Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo MiTo 155 PS ή Abarth Grande Punto 155 Ps;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo MiTo 155 PS ή Abarth Grande Punto 155 Ps;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    31
    65
    402
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      geokioy last edited by

      Γεια χαρά σε όλους σας...Νομίζω ότι θα είχε ενδιαφέρον μια συζήτηση για αυτά τα δυο... αυτοκινητάκια που πιστεύω ότι θα αρχίσουν να πουλιούνται σαν το ζεστό ψωμί, λόγω εμφάνισης...αλλά και ουσίας!!!
      Ποιο από τα δυο θα επιλέγατε και γιατί; Προσωπικά κλέινω προς Alfa καθαρά για λόγους κύρους της μάρκας και ίσως καλύτερης μεταπώλησης...Ένα δεύτερο ερώτημα: αξίζει η αναμενόμενη διαφορά τιμής ανάμεσα σε Alfa Mito με 155 & 120 άλογα και Abarth 155 Ps με Mito 120 PS; Και τέλος πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιο άλλο αυτοκίνητο ανταγωνιστικό ως προς αυτά που προσφέρουν τα δυο ιταλάκια (3θυρα σουπερμίνι, με σπορ εμφάνιση, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, πλούσιο εξοπλισμό, ποιότητα πάνω από το μέσο όρο και κυρίως τιμή κάτω από το όριο των 20.000 ευρώ).
      Ας Αρχίσει η...το ντιμπέιτ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        geokioy last edited by

        Γεια χαρά σε όλους σας...Νομίζω ότι θα είχε ενδιαφέρον μια συζήτηση για αυτά τα δυο... αυτοκινητάκια που πιστεύω ότι θα αρχίσουν να πουλιούνται σαν το ζεστό ψωμί, λόγω εμφάνισης...αλλά και ουσίας!!!
        Ποιο από τα δυο θα επιλέγατε και γιατί; Προσωπικά κλέινω προς Alfa καθαρά για λόγους κύρους της μάρκας και ίσως καλύτερης μεταπώλησης...Ένα δεύτερο ερώτημα: αξίζει η αναμενόμενη διαφορά τιμής ανάμεσα σε Alfa Mito με 155 & 120 άλογα και Abarth 155 Ps με Mito 120 PS; Και τέλος πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιο άλλο αυτοκίνητο ανταγωνιστικό ως προς αυτά που προσφέρουν τα δυο ιταλάκια (3θυρα σουπερμίνι, με σπορ εμφάνιση, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, πλούσιο εξοπλισμό, ποιότητα πάνω από το μέσο όρο και κυρίως τιμή κάτω από το όριο των 20.000 ευρώ).
        Ας Αρχίσει η...το ντιμπέιτ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          geokioy last edited by

          Γεια χαρά σε όλους σας...Νομίζω ότι θα είχε ενδιαφέρον μια συζήτηση για αυτά τα δυο... αυτοκινητάκια που πιστεύω ότι θα αρχίσουν να πουλιούνται σαν το ζεστό ψωμί, λόγω εμφάνισης...αλλά και ουσίας!!!
          Ποιο από τα δυο θα επιλέγατε και γιατί; Προσωπικά κλέινω προς Alfa καθαρά για λόγους κύρους της μάρκας και ίσως καλύτερης μεταπώλησης...Ένα δεύτερο ερώτημα: αξίζει η αναμενόμενη διαφορά τιμής ανάμεσα σε Alfa Mito με 155 & 120 άλογα και Abarth 155 Ps με Mito 120 PS; Και τέλος πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιο άλλο αυτοκίνητο ανταγωνιστικό ως προς αυτά που προσφέρουν τα δυο ιταλάκια (3θυρα σουπερμίνι, με σπορ εμφάνιση, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, πλούσιο εξοπλισμό, ποιότητα πάνω από το μέσο όρο και κυρίως τιμή κάτω από το όριο των 20.000 ευρώ).
          Ας Αρχίσει η...το ντιμπέιτ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            evgenios last edited by

            Πρακτικα για να εχεις την Mito των φωτογραφιων πρεπει να δωσεις το λιγοτερο 21500 ευρω(το εχω ρωτησει) με το κλειδι στο χερι.Τωρα αναμεσα σε αυτα τα δυο εγω μαλλον θα επαιρνα την Mito.Πιο ομορφη πιο κυριλλα και ειναι και Alfa romeo φυσικα.Αν ομως μπει και ο παραγωντας 'χρημα' τοτε αλλαζει το πραγμα.το Abarth με το κλειδι στο χερι παει 18900 ευρω ,δηλαδη μια διαφορα της ταξεως των 2500 ευρω σε σχεση με τη Mito.Δεν ειναι και λιγο αμα το σκεφτεις... Γενικα ειμαι της αποψης αν εχεις χρημα παρε Alfa αν δεν εχεις παρε Fiat.Παντως το εσωτερικο της Alfa ειναι κατ'εμε μακραν το πιο ομορφο της κατηγοριας , οπως και το εξωτερικο φυσικα...Το Punto απο την αλλη, μοιαζει σαν ενα καγκουρεμενο Punto(αλλα με την καλη εννοια της λεξης) ενω η Μιτο φαινεται ''φυσικη''.
            Το Rallye και GT επισης ειναι μια παρα πολυ καλη προταση στην κατηγορια.Δεν υστερει πουθενα σε σχεση με τα αλλα , ισα ισα που υπερτερει κιολας σε καποιους τομεις.Αλλα προσωπικα η μουρη του 207 ειναι καπως περιεργη ,σαν δυσαναλογη... απο κωλο ομως και πλαγιως το αμαξι ειναι απαιχτο , παρα πολυ ομορφο...
            Και το GSi επισης πολυ καλο και αρκετα ομορφο αλλα μπροστα στα Abarth και Mito μου φαινεται ασχημο...ειναι βεβαια και 1500+ ευρω πιο ψηλα απο τον ανταγωνισμο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              christos-dimou last edited by

              Δεν υπάρχει debate ΙΜΗΟ. Τα δύο οχήματα έχουν συγκεκριμένο κοινό.

              Ο ευκατάστατος 35~40άρης με κανένα παιδί θα αγοράσει τη MI.TO. που θα του δίνει τη δυνατότητα και μίας ήρεμης βόλτας. Το όχημα δε, είναι αρκούντως διακριτικό ώστε να καλύψει και μία βόλτα ως το Βυζαντινό.

              Ο με συνείδηση κολλημένος 25~30άρης θα επιλέξει το Abarth για 2 με 3 track-days το χρόνο και για την απόλυτη συμπεριφορά του οχήματος στο όριο. Το όχημα είναι αρκούντως μη διακριτικό ώστε να διαφημίσει κατάλληλα τον οδηγό του στο show στο λαιμό της Βουλιαγμένης, στα Λιμανάκια ή στη Βούτα.

              Η AR είναι ένα όχημα ταξιδάριακο με sportive καταβολές ενός το AGP είναι ένα sportive όχημα που μπορεί να κάνει και ένα ταξίδι όταν του ζητηθεί.

              ΥΣ Οι ηλικίες είναι σχετικές και αντικατοπτρίζουν τις γενικότερες συμπεριφορές.

              ΥΣ. (2) Άλλο παράδειγμα είναι να δει κάποιος την AR σαν μία ΟΝ-ΟFF μοτο (που μπορεί να πάει και σε χώμα) και τo ΑGP σαν ένα OFF-ON (που μπορεί να πάει και σε άσφαλτο).

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                corsair last edited by

                Χωρις κανενα ενδοιασμο Abarth για τις καλυτερες επιδοσεις του, τους χωρους και την ανωτερη αξιοπιστια και συναρμολογηση του.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dr-spiderman last edited by

                  500ss....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    saxon_747 last edited by

                    Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                    ΥΣ. (2) Άλλο παράδειγμα είναι να δει κάποιος την AR σαν μία ΟΝ-ΟFF μοτο (που μπορεί να πάει και σε χώμα) και τo ΑGP σαν ένα OFF-ON (που μπορεί να πάει και σε άσφαλτο).

                    Aυτο το παραδειγμα σκεφτηκα μολις διαβασα τον τιτλο του θεματος.

                    Χωρις κανενα ενδοιασμο Abarth για τις καλυτερες επιδοσεις του, τους χωρους και την ανωτερη αξιοπιστια και συναρμολογηση του.

                    Να δεχτω την καλυτερη συναρμολογηση, τους καλυτερους χωρους και επιδοσεις.
                    Αλλα αξιοπιστια...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      corsair last edited by

                      Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

                      Να δεχτω την καλυτερη συναρμολογηση, τους καλυτερους χωρους και επιδοσεις.
                      Αλλα αξιοπιστια...

                      Εχεις δει ποτε ρε σε καμια ερευνα αξιοπιστιας την Αλφα παραπανω απο την τελευταια θέση? Τουλάχιστον η Fiat φτάνει έστω στα μισά...

                      Τεινω πλεον να πιστεψω πως απλα αμα παρουμε ενα Punto και το κολλησουμε σημα Alfa... αυτο ξαφνικα θα αρχισει να κοβει ιμαντες...

                      Τεσπα... τοPunto ειναι αποδεδειγμενο πραγμα... ενω η Mito εντελως αδοκιμαστη μηχανολογικα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        teo75 last edited by

                        τα 21.500 που θέλει η αλφα, για την κατηγορία σουπερ μινι είναι πολλά. Τα 18.900 που θέλει το GPA ειναι οριακα καλά.. και ειναι ουσιαστικά τα ιδια αυτοκίνητα. Τωρα το θέμα το έχουν εξαντλήση σε αλλα θρεντ μεχρι τελικής πτώσης, αν και μένει να ξεκαθαριστεί αν το GPA έχει τελικά τετραπίστονες ή διπίστονες μπροστα..νο ματερ για μένα. Παρ'ολα αυτα αν θα έπρεπε να επιλέξω παρόλο που είμαι άρρωστος φιατάκιας καί είχα (έχω) τα γρηγορότερα της μάρκας, μάλλον στην άλφα θα κατέλιγα...μονο και μόνο γιατί κατάφεραν να της δώσουν λίγο απο την αιγλη απο την θεική την ανεπαναληπτη την μοναδική....8c competizione...αν και αυτο που πραγματικά θα ήθελα θα ήταν η MITO GTA...1.8...230 ps και 4 μετρα...εχουν να κλαψουν μανουλες και TFSI...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          saxon_747 last edited by

                          Ο χρήστης corsair έγραψε:

                          Τεινω πλεον να πιστεψω πως απλα αμα παρουμε ενα Punto και το κολλησουμε σημα Alfa... αυτο ξαφνικα θα αρχισει να κοβει ιμαντες...

                          E παρε τη Mito και κολλα σημα Fiat...

                          (Αν κολλησεις abarth θα χασει σε φιλικοτητα αλλα θα κερδισει σε επιδοσεις...)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            corsair last edited by

                            Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

                            E παρε τη Mito και κολλα σημα Fiat...

                            Εεε τον φουστη... μου την εφερε

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              funkyreverend last edited by

                              Ο χρήστης corsair έγραψε:
                              Τεινω πλεον να πιστεψω πως απλα αμα παρουμε ενα Punto και το κολλησουμε σημα Alfa... αυτο ξαφνικα θα αρχισει να κοβει ιμαντες...

                              Ναι, αλλά θα γλιτώσουμε τις φλάντζες κεφαλής!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                ping-of-death last edited by

                                Μηπως να γινει ψηφοφορια; οχι οτι εχει καμια τυχη ο σκορπιος, απλα απο περιεργεια..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • giuseppe-busso
                                  giuseppe-busso last edited by

                                  Ο χρήστης teo75 έγραψε:
                                  αν και μένει να ξεκαθαριστεί αν το GPA έχει τελικά τετραπίστονες ή διπίστονες μπροστα..νο ματερ για μένα. ..

                                  Δεν εχει να ξεκαθαριστει τιποτα. Ειπα εχει 4 πιστονες και τελος.
                                  Ποσες φορες πρεπει να το πω?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • giuseppe-busso
                                    giuseppe-busso last edited by

                                    Ο χρήστης ping of death έγραψε:
                                    Μηπως να γινει ψηφοφορια; οχι οτι εχει καμια τυχη ο σκορπιος, απλα απο περιεργεια..

                                    Διαφορετικο target group. Αλλο κοστουμι το ενα και διαφορετικο το αλλο.
                                    Και τα 2 ειναι εξαιρετικα. Χαιρεσαι να τα οδηγεις. Προτιμω την ΜιΤο ελεω DNA για να μπορω να βολταρω και νορμαλ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      eddie_147 last edited by

                                      Abarth γιατί σε αυτό το μέγεθος προτιμώ κάτι πιο άγριο από κάτι πιο εκλεπτυσμένο. Βασικά -στα χαρτιά τουλάχιστον- η Mito έχει καλύτερες επιδόσεις. Πέρα από αυτό corsair τα άλλα περί συναρμολόγησης κλπ που τα βασίζεις;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        teo75 last edited by

                                        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                        αν και μένει να ξεκαθαριστεί αν το GPA έχει τελικά τετραπίστονες ή διπίστονες μπροστα..νο ματερ για μένα. ..

                                        Δεν εχει να ξεκαθαριστει τιποτα. Ειπα εχει 4 πιστονες και τελος.
                                        Ποσες φορες πρεπει να το πω?

                                        εγω δεν πραγματικά ΔΕΝ ξέρω αν έχει ή δέν εχει τετραπίστονες...παραθέτω απο το σιτε της ABARTH
                                        το σημείο της πατάτας..αν όντως ειναι ετσι..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • T
                                          traveller last edited by

                                          -Eίναι AR

                                          • Kαλύτερη εκμεταλλευση χώρων μπροστά

                                          -Καλύτερος (κορυφαίος 0,29 νομίζω) αεροδυναμικός συντελεστής, που μακροπρόθεσμα θα σου γλιτώσει κάποια φράγκα από βενζίνη.

                                          -Ακουγεται σαν AR, όχι τόσο όσο τον 'παλιό καλό καιρό', αλλά ακούγεται.

                                          -Ένα σκασμό αξεσουάρ, κάνεις ότι θες.

                                          -Στα σημεία μεν αλλά καλύτερο πάτωμα δε.

                                          -Σαφώς καλύτερη ποιότητα πλαστικών . Θα μπορούσε βέβαια να είναι και καλύτερη.

                                          -Λίγο ελαφρύτερη, και με λίγο καλύτερη τελική

                                          -Πιθανόν καλύτερο στησιμο (AR γαρ) αλλά και λόγω των contractive αμορτισέρ .

                                          -Μετά από κάποιο χρόνο χρήσης, δε θα σου γίνει κουδουνίστρα, όπως έγινε το GP το δικό μας που έχουμε για 2ο.

                                          Δια ταύτα : ΜiTo

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            ping-of-death last edited by

                                            Ο χρήστης teo75 έγραψε:

                                            αν και μένει να ξεκαθαριστεί αν το GPA έχει τελικά τετραπίστονες ή διπίστονες μπροστα..νο ματερ για μένα. ..

                                            Δεν εχει να ξεκαθαριστει τιποτα. Ειπα εχει 4 πιστονες και τελος.
                                            Ποσες φορες πρεπει να το πω?

                                            εγω δεν πραγματικά ΔΕΝ ξέρω αν έχει ή δέν εχει τετραπίστονες...παραθέτω απο το σιτε της ABARTH
                                            το σημείο της πατάτας..αν όντως ειναι ετσι..

                                            deja vu κ ομως ειναι πατατα τελικα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr