzr last edited by

            Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
            Τρελό respekt στη Ferrari! Καταφέρνει να μας θυμίσει τις ένδοξες εποχές του καφενείου ΜακΛάρεν επί εποχής Χάκκινεν που έκαναν πιτ στοπ με 3 λάστιχα κλπ. Μπράβο, εύγε, τιμή και δόξα.

            Μάλλον δεν τα θυμάσαι καλά. Τρία λάστιχα Pit stop έκανε η Ferrari και είχε βουήξει μάλιστα ο τύπος στην Ιταλία με γελοιογραφίες κλπ. Είχαν μαλιστα έτοιμα τα λάστιχα για στεγνό και ενώ έμπαινε μέσα ο οδηγός πήραν εντολή για βρόχινα και βρέθηκαν μόνο .....τρια κοστίζοντας στο Shoumi αν δεν κάνω λάθος αρκετό χρόνο κλπ...
            Το καφενείο των Pit stop ήταν η Ferrari ειδικά στην προ Todd εποχή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dr-evil last edited by

              Ο δύστυχος ο Eddie ήταν στο Νουρμπουργκρινγκ. Μη τα θυμίζεις αυτά άσε... μη το γκαντεμιάζουμε από τώρα..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                rxristos last edited by

                Ότι και να λέμε για οδηγικές ικανότητες του μαυρούκου και σχετικά, το γεγονός για μένα είναι οτι ο Μασσα αξίζει το πρωτάθλημα φέτος. Τρέχει χτυπιέται κάνει μαγικά με την ταλεντάρα του ο μαυρος αλλα το μόνο που καταφέρνει είναι το να βρίσκεται 'μόνο' 7 βαθμούς μπροστά απο έναν Μάσσα που αν αναλογιστούμε τους βαθμούς που έχει χάσει απο σπασμένο κινητήρα, λαθος στρατηγική σε βροχή και απο την τελευταία μαλ@κία της ομάδας (χωρίς να υπολογίζουμε τις προσωπικές του μαμακίες που εκεί καλά έκανε και τις λούστηκε, συμπεριλαμβανομένου την αδυναμία του κατα περιπτώσεις να στήσει το αμάξι ) τότε εύκολα βλέπουμε ποιος θα έπρεπε να είναι μπροστά στο πρωτάθλημα και μάλιστα με διαφορά.

                Αν έχει την ψυχολογία να συνεχίσει έτσι ο Μασσα (με πρώτες θέσεις...και εφόσον κόψουν το τρομπάρισμα στην ομάδα) ακόμα και να το χάσει γιατι δεν θα του βγούν τα μαθηματικά...για μένα θα είναι πιο άξιος. Όπως επίσης θα είναι άξια της μοίρας της η ομάδα αν χάσει το κατασκευαστών.

                Και θα είναι πιο άξιος γιατι μου αρέσει να επιδοκιμάζω τα άτομα που παλεύουν για την πρωτιά ακόμα και αν ΔΕΝ διαθέτουν το 'ταλέντο' (αλλα και όλη την προσοχή της ομάδας απο την αρχή όπως απολαμβάνει ο λουις) και τσαντίζομαι απίστευτα όταν βλέπω άτομα με 'ταλέντο' να τα έχουν όλα έτοιμα στο πιάτο (αμάξι κορυφή, όλη την αφοσίωση της ομάδας) και να τον πηγαίνει η τύχη με 1000 και στο τέλος να πετυχαίνουν αυτό που θέλουν.
                Θα μου πείτε έτσι είναι ο αθλητισμός αλλά και εμένα αυτό με τσαντίζει.

                Να το βάλει εκεί που ξέρει το ταλέντο του ο λούις αφού ένας ατάλαντος , δευτερος οδηγός ομάδας, σε όλο το πρωτάθλημα τον παει... σουβλάκι. Πέρσι δεν κατάφερε να ανοίξει 'τα δωράκια' της φερραρι αφού έσκασε το σκάνδαλο, αλλα φέτος απ'οτι φαίνεται τα δωράκια θα τα ανοίξει. Και καλά θα κάνει βέβαια...αφού του τα δίνουν...

                Μάσσα του χρόνου και εξαρχής με στήριξη πρώτου οδηγού! Κανένας Αλόνσο δεν χρειάζεται.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  greo last edited by

                  Mερικα σκορπια σχόλια:

                  1. Καλα ειναι να μιλαει κανεις για τυχη, αλλα ακομα καλυτερα ειναι να βλεπεις οτι καποιος την κυνηγαει την τυχη του. Για παραδειγμα η επιλογη να ξεκινησει με μαλακά λαστιχα και λιγους γυρους καυσιμο ο (οποιος) 15ος, δεν ειναι ακριβως αυτο που θα περιμενε καποιος. Προφανως ειναι μια συνειδητη επιλογη η οποια ειχε καποιους στοχους. Δεν ξερω αν στοχευε στη νικη, αλλα οπωσδηποτε υπηρχε ενα σεναριο που εδινε και νικη. Φανταζομαι οτι ηταν ευκολο να εχει εξοδο ο Νελσινιο. Θα του ειπε ο Φλαβιος 'Πρεπει να κατεβασεις 4/10 τον χρονο σου' και ηρθε αναποφευκτα η στουκα Επισης απο καποιον διαβασα 'Ηταν και η Ρενω το 2ο ταχυτερο μονοθεσιο'. Νταξ ειναι εξαιρετικα αδικο και εμπαθες να το πει κανεις αυτό. Δε φανταζομαι να χρειαζεται να εξηγησω το γιατι.

                  2. Η Φερραρι (που ειναι το θεμα που μας καιει) χρειαζεται να εχει καποιον που να τους εμπνεει ολους. Να δουλευουν γι'αυτον και αυτος να τους δικαιωνει. Απο τη στιγμη που πηρε το αυτιστικο ειχα πει οτι η απολυτη ταχυτητα σε εναν τελειο γυρο, δεν ειναι αυτο που χρειαζεται η Σκουντερια. Δικαιωνομαι συνεχως. Ευτυχως ο Χαμιλτον δεν καταφερε να στριψει περσι με 30 σε μια στροφη που θα την επαιρνα κι εγω (που λεει ο λογος) και πηραμε ενα ουρανοκατεβατο πρωταθλημα. Δεν ειναι καθε μερα του αγιαννιου ομως. Το γραφω μετα απο καθε αγωνα, ας το ξαναγραψω. Οι μεγαλες ομαδες παιρνουν γενναιες αποφασεις.

                  3. Παλι διαβασα δε θυμαμαι απο ποιον οτι αναψε πρασινο μολις ειδαν οτι ο Χαμιλτον ειχε τελειωσει το πιτ-στοπ του. Σορι αλλα προκειται περι μεγαλης μουφας. Εκει που ειναι το box της ΜακΛαρεν (στη μεση του γκριντ) μαλλον ο Χαμιλτον μολις ειχε φτασει οταν αναψε το πρασινο φωτακι.

                  4. Λολιποπ. Το 99% των σχολίων ειναι για τα σκουπιδια. Ο λολιποπ του Κουλθαρντ που εκανε λαθος γιατι εγινε γαργαρα απο ολους; Ποσες φορες δεν εχει κανει λαθος ο λολιποπ;

                  5. Η πιστα. Εξαιρετικη. Οτι και να πει κανεις ειναι λιγο. Και με την καταλληλη τηλεσκηνοθεσια ο αγωνας ειχε ΚΑΙ χρωμα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thymios last edited by

                    greo
                    Συμφωνώ σε όλα πλην της πίστας...
                    Χάλια κατ εμέ. Η Φ1 δεν έχει ανάγκη από κλουβιά. Είδαν όλοι οτι το Μονακό πουλάει ανεξαρτήτως επιπέδου θεσμού-αναγωνισμού και μια απ τα ίδια... Το να βλέπεις να σκάνε στον τοίχο σα τα καρπούζια δεν είναι Φ1 κατά τη γνώμη μου. Γλιστερή, με αναπηδήσεις, με στροφές αδιάφορες (αποκορύφωμα το...σικέιν) και προσπέρασμα κατόπιν αίτησης. Κι όλα αυτά για την τηλεθέαση.
                    Η γνώμη μου; η Φ1 χρειάζεται νέες πίστες που να προσεγγίζουν τη φιλοσοφία του Σπα ή να ναι τεχνικές όπως η Κωνσταντινούπολη.

                    Στα υπόλοιπα (ειδικά περί Φερράρι που μας καίει) συμφωνώ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      greo last edited by

                      Γουστα ειναι αυτα. Εμενα παλι δε μ'αρεσουν πιλοτοι να κανουν χοντρολαθαρες και μετα απο μια μεγαλη βολτα σε ενα χωρο διαφυγης που θυμιζει το παρκινγκ του ΙΚΕΑ, να ξαναμπαινουν ατσαλακωτοι και neither cat nor damage που λενε και οι Λαπωνες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thymios last edited by

                        κι αυτό σωστό...Αλλά δεν είπα οτι απαραίτητα πρέπει να γίνεται κάτι τέτοιο. Κι ο Καναδάς δε συγχωρεί λάθη αλλά σαν πίστα την βρίσκω σαφώς πιο ενδιαφέρουσα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          scuderia-rosso last edited by

                          Ο χρήστης zorz έγραψε:

                          Επίσης το ατύχημα του Sutil οφείλεται σε χοντρότατη πατάτα του Massa.

                          ΑΝ ο Massa εμενε ακινητος ο Sutil απλα θα επεφτε πανω του, αφου οπως ειχε καθησει το Φερραρι στην πιστα, ουτε με τα ποδια δεν περνουσες.... Ξαναδες το βιντεο και θα καταλαβεις γιατι το λεω.

                          Οσο για το λαθος με τα φωτακια...Τι να πω?!Τραγικο, να κινδυνευει το πρωταθλημα απο τετοια λαθη...Ας ελπισουμε τουλαχιστον να κερδισει ο Μασα τους επομενους 3 αγωνες και να ξυπνησει ο Κιμης μπας και παρει καμια δευτερη θεση.

                          Επιτελους βρηκα καποιον να υποστιρηζω μετα τον Michael....
                          Go Felipe!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            ast last edited by

                            «Έγινε λάθος» λεει η Ferrari για το πρόβλημα στο GP Σιγκαπούρης

                            από το in.gr

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • sprsk
                              sprsk last edited by

                              Σωστό το ίδιο πιστεύω και εγώ .
                              Εφυγε να σωθεί και όχι για να εμποδίσει η να κερδίσει κάτι .

                              Επίσης συνφωνώ με το φίλο για τις πίστες κλουβιά .
                              *- Ο Μπερνι κάνει ότι μ@λ@κια μπορεί για τα μπικικίνια . - *
                              Αν για παράδειγμα to τρενάκι με τον Suttil που ακολουθούσε ήταν 2-3 δευτερα ποιο κοντά ίσως να είχαμε εμβολισμό και να θρηνούσαμε και θύματα αντι απλά να συζητάμε για τους βαθμούς και τα πρωταθλήματα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Eμένα πάλι μου άρεσε η πίστα της Σιγκαπούρης. Κάτι η νύκτα, κάτι η όμορφη πόλη κάτι η όμορφη χάραξη (κερκίδα που περνάνε από κάτω της μονοθέσια) πιστεύω ότι τοτελικό αποτέλεσμα έδωσε ένα χαρακτήρα σε αυτό το gp. Απλά καμία σχέση με το αίσχος της Βαλένθια όπως επίσης και με πολλές νερόβραστες πίστες που υπάρχουν στο καλεντάρι όπως στο Κατάρ, στην Γαλλία, Γερμανία κτλ. Το ότι δεν υπήρξε θέαμα aka προσπεράσεις αν και πιστεύω ότι έγιναν πολύ περισσότερες από ότι στο Μονακό δεν φταίει η πίστα αλλά τα ίδια μονοθέσια. Ελπίζω του χρόνου με τις νέες αεροδυναμικές και τα σλικ να χορτάσουμε όσο μας έλειψε τα τελευταία χρόνια. Απαραίτητο συστατικό βεβαια είναι και ένας Αλόνσος σε ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Εστω και Ρενό αρκεί να πηγαίνει να γουστάρουμε.

                                ΥΓ. με τέτοιο χαλί δρόμο και είχε αναταράξεις, σκέψου να γίνονταν στην Ελλάδα...θα τους φεύγανε οι μασέλες και οι πέτρες στην χολή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  ast last edited by

                                  +1 για την πιστα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hellenic-tifosi last edited by

                                    Πάντως δε φταίει το σύστημα με τα φωτάκια αυτό καθ' εαυτό, αλλά ο άνθρωπος που έκανε το λάθος. Και λάθος θα μπορούσε το ίδιο (και πιο εύκολα) να είχε γίνει με το παραδοσιακό lollipop

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      taurus last edited by

                                      Όχι κατ' αναγκη...
                                      Ο άνθρωπος με το 'γλυφιτζούρι' κάθεται σε πιο 'στρατηγικό' σημείο από εκείνον που χειρίζεται (από κάπως πιο μακριά υποθέτω) τα λαμπάκια, καθώς δε βλέπει πλάτες, αλλά έχει απευθείας οπτική επαφή με όλους τους μηχανικούς και επιπλέον κοιτάει και το πιτ-λέιν παράλληλα, καθώς στέκεται από την εξωτερική πλευρά συνήθως με πρόσωπο γυρισμένο προς τα μονοθέσια που έρχονται.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hellenic-tifosi last edited by

                                        Αυτός που έχει τα κουμπάκια αν κάθεται στο pitlane μπορεί κάλλιστα να έχει καλύτερη οπτική. Βασικά αν σχεδίαζα εγώ το σύστημα θα το έκανα ως εξής:

                                        1. Με αισθητήρα πάνω στην αντλία θα καθιστούσα ΑΔΥΝΑΤΟ το άναμμα του πράσινου, ό,τι μ@λ@κί@ κι αν κάνει ο πιτλεϊν-άς

                                        2. Αυτός που θα έβλεπε τα άλλα αυτοκίνητα στο pit-lane επίσης θα έπρεπε θετικά να πατήσει κουμπί 'clear' προκειμένου να φύγει το μονοθέσιο

                                        3. Το ίδιο θα συμβαίνει ακριβώς και με τον 'υπεύθυνο' ελαστικών.

                                        Συνπώς το σύστημα (θα έπρεπε να) μαζεύει 3 ή περισσότερα ΟΚ προκειμένου να αφήσει το αυτοκίνητο, με πολύ σημαντικό το να υπάρχει αδυνατότητα πρασίνου αν δεν έχει βγει η αντλία. Αν αφήσεις το αμάξι 'πάνω' στην κυκλοφορία είναι κάτι που διορθώνεται: Λίγο φρένο από εδώ, τιμόνι ο από πίσω, άντε και ένα ψιλοακούμπημα και drive through μετα. Το να φύγεις όμως με την αντλία πάνω είναι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ

                                        Προσωπικά θα ήθελα να δω την ομάδα να έχει τα @@ να υπερασπιστεί το σύστημα τους, αφουγκραζόμενοι όμως και την κριτική για τροποποιησεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coupeas last edited by

                                          Βλεπω πως πολλοι εχετε παρεξηγησει τον Μασσα.Ηταν αυτος που ηταν παντα πισω απο τον Σουμι ,εκανε παντα αυτο που του ελεγε η ομαδα πολυ καλα ,ηταν στην πλειοψηφια των περιπτωσεων στο βαθρο και μαλιστα σε πολλες περιπτωσεις με ταχυτερους γυρους .Ηταν ενα πιστο στρατιωτακι δηλ που ηθελε διακριση ηθελε νικες αλλα παρουσια Σουμι και στρατηγικης ομαδας ,,,δευτερος.Σε πολλες περιπτωσεις εδειξε οτι οχι μονο ακολουθουσε τον Σουμι αλλα μπορουσε να περασει .Ολοι θυμαστε τις περιπτωσεις που αφηνε στην κυριολεξια να περασει ο μεγαλος του τιμ ειτ .
                                          Μην γελιομαστε ,,ο οδηγος αυτος εχει πολυ ταλεντο αλλα πραγματικα 'καηκε'θα ελεγα απο τις επιλογες της ομαδας του και τις δικες του βεβαια στο βωμο των πρωταθληματων του ομοσταυλο του.
                                          Και ηρθε ο Κιμι παλι να αντικαταστησει των μεγαλο Σουμι .Παλι η ομαδα ηθελε σωτηρα τον Κιμι με ενισχυση απο τα μετοπισθεν (Μασσα).Στο τελος εστω απο σποντα πηρε το πρωταθλημα αλλα φανηκε στο διαστημα αυτο οτι ο ρολος του (Μασσα) ηταν πιο απαιτητικος και η ομαδα ηθελε περισσοτερα αφου ο συντοπιτης του ειχε εναλαμπες.
                                          Και φτανουμε σημερα να ζηταμε εμεις αλλα και η ομαδα του να παρει το πρωταθλημα.Πρεπει λοιπον να παρει την αυτοπεποιθηση του πρωταθλητη να κατσει να σκεφτει πως θα στησει το μονοθεσιο την τακτικη του ,να συνειδητοποιησει οτι ειναι ο πρωταγωνιστης και να βγαλει τα καστανα απο την φωτια.
                                          Και αυτα ποτε? Τωρα που ο ΚΙμι παει μονο για διακοπες?,,Ο Μασσα ειναι ενας οδηγος που εκαψε το ταλεντο του κατω απο απαιτητικες συνθηκες στιλ μπιζνες ,,,αφησε τον ,,μπες πισω,,,καθυστερησε τον ,,και τοσα αλλα που εχουμε δει στο παρελθον για το συμφερον της ομαδας.Ειχε φυσικα και την ατυχια να υπαρχει και το ταλεντο του Γερμανου αλλα πλεον οι ευκαιριες του ειχαν χαθει.
                                          Τωρα λοιπον μετα απο τοσο καιρο πιστευω οτι ειναι ο μονος που αξιζει να γινει πρωταθλητης και αυτο οχι επειδη μου ειναι συμπαθεις αλλα επειδη το ωφειλει πρωτα πρωτα στον εαυτο του εχει τα χερια να το κανει και θα εινα αθλος αν γινει αυτο επειδη εκτος απο τα χερια του πρεπει να νικησει και την νοοτροπια του δευτερου στην ομαδα ,,,,,,, και οχι στο βαθρο .
                                          Μην γελιομαστε παρ'οτι πιο εμπειρος σε ολα τα επιπεδα απο τους αλλους ειναι πιο δυσκολο να ειναι πρωταθλητης συνειδητα απο τον Λιουις και καθε χερα Λιουις.
                                          Σε καμια περιπτωση --και ειναι αποψη μου βεβαια---δεν στερειται ταλεντου .
                                          Τον εχουμε συνηθησει και μας εχει συνηθησει ετσι οπως θελει η ιδια του η ομαδα και ειναι πραγματικα κριμα μετα απο τοσο καιρο την τελευταια στιγμη να του δωσουν προσοχη εστω μετα απο λαθη της ιδιας του της ομαδας.!!!!

                                          Πιστευω λοιπον οτι ειχε και εχει τα φοντα να εινα πρωταθλητης και πραγματικα πιστευω και απο παλιες του δηλωσεις ηταν και επιλογη του αφου

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Προσωπικά το πρόβλημα που βλέπω στον Μάσσα είναι ότι από την 2η θέση και κάτω είναι σαν μην υπάρχει. Δε πιέζει και δεν οδηγάει στρωτά, με σύνεση και με ψυχραιμία.

                                            Αααα ρε Σούμιιιιιιιιιι

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 12 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr