-
Ο κόσμος δεν ξέρει.
Η κυβέρνηση εξαπατά.
Η Ε.Ε. λέει ψέματα.
Οι ανταγωνιστές τορπιλίζουν την υγιή πορεία της εταιρείας.Η κορωνίδα: '25 Υπουργοί, περίπου, και 50 εναλλασσόμενες αποτυχημένες Διοικήσεις που θήτευσαν μέχρι σήμερα στην Ο.Α. , κατασυκοφάντησαν, ασέλγησαν και έβλαψαν την Εταιρία οικονομικά και επιχειρηματικά με πράξεις και παραλείψεις, χωρίς κανείς να λογοδοτήσει σε κανέναν'
Όλοι λοιπόν οι υπουργοί συκοφάντησαν την Ο.Α. Όλες οι διοικήσεις ασέλγησαν πάνω της. Όλοι ήθελαν το κακό της εταιρείας, ΕΚΤΟΣ από τους εργαζόμενους.
Ούτε ο Λιακόπουλος δεν γράφει τέτοια. 'Όλοι είναι κακοί εκτός από εμάς που πονάμε τον Εθνικό σας αερομεταφορέα'. ΟΚ, όποιος θέλει το πιστεύει. -
Μάνο, εγω αν ήμουν κυβέρνηση θα απαντούσα στην ανακοίνωσή τους, που πλανάται χρόνια στο δίκτυο.
Οχι θα απαντούσα, κουδούνια θα τους κρέμαγα. Μέχρι να διαβάσω κάτι τεκμηριωμένο για να βγάλω συμπέρασμα μένω στο ότι η Ολυμοπιακή βυθίζεται σκοπίμως από συμφέροντα.
Δε ζητάω σχιζοφρενικά πράγματα, μια χονδρική εικόνα. Μια σελίδα εσόδων εξόδων ανα κατηγορία.(Καλά τό πα Σταύρο; ) Οπως κάναν οι μηχανικοί.ΥΓ Αλλα ξέρετε οι υπηρεσίες εδάφους απο πότε έχουν να δημοσιεύσουν ισολογισμό; Απ το ...2003
το δε πτητικό κομμάτι απ το 2005. Λογικό να μην απαντάνε στους μηχανικούς. -
Δεν ξέρω τί (παχυλό) εφάπαξ θα πάρουν στην Ολυμπιακή, εργαζόμενοι σε άλλες ΔΕΚΟ πάντως θα μπορούν να απολυθούν χωρίς αποζημίωση στο μέλλον!!!
Όπως επισημαίνεται στην τροπολογία-προσθήκη στο νόμο Αλογοσκούφη 3429/2005, για τις προβληματικές ΔΕΚΟ, «οι επιχειρήσεις αυτές είναι δυνατόν να τεθούν υπό καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης, κατά παρέκκλιση από τις διατάξεις του πτωχευτικού κώδικα».
Στην περίπτωση αυτή οι εργαζόμενοι στις ΔΕΚΟ θα απολυθούν, καθώς στην παράγραφο 4 της συγκεκριμένης τροπολογίας ορίζεται ότι οι συμβάσεις εργασίας του προσωπικού, θα μπορούν να λύονται στο σύνολό τους χωρίς αποζημίωση.
Ειδικότερα, αναφέρεται: «Ειδικά οι συμβάσεις εργασίας του προσωπικού που συνδέεται με την επιχείρηση με σχέση εξαρτημένης εργασίας, ανεξάρτητων υπηρεσιών ή έργου καθώς και με συμβάσεις έμμισθης εντολής δικηγόρων ή νομικών συμβούλων, μπορούν όλες ή μερικές από αυτές, μετά τη δημοσίευση της σχετικής απόφασης του Εφετείου, κατά την κρίση του εκκαθαριστή λαμβανόμενες προς το συμφέρον και τις ανάγκες της εκκαθάρισης, να λύονται με αζήμια για την επιχείρηση καταγγελία ή ακόμα και να αναστέλλονται».
http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 569441.htm' target='_blank
Το ανωτέρω είναι κάτι το εξωφρενικό... πιο εξωφρενικό και από τα ελλείματα Ολυμπιακής/ΟΣΕ κλπ. (και μάλλον για τον ΟΣΕ βαράει η καμπάνα)
Πάντως, και αυτό είναι απάντηση σε όσους θεωρούν ΠΑΣΟΚ-ΝΔ το ίδιο κόμμα, το ΠΑΣΟΚ ποτέ δε θα περνούσε τέτοια τροπολογία, τουλάχιστον όχι με τον George πρωθυπουργό (τον Ε.Βενιζέλο τον έχω ικανό για όλα)
σορρυ για την κομματικοποιήση αλλά κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται. -
Είδατε παιδιά; Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται.
-
ΟΜΙΛΙΑ
ΧΡΙΣΤΟΥ ΒΕΡΕΛΗ
ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΚύριε Πρόεδρε, ακούσαμε τον υπουργό Μεταφορών, κ. Χατζηδάκη να αναφέρει επανειλημμένα αυτά τα οποία συνέβησαν στο παρελθόν και είτε από άγνοια, κάτι το οποίο θέλω να το πιστεύω και να το ελπίζω, είτε από σκόπιμη διαστρέβλωση να λέει πράγματα παντελώς λανθασμένα.
Παράδειγμα πρώτο. Ανέφερε ότι ξεκίνησε και μετά από δεκαεννιά ημέρες οι Ολυμπιακές Αερογραμμές είχαν 23.000.000 ευρώ ήδη ζημιές, νομίζω κύριε Υπουργέ, είπατε. Η αλήθεια ποια είναι; Ότι οι Ολυμπιακές Αερογραμμές έγιναν με το νομικό όχημα των Μακεδονικών Αερογραμμών που μετέφεραν ήδη παθητικό 23.000.000 ευρώ. Από το ένα στο άλλο, υπάρχει μία τεράστια διαφορά. Μην πέφτετε εύκολα σε οικονομικό λαϊκισμό, κύριε Υπουργέ. Κάνει σφάλμα, όταν ασκείτε διοίκηση -
Λαφαζάνης -πρόταση για εξεταστική επιτροπή- 13/12/2007
Αυτή την στιγμή ξέρω ότι η Ολυμπιακή έχει χρέη. Και τα χρέη της είναι προς την ΥΠΑ, το αεροδρόμιο, το ΙΚΑ. Αυτά τα χρέη έχουν συμψηφιστεί, σε ένα βαθμό, και από το Γενικό Λογιστήριο με αντίστοιχες υποχρεώσεις του κράτους προς την Ολυμπιακή που επιδικάστηκαν στη Διαιτησία. Και μετά από αυτόν τον συμψηφισμό, η Ολυμπιακή πήρε το 2007, για πρώτη φορά μετά από χρόνια φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα. Ξέρουμε, επίσης ότι τα λειτουργικά ελλείμματα της Ολυμπιακής μηδενίζονται σχεδόν το 2007 και ότι κατά πάσα πιθανότητα το 2008 θα έχει λειτουργικά κέρδη.
Επομένως, αν ανταποκριθεί το κράτος στις υποχρεώσεις του, ανοίγονται δυνατότητες -παρά το γεγονός ότι υπάρχει κακοδιοίκηση και κακοδιαχείριση στην Ολυμπιακή- ανοίγονται οι δυνατότητες η Ολυμπιακή αυτή, ως δημόσια επιχείρηση με εθνικό και κοινωνικό ρόλο, να εξυγιανθεί και να είναι κερδοφόρα. -
Kάποιος λοιπόν δε μας τα λέει πολύ καλά...
Λόγω καυσίμων κυρίως εκ των υστέρων νομίζω εύκολα μπορεί να πει κανείς ότι το 2008 είναι/θα είναι χειρότερο από το 2007 για την Ολυμπιακή. Δε δικαιολογεί βέβαια αυτό έλλειμα 300εκ. συγκριτικά με ένα σχεδόν ισοσκελισμένο 2007.
Δε μπορώ να φανταστώ πάντως ότι δεν ισχύει το 1εκ. την ημέρα έλλειμα της κυβέρνησης. Αν τα πράγματα ήταν διαφορετικά (πολύ μικρότερο έλλειμα δηλαδή) θα το μαθαίναμε πιστεύω από τους εργαζομένους. Κανένας όμως δεν αμφισβητεί αυτόν τον ισχυρισμό της κυβέρνησης, που είναι και η ταμπακιέρα. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Kάποιος λοιπόν δε μας τα λέει πολύ καλά...Λόγω καυσίμων κυρίως εκ των υστέρων νομίζω εύκολα μπορεί να πει κανείς ότι το 2008 είναι/θα είναι χειρότερο από το 2007 για την Ολυμπιακή. Δε δικαιολογεί βέβαια αυτό έλλειμα 300εκ. συγκριτικά με ένα σχεδόν ισοσκελισμένο 2007.
Δε μπορώ να φανταστώ πάντως ότι δεν ισχύει το 1εκ. την ημέρα έλλειμα της κυβέρνησης. Αν τα πράγματα ήταν διαφορετικά (πολύ μικρότερο έλλειμα δηλαδή) θα το μαθαίναμε πιστεύω από τους εργαζομένους. Κανένας όμως δεν αμφισβητεί αυτόν τον ισχυρισμό της κυβέρνησης, που είναι και η ταμπακιέρα.Αν υπήρχαν οι ισολογισμοί θα υπήρχε και μια απάντηση στην κακοπιστία μας. Τώρα δικαιούται να λέει ο καθένας ότι γουστάρει προκειμένου να πετύχει ότι γουστάρει.
-
Eνδιαφέρον έχει και αυτό το άρθρο της Καθημερινής: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 008_284683' target='_blank
'Παράλληλα μεγάλο βάρος στα οικονομικά της προσθέτει το κόστος των καυσίμων στην εταιρεία, το 35% των συνολικών δαπανών της οποίας κατευθύνεται στα καύσιμα. Οι ανταγωνιστές της από την άλλη ξοδεύουν το 25% έως 30% των δαπανών τους για καύσιμα καθώς έχουν τη δυνατότητα σε αντίθεση με τις Ο.Α. να τα προμηθεύονται μαζικά στην αρχή του έτους. Οι Ο.Α. λόγω των αυξημένων ζημιών και των προβλημάτων ρευστότητας που αντιμετωπίζουν αδυνατούν να προχωρήσουν σε μαζικές παραγγελίες'
Πολύ πολύ χονδρικά μιλάμε για 50εκ. ευρώ 'πεταμένα'
edit: Τέτοια επιχειρήματα θέλω να ακούσω από τους υπαλλήλους και όχι γενικώς και αορίστως για κακοδιαχείρηση.
-
Η προαγορά των καυσίμων δεν σημαίνει ΣΙΓΟΥΡΟ κέρδος. Τώρα που έπεσαν οι τιμές θα σήμαινε χοντρή ζημία.
Πιστεύω ότι η ζημιά από τα καύσιμα στην Ολυμπιακή (σε σχέση με τις άλλες εταιρείες) υφίσταται επειδή οι αγορές γίνονται με 'κρατική' νοοτροπία - αγοράζουν όταν αδειάζει η δεξαμενή χωρίς να υπολογίζουν την αυξομείωση των τιμών.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ναι. Αυτό σου λέω. Γιατί, τότε, θα υπάρχει η ανάγκη να καλυφθούν και εκείνοι οι άνθρωποι. Με το ανάλογο κέρδος, βέβαια, για την εταιρεία. Αρα μπορεί να ζητήσει όσα θέλει. Και αν δεν τα πάρει να μην πάει.
Γι' αυτό διαφωνώ με την διάλυση της ΟΑ. Είναι εντελώς διαφορετικό να διαπραγματεύεσαι έχοντας μια εναλλακτική, από το να συζητάς με την πλάτη στον τοίχο.Γιατί μη μου πεις ότι θα δεχθείς να μην εξυπηρετούνται οι κάτοικοι των νησιών.
Αυτό που λες δεν είναι λύση. Αν δεν μπορεί να συντηρηθεί μία γραμμή αεροσκάφους καλό είναι να μην διατηρηθεί. Από την άλλη ο Μάνος πολύ σωστά έθεσε το ζήτημα. Κόστος δεν χρειάζεται να υπολογίσεις. Γνωρίζεις πόσο στοιχίζει για να πας στο νησί Α ή νησί Β.
Κανένα μεγάλο νησί πάντως άπο όσα γνωρίζω δεν μπορεί να παράγει κίνηση που να δικαιολογεί 1 τουλάχιστον δρομολόγιο την ημέρα (με επιστροφή). Για τα μικρότερα νησιά υπάρχουν και άλλες λύσεις και είναι επιτέλους καιρός να καταλάβουμε ότι δεν είναι σωστή σύνδεση από το νησί Α στο νησί Β να πρέπει πάντα να περνάς από την Αθήνα. Η ΟΑ με τις χρόνιες αγκυλώσεις που προκαλούν και τοπικοί παράγοντες (ποιός από τους παλαιότερους δεν θυμάται τους αποκλεισμούς αεροδρομίων για να μην υποβαθμιστεί το Α ή Β νησί και αντί των 737 μπουν ATR) δεν μπορεί πια να συνεχίσει έτσι. Αποτελεί μία ήδη νεκρή εταιρεία θνησιγενής από την ώρα που την πήρε το Δημόσιο, που ποτέ μα ποτέ δεν ήταν κερδοφόρα (ο Ονάσσης την χρησιμοποιούσε όπως ο Γιαννακόπουλος χρησιμοποιεί την ΚΑΕ ΠΑΟ για διαφήμιση!!) και ουδέποτε δεν είχε σχεδιαστεί να είναι κερδοφόρα.
Πάντως καθώς η φύση απεχθάνεται τα κενά είναι βέβαιο ότι στη Θέση της ΟΑ θα έρθει κάποια άλλη εταιρεία και αυτό είναι το ζητούμενο όχι η συνεχής, διαρκής επιδότηση μερικών χιλιάδων καλοζωισμένων σφουγγοκωλάριων και η εξυπηρέτηση, εκδοτών, πολιτικών, πολιτικών κομμάτων και λοιπών αναξιοπαθούντων... Αντίστοιχα να για ένα Νησί το Χειμώνα πάψει η σύνδεση με αεροσκάφος θα βρεθούν άλλες λύσεις.
Υ.Σ. (1) Λύσεις συγκοινωνιακές υπάρχουν. Υδροπλάνα (αυτά που η ΟΑ δεν ήθελε να πετάξουν γιατί θα τις χαλούσαν το μονοπώλειο), μικρά σκάφη για ταχεία και ευέλικτη εξυπηρέτηση σε συμπλέγματα νησιών κ.λπ.
Υ.Σ. (2) Και στα μισά λεφτά να ξεκινήσει ο διαγωνισμός και πάλι θα υπάρξουν ιδιώτες. Το πρόβλημα είναι ότι κανείς μα κανείς δεν γνωρίζει πιο είναι το κόστος καθώς ποτέ μα ποτέ στην ΟΑ δεν μπόρεσε κανένας Λογιστικός Οίκος να κάνει σωστά τη δουλειά του.
Υ.Σ. (3) Αυτός ο μύθος με τη συντήρηση πραγματικά μου αρχίζει να μου δίνει στα νεύρα. Η συντήρηση είναι απαραίτητη αλλά μην ανάγουμε την ΟΑ ως την ασφαλέστερη αεροπορική εταιρεία στο κόσμο. Δεν είναι και το ξέρουμε.
Παρότι η ιδέα της μεταφοράς με υδροπλάνα όπως και η συγκεκριμένη εταιρεία μου είναι καταρχάς ιδιαίτερα συμπαθή, δε μπορώ παρά να μην παραθέσω το ακόλουθο link:
http://www.airliners.gr/el/registration ... =34&typ=95' target='_blank
από το οποίο φαίνεται ότι το παλιότερο αεροσκάφος της εν λόγω εταιρείας είχε πρωτοπετάξει το 1970 και το νεότερο το 1981 (βέβαια το αεροσκάφος του 1970 απεσύρθη το 2005). Δεν αμφιβάλω ότι τα αεροσκάφη ήταν εκμεταλλεύσιμα, αλλά η παλαιότητα είναι παλαιότητα όπως και να το κάνουμε.
-
Αυτό το είδατε?
-
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Αυτό το είδατε?
http://www.skai.gr/master_story.php?id=95398' target='_blank'Οι υπεύθυνοι θα τιμωρηθούν', λέει ...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Αυτό το είδατε?
http://www.skai.gr/master_story.php?id=95398' target='_blank' target='_blank'Οι υπεύθυνοι θα τιμωρηθούν', λέει ...
Θα απολυσουν το ξυπνητήρι!!!
-
Διαφήμιση του Υπουργείου Ανάπτυξης για ιδιωτικοποίηση έχουμε ξαναδεί;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αυτό το είδατε?
http://www.skai.gr/master_story.php?id=95398' target='_blank' target='_blank' target='_blank'Οι υπεύθυνοι θα τιμωρηθούν', λέει ...
Θα απολυσουν το ξυπνητήρι!!!
'Ξύπνα μικρό μου και άκουσε
κάποιο αεροπλάνο που πετά...
για σένανε κύκλους κάνει
μην και ξυπνήσεις και κατεβεί....'. -
Άκουσα κι εγώ την είδηση live στην πρωινή εκπομπή του Α. Πορτοσάλτε στο Σκάι. Τηλεφώνησε μία επιβάτις η οποία μετέφερε το περιστατικό. Ήταν δε τόσο μεγάλη η προκατάληψη (καφρίλα ίσως;) της κυρίας, που κλείνοντας την κουβέντα της είπε....και μετά κάθονται και διαμαρτύρονται που θέλουν να τους ιδιωτικοποιήσουν συγχέοντας (η καλόπιστη εκδοχή) τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας που ανήκουν στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας - ΥΠΑ που ανήκει απευθείας στο ΥΜΕ, με τους υπαλλήλους της Ολυμπιακής. Ευτυχώς που κάποιος ακροατής πήρε μετά τηλέφωνο και ο Πορτοσάλτε που έκανε την πάπια στο σχολιασμό της κυρίας αναγκάστηκε να διευκρινήσει ότι άλλο οι υπάλληλοι της Ολυμπιακής και άλλο οι της ΥΠΑ, κάνοντας παράλληλα ντρίπλα ότι και καλά είχε την εντύπωση ότι η κυρία που σχολίασε εννοούσε τους υπαλλήλους των περιφερειακών αεροδρομίων που υπάρχει πρόθεση να τα εκμεταλλεύονται ιδιώτες . Έλεος...(ακόμα και να παραχωρηθούν για εκμετάλλευση σε ιδιώτες τα περιφερειακά αεροδρόμια, αλά Ελ. Βενιζέλος, τη διαχείριση εναέριας κυκλοφορίας θα εξακολουθήσουν να την κάνουν υπάλληλοι της ΥΠΑ κύριε Πορτοσάλτε, αν δεν το έχετε πάρει πρέφα...).
Και, πέρα απ την είδηση, για να έχουνε καλό ρώτημα, ΟΚ, σύμφωνοι, απαράδεκτη η απουσία του ή της αερολιμενικού από την εργασία, πλην όμως, έχουμε καρατσεκάρει ότι επρόκειτο απλά για λούφα ή, λέω μήπως, μία στο εκατομμύριο, έπαιζε ενδεχομένως λόγος ανωτέρας βίας, πχ ένα τροχαίο κατά την προσέλευση στο χώρο εργασίας ή κάτι ανάλογο και δεν υπήρχε αντικαταστάτης; -
Ρε lazarefa, τι είναι αυτά που ακούς πρωί πρωί;
Και μπορείς να δουλέψεις μετά;
Το 100.3 βγάλτο κι απ τη μνήμη του ραδιοφώνου σου.(Ρώτα και τον greo ) -
Ένα τροχαίο, όχι αντικαταστάτης.... με τα αεροσκάφη να πετάνε. Άμα δηλαδή τα πιει ο φούφουτος ή πέσει σε κανένα ρέμα, θα κάνουν αναγκαστική προσθαλάσσωση τα αεροπλάνα και κανείς δεν θα ευθύνεται.
Κάποιοι ευθύνονται, αν όχι ο υπάλληλος, σίγουρα ο προϊστάμενός του ή ο προϊστάμενος αυτού (ελπίζω να μην φτάσουμε στον Μπαρόζο ανεβαίνοντας σκαλιά της ιεραρχίας...).
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜMΕΣ