-
Όταν τον μάρτιο θα πληρώνω σαν λ@λ@κας τα έξοδα της σύνταξης του 40χρονου υπαλλήλου που μπήκε με βύσμα, τότε θα μπορώ να ειρωνεύομαι?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μα αυτό λέει και ο kouk. Οι εργαζόμενοι βολεύονται άρα έχουν δίκιο (ε τί, να ξεβολευτούν?).Ασχέτως ειρωνίας (?) λές κάτι διαφορετικό από αυτό που έγραψα?
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Και, βέβαια, άλλο οι βουλευτικές εκλογές, και άλλο οι εκλογές για εκλογή σωματείου.
Στην μια περίπτωση εκλέγεις κυβέρνηση και στην άλλη συμμετέχεις σε ένα θέατρο σκιών. Μεγάλη διαφορά, δεν νομίζεις?Οι βουλευτικές Νίκο δεν είναι Θέατρο Σκιών γενικώς,είναι συγκεκριμένο επετειακό γεγονός,είναι ο γάμος του Καραγκιόζη .
Πάντως δε νομίζω να πα να ξαναψηφίσω........τα λαμόγια του κερατά.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Όταν τον μάρτιο θα πληρώνω σαν λ@λ@κας τα έξοδα της σύνταξης του 40χρονου υπαλλήλου που μπήκε με βύσμα, τότε θα μπορώ να ειρωνεύομαι?ΟΧΙ!
Απαγορεύεται από τον κανονισμό του φόρουμ! -
Εσυ τι λες?
Θα πληρώνεις ε? Ε, τότε να κλείσει, για να μην πληρώνεις το βύσμα του υπαλλήλου!
Αντιλαμβάνεσαι ότι στο θέμα 'βύσμα', 'κόστος', 'κακοδιοίκηση' δεν τίθεται θέμα?
Οτι το ζητούμενο, για μένα, είναι να σταθεί αυτή η εταιρεία στα πόδια της, υγιής?Τι σχέση έχει το 'βυσμα'? Θα σε κάνει να νοιώσεις καλύτερα αν η ΟΑ βάλει λουκέτο? Για να 'τιμωρηθούν' ποιοί? Και με τι κόστος? Που θα το πληρώσεις πάλι εσύ?
Τέσπα. Είναι προφανές ότι έχουμε διαφορετικές απόψεις.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Οτι το ζητούμενο, για μένα, είναι να σταθεί αυτή η εταιρεία στα πόδια της, υγιής?Εδω αυτο ειναι αμφιβολο με τελειο μανατζμεντ στις παρουσες συνθηκες, πως θα γινει δηλαδη με συνθηκες συνδιοικησης και τις μονιμες εργασιακες συμβασεις; Μου αρεσε που η Ελευθεροτυπια εκανε χθες πνευμα με την κρατικη ΤΑΡ που στον τιτλο ηταν κερδοφορα 30κατι εκατομμυρια ευρω το 2007 και μεσα στο αρθρο ηταν με αρνητικο προσημο 130κατι εκατομμυρια στο α' εξαμηνο του 2008. Ωραιο πρωτυπο.
-
Γενικά μου κάνει φοβερή εντύπωση πως κανείς σας δε λέει ΚΙΧ για το θέμα των εξόδων αερομεταφορών της Ελλάδας.
ΟΚ την Ολυμπιακή την πληρώνετε. Δε σας ενδιαφέρει να μάθετε πόσα θα πληρώνετε σε ιδιώτες για να πηγαίνουν εφημερίδες, πολιτικοί, δικαιούχοι έκπτωσης, μισοάδεια αεροσκάφη σε νησιά πχ κλπ κλπ κλπ;Γνωρίζετε by default ότι σας συμφέρει;
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Νίκο, δες αυτό το link.. Είναι από τις εκλογές που δεν είχα πάει να ψηφίσω και πολλοί -μεταξύ τους και εσύ- το είχες θεωρήσει ιδιαίτερα σημνατικό και λάθος μου που δεν είχα πάει να ψηφίσω. Θα ήθελα να μου εξηγήσεις τις διαφορές που υπάρχουν μεταξύ εμένα και του 75-80% που δεν ψήφισε στις εκλογές της ΟΑ.
Δημητρη, δεν λέω ότι είναι σωστό. Άποψή μου είναι ότι πρέπει να συμμετέχουμε.
Αυτό όμως δεν αλλάζει το γεγονός, ότι, πολλοί, επιλέγουν να μην συμμετάσχουν. Ειδικά σε εργασιακό χώρο, αυτό είναι σύνηθες.Και, βέβαια, άλλο οι βουλευτικές εκλογές, και άλλο οι εκλογές για εκλογή σωματείου.
Στην μια περίπτωση εκλέγεις κυβέρνηση και στην άλλη συμμετέχεις σε ένα θέατρο σκιών. Μεγάλη διαφορά, δεν νομίζεις?ΙΚΕ, προσπάθησε, όσο μπορείς, να μην ερμηνεύεις αυτά που λεω, με βάση την δική σου συλλογιστική. Και, κυρίως, χωρίς να ειρωνεύεσαι.
Αρχικά, δεν θεωρώ ότι υπάρχει οποιαδήποτε διαφορά μεταξύ βουλετικών εκλογών και του θέατρου σκιών. Και οι βουλετικές εκλογές μία από τα ίδια είναι, γι αυτό επέλεξα και να μην ψηφίσω. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν είμαι συνένοχος σε αυτή η κατάσταση. Όταν χρειάστηκε να κάνω κάτι γι αυτή, δεν έκανα, οπότε τώρα το λογικό είναι να εφαρμόζω το 'σκάσε και κολύμπα'. Επειδή δεν ψήφισα, δεν έχω το δικαίωμα να λέω ότι η παρούσα κατάσταση δεν με ικανοποιεί. Έτσι, και οι καλοί και τίμιοι εργαζόμενοι της ΟΑ δεν μπορούν να διαμαρτύρονται γιατί φταίνει και αυτοί σε αυτή την κατάσταση.
-
Πάντως μια σύγκριση με την Αegean νομίζω πως είναι αποκάλυψη.
Η Αegean λοιπόν, με μέγεθος περίπου τα 3/4 της Ολυμπιακής από πλευράς πτητικού έργου απασχολεί 2.000 εργαζομένους έναντι ~8.000 της Ολυμπιακής.
Ισολογισμό η Ολυμπιακή έχει χρόνια να δημοσιεύσει γνωρίζουμε όμως ότι έχει ζημιές ~300εκ.€ για φέτος όταν ο κύκλος εργασιών της παρόμοιας σε μέγεθος Aegean πέρισυ ήταν ~500εκ€
Δηλαδή από ότι φαίνεται τα έσοδα της Ολυμπιακής πρέπει να αντιστοιχούν περίπου στο 50% των εξόδων της.
Επίσης η κακοδιαχείριση είναι τέτοια που ακόμη και αν οι εργαζόμενοι δεχθούν μεγάλες μειώσεις στους μισθούς τους η Ολυμπιακή θα παραμείνει ζημιογόνος δεδομένου ότι αντιστοιχούν περισσότερα από 30.000€ ζημίας ανά εργαζόμενο ετησίως.Όλα αυτά πολύ μπακάλικα αλλά δείχνουν ότι σωτηρία για την Ολυμπιακή ως δημόσια επιχείρηση χωρίς το κράτος να βάζει ΒΑΘΕΙΑ το χέρι στην τσέπη δεν υπάρχει.
Επίσης φαίνεται πως ισχύουν οι ισχυρισμοί των εργαζομένων ότι το πρόβλημα των ελλειμάτων δεν οφείλεται τόσο (δηλαδή μόνο) στους παχυλούς μισθούς τους και τον πολύ μεγάλο αριθμό τους αλλά στην κακοδιαχείρηση.ΥΓ. Δε γνωρίζω αν η Aegean είναι αυτοδύναμη σε θέμα συντήρησης των αεροσκαφών της ώστε οι αριθμοί των εργαζομένων να είναι απόλυτα συγκρίσιμοι. Επίσης...δεν είμαι σίγουρος για τον αριθμό των εργαζομένων της Ολυμπιακής.
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Γενικά μου κάνει φοβερή εντύπωση πως κανείς σας δε λέει ΚΙΧ για το θέμα των εξόδων αερομεταφορών της Ελλάδας.
ΟΚ την Ολυμπιακή την πληρώνετε. Δε σας ενδιαφέρει να μάθετε πόσα θα πληρώνετε σε ιδιώτες για να πηγαίνουν εφημερίδες, πολιτικοί, δικαιούχοι έκπτωσης, μισοάδεια αεροσκάφη σε νησιά πχ κλπ κλπ κλπ;Γνωρίζετε by default ότι σας συμφέρει;
Ένας παραπάνω λόγος για να κλείσει η εταιρεία. Όσο μένει ανοιχτή, την χρησιμοποιούν αυτοί που λες για να μας επιβαρύνουν όλους. Ας πάνε να ζητήσουν τζάμπα (για αυτούς) υπηρεσίες από κανένα Σαουδάραβα ή Γερμανό επενδυτή. Στα @@ μας.
-
Ρε Μάνο.
Αυτά που προσφέρει η ΟΑ δωρεάν, στον ιδιώτη θα τα πληρώνεις! Εσυ! Ποιούς Σαουδάραβες?
Στα νησιά που πάει με μισοάδεια αεροπλάνα, λές ότι δεν χρειάζεται να πηγαίνει?
Η αν το Κράτος πει του ιδιώτη να πάει, δεν θα τον πληρώσει? -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ρε Μάνο.
Αυτά που προσφέρει η ΟΑ δωρεάν, στον ιδιώτη θα τα πληρώνεις!Δεν τα προσφέρει δωρεάν! Τα πληρώνουμε και με το παραπάνω. Με πολύ λιγότερο κόστος μπορούμε να έχουμε τις ίδιες (και καλύτερες) παροχές με επιδότηση (και διαγωνισμό).
-
Το λιγότερο κόστος από που προκύπτει?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ρε Μάνο.
Αυτά που προσφέρει η ΟΑ δωρεάν, στον ιδιώτη θα τα πληρώνεις!Δεν τα προσφέρει δωρεάν! Τα πληρώνουμε και με το παραπάνω. Με πολύ λιγότερο κόστος μπορούμε να έχουμε τις ίδιες (και καλύτερες) παροχές με επιδότηση (και διαγωνισμό).
Α καλά,ποιό διαγωνισμό?
ΠΟυ ζείτε ρε παιδια?
Δηλ νομίζετε οτι θα τα ξεπουλήσουμε όλα και απ την άλλη μέρα θα φέγγει άλλος ήλιος?
Θέλεις να σου πω για διαγωνισμό του ΚΤΕΛ που επίτηδες δεν δημοπρατουν τις δύο πρώτες φορές για να πάνε στηντ τρίτη με τους δικούς τους όρους και τιμολόγια κι εκτός τούτου να έχουν και τα δρομολόγια κατά 100% χιλιομετρικά ανεβασμένα.
Ποιός θα τα ελέγξει?
Η μπακογιάννινα απ το γραφείο της?
Η μήπως το ΚΤΕΛ είναι κρατικό και δεν το ξέρω? -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Το λιγότερο κόστος από που προκύπτει?Παίρνεις το ετήσιο λειτουργικό κόστος της Ολυμπιακής και αφαιρείς 1 (ένα) ευρώ. Με το ποσό αυτό προκυρήσσεις διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές. Πιστεύεις πως δεν θα βρεθεί έστω μία ιδιωτική να το εκτελέσει?
Αν δεν βρεθεί τότε κάνω λάθος, αν βρεθεί έστω και μία κάνεις εσύ λάθος.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το λιγότερο κόστος από που προκύπτει?
Παίρνεις το ετήσιο λειτουργικό κόστος της Ολυμπιακής και αφαιρείς 1 (ένα) ευρώ. Με το ποσό αυτό προκυρήσσεις διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές. Πιστεύεις πως δεν θα βρεθεί έστω μία ιδιωτική να το εκτελέσει?
Αν δεν βρεθεί τότε κάνω λάθος, αν βρεθεί έστω και μία κάνεις εσύ λάθος.
Για να γίνει ένας Δημόσιος Διαγωνισμός, πρώτα φτιάχνεται το Τεχνικό Δελτίο.
Που περιέχει Προϋπολογισμό, με βάση τα κοστολογικά στοιχεία. Στην περίπτωσή μας χιλιόμετρα, συχνότητα δρομολογίων κλπ.
Έτσι προκύπτει το budget του έργου.
Μετά από αυτά προκηρρύσεται ο διαγωνισμός.Αν λοιπόν, σε ένα νησί της άγονης γραμμής, που το αεροπλάνο πάει μισοάδειο, θεωρήσει μια εταιρεία ότι δεν θα έχει κέρδος, δεν συμμετέχει. Δεν μπορείς να υποχρεώσεις μια ιδιωτική εταιρεία να πηγαίνει κάπου.
Εκεί αρχίζει η διαπραγμάτευση. Τα χρήματα που θα πληρώνει, δηλαδή, το Κράτος, στην εταιρεία, ανεξάρτητα από το πόσους επιβάτες θα έχει? Αλλά και οι 'διαπραγματεύσεις' σχετικά με άλλες ωφέλειες που θα μπορούσε να απολαύσει η εταιρεία προκειμένου να δεχθεί να αναλάβει ένα τετοιο δρομολόγιο.
Δεν είναι καθόλου υπεραπλουστευμένα όπως τα παρουσιάζεις τα πράγματα!
-
Νομίζω υποτιμάς την νουμοσύνη μου. Που είναι το πρόβλημα δηλαδή στο 'περίπλοκο' της κατάστασης που περιγράφεις? Ας πληρώνει το κράτος το δρομολόγιο ασχέτως επιβατών και τυχόν επιβάτες ας εκπίπτουν της επιδότησης. Πού είναι το πρόβλημα?
Σου λέω πως τα άγονα δρομολόγια μπορούν να εξυπηρετούνται με επιδότηση και τελικά μου απαντάς πως δεν θα εκτελούνται επειδή δεν θα αποφέρουν κέρδος. Τι να πω..
-
Σου λέω ότι, τελικά, και το κόστος θα είναι το ίδιο και δεν θα υπάρχει διασφαλιση ότι το δρομολόγιο θα εκτελείται.
-
Δηλαδη σε (ξανα)ρωτάω, αν επιδοτηθούν με το ποσό που κοστίζει στο κράτος η Ολυμιπάκή (μείον ένα ευρώ..) όλα τα άγονα δρομολόγια δεν θα βρεθεί κανείς ιδιώτης να τα αναλάβει??
Δηλαδή μου λες πως τα άγονα δρομολόγια είναι τόσο ασύμφορα ώστε να χρειάζεται ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ποσό από το κόστος της Ολυμπιακής???
-
Ναι. Αυτό σου λέω. Γιατί, τότε, θα υπάρχει η ανάγκη να καλυφθούν και εκείνοι οι άνθρωποι. Με το ανάλογο κέρδος, βέβαια, για την εταιρεία. Αρα μπορεί να ζητήσει όσα θέλει. Και αν δεν τα πάρει να μην πάει.
Γι' αυτό διαφωνώ με την διάλυση της ΟΑ. Είναι εντελώς διαφορετικό να διαπραγματεύεσαι έχοντας μια εναλλακτική, από το να συζητάς με την πλάτη στον τοίχο.Γιατί μη μου πεις ότι θα δεχθείς να μην εξυπηρετούνται οι κάτοικοι των νησιών.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜMΕΣ