Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo MiTo 155 PS ή Abarth Grande Punto 155 Ps;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo MiTo 155 PS ή Abarth Grande Punto 155 Ps;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    31
    65
    405
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      ρε παιδια πολυ δε το σκαλιζετε το θεμα με τις δαγκανες???το θεμα ειναι σε τι αποσταση θα ακινητοποιειται(πραγμα που χει να κανει και με το ποσο καλο ειναι το abs),ποσο καλα θα φρεναρει εν κινησει και ποσο ευκολα θα κουραζονται τα φρενα...

      η ποιοτητα των φρενων δεν εξαρταται απο τα πιστονια της δαγκανας,υπαρχουν περιπτωσεις με 6πιστονες που ειναι γτπ και 2πιστονες που ειναι διαμαντια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        corsair last edited by

        Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
        Πέρα από αυτό corsair τα άλλα περί συναρμολόγησης κλπ που τα βασίζεις;

        Ελα βρε... λιγο flame κανω να αναψουν τα αιματα

        Οκ, ανευ πλακας τωρα ομως... το ταμπλο της Mito εχω την εντυπωση πως θα δωσει ποιο ευκολα τριγμους! Αποτελειτε απο πολλα υλικα, πολλά κομματια... και των οποιων η στιβαροτητα δεν μου γεμισε το ματι! Αυτη ηταν η δικη μου, μη επιστημονικη και μη τεκμηριωμενη γνωμη. Ο χρονος θα δειξει!

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • G
          geokioy last edited by

          Ενδιαφέρουσες απόψεις...μου άνοιξε η όρεξη , αλλά ακόμα το σακούλι με τα φασούλια είναι σχετικά άδειο για αγορά ...μήπως ξέρει κανείς σας αν προβλέπεται το Abarth να βγει και σε πεντάπορτο; Ένα σημαντικό πλεονέκτημα που έχει σε σχέση με τη MiTo είναι οι καλύτεροι χώροι, το λιγότερο κλειστοφοβικό εσωτερικό και η καλύτερη ορατότητα προς τα πίσω. Αυτό με την αξιοπιστία, προσωπικά δεν το έχω ψάξει...πάντα η FIAT βγαίνει καλύτερη από την AR ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            meco last edited by

            Αφού είναι πιο γρήγορο με καλύτερους χώρους και θα είναι και φθηνότερο γιατί να επιλέξει κάποιος τη MiTo? Για τα καλύτερα πλαστικά? Ωραιότατα είναι τα πλαστικά του GPunto.
            Το μόνο που απομένει να δούμε είναι η οδική συμπεριφορά.
            Για την ώρα πάντως G.Punto χαλαρά κιόλας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasgti last edited by

              Ο χρήστης Geokioy έγραψε:
              Γεια χαρά σε όλους σας...Νομίζω ότι θα είχε ενδιαφέρον μια συζήτηση για αυτά τα δυο... αυτοκινητάκια που πιστεύω ότι θα αρχίσουν να πουλιούνται σαν το ζεστό ψωμί, λόγω εμφάνισης...αλλά και ουσίας!!!
              Ποιο από τα δυο θα επιλέγατε και γιατί; Προσωπικά κλέινω προς Alfa καθαρά για λόγους κύρους της μάρκας και ίσως καλύτερης μεταπώλησης...Ένα δεύτερο ερώτημα: αξίζει η αναμενόμενη διαφορά τιμής ανάμεσα σε Alfa Mito με 155 & 120 άλογα και Abarth 155 Ps με Mito 120 PS; Και τέλος πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιο άλλο αυτοκίνητο ανταγωνιστικό ως προς αυτά που προσφέρουν τα δυο ιταλάκια (3θυρα σουπερμίνι, με σπορ εμφάνιση, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, πλούσιο εξοπλισμό, ποιότητα πάνω από το μέσο όρο και κυρίως τιμή κάτω από το όριο των 20.000 ευρώ).
              Ας Αρχίσει η...το ντιμπέιτ

              Geokioy η συγκεκριμένη συζήτηση έχει ενδιαφέρον για σένα και από απόψεως επικείμενης αγοράς;

              Για τον ανταγωνισμό, μέσα στο 2009 θα δούμε τις αντίστοιχες προτάσεις, όπως νεο Polo GTi (το οποίο έχει ακουστεί ότι θα φοράει TSI 1.4 170ps), νεο Fiesta ST (;),νεο Ibiza Cupra κτλ κτλ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                grande-jerry last edited by

                πάντως αν δεις άσπρο abarth δίπλα στο μίτο το punto τραβάει όλα τα βλέμματα πάνω του. Εγώ τα είδα δίπλα δίπλα και παρατηρούσα τον κόσμο που πέρναγε και δεν γύρισε κανείς να κοιτάξει το mito. Όσο για το εσωτερικό του μίτο με απογοήτευσε από την εμφανής όσο και την ποιότητα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  teo75 last edited by

                  Ο χρήστης grande jerry έγραψε:
                  πάντως αν δεις άσπρο abarth δίπλα στο μίτο το punto τραβάει όλα τα βλέμματα πάνω του. Εγώ τα είδα δίπλα δίπλα και παρατηρούσα τον κόσμο που πέρναγε και δεν γύρισε κανείς να κοιτάξει το mito. Όσο για το εσωτερικό του μίτο με απογοήτευσε από την εμφανής όσο και την ποιότητα.

                  re c grande jerry ειναι επόμενο να κοιτάνε το abarth με τοσα μπιχλιμπίδια που έχει το αμάξι γύρω γύρω..ειναι γουαουα στην πρώτη εντύπωση..
                  όταν όμως περάσει λίγος καιρός και σε κάθε φανάρι βλέπεις και απο 2-3 τοτε αρχίζει το ματι και
                  μπουχτίζει... τοτε θα κάνει την διαφορά η MItO...
                  Απ'οτι διαβασα το περιμένεις και εσυ το πυραυλακι, καλώς να σου ρθει, και να το ευχαριστηθείς!!!
                  Τι θυμήθηκα τώρα...την αγωνία που είχα οταν είμουν πιτσιρικάς και περίμενα να έρθει το πουντο
                  GT που περίμενα... ήταν ουσιαστικά το πρώτο μου αυτοκίνητο και παρ'ολο εχουν περάσει απο τα
                  χέρια μου αρκετά αυτοκίνητα, αυτό μου έχει αφήσει μια γευση μαγική, δεν ξέρω ίσως να ήταν και
                  η ηλικία, τι να σε πω!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nidosan last edited by

                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                    το θεμα ειναι σε τι αποσταση θα ακινητοποιειται(πραγμα που χει να κανει και με το ποσο καλο ειναι το abs),ποσο καλα θα φρεναρει εν κινησει και ποσο ευκολα θα κουραζονται τα φρενα...

                    η ποιοτητα των φρενων δεν εξαρταται απο τα πιστονια της δαγκανας,υπαρχουν περιπτωσεις με 6πιστονες που ειναι γτπ και 2πιστονες που ειναι διαμαντια...

                    Σωστός.

                    Βέβαια σε κάποιους κύκλους 'μετράει' πιο πολύ να λες 'έχω 6πίστονες' παρά να έχει όντως φρένα 'άγκυρες'. Όπως σε μερικούς άλλους (π.χ. Υπουργείο Οικονομικών...) 'μετράει' πιο πολύ να λες 'έχω 3000 κυβικά', παρά να έχεις 2λιτρο τούρμπο με 7000 άλογα....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      grande-jerry last edited by

                      Ο χρήστης teo75 έγραψε:

                      πάντως αν δεις άσπρο abarth δίπλα στο μίτο το punto τραβάει όλα τα βλέμματα πάνω του. Εγώ τα είδα δίπλα δίπλα και παρατηρούσα τον κόσμο που πέρναγε και δεν γύρισε κανείς να κοιτάξει το mito. Όσο για το εσωτερικό του μίτο με απογοήτευσε από την εμφανής όσο και την ποιότητα.

                      re c grande jerry ειναι επόμενο να κοιτάνε το abarth με τοσα μπιχλιμπίδια που έχει το αμάξι γύρω γύρω..ειναι γουαουα στην πρώτη εντύπωση..
                      όταν όμως περάσει λίγος καιρός και σε κάθε φανάρι βλέπεις και απο 2-3 τοτε αρχίζει το ματι και
                      μπουχτίζει... τοτε θα κάνει την διαφορά η MItO...
                      Απ'οτι διαβασα το περιμένεις και εσυ το πυραυλακι, καλώς να σου ρθει, και να το ευχαριστηθείς!!!
                      Τι θυμήθηκα τώρα...την αγωνία που είχα οταν είμουν πιτσιρικάς και περίμενα να έρθει το πουντο
                      GT που περίμενα... ήταν ουσιαστικά το πρώτο μου αυτοκίνητο και παρ'ολο εχουν περάσει απο τα
                      χέρια μου αρκετά αυτοκίνητα, αυτό μου έχει αφήσει μια γευση μαγική, δεν ξέρω ίσως να ήταν και
                      η ηλικία, τι να σε πω!!

                      έχεις δίκιο δε λέω, αλλα λόγο τον πολλών εκδόσεων και γκάμας τιμών του μίτο δεν αποκλείεται να δούμε στο δρόμο περισσότερα από αυτά. Εγώ πάντως το μίτο πήγαινα να πάρω αλλα μου πήρε τα μυαλά ο σκορπιός!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mamias last edited by

                        Mito για όποιον θέλει να δώσει προς τα έξω την εικόνα του πιο 'σοβαρού' είναι αμάξι για κάποιον λιγότερο 'πιτσιρικά'.Το abarth είναι για τον νεώτερο (έστω και αυτόν που απλά αισθάνεται έτσι) που δεν τον πειράζει το extreme της εμφάνισης ίσα ίσα το ζητάει .Προσωπική επιλογή και λόγω ηλικίας, η mito .Πάντα βέβαια θα έχω απωθημένο το abarth ,μου έχει μείνει από την εποχή που αγόρασα το πρωτο μου αυτοκίνητο (punto sporting 1998) και δεν με έφταναν τα λεφτά για το gt

                        υ.γ για κάποιον που ενδιαφέρεται να τα αγοράσει δεν ξέρω καν αν πρεπει να μπει στον κόπο να συγκρίνει τα δυναμικά τους χαρακτηριστικά τα οποία λογικά δεν διαφέρουν πολύ ,μάλλον η επιλογή μεταξύ των 2 είναι βάση ηλικίας ,προσωπικού γούστου ,κύρους και κυρίως χρημάτων

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pid last edited by

                          Πάντως σχετικά με αυτό που ειπώθηκε πιο πάνω, μάλλον ο τόπος θα ''βρωμίσει'' από Mito που θα έχει μαζική παραγωγή και όχι από Abarth που έχει παραγωγή και στόχο πωλήσεων τα 5-6000 αυτοκίνητα ετησίως. Η Mito είναι ένα μοντέλο χωριστό ενώ το Abarth μια βελτιωμένη έκδοση ενός ήδη υπάρχοντος μοντέλου, έστω και με άλλο σήμα και από χωριστούς dealers.
                          Επίσης, εγώ το προτίμησα από την Alfa, όπως έγραψα και σε άλλο τόπικ, για τον πιο σαφή οδηγικό χαρακτήρα του και όχι για την πιο ''κραυγαλέα'' εμφάνισή του αν και γενικά βρίσκω πως έχει καλύτερες αναλογίες από την κατά τα λοιπα όμορφη Mito.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • X
                            xtkz last edited by

                            H MiTo ειναι για κιμπαρηδες.

                            'Πιο ΚΙΜΠΑΡΙΚΟ hatchback απο τη MiTο απλα δεν υπαρχει!'

                            viewtopic.php?p=1319779#p1319779

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pid last edited by

                              Βρε τι είχα χάσει! Νά'σαι καλά χτκζ!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                geokioy last edited by

                                Geokioy η συγκεκριμένη συζήτηση έχει ενδιαφέρον για σένα και από απόψεως επικείμενης αγοράς;

                                Ναι!!!!!!!! Εννοείται...αλλά το βλέπω να γίνεται σε 1,5 χρόνο περίπου από τώρα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mamias last edited by

                                  Ο χρήστης xtkz έγραψε:
                                  H MiTo ειναι για κιμπαρηδες.

                                  'Πιο ΚΙΜΠΑΡΙΚΟ hatchback απο τη MiTο απλα δεν υπαρχει!'

                                  viewtopic.php?p=1319779#p1319779' target='_blank' target='_blank

                                  απιστευτο τοπικ , πιο καλο και απο αλφα ρομεο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    giannis-r last edited by

                                    αλφα ρομεο φυσικα,που ειναι και κουκλι , τα πουντο ειναι για ''αυστραλους'',δεν φταινε τα αμαξια ετσι?καποιοι ''αυστραλοι'' την 10ετια του 90 τα κανανε ετσι...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nidosan last edited by

                                      Ο χρήστης mamias έγραψε:

                                      H MiTo ειναι για κιμπαρηδες.

                                      'Πιο ΚΙΜΠΑΡΙΚΟ hatchback απο τη MiTο απλα δεν υπαρχει!'

                                      viewtopic.php?p=1319779#p1319779' target='_blank' target='_blank' target='_blank

                                      απιστευτο τοπικ , πιο καλο και απο αλφα ρομεο

                                      Χαχαχα... Μόλις το διάβασα! ... Μου έφτιαξε τη μέρα!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        toxotis last edited by

                                        η μιτο ειναι καριβης μικρογραφια του 8c competizione δεν παω να παρω καλυτερα μινιατουρα 1/18

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nrg_polini last edited by

                                          Πραγματικα πολυ δυσκολη επιλογη. Πιο πιθανο θα ηταν να το εριχνα κορονα γραμματα παρα να αποφασιζα! Μαλλον θα διαλεγα το mito λογω ηλικιας (25) και επειδη ειχα παλιοτερα αυτοκινητο 'φτιαγμενο'. Αν ημουν μεχρι 20-21 σιγουρα punto!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kon5 last edited by

                                            Ο χρήστης nidosan έγραψε:

                                            H MiTo ειναι για κιμπαρηδες.

                                            'Πιο ΚΙΜΠΑΡΙΚΟ hatchback απο τη MiTο απλα δεν υπαρχει!'

                                            viewtopic.php?p=1319779#p1319779'

                                            απιστευτο τοπικ , πιο καλο και απο αλφα ρομεο

                                            Χαχαχα... Μόλις το διάβασα! ... Μου έφτιαξε τη μέρα!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr